כמה רחוק תלכו בשביל הקבוצה שלכם? ללאנרדו פורטונדו, אוהד בוקה ג'וניורס, יש תשובה ברורה: 2,451 ק"מ, ברגל. פורטונדו הלך ברגל מארגנטינה לברזיל במשך 24 ימים כדי לצפות בגמר גביע הליברטדורס שייערך בשבת הקרובה ובו בוקה תשחק מול פלומיננזה הברזילאית.
הגמר ייערך באצטדיון המרקנה המיתולוגי בריו דה ז'ניירו, וכשבוקה עלתה לגמר פורטונדו התחיל במסע שלו: "רציתי לנקות את הראש", סיפר בריאיון, "אמרתי לדוד שלי שאני הולך לריו - והוא לא הבין שהחלטתי ללכת ברגל". פורטונדו הגיע לריו ביום שני, בדיוק ביום הולדתו ה-63 של דייגו מראדונה המנוח: "זה היה כמו סימן מאלוהים בשבילי, הרגשתי שהוא מעודד אותי לצעוד ולהגיע לאצטדיון".
המסע של פורטונדו הפך לוויראלי ואוהדי בוקה תרמו לו כסף כדי שיצליח להגיע לברזיל - ויוטיובר ארגנטינאי מפורסם גם העניק לו כרטיס למשחק. "אני לא מאמין שהצלחתי. לפעמים היה גשום, לפעמים היה חם מדי - אבל בסוף הצלחתי להגיע. אני מקווה שנצליח לעשות היסטוריה ולזכות בגביע. הרבה אוהדים אמרו לי שאני הגאווה שלהם".
הזכייה האחרונה של בוקה ג'וניורס בגביע הליברטדורס, הגרסה של דרום אמריקה לליגת האלופות, הייתה ב-2007. היא הפסידה מאז בשני גמרים, המפורסם בהם ליריבה המושבעת ריבר פלייט - במשחק שהועתק לסנטיאגו ברנבאו ב-2018. אם היא תזכה, היא תהפוך לשיאנית הזכיות ביחד עם אינדפנדיינטה.