אחרי שרותם פיינברג נפרדה מהחבר - בן הזוג שלה ל"חתונמי" מעדכן מג'נין בשינוי שעבר עליו

רונן מיימון לקח הפסקה לא קטנה מהרשת החברתית והיום חזר לשתף את עוקביו בימי הלחימה כחייל צה"ל • "נותנים פה עבודה לא רעה בכלל", עדכן בניסיון לרומם את המורל וגם הציג מראה חדש

רונן מיימון. צילום: קשת 12

רונן מיימון שרבים זוכרים בעיקר ממערכת היחסים רווית המהמורות שניהל על המסך הקטן עם בת הזוג ששודכה לו בתוכנית "חתונה ממבט ראשון" רותם פיינברג, מצא היום (שלישי) זמן לטפח את הקשר עם הגולשים הנחשפים לתכניו באינסטגרם וממקום שהותו בגדה המערבית חשף בפניהם רמזים לפעילותו כלוחם בימי אלה.

"חברים יקרים, לא היה לי מספיק זמן להשיב לכל האהבה המטורפת והחיזוקים שנתת לי במהלך המלחמה", ציין מיימון. "אני אגיע לכולכם בסוף ואענה לכל הודעה", הבטיח.

צילום מסך אינסטגרם

בהמשך דבריו סיפר מעט על הנעשה בגזרתו. "החבר'ה ואני ממוקמים בג'נין ונותנים פה עבודה לא רעה בכלל, ודבר אחד אני יכול להבטיח לכם: הם מפחדים", הכריז.

בסטורי נוסף שפרסם התייחס רונן לטרנד השפמים שכבש את צה"ל, שבו גם הוא לוקח חלק. על רקע תמונת סלפי שלו במדים ועם השפם שבחר לגדל הפנה שאלה לגולשים בבקשה שישתפו אותו בדעתם על התוצאה, כשאיפשר ארבע תשובות אפשריות: "עכשיו גם אני מפחד", "SWEET HPME ALABAMA", "תשאיר, דחוף", ו"מתכון למרק קרוטונים".

צילום מסך אינסטגרם

נציין כי בימים האחרונים דווח במספר עמודי רכילות על כך שהאקסית של מיימון רותם פיינברג נפרדה מבן זוגה הנוכחי כדורגלן העבר דין רפאלי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר