6 צפייה בגלריה
ג'סטין סמית'
ג'סטין סמית'
ג'סטין סמית'
(פיב"א)
הפועל חולון התארחה הערב (רביעי) אצל בון למשחק במסגרת המחזור הראשון של ליגת האלופות ועשתה את הבלתי ייאמן כשגברה על הגרמנים 74:75, ללא עוזר המאמן עידו לויט ומנהל המשק אושר מיכאלי, שמגויסים כלוחמים במילואים.
את המשחק דווקא הגרמנים פתחו נהדר עם 0:10 בפתיחה, אך החניכים של שרף התעשתו, ובהובלתו של שון דוסון, הרבע הראשון הסתיים ב-14:14. ברבע השני הסיפור כבר היה שונה לגמרי. הסגולים עלו בסערה, דרו קרופורד עם תצוגת שלשות בצוותא עם אמין נואה הובילו את החניכים של שרף ל-28:38 בירידה להפסקה ויתרון של עשר נקודות.
ברבע השלישי הגרמנים חזרו למשחק בגדול בהובלתו של הארלד פריי הנורבגי שנתן מפגן שלשות אדיר וכבר החזירו את היתרון, אך סי ג’יי האריס וחבריו לא ויתרו ובמאבק אדיר הרבע הסתיים ביתרון שש נקודות לסגולים. ברבע האחרון בריאן פובס כיכב אצל הגרמנים, כמובן לצד חברו הנורבגי, אך הסגולים מחולון הצליחו להביא את הניצחון בתום התמודדות קשוחה וצמודה ו-74:75 בסיום.
מי שלהט במיוחד הערב הוא הארלד פריי הנורבגי, שסיים עם דאבל דאבל כולל 26 נקודות, אך לא עזר לקבוצתו לגבור על הסגולים. סי ג’יי האריס עם 17 נקודות, וניב משגב עם 12, בלטו בחולון. כאמור, הסגולים שהגיעו כאנדרדוג הצליחו להשיג ניצחון במשחקם הראשון בליגת האלופות, ומקווים לחבר שני ניצחונות רצופים במפעל בהתמודדות נגד בורסאספור בשבוע הבא.
6 צפייה בגלריה
שחקני חולון מתחממים
שחקני חולון מתחממים
שחקני חולון מתחממים
(פיב"א)
חמישייה פותחת בון: הארלד פריי, סאם גרייזל, נואה קירקווד, טיל פפה ובנדיקט טורודיק.
חמישייה פותחת הפועל חולון: נתנאל ארצי, שון דוסון, יותם חנוכי, סי.ג’יי האריס ואמין נואה.
רבע ראשון: 14 – 14
הגרמנים פתחו נהדר עם הארלד פריי שקלע שלשה ונקודות ראשונות למשחק, הנורבגי הוסיף עוד שלשה וריצת 0:6 בפתיחה. עוד שלוש נקודות, הפעם של פפה הציבו את הגרמנים ביתרון 0:10 ארבע דקות מהפתיחה. הסגולים סוף סוף מצאו נקודות ראשונות במשחק משלשה של האריס. שון דוסון עם עוד נקודות עבור חולון צימק את התוצאה ל-14:8. נקודות של דוסון וההפרש עכשיו עומד על שתי נקודות בלבד. זריקות עונשין מדויקות של אמין נואה השוו את התוצאה ל-14:14 בסוף הרבע הראשון.
6 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס לשלוש
סי ג'יי האריס לשלוש
סי ג'יי האריס לשלוש
(פיב"א)
רבע שני: 28:38 להפועל חולון

דרו קרופורד נתן לחולון את היתרון הראשון שלה במשחק עם סל ועבירה ו-15:17. נואה עם שלשה והאריס עם עוד אחת מיד אחריו נתנו לחולון יתרון 18:23. ג’סטין סמית’ עם שתי נקודות והסגולים ב-20:25. האמריקאי עם סל ועבירה נתן לחולון יתרון של שש נקודות. זריקות מוצלחות של גרייזל מהעונשין צימקו ל-28:24. עוד שלשה של האריס! 26:33 לחולון. ניב משגב עם שתי נקודות מהעונשין נתן לחולון יתרון של שבע נקודות. סל ועבירה של אמין נואה הוריד את חולון למחצית ביתרון עשר נקודות ו-28:38.

6 צפייה בגלריה
דרו קרופורד ואמין נואה
דרו קרופורד ואמין נואה
דרו קרופורד ואמין נואה
(פיב"א)
רבע שלישי: 50:56 לחולון
שלשה אדירה של פריי צימקה את היתרון ל-40:33. הגרמנים חזק במשחק עם עוד שלשה שהעמידה את היתרון הישראלי על ארבע נקודות בלבד. הארלד פריי לוהט! עוד שלשה של הנורבגי ו-39:40. איזה משחק הפכפך! איקה אודאנו עם שתי נקודות מהעונשין החזיר את היתרון לגרמנים. עוד שלשה של פריי שנמצא בערב אדיר! 42:46 לבון. ניב משגב עם סל שדה ראשון ושלשה נהדרת וחולון בפיגור של נקודה. חנוכי עם שלשה אדירה והמשחק בשוויון 50. קרופורד עם שלשה שנייה במשחק ו-50:53 לחולון. סי ג’יי האריס עם עוד שלשה הוריד את הסגולים להפסקה ביתרון שש נקודות.
6 צפייה בגלריה
גלן ווטסון
גלן ווטסון
גלן ווטסון
(פיב"א)
רבע רביעי:
בריאן פובס עם שלשה גדולה צימק את התוצאה ל-58:55. ג’סטין סמית’ נתן לחולון 56:62. עוד שלשה של פובס והיתרון עומד רק על שלוש נקודות. ניב משגב עם עוד שלשה החזיר את היתרון לשש נקודות. הארלד פריי כבר עם 26 נקודות ועוד שלשה ו-67:64. שון דוסון עם שתי נקודות הגדיל את הפער לחמש נקודות. נואה קירקווד עם שתיים משלוש מהעונשין והתוצאה עומדת על 71:68 קצת יותר מדקה לסיום. דוסון והאריס, כל אחד עם נקודה אחת מתוך שתיים מהעונשין העלו את חולון ל-68:73 פחות מדקה לסיום. גרייזל עם סל ועבירה! שתי נקודות יתרון בלבד לחולון. שתיים שתיים של האריס מהעונשין ו-71:75 לסגולים. שלשה של פובס! שלושים שניות לסיום והפער עומד על נקודה אחת בלבד. הגרמנים היו קרובים עם זריקה על הבאזר, אך הכדור פגע בטבעת, יצא החוצה ונתן להפועל חולון ניצחון אדיר.
6 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
(פיב"א)