אחרי התבוסה במונאקו, מכבי ת"א חזרה אתמול (שלישי) למסלול הניצחונות אחרי 90:98 על מילאנו במשחק השלמה מהמחזור השני מה שהעלה אותה בחזרה למאזן חיובי 2:3 ביורוליג.
הצהובים מאוד התאכזבו מהדרך בה עלו השחקנים לשחק מול מונאקו וגם השחקנים עצמם לקחו לתשומת ליבם את היכולת המנטלית והמקצועית ובעיקר את החוסר באנרגיות, והפעם עלו לשחק עם יותר מוטיבציה ואנרגיות שהיו מה שהכריע את המשחק בדקות האחרונות.
2 צפייה בגלריה
קטש. יכול להיות מרוצה
קטש. יכול להיות מרוצה
קטש. יכול להיות מרוצה
(האינסטגרם של מכבי ת"א)
קשה להגיד ששתי הקבוצות הציגו משחק הגנתי, אם בכלל, בטח לא אחרי שמילאנו רשמה בקלילות 32 נקודות כבר ברבע הראשון, והצהובים רשמו בכל אחד משלושת הרבעים הראשונים 25 נקודות.
מי שקיבל לא מעט מהמחמאות היה זה חסיאל ריברו שביום הולדתו הוביל את רשימת הקלעים עם 21 נקודות, אחריו היה זה המצטיין של הערב - לורנזו בראון שסיים עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים. בראון כזכור במשחקים האחרונים לא הצליח להיות מרוכז בכדורסל, זה היה נראה שהעייפות מתחילה להשפיע עליו בעקבות פציעתו של ווייד בולדווין ושהאנרגיות שלו לא ממש בשיאן, אבל הפעם הוא התעלה על עצמו, או יותר נכון חזר ליכולת הרגילה והידועה שלו, כולל היכולות שלו להוביל את החבורה הזאת בצהוב על הפרקט והצליח לרתום את שאר חבריו לקבוצה למשימה.
2 צפייה בגלריה
קיבל מחמאות. ריברו
קיבל מחמאות. ריברו
קיבל מחמאות. ריברו
(האינסטגרם של מכבי ת"א)
"עברנו הרבה החודש, אבל מצאנו את הדרך לאזן את זה ולשחק כקבוצה", אמר בראון בסיום, "אנחנו צריכים לבוא בכל ערב ולשחק באינטנסיביות וזה מה שעשינו הפעם. אנחנו צריכים להמשיך להיות בפוקוס, זאת המטרה שלנו כרגע כי אנחנו נמצאים בסיטואציה מוזרה, אנחנו מנסים לאזן הכל ולהישאר ביחד כקבוצה".
עודד קטש התייחס בסיום: "הגענו לכאן אחרי הפסד ומשחק רע אז אני מאוד גאה בשחקנים. אני באמת שמח בשביל האנשים בישראל ובשביל האוהדים שלנו, אנחנו מתגעגעים אליהם. זה ניצחון גדול עבורנו".
ג׳וש ניבו שסיים עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים הוסיף: "זה היה בהחלט ניצחון קבוצתי. אני באמת גאה בכולם על איך ששיחקנו הערב. אנחנו לא משחקים מול האוהדים שלנו אז הניצחון הזה שלנו הוא משהו מיוחד בשבילם, אני מקווה שבקרוב נוכל לשחק מולם שוב".

עכשיו: בלגרד

הצהובים ממשיכים את המסע באירופה שכבר נמשך שלושה שבועות, והיעד הבא אליו יעברו הוא למעשה בסיס האם החדש שלהם - בלגרד. מכבי תעביר את כל האימונים והמשחקים הביתיים שלה לבירת סרביה עד להודעה חדשה.
ב-9 בנובמבר אלופת ישראל אמורה לארח באולם פיוניר המיתולוגי את באיירן מינכן, ולגבי ההמשך קיים סימן שאלה: המשחק מול אולימפיאקוס ב-14 בנובמבר אמור היה להתקיים בהיכל מנורה מבטחים, ובמכבי עדיין מחכים לתשובה אם יוכלו להחליף ביתיות; כעבור יומיים הם צריכים לשחק מול פנרבחצ׳ה בטורקיה, אבל המל״ל פירסמה הודעה על כך שטורקיה קיבלה אזהרת מסע בדרגה 4 ולכן עדיף שישראלים לא יטוסו לשם (גם הפועל ירושלים ויתרה על הגעה למשחק מול גלאטסראיי). וכך, כרגע לא ברור אם המשחק יתקיים בטורקיה או בבלגרד.