האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
בתמןרההההה ל????! |
כונן |
31.10.23 01:38 |
1 |
לסיוע בינלאומי, סיוע באום, סיוע בתחושת ואולי גם ב 14.7 מיליארד דולר....אנחנו כמעט לא נותנים כלום - המשאיות לא מישראל, נבדקות על יד ישראל |
יצחק היקר |
31.10.23 01:43 |
8 |
הוי התמימות |
Inorganic |
31.10.23 01:44 |
10 |
זאת השקפת עולם שאומרת שמה שביבי מחליט זה תמיד נכון, אם ביבי יחליט לחלק את ירושלים זה גם יהיה נכון |
זבנג וגמרנו |
31.10.23 01:48 |
13 |
רק שבמקרה הזה זה על דעת גנץ, גלנט, הרצי, שב''כ ואמ''ן, אז מה אתה נטפל לביבי? |
נפטון |
31.10.23 01:58 |
29 |
ביבי: ''הסיוע מספק לנו מרחב פעולה חשוב למימוש מטרות המלחמה'' |
זבנג וגמרנו |
31.10.23 01:59 |
30 |
אבל כל ביפס במלחמה מתואמת, אם נתניהו ככה אומר זה על דעת גנץ, גלנט, הרצי, שב''כ ואמ''ן, |
נפטון |
31.10.23 02:06 |
40 |
גם כשביבי יתמוך בחלוקת ירושלים יהיו גנרלים שמאלנים שיתמכו בזה כמו שהם תמכו באוסלו ובהתנתקות |
זבנג וגמרנו |
31.10.23 02:11 |
41 |
אין תקנה לכת הביביסטית. האיש ראש ממשלה הרבה שנים אבל יש לו אחריות לכלום |
PASTE |
31.10.23 03:36 |
66 |
לא מבין איך בדיוק אנחנו אלו שבודקים את המשאיות ולמה רק עכשיו בודקים את מיכלי הדלק??? התרעתי על כך מהיום הראשון בכל מקום אפשרי |
ציוני חם |
31.10.23 07:32 |
89 |
נראה לך שהם יתנגדו ויצאו יותר שמאלניים מביבי ? |
jp84 |
31.10.23 03:03 |
54 |
נפטון |
Cat Catul |
31.10.23 04:08 |
70 |
אז הוא גם אחראי להצלחות כמו חילוץ החטופה? |
אבו-ליאו |
31.10.23 06:11 |
83 |
הסיוע לנאצים זה הנפילה הראשונה בדומינו |
joe |
31.10.23 03:38 |
68 |
ביבי הוא הראש {לצערי} |
ש-עצמון |
31.10.23 07:16 |
88 |
סמרטוטיהו בוגד שמאלני תשפט על בגידה וסיוע לאויב נוכל מסריח |
Gusty |
31.10.23 07:47 |
92 |
מסכים, שתבינו מתחילת לחימה נכנסו פחות מ200 משאיות! לעומת 400-500 ליום! לפני כן |
נפטון |
31.10.23 01:45 |
11 |
אין קשר לחלטה להכנס עם הרבה אש בימים הראשונים לבין להכניס סיוע הומניטרי |
jp84 |
31.10.23 03:13 |
60 |
אני לא מסכים עם מה שכתבת |
זבנג וגמרנו |
31.10.23 05:43 |
77 |
הטיעון שלך מי מחזיק את החיילת הבהיר לי סופית שאתה לא מבין על מה אתה מדבר |
jp84 |
31.10.23 06:10 |
82 |
''מגידיש הוחזקה לפחות חלק מהזמן בידי חמאס'' |
זבנג וגמרנו |
31.10.23 06:26 |
86 |
אתה ממוטט את שלטון חמאס גם כשאתה מגלה את בכיריו מחוץ לעזה והורס את כל תשתיותיו |
jp84 |
31.10.23 07:59 |
99 |
יש ענינים טקטים |
joe |
31.10.23 03:42 |
69 |
צודק בנתונים שלך וגם נותן לצהל אורך נשימה לביצוע המשימה מבחינה בין לאומית. |
שיקאגו |
31.10.23 01:54 |
21 |
בנתיים המפלגה הדמוקרטית של ביידן שר״י מחזיקה את הכסף… |
kidi |
31.10.23 02:36 |
48 |
לדעתי- שידחפו הכל לתחת ולא יפריעו להרעיב אותם למוות עד שישחררו את השבויים חיים. אחרי זה נדאג לשאר. עזה היא דעאש הנאצי. |
rocsteady |
31.10.23 02:49 |
52 |
המומנטום הזה היה לך ב 8.10. אני לא רואה איך מפילים את חמאס ללא כיבוש מוחלט של הרצועה הארורה הזאת. |
Investjour |
31.10.23 06:17 |
85 |
אסור להכניס משאית אחת כל עוד יש שם שבויים |
joe |
31.10.23 03:05 |
55 |
עדיף שיברחו לדרום ואז לפתוח את מבער רפיח |
News_Max |
31.10.23 04:50 |
74 |
יופי. עכשיו אפשר להתמקד בהשמדת חמאס |
Naf869 |
31.10.23 01:39 |
2 |
לדעתי הולכים לנתק את הצפון הרצועה מהדרום בימים הקרובים, לכן אין לזה באמת משמעות. |
גיא_גיא |
31.10.23 01:40 |
3 |
אי אפשר למוטט את שלטון הטרור של החמאס בלי כיבוש מלא של הרצועה. אתה מבין שרוב הנהגת החמאס, החטופים והאמל''ח נמצאים בדרום הרצועה? |
זבנג וגמרנו |
31.10.23 01:42 |
6 |
יעשו זאת בהמשך. אחרי ניקוי של הצפון, הדרום כבר יהיה קל בהרבה. |
גיא_גיא |
31.10.23 01:48 |
14 |
+1 |
Prodigy |
31.10.23 01:52 |
19 |
בדיוק. מחלקים את הרצועה לשני חלקים. |
DragonFly |
31.10.23 02:02 |
34 |
איך תעביר אותם בדיוק לצפון? |
twito6 |
31.10.23 02:05 |
39 |
לא אמור לעניין אותנו. חוץ מזה, אין פתרון אחר. |
DragonFly |
31.10.23 02:16 |
42 |
באותה צורה שמכניסים פיל למקרר |
רבינו |
31.10.23 02:32 |
47 |
1000+ |
moshe_775 |
31.10.23 02:37 |
49 |
אם העזתים יישארו ככלות הכל בעזה, הכרזה על חיסול החמאס תהא בהכרח שקרית, כי הוא יחזור כעוף החול. עזה זה חמאס וחמאס זה עזה. |
rocsteady |
31.10.23 02:54 |
53 |
הם ישארו. את חלון ההשמדה פיספסנו כבר ביום הראשון. |
DragonFly |
31.10.23 03:08 |
56 |
איך ישמר ? יש מנהרות בין הצפון לדרום |
jp84 |
31.10.23 03:21 |
61 |
פשש |
נ נח בירושלים |
31.10.23 01:41 |
4 |
את הגלגל אי אפשר להחזיר אחורה אבל הרופס צריך ללכת הביתה |
PASTE |
31.10.23 01:42 |
5 |
כי גנץ, גלנט, הרצי מתנגדים לזה? גם שב''כ ואמ''ן? לא שמעתי, גם הם פחדנים? כל הצמרת פחדנים? אז מה אתה נטפל לביבי? |
נפטון |
31.10.23 01:48 |
16 |
גלנט יהיה שיפור. אבל אפילו קרעי עדיף. נתחיל עם מישהו שאני יכול להאמין לו ושלא עובד עלינו מבערך שנת 1985 |
PASTE |
31.10.23 01:55 |
23 |
גלנט אותו דרעק |
joe |
31.10.23 03:09 |
57 |
כן כולם פחדנים ורופסים וביב הפחדן הראשי |
jp84 |
31.10.23 03:24 |
62 |
הפיצוצים שאני שומע עכשיו יותר מעניינים |
דצ'ו |
31.10.23 01:42 |
7 |
קישור בבקשה |
DragonFly |
31.10.23 02:03 |
36 |
אני לא מאמין |
מגן-ולא-יירא |
31.10.23 01:43 |
9 |
כי גנץ, גלנט, הרצי מתנגדים לזה? גם שב''כ ואמ''ן? לא שמעתי, גם הם פחדנים? כל הצמרת פחדנים? אז מה אתה נטפל לביבי? |
נפטון |
31.10.23 01:48 |
12 |
אחי במקום להגיד ביבי לא פחדן כי כל השאר גם מפחדים |
מגן-ולא-יירא |
31.10.23 01:48 |
15 |
או שאולי במקום שאגיד ביבי פחדן וכולם פחדנים, אגיד שאחרי ההתקפה כולם התפכחו ופועלים שכם אחד בשום שכל להגנת המדינה? |
נפטון |
31.10.23 01:55 |
24 |
שום שכל היה |
מגן-ולא-יירא |
31.10.23 01:57 |
27 |
וגם לזרוק אטום על איראן וגם על תימן וגם על לבנון וגם על ירדן וגם על טורקיה וגם על מצרים ובסוף גם על סעודיה ושכחתי מרוסיה |
נפטון |
31.10.23 02:00 |
32 |
למה ככה |
מגן-ולא-יירא |
31.10.23 02:01 |
33 |
הכל סבבה עד שתתחיל להשתגע וסעודיה יפחדו, הם לא יקחו סיכונים |
נפטון |
31.10.23 02:03 |
35 |
אבל הם יודעים שאנחנו באותו צד |
מגן-ולא-יירא |
31.10.23 02:04 |
38 |
כולם שם פחדנים |
joe |
31.10.23 03:10 |
58 |
בול |
jp84 |
31.10.23 03:25 |
64 |
לא. ביבי רשע. |
ביריון |
31.10.23 04:39 |
73 |
אני אומר תכניסו 1000 משאיות ביום מלאות בחטיפים וממתקים של כל הזבל שמוכרים בסופר. אף אחד לא יאשים אבל הלך עליהם |
להב אש |
31.10.23 01:49 |
17 |
קיבלנו איזה מידע על החטופים? למה אנחנו נותנים בלי לקבל חזרה? |
DeepThink |
31.10.23 01:51 |
18 |
כגודל |
חדשוט |
31.10.23 01:53 |
20 |
אל תצפו שמייסד הקונספציה הוא זה שיטפל בה... |
היינו כחולמים |
31.10.23 01:54 |
22 |
זאת תוצאה של שנים של משאים ומתנים כושלים |
כובע לבן |
31.10.23 01:56 |
25 |
לסלק את סמרטוטיהו הבוגד השמאלני כמו שסילקו את צמברליין והחליפו אותו בצ'רצ'יל |
Gusty |
31.10.23 07:43 |
91 |
למען האמת, בינתיים, לפי ההתנהלות אני בעד |
twito6 |
31.10.23 01:57 |
26 |
להגיד לחמאס יש לכם 5 שעות לשחרר את כולם או שלא נכנסת טיפת מים לרצועה, בלי חשמל בכלל. אבל בכלל. |
avitano |
31.10.23 01:57 |
28 |
לך לעזאזל ביבי, הרגת אותנו |
גורונצ'יק |
31.10.23 02:00 |
31 |
כי גנץ, גלנט, הרצי מתנגדים לזה? גם שב''כ ואמ''ן? לא שמעתי, אז מה אתה נטפל לביבי? |
נפטון |
31.10.23 02:04 |
37 |
שילכו לעזאזל כולם |
גורונצ'יק |
31.10.23 02:21 |
43 |
תיקון קטן: מלך האני לא רוצה להזיז את הת*ת שלי כי אני רופס ומפחד מהצל של עצמי |
PASTE |
31.10.23 03:11 |
59 |
ועוד איך שיש לו תפיסת עולם: |
גורונצ'יק |
31.10.23 03:25 |
63 |
אין תפיסת עולם. יש התנהלות שנגזרת מהאישיות שלו. האיש לא יכול להתמודד עם קונפליקטים |
PASTE |
31.10.23 03:32 |
65 |
לא מסכים |
גורונצ'יק |
31.10.23 03:38 |
67 |
אני לא זקוק לראיונות עומק איתו. אין משמעות למילים שהוא מוציא מהפה שלו. אני רואה מה הוא עושה או יותר נכון לא עושה |
PASTE |
31.10.23 04:57 |
75 |
+1 |
זבנג וגמרנו |
31.10.23 05:59 |
80 |
כמה בעיות, 1. שהשונאים שלו שונאים אותו עוד מלפני המלחמה ואין קשר, 2. השונאים שלו שונאים גם המדינה לא רק |
מרן |
31.10.23 08:59 |
100 |
ביבי הוא הראש, ממנו הכל מתחיל והכל מסתיים –– ככה שמן הראוי, מן המתבקש, שנאשים אותו. הוא האשם הבלעדי. הביתה. |
מאור |
31.10.23 02:26 |
45 |
הוא לא באמת הראש, החונטה המשפטית נמצאת מעליו וגם ביידן נמצא מעליו, אבל הוא נכשל בהתמודדות מולם ולכן צריך להחליף אותו |
זבנג וגמרנו |
31.10.23 05:44 |
78 |
חכם לדעתי. יוריד לחץ ויתן לנו להתרכז בשטח שכבר נכנסו אליו. 100 משאיות נראה את העולם מדבר. הנה קחו 100 כל יום וסתמו ת'פה. בהצלחה לצה''ל! |
נס גדול |
31.10.23 02:23 |
44 |
זה 100 משאיות ביום שיגרמו למלחמה להימשך הרבה יותר זמן ולפיכך ליותר הרוגים ופצועים מהצד שלנו |
AlmogL |
31.10.23 04:28 |
71 |
צודק ממש בושה |
איצקוביץ789 |
31.10.23 07:56 |
96 |
מעולה |
ELLIOT |
31.10.23 02:27 |
46 |
לא מעכל שהממשלה כבר שכחה |
איצקוביץ789 |
31.10.23 07:57 |
97 |
לאן המוסר המערבי הנאור של ׳מדינת ישראל׳ יוביל את עם ישראל? |
Law |
31.10.23 02:43 |
50 |
מדויק ביותר מדרג באהבה!! אתמול אמרתי לתלמידים שלי שבמזרח התיכון האדמה ספוגה מדם מערבי...פה שורדים או יהודים או מוסלמים נקודה!!! |
ארץ |
31.10.23 07:42 |
90 |
לאבדון מובטח - חייבים להעמיד לדין את אהרון ברק, בגץ והיועמשים שהובילו אותנו בשקר ורמייה במשך 30 שנים |
OurVotesMatter |
31.10.23 07:53 |
94 |
לפני שנעמיד את הארורים לדין בוא נשתחרר כבר מהמוסר המזויף שהם כופים על כולנו ועל מדינתנו.. |
Law |
31.10.23 11:26 |
101 |
רק לזכור בסוף מי סייע לאויב בשעת מלחמה. |
הבוטח אליך |
31.10.23 02:43 |
51 |
סיוע לאויב בשעת מלחמה |
ביריון |
31.10.23 04:37 |
72 |
חופשי, כל עוד מטרת הלחימה היא לוודא שלא נותר נשק חם ברצועה...ואנחנו או כוח זר המקובל עלינו נותר שם לפיקוח, עד שיצמיחו דור של היפים ופייגעלאך |
היטש |
31.10.23 04:59 |
76 |
דמי אחיותינו ואחינו זועקים מתחת פני האדמה, ואין מושיע |
עמלץ פלד |
31.10.23 05:51 |
79 |
עצוב |
איצקוביץ789 |
31.10.23 07:57 |
98 |
ממשלת ישראל מבזה את משפחות הנרצחים |
אשקל-טאון |
31.10.23 06:00 |
81 |
וכל משאית נראות כמו 3 |
אורסול |
31.10.23 06:12 |
84 |
שילוב של ביידן הסניל וביבי הסמרטוט |
ש-עצמון |
31.10.23 07:16 |
87 |
הבגידה והפקרת העם היהודי נמשכת יום יום. השפן הרופס קבינט ומטכל וקסנר וכל ראשי מערכת ה''ביטחון'' צריכים להיות מודחים ובמעצר |
דוקטורנו |
31.10.23 07:50 |
93 |
מי שאחראי לכך הוא ''הידיד'' ביידן.כמובן שביבי הרופס נכנע לו ללא קרב |
ש-עצמון |
31.10.23 11:38 |
102 |
כל עוד יש אור ירוק סיוע אמריקאי |
Gipsy1 |
31.10.23 07:53 |
95 |
חבר מתאריך 6.5.12
27350 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מההההה הולך !!?!?!?!?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
15742 הודעות, 94 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
וכעת אפילו ישימו לב לכמות הדלק בכניסה וביציאה.
ובעיקר - אישור להמשיך בהשמדת החמאס לאורך זמן.
לדעתי - שווה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
7766 הודעות, 43 מדרגים, 85 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
יאללה, נספק לנאצים מצרכים, הכל טוב
לא באמת אכפת לי כבר, שיספקו, את התובנות שלי הסקתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
74127 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
ערכתי לאחרונה בתאריך 31.10.23 בשעה 01:55 בברכה, זבנג וגמרנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
2997 הודעות, 37 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
חלאסססס עם הביביזם בכל אשכול
חלאסססס עם הביביזם בכל אשכול
חלאסססס עם הביביזם בכל אשכול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
74127 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
2997 הודעות, 37 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
74127 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.11
43787 הודעות, 153 מדרגים, 293 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.22
2275 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.21
2361 הודעות, 19 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
חוץ מגלנט שנאלץ להכנע לרוב הרופס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
13342 הודעות, 42 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
הוא ראש הפירדמידה, המילה האחרונה.
הוא זה שבסוף גם אומר את המילים. זה לא עובד ככה לקבל החלטה ואז להגיד: ״אבל גם הם״ בלה בלה בלה…
שחברה קורסת לדוגמה, המנכ״ל לא יבוא ללקוחות ויגיד: ״המפתח לא היה טוב, מנהל המוצר״ ואתה כלקוח תגיד ״אה נכון גם להם יש אחריות אז לא נורא״
אני לא אומר שהם לא אחראים למחדל/גם לא קשורים. אבל אם נתניהו ככ לא האשם היחיד ו/או לא מאמין בזה, למה הוא לא התנגד? ואם הם כולם עליו - שיפטר אותם ויביא אחרים.
קשה? בהיסטוריה זה קרה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.21
1427 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
נשמע ממך שהוא אחראי ישיר לכל כשלון או הצלחה.
כמובן שזה לא נכון.
יש לו אחריות מטעם היותו המנהיג וראש הממשלה.
אין לא אחריות בלעדית, ואין לו השפעה ברמה של וטו על כל דבר.
לא על כל דבר שוברים את הכלים, וכמובן שיש השפעה כשאתה מוחזק בענבים ע״י האמריקאים והצבא שלך לא מוכן לשום תרחיש.
אני מדגיש: לא מסיר ממנו אחריות מתוקף היותו ראש הממשלה!
לצבוע אותו כאשם היחיד זה פשע, כי הצמרת הצבאית צריכה לשלם כאן מחיר על המחדלים שלה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
13236 הודעות, 41 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
אחר כך יבואו עוד דברים עד להפסקות אש ועוד..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
87939 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.10.23
107 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
2997 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
ערכתי לאחרונה בתאריך 31.10.23 בשעה 01:51 בברכה, נפטון
מי שרוצה לנצח אסור לו ללכת בעצימת עיניים ראש בקיר.
אם צה"ל היה נכנס עם אש בעיניים בימים הראשונים כמו שהרבה גיבורי מקלדת דרשו לא היינו רואים את המערכה ככה, כל הכתבים והפרשנים משבחים כעת את הכניסה המדודה אך העיקשת של צה"ל, הם שכחו ששלשום הם דברו על שחיקה של הלוחמים ובלה בלה ועוד בלה בלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.21
2361 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
אנחנו נלחמים נגד אוייב נאצי שמחזיק ביותר מ230 חטופים שלנו בתת תנאים, אנחנו צריכים להכניע כמה שיותר מהר ולהחזיר את כל החטופים ולכן חייבים להשתמש בכל נקודת לחץ שעומדת לרשותנו ויש 2 כאלה :
1. לחץ צבאי מסיבי - מתבצע
2. לחץ מסיבי על האוכלוסיה - לא מתבצע.
אלה שתי זרועות הצבת שאנחנו צריכים ללפוט בעזרתו את הגרון הנאצי עד לכניעתו ומסירת השבויים, ברגע שזרוע אחת לא מתפקדת הלחץ והחנק על גרונו לא יעילים.
אנחנו צריכים לדעת לשלם מחירים כדי לנצח אחד מהם הוא בדעת קהל, אני מוכן לשלם במטבע הזה כדי לשפר אץ הסיכויים להשבת השבויים, ואם אין לממשלה ולעומד בראשה עמוד שדרה מול האמריקאים שיפנו את מקומם למי שיש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
74127 הודעות
בתגובה להודעה מספר 60
קודם כל, צריך להיות ברור שהחטופים יחזרו לישראל רק בשתי דרכים, כמו באנטבה או כמו נחשון וקסמן. מה שקרה עם החיילת עכשיו זה מקרה חריג ולא מייצג, כנראה שהיא לא הוחזקה על ידי החמאס, אולי כמה משת"פים או פושעים ששחררו אותה תמורת כסף. זה לא רלוונטי לכמעט כל שאר החטופים. הסיכוי שיהיה אפשר לחלץ אותם בחיים הוא אפסי, ברור ששומרים עליהם מחבלים מתאבדים שמוכנים להתפוצץ בכל רגע.
החמאס כמו ארגונים ג'יהאדיסטיים אחרים גם לעולם לא ייכנע.
בקיצור, האפשרות היחידה לניצחון היא כיבוש מלא של הרצועה ומערכת המנהרות, הפלת שלטון החמאס וחיסול כל המחבלים שינסו להתנגד וכמובן שבאמצעות מידע מודיעיני לא יהיה קשה להגיע לכל ההנהגה ברגע שאתה שולט בשטח.
צריך להיות ברור שבמהלך הכיבוש הזה, המחבלים המתאבדים ששומרים על החטופים יפוצצו את עצמם, אין סיכוי שמשהו אחר יקרה. בנוסף, ברור שייפלו הרבה חיילים במהלך הלחימה בתוך הערים עזה, רפיח וחאן יונס ובמנהרות.
אין דרך אחרת למוטט את שלטון החמאס בעזה, בהנחה שהחונטה המשפטית והאמריקאים לא מאפשרים להפציץ את עזה כמו את דרזדן או להטיל עליה מצור מלא למשך תקופה ארוכה. אין גם שום כוח צבאי אחר בעולם שיתנדב לעשות את המשימה הזאת במקומנו.
כרגע, לצערי, לא נראה לי שהממשלה הולכת לעשות את זה. נראה שהממשלה מעוניינת להיכנע לחמאס בעסקה לשחרור מרצחים שתכלול גם הפסקת אש עם החמאס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.21
2361 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
את החיילת שבו לוחמי חמאס כשהשתלטו על הבסיסים, ולא בוזזים, היא בפרוש הוחזקה ע"י חמאס.
חמאס ישחרר חטופים תמורת חייהם של בכיריו לכן הלחץ צריך להיות גם על האוכלוסיה העזתית כדי שתפעיל לחץ על חמאס והוא יתחיל לשחרר קבוצות חטופים תמורת סיוע, כשהוא משאיר בידו מספיק חטופים למו"מ הסופי על חייו.המקרה של החיילת הוא נס בודד לא יהיו עוד רבים כמוהו, ישראל לא יכולה להרשות לעצמה 240 וקסמנים לכן היא חייבת ללחוץ את החמאס כדי להוציא חטופים לפני השלבים הסופיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
74127 הודעות
בתגובה להודעה מספר 82
https://ch10.co.il/news/856163
זה אומר שלא כל הזמן היא הוחזקה על ידי החמאס.
מה זה "חמאס ישחרר חטופים תמורת חייהם של בכיריו" ואיך זה מסתדר עם למוטט את שלטון החמאס? איך אפשר למוטט את שלטון החמאס באמצעות חסינות להנהגת החמאס?
האוכלוסייה בעזה היא אוכלוסייה קיצונית ששונאת את ישראל יותר מהחמאס, היא לעולם לא תפעיל עליו לחץ כדי לשחרר חטופים. הלחץ היחיד שהיא תפעיל עיו זה להשתמש בחטופים כדי לשחרר מרצחים, אבל זה לא יעזור למוטט את שלטון החמאס בעזה אלא רק יחזק אותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.21
2361 הודעות
בתגובה להודעה מספר 86
בדיוק כמו שהוציאו את אשף מביירות, וסיכוי טוב שגם המקרה הזה יסתיים בצורה דומה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
13236 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
ויש מהותיים.
מתי להכנס זה עניין טקטי.
אני חושב שהיה צריך לכתוש הרבה יותר לפני שנכנסו.
לתת להם חמצן בזמן שהם מחזיקים לך שבויים זה עניין מהותי שאסור ליפול פה.
מה תגיד על הפסקת אש?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7409 הודעות, 23 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
18714 הודעות, 102 מדרגים, 178 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
לאוקראינה סבבה
לישראל לא ולא!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
21824 הודעות, 82 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.21
6138 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
13236 הודעות, 41 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
23188 הודעות, 68 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
14050 הודעות, 38 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.17
8671 הודעות, 45 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה צעד חכם שמוריד לחץ, המצור יישמר על צפון הרצועה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
74127 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.17
8671 הודעות, 45 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
67950 הודעות, 259 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6432 הודעות, 57 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
קודם צפון ומרכז. אחרי שמעבירים את בני העוולה צפונה, נכנסים לטהר את מרכז דרום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.13
5440 הודעות, 20 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
הכל יהיה הרוס שם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6432 הודעות, 57 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אתה לא יכול להשאיר את הרצועה בלי להיכנס לדרום.
הרוס או לא, זה מה יש.
אפשר להביא כלים הנדסיים, ליישר את הקרקע ואז לשים אוהלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.16
7822 הודעות, 107 מדרגים, 191 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
קודם את החדק, אחרי זה את הראש, אחרי זה את הגוף.
שילכו לצפון ויסתדרו שם. איך? שיתאבדו מצדי, זה לא עניינה של ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
14081 הודעות, 106 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
21824 הודעות, 82 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6432 הודעות, 57 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
איך מתקדמים מפה, אני לא יודע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.21
2361 הודעות, 19 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
חייבים לעצור כל סיוע לעזה עד לשחרור החטופים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.22
6139 הודעות, 41 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
סיוע לרוצחים ומשפחותיהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.11
43787 הודעות, 153 מדרגים, 293 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
2997 הודעות, 37 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.11
43787 הודעות, 153 מדרגים, 293 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
13236 הודעות, 41 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
גם מתנכל ליהודים תוך כדי מלחמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.21
2361 הודעות, 19 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מה אתה מתפלא, לא היית פה ב20 שנה האחרונות שכל החבר'ה האלה עשו ויתור על גבי ויתור, אז וגם עכשיו הם ממשיכים, לא למדו כלום, תמיד יהיה להם תירוץ למה להכנע ולמה לא להשמיד את האוייב סופית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.11
15140 הודעות, 115 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מקווה שזה ימשיך ככה 24/7
ואז כבר הסיוע לא יהיה רלוונטי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6432 הודעות, 57 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.21
324 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אני לא מאמין
אני לא מאמין
ביבי פחדןןןןןןןן
תלמד להגיד לא!!, מה עם החטופים שלנו?!?!?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
2997 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.21
324 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
אולי תגידי ביבי הכיייי פחדן, וגם כולו סביבו פחדנים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
2997 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
ואולי עם כל הצמרת ימין כשמאל תומכים במהלכים האלו אז אולי רק אולי קצת צניעות לא תזיק?
ואולי כל אלו שדרשו שייכנסו כבר רגלית, ולמה צה"ל לא נכנס, וביבי עוד פעם נמושה, ויש שחיקה של הלוחמים, ופתאום כל הפרשנים משנים פתוס ומדברים על הצורה שבה ישראל מפתיעה ב0 אבידות, בקור רוח ובשום שכל,
אולי שכל אלו יניחו לרגע את רהב לשונם? אולי רק אולי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.21
324 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
למחוק את שיפא וסביבתו ולעומקו ברבע שעה הראשונה של המלחמה ולמחוק 50 אלף פושעים עזתים.
אחרי זה, די אבוד לנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
2997 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.21
324 הודעות
בתגובה להודעה מספר 32
סעודיה סבבה דווקא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
2997 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.21
324 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
13236 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
אבל מה לעשות שביבי הוא ראש הממשלה והוטו אצלו.
אפילו עם גנץ הרצי וגלנט יהיו בעד הוא עדיין יכול להטיל וטו שלא יכנסו משאיות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.21
2361 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
117492 הודעות, 388 מדרגים, 606 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.10
14837 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.10.23
388 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.23
2869 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ההכפלה....
כך זה יותר סחוט....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.6.23
539 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.18
1877 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בהם שילמנו מחירים מופקעים ולא הגיוניים וזה גם אחת הסיבות המרכזיות שיש כל כך הרבה חטופים כרגע כי לימדנו אותם שחטוף אחד מחזיר מעל 1000 מחבלים.
די עם הפרסים לחמאס, הקונספציה הזו כשלה ממזמן והלחץ האמריקאי בנושא לא רלוונטי. המלחמה מול עזה מתנהלת בשטחנו ולא צריך לתת לארצות הברית להתערב בשום דבר בה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.10.23
107 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.13
5440 הודעות, 20 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.13
13533 הודעות, 104 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אי אפשר לבוא בטענות אלינו
צריך להזכיר לכולם:
Blame Hamas
אבל! קטונתי
סומך על צה"ל, נותנים בראש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.12.14
6021 הודעות, 35 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פיספסת את הזדמנות חייך לשטח את הסרטן הזה, כמה עצוב שזה יהיה פרק הסיום הצורם של הביוגרפיה שלך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
2997 הודעות, 37 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
חלאסססס עם הביביזם בכל אשכול
חלאסססס עם הביביזם בכל אשכול
חלאסססס עם הביביזם בכל אשכול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.12.14
6021 הודעות, 35 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
אבל ראש הנחש של הרפיסות המזדחלת מול הערבים בכל החזיתות פנימה - ביבי מלך הסטטוס קוו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.11
43787 הודעות, 153 מדרגים, 293 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
סטטוס קוו אומר שיש איזו תפיסת עולם מאחורי חוסר האונים שלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.12.14
6021 הודעות, 35 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
דחיפה של ישראל קדימה בזירה הבינלאומית, וככה לאגף את כל הצרות בפנים. אבל מסתבר שחמאס לא מחכים לו שיסיים את ההרפתקאות הגדולות בארצות הרחוקות. הוא 100 בזירה הבינלאומית, ו0 במדיניות פנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.11
43787 הודעות, 153 מדרגים, 293 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.12.14
6021 הודעות, 35 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
צפית או האזנת לראיונות עומק איתו? לא הצהרות לתקשורת, שיחה של שעה.יש לא מעט ביוטיוב. אי אפשר להגיד שאין לו תפיסת עולם ושהוא לא פועל לפיה. אבל עם כל זה, הוא הוביל לאסון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.11
43787 הודעות, 153 מדרגים, 293 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
זה שהוא והמעריצים שלו מצד אחד ושונאיו מצד שני החליטו להדביק איזו תפיסת עולם לרפיסותו, שלדעתי שנגזרת מהאישיות שלו, לא אומר שיש לו כזו. הפער בין מה שהוא אומר וכותב כמעט 40 שנה ולמה שהוא עושה בפועל הוא בשורה התחתונה בלתי נתפס. הוא דוגמן של מילים בלי עומק ובלי תפיסת עולם אמיתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
74127 הודעות
בתגובה להודעה מספר 75
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
837 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
את ביבי, בהסתמך ע"כ שבאמצע המלחמה ותוך כדי לחימה הם נותנים כוח לאויב בזה שהם מחלישים את ראש מממשלת מדינת ישראל. ובהסתמך ע"כ שהם קראו לסרבנות, ובהסתמך ע"כ שהם יצאו לסרבנות, ועוד ועוד.
3.השונאים שלו הם מייסדי הקונספציה, הם עד עכשיו מאמינים בקונספציה לגבי יו"ש, ולגבי 90 אחוז מתושבי עזה, ועדיין הם מאשימים אותו על הקונספציה.
4.כל הרפיסות שלו נמצאת גם אצל הצד השני אחד לאחד,
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7586 הודעות, 61 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
74127 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.21
1921 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.17
1555 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.23
48 הודעות
בתגובה להודעה מספר 71
החיילים הפכו להיות כצאן לטבח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.23
130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אהה.. רגע.. עדיין יש עזה???
איך??? למה??? מישהו שכח מה היה פה??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.23
48 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
15962 הודעות, 129 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עם ישראל יצטרך להתפכח מתישהו, וישכיל להבין שאנו צריכים הנהגה יהודית אמונית, עם מוסר יהודי וצדק יהודי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.19
6681 הודעות, 78 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
תרבות אירופה ואמריקה מתאימה ליבשות שלהם לא לשלנו ...
הבורא נתן לנו את ארץ הקודש פה ולא בשוויץ כי הוא ראה שתבוא לעולם הדמו קרטיה
והכין לנו מוקש שאם ננסה לברוח לו לאל הדמוקרטיה אז 1.6 מילארד בני דודים יזכירו לנו שאי אפשר...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
4899 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
15962 הודעות, 129 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
15830 הודעות, 80 מדרגים, 149 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
העונש כבר קבוע בחוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
117492 הודעות, 388 מדרגים, 606 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.16
20311 הודעות, 106 מדרגים, 199 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
65080 הודעות, 157 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.23
48 הודעות
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.12.13
38899 הודעות, 332 מדרגים, 638 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מבזה את העם שלה .
אבל ידענו את מה שהולך לבוא עלינו .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
603 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
87939 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.08
9109 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
87939 הודעות
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
144 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כל עוד צה"ל כותש אותם, המחיר שווה ובתנאי שישאר פיקוח ישראלי על הנכנס לרצועה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד