סנסציה גדולה בגרמניה. באיירן מינכן הודחה מהגביע הגרמני כבר בסיבוב השני לאחר שהפסידה 2:1 לזארברוקן מתחתית הליגה השלישית - שעלתה על חשבונה לשמינית הגמר.
אלופת גרמניה עלתה בהרכב משני יחסית, ונתנה למרבית כוכביה לנוח. תומאס מולר דווקא כן פתח ב-11 והעלה את החבורה של תומאס טוכל ליתרון בדקה ה-16, אך פטריק סונהיימר הדהים את האורחת עם שער שוויון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.
1 צפייה בגלריה
שחקן באיירן מינכן תומאס מולר
שחקן באיירן מינכן תומאס מולר
באיירן מינכן בהלם. תומאס מולר
(KAI PFAFFENBACH/Reuters)
במחצית השנייה הכניס טוכל את מוסיאלה, גנאברי וקומאן, אך זה לא עזר, ולמרות 14 איומים על השער (מתוכם 9 למסגרת) הבווארים לא הצליחו לכבוש. לעומת זאת, המארחת בעטה פעמיים בלבד למסגרת של מנואל נוייר - ובשני המקרים כבשה. מי שכן הצליח לכבוש היה מרסל גאוס מזארברוקן, שהבקיע 6 דקות בתוך תוספת הזמן והימם את באיירן, שאיבדה תואר שני העונה לאחר שהפסידה לר.ב לייפציג בסופר-קאפ הגרמני בתחילת העונה.
לעומת באיירן, דורטמונד דווקא כן הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר כשניצחה 0:1 את הופנהיים משער של מרקו רויס בדקה ה-73. גם מוליכת הבונדסליגה, באיירן לברקוזן, עלתה שלב לאחר 2:5 קליל בחוץ על סנדהאוזן מהליגה השלישית.

גביע הליגה האנגלי

גם משחקי שמינית גמר גביע הליגה האנגלי נערכו הערב. מנצ'סטר יונייטד שוב חטפה השפלה ביתית. שלושה ימים לאחר שהובסה 3:0 בבית על ידי מנצ'סטר סיטי בפרמייר-ליג, הקבוצה של אריק טן האח הפסידה בתוצאה דומה באולד טראפורד, הפעם לניוקאסל בשחזור גמר המפעל מהעונה שעברה (אז השדים האדומים ניצחו והניפו את התואר). מיגל אלמירון (28), לואיס הול (36) וג'ו ווילוק (60) כבשו למאגפייז, ומעמדו של טן האח ממשיך להתערער.
גם ארסנל הודחה, לאחר שהפסידה 3:1 לווסטהאם בדרבי לונדוני. ליברפול הצליחה לעלות לרבע הגמר לאחר 1:2 בחוץ על בורנמות' וגם צ'לסי ואברטון עלו.