האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מצטרף לגמרי |
סנטמוריץ |
30.10.23 23:37 |
1 |
נו אז מה ? ערבים הם אזרחי המדינה וזכאים לעבוד ולהתפרנס |
FBD |
30.10.23 23:56 |
15 |
איזה מתוק אתה. יו.. |
מבצבץ |
31.10.23 00:11 |
26 |
ערביי עזה קיבלו חינוך של עזה. גם יהודי שהיה מקבל חינוך של עזה היה עלול להשתתף בדברים כאלה |
Nisenpuu |
31.10.23 00:19 |
29 |
בדיוק. |
מבצבץ |
31.10.23 00:26 |
33 |
לא. הים אותו הים, הפלסטינים אותם נאצים. עוד מימי פרעות 1929, מימי המופתי הירושלמי שיעץ להיטלר לשרוף יהודים. |
הפוך גוטה |
31.10.23 07:24 |
77 |
מסכים איתך. |
מבצבץ |
31.10.23 11:19 |
98 |
ערביי עזה קיבלו חינוך של ערבי עזה |
aMorphic |
31.10.23 06:01 |
62 |
תעשה לי טובה בסדר |
TheDeveloper |
31.10.23 09:43 |
95 |
יפה! |
אביבי |
31.10.23 12:25 |
100 |
.''.. זה שם אותנו ברמה של הגרועים מקרב הערבים ..'' באמת?! |
אחוות אחים |
31.10.23 00:24 |
32 |
עסק שלא מדביק בכניסה סטיקר ''כאן מתנגדים לטרור'' (כל עסק, ישראלי וערבי ישראלי) ... לא נכנסים אליו! |
toncor |
31.10.23 09:28 |
89 |
אתה רוצה שנשלח אליך ערבי שיעדכן אותך? |
המבוזר |
31.10.23 00:27 |
34 |
הרצון של אשה לצאת לקניות מבלי לזכות למבטי זימה מכונה גזענות |
לייקווד |
31.10.23 01:14 |
42 |
מה זה מבטי זימה?? זכותו של אדם להשתמש בעיניו כאילו היו שלו. ערביי ישראל עובדים ומשלמים מיסים. בדואים גם משרתים בצבא. |
rocsteady |
31.10.23 04:41 |
53 |
מה זה לאום פלסטינים? |
Mr_D |
31.10.23 07:21 |
75 |
++ אנשים גולשים לגזענות ושוכחים את העובדה שהערבי שהם מלבינים את פניו אולי שרת בצה״ל והגן על המדינה. |
rocsteady |
31.10.23 04:37 |
52 |
הערבים נושאים שני תארים במקביל. אזרחי המדינה ואוייבי המדינה. |
קסדו |
31.10.23 04:59 |
57 |
הערבים נושאים תואר אחד. אויבי היהודים. את התואר השני נתנו להם יהודים טועים שמנסים להתחנף לאויב כאילו שזה מוסרי. |
מעיד_נאמן |
31.10.23 06:52 |
69 |
++ |
חלוץ שפוי |
31.10.23 06:29 |
63 |
צודק. גם ערכית/מוסרית וגם פרקטית |
ישר |
31.10.23 07:22 |
76 |
מה שאותי הכי מעניין , זה איך השמאל מסוגל לישון כל כך חזק, מתי הוא יתעורר?? |
rccool |
31.10.23 08:09 |
83 |
זה שאתה מכנה אותי שמאל כי אני לא גזען ולא מוכן לקבל גזענות זאת בעיה שלך |
FBD |
31.10.23 10:11 |
97 |
לא נורא עוד תתפקח, השאלה איזה מחיר תשלם... |
MrRobot |
31.10.23 08:38 |
85 |
בפרשת השבוע ''וירא''. התורה מספרת על גירושה של הגר שפחת שרה. ובנה ישמעאל היה חולה. וכך כתוב בתורה: |
קצ'קאבלע רעבע |
31.10.23 01:19 |
44 |
נכון מאוד |
אוש |
31.10.23 01:25 |
47 |
+1 |
איילגולן |
31.10.23 02:39 |
49 |
בהחלט, גם הקופאיות שם ערביות. מזעזע בכל קנה מידה. |
פובליציסט |
31.10.23 02:52 |
50 |
יש חסד בבית שמש אין ערבי אחד הביאו הודים במקומם. |
mustawtin |
31.10.23 04:45 |
54 |
שיעבדו במקומם? |
דוד |
30.10.23 23:37 |
2 |
לא חסר עובדים יהודים |
סנטמוריץ |
30.10.23 23:38 |
5 |
בגדול מסכים איתך אך אני חושש שכרגע אין מספיק יידים עובדות...אולי לקחת במקומם תיכוניסטים או חרדים תושבי האזור דאינם במילואים או כל אזרח שפנוי |
ציוני חם |
30.10.23 23:58 |
16 |
יהודים עובדים בדיוק באותו שכר, אין שום בעיה.. יש סופרים שלא מעסיקים ערבים לכו לאושר עד ותראו |
מילה |
31.10.23 00:04 |
18 |
ואכן, אושר עד הרוויח מהמבט המפוכח שלו. |
לייקווד |
31.10.23 01:18 |
43 |
באושר עד בתל אביב יש עובדים ערבים. |
גרפיטי |
31.10.23 04:50 |
56 |
מבורך |
ציגלה-ופיקסלה |
30.10.23 23:38 |
3 |
שופרסל. יש תלונות עליהם בהמון סניפים. המון עובדים ערבים שמקללים את הלקחות היהודים. כשיש אזעקות הם מתגלגלים מצחוק על היהודים שרצים לממד |
Moshe |
31.10.23 01:49 |
48 |
נכון מאד |
משה ישראלי |
31.10.23 09:34 |
92 |
צריך לעצור את החלאות האלה,שייהנו מפשפשים. |
ש-עצמון |
31.10.23 11:40 |
99 |
מכתב מהרבנים שאסור לקנות שם |
עורב מבגדד |
30.10.23 23:38 |
4 |
בדיוק |
מזל דלי |
31.10.23 00:07 |
23 |
להפך, אחד רבני השכונה הגיע להפגנה |
ראש_באדמה |
31.10.23 00:16 |
28 |
מי הוא אותו ערב רב |
dav58 |
31.10.23 00:23 |
31 |
יפה ומבורך. |
פלומה |
30.10.23 23:39 |
6 |
כל הכבוד. הציבור חייב להמשיך לחתור לניצחונות לאור החלטות הזויות של הנהגה עיוורת עם זיכרון קצר. נאצים לא יכנסו לארץ ויקבלו משכורות מיהודים |
Spook |
30.10.23 23:39 |
7 |
מבורך, כף רגלי לא דורכת בסופרים שמעסיקים את המגזר המיותר |
Ron |
30.10.23 23:43 |
8 |
ומה עם הערבי שחיסל עשרות מחבלים? |
הוא |
30.10.23 23:44 |
9 |
יפה בתיאוריה, לא מעשי בעליל להפריד |
Gronk |
30.10.23 23:46 |
11 |
אין לנו ברירה אם אנחנו רוצים לחיות פה. |
הוא |
30.10.23 23:53 |
13 |
הסיפור עם הגשש הוא היה לבד וסיפר על עצמו לא מיהרתי להאמין... |
מילה |
31.10.23 00:06 |
21 |
נחליף אותו בסורוס. |
מבצבץ |
31.10.23 00:31 |
36 |
התחלת טוב אבל פספסת בהמשך. לא ״תומך טרור״ (בעוד הגדרת הטרור רחבה כנראה באופן לא נתפס) אלא כל מזדהה עם הלאום הבזוי |
rocsteady |
31.10.23 04:47 |
55 |
גם במהלך השואה היו היהודים בטוחים שאפשר לסמוך על חבריהם ושכניהם הטובים. הגרמנים, האוסטרים, ההונגרים, הפולנים, וכיוב. |
פליצ'ה |
31.10.23 07:11 |
71 |
היו לא מעט חסדי אומות עולם שהסתירו יהודים תוך כדי סיכון חייהם ומשפחתם |
הוא |
31.10.23 07:16 |
73 |
אז זהו, שדווקא היו מעט. מאוד מאוד מעטים כאלה. אולי אחד למאה אלף. אולי אחד למיליון. |
פליצ'ה |
31.10.23 07:20 |
74 |
אז מה סגרנו? |
הוא |
31.10.23 07:35 |
78 |
מה שסגרנו זה שקודם כל נכיר בעובדות. הם כולם שונאים אותנו ומייחלים למותנו. |
פליצ'ה |
31.10.23 07:48 |
81 |
אתם? |
הוא |
31.10.23 08:34 |
84 |
ידידי, אתה באופן עקבי משתדל להסיט את הדיון. ביבי הוא לא הסיבה או הגורם לשינאת הערבים אותנו. ונושא האשכול הוא העסקת ערבים. |
פליצ'ה |
31.10.23 09:05 |
88 |
0 התייחסות למה שכתבתי |
הוא |
31.10.23 09:33 |
91 |
אבל תסביר לי למה שאתייחס להסטות הדיון שלך? הדיון באשכול הזה הוא האם נכון להעסיק ולפרנס את שונאינו ומבקשי רעתנו. |
פליצ'ה |
31.10.23 09:42 |
94 |
אני מוסיף |
פליצ'ה |
31.10.23 08:03 |
82 |
תודה רבה שאתה מציג עמדה סבירה ביחס לאזרחים |
הוא |
31.10.23 08:38 |
86 |
ויחד עם זאת המדינה חייבת לעודד הגירה של ערבים. המדינה חייבת לעודד התיישבות יהודית. כדי לשמר רוב יהודי בעיקר בנגב ובגליל. |
פליצ'ה |
31.10.23 09:39 |
93 |
כל הכבוד |
איצקוביץ789 |
30.10.23 23:44 |
10 |
צריך להפגין ברמי לוי |
מילה אחרונה |
30.10.23 23:52 |
12 |
בעיר ביתר עד עכשיו אין כלב ערבי אחד ברמי לוי |
לייקווד |
31.10.23 01:20 |
45 |
אני כבר שנים לא קונה שם ברשת הזו בגלל זה |
סקופ השנה |
30.10.23 23:53 |
14 |
זאת הפגנה מטופשת. מבין את האמוציות אבל יש ערבים שנלחמו ומתו למען אנשי עוטף עזה, וזו יריקה בפנים כלפיהם |
Prodigy |
31.10.23 00:01 |
17 |
הערבים שנלחמו לא עובדים ביש חסד |
מזל דלי |
31.10.23 00:06 |
20 |
אבל הם כן רואים את היחס האוטומטי לערבים כמחבלים ורוצחים, מבלי שיש מושג מיהם |
Prodigy |
31.10.23 00:20 |
30 |
אכן בעיה לא פשוטה אלה שאיתנו גם מוקיעים אותם |
מזל דלי |
31.10.23 00:35 |
37 |
שום אמוציות ושום יריקה. ערבי שמגיע לו- יקבל את הכבוד. |
לייקווד |
31.10.23 01:24 |
46 |
ההפגנה מיותרת פשוט לא להכנס ולקנות לא להעסיק ערבים |
מזל דלי |
31.10.23 00:05 |
19 |
1+ |
יוסף |
31.10.23 06:01 |
61 |
ומה כל גיבורי המקלדת יעשו אם חלילה בן משפחתם הקשיש יתאשפז |
michel |
31.10.23 00:06 |
22 |
גם בבתי חולים צריך לעשות שידוד מערכות. |
HAIM |
31.10.23 00:10 |
24 |
הסיפור של השתלבות ושלום נגמר - זה ברור, עכשיו מה עושים אחרים שהאפרטהייד השמאלני הסליל הרבה ערבים למערכת ש 80% רוצים לשחוט יהודים ? |
OurVotesMatter |
31.10.23 06:45 |
65 |
אולי עדיף להתחיל בהפסקת עידוד ילודה של בדואים |
michel |
31.10.23 07:41 |
79 |
קטגורית החרדים הם המגזר שמפרנס הכי הרבה את הערבים |
מור ולבונה |
31.10.23 00:10 |
25 |
זה נכון רק בירושלים, ולא רק לחרדים. |
פובליציסט |
31.10.23 02:57 |
51 |
משפט כ''כ מטומטם שאין דרך להבין למה מישהו כתב אותו. |
ברוש |
31.10.23 07:13 |
72 |
שביש חסד (איך קוראים לזה בשם כזה עם כאלה מחירים) |
ראש_באדמה |
31.10.23 00:14 |
27 |
לא לעניין. |
Street |
31.10.23 00:29 |
35 |
גם שופרסל בכל הארץ |
BTCballoon |
31.10.23 00:41 |
38 |
איזו הגזמה |
צדק צדק תרדוף |
31.10.23 00:56 |
39 |
צודק, זה יגרום שאפילו הערבים החילונים ישמחו מטבח מזוויע ביהודים |
OurVotesMatter |
31.10.23 06:49 |
67 |
שיפגינו מול נטולי המצפון הכיפה והשיער - בכיריה של התמנונית שופרסל. מישהו פה עוד עלול לטעות בכתובת.. |
הEברי |
31.10.23 01:03 |
40 |
מדוע לא מפגינים גם נגד ''רמי לוי'' בגבעת שאול? (2 סניפים) גם שם מועסקים ערבים. |
קצ'קאבלע רעבע |
31.10.23 01:08 |
41 |
תפטרו את כל הערבים, |
Lisbon |
31.10.23 05:52 |
58 |
בדמוקרטיה כל האזרחים שווים בפני החוק. ואויבי המדינה לא אמורים לחיות בה. עד כה התברר עובדתית ש״פלסטינים״ הם |
rocsteady |
31.10.23 05:52 |
59 |
מוזר שיש שעדיין לא הבינו את זה |
יוסף |
31.10.23 06:00 |
60 |
הקונספט של אוסלו היה תן להם עבודה והם לא ירצו להרוג אותך - נכשל. עכשו ננסה אל תתן להם עבודה - הם יהגרו מכאן |
Gooday |
31.10.23 06:35 |
64 |
מדוייק |
OurVotesMatter |
31.10.23 06:50 |
68 |
ומה עם רשת רמי לוי?? |
דנץ |
31.10.23 06:47 |
66 |
צודקים |
ש-עצמון |
31.10.23 06:58 |
70 |
הם מתכננים גם להפגין נגד יוסף חדד? עם כל הכבוד, ה''פלסטינים'' זה אויב. בשמם ביצעו הפלסטינאצים את הטבח. לא בשם כלל הערבים. |
rocsteady |
31.10.23 07:46 |
80 |
אז למה לא רואים ושומעים הצהרות של ערבים מישראל נגד הטבח? |
HAIM |
31.10.23 08:45 |
87 |
גם ברמת בית שמש הפגינו נגד העסקת ערבים בסניף של יש, ההפגנה הועילה! |
משה ישראלי |
31.10.23 09:33 |
90 |
אכן זה היה ליד הבית שלי , לא חשבתי ששווה להעלות את הידיעה |
ACAMOL |
31.10.23 10:05 |
96 |
היום התחדשה ההפגנה, עשרות שוטרים במקום |
ACAMOL |
02.11.23 20:53 |
101 |
חבר מתאריך 31.5.19
3014 הודעות, 41 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
סניף שמעסיק אך ורק ערבים
(אפילו אחראי משמרת) יש בודדים יהודים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
20978 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
הגזענות נגד ערבים לא במקום !
אפשר לצעוק בגנות מחבלים/ עזתים/ פלסטינים מהרשות וכדומה .
אבל לצעוק מוות לערבים או לכנות ערבושים , זה מעבר לגזעני .. זה שם אותנו ברמה של הגרועים מקרב הערבים .
לי זה לא מתאים . אני יכול לשנוא מחבלים יותר מכל אחד אחר , אבל לא אכנה ערבי מהרחוב ערבוש , ולא אתייחס אליו כאל אדם חסר זכויות או אשם מראש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
9935 הודעות, 50 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
אתה מוגן עכשיו מהמפגע הבא.
הוא יראה אותך, ויגיד: זה יהוד בסדר.
לא הורג אותו, לא אונס את אשתו, ולא שורף בן שלו בתנור. וואלה לא.
יהוד טוף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3135 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
הדבר היחיד שצריך לשאול הוא מי האדם, האם יש לו נטיות רצחניות ואיזה חינוך קיבל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
9935 הודעות, 50 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
ולפני ה , 7 לאוקטובר הייתי בטוח שהם קורבן של הקיבוש ושהמתנחלים הרבה יותר אלימים.
אבל הגיע ב
ה 7 לאוקטובר. ושיניתי את דעתי.
כן.
לא מתבייש לומר "שינתי את דעתי לגבי ערביי עזה"
כמובן שאסור להכליל, ומדובר רק על ערביי עזה.
ברשות הפלסטינית יש מלאכים שממש רוצים שלום.
מידי פעם מתפלק להם איזה לינץ' או טבח של משפחה, אבל בגדול הם ממש אנשי שלום.
וערביי ישראל בכלל, הם חלק מאיתנו.
יש להם אפילו תעודת זהות כחולה.
הם סתם עושים את עצמם תומכים בחמאס, זה לא באמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
35856 הודעות, 282 מדרגים, 536 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
אתה חוזר על הטעות שעשינו עם עזה. יהירות, קונספציה, טיפשות.
כשאיסלמיי ישראל יממשו את הפוטנציאל שלהם, הם לא צריכים לעבור גדר, ועומדים לרשותם פי 100 יותר מאלה שחצו את הגדר של עזה.
בפרעות מאי 2021 חזרו על ההרגל ללינץ', לשריפת בתי יהודים על יושביהם.. (היה הרוג במלון, היתה טעות בזיהוי (ביפו?) וילדים ערבים ניכוו).
כיום יש לערבים הפלסטינים את סרטוני דאעש כמודל חיקוי, והם משתדלים להתעלות על המקור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
9935 הודעות, 50 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
בכל מילה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.11.22
354 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
ערבי ראמללה קיבלו חינוך של ערביי רמאללה (זוכר את הלינץ׳ בתחנה) ערבי יפו קיבלו חינוך ערביי יפו- ממליץ ללמוד היסטוריה . הסיפור משתנה התוצאה זהה.
ערביי ישראל לא מצאו נציג אחד מתוכם שיצא חד משמעית נגד המגה פיגוע של חמאס, רובם היללו אותו.
בשלב מסוים נדרש להסיר לוגית, הם רחוקים רק בפוטנציאלי לא ברצונות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.23
161 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
איזה שטויות אתה מדבר כאילו הפילוסופייה הזאת היא נוסחה מתמטית מדוייקת.. המציאות אחרת יא חביבי תתעורר אתה במזרח התיכון!
אתה צריך לשאול את עצמך אולי בגלל תפיסת העולם שלך והחינוך שקיבלת אתה בעצם חושב איך שאתה חושב? לא עלה בדעתך שיכול להיות שבאמת שונאים אותנו ורוצים אותנו?
למה חסר יהודים שרוצים להרוג ערבים ואנחנו עם חינוך לשלום ואהבה ברמה מפגרת.. חפצי חיים..
התרבות שלהם אחרת ועד שלא תוריד את המשקפיים שלך ותשים לרגע את המשקפיים שלהם בחיים לא תצליח לדעת מה קורה בצד השני.
דווקא אנשים משכילים עם חינוך מתקדם מתקשים לראות את המציאות כפי שהיא כיוון שהם שמו עליה הרים של אבסטרקציה ופילוסופיות שהדברים הברורים מאילו מתפרשנים בצורה אחרת, תראה מה קורה בעולם.. גם שם שונאים אותנו כמעט בכל מקום. זה לע עניין של חינוך, זה עניין של "אמונה בצדקת הדרך" ואם הם מאמינים שהמדינה שייכת להם או מישהו מסית אותם לזה, זה כבר לא משנה איזה חינוך קיבלת או איזה ערכים..
בסופו של דבר, כדי להיות כמה שיותר בטוח ומוגן עלייך למגר את כל הסיכונים, גם אם זה לא נראה לך...
אנחנו בשלב כואב שקיבלנו מכה קשה, יש המון מהם, המווון מהם שרוצים להרוג אותנו. המון. המון.
לא זמן לבחינת תרחישים, רוצים להרחיק את הסכנה, אין מה להתווכח עם הרגש וההיגיון הפשוט הטבע עושה את שלו ומסמן לך להרחיק את הסכנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.20
1758 הודעות, 27 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
הוא כנראה מהאנשים שיבינו בדרך הקשה (ד"ש מתושבי בארי) לצערי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.14
2255 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
#מי שעדיין לא הבין..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.16
1624 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
סוג של תו תקן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.22
843 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
אולי קצת ישרוף לך את הבית, את הילדים, את ההורים, אולי אז תבין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.20
6890 הודעות, 38 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מעניין כמה יהודים מתפרנסים מערבים
וזו לא גזענות בעיניך כנראה.
שהערבים יתפרנסו מעצמם והיהודים יתפרנסו ויפרנסו יהודים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
21879 הודעות, 82 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
די עם הגזענות. אין צורך ברשעות המיותרת הזו.
האויב הוא הלאום הבזוי פלסטינים״ וכל מי ומה שמזוהה עם הדבר הנאצי הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.5.20
219 הודעות
בתגובה להודעה מספר 53
לא מכיר !
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
21879 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
אני בעד איסור כל דבר שקשור ללאום הבזוי הנבזי שנקרא ״פלסטינים״.
נגד גזענות.
גזענות זו נחיתות כמו אנטישמיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.18
4162 הודעות, 27 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
27126 הודעות, 243 מדרגים, 462 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
להלן התגובות פה.
"הם גם בני אדם".
הם אזרחים שווי זכויות"
וכו.
המוסר המזויף חוגג פה.
מוסר שמביא לרצח יהודים ושחיטת משפחות.
אולי צריך למסור להם את מזרח ירושלים?
זה ישקיט מצפון שמאלני שמחפש להיות רחום וחנון ומוסרי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
58893 הודעות, 233 מדרגים, 330 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
11822 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
6055 הודעות, 32 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
20978 הודעות
בתגובה להודעה מספר 83
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.15
1540 הודעות, 13 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מצחיק ההפרדה וההבחנה שלך בין ערבים.
האמת לא מצחיק, עצוב!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.23
137 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
"ויכלו המים מן החמת ותשלך את הילד תחת אחד השיחים. ותלך ותשב לה מנגד הרחק כמטחוי קשת כי אמרה אל אראה במות הילד."
ככה מתנהגת אמא? היא אפילו לא מניחה אותו, היא 'משליכה' אותו כחפץ שאין צורך בו? ככה מתנהגת אמא - כשבנה חולה ונוטה למות? היכן הרחמנות של אמא לבנה? אמא יהודיה הייתה עוזבת את בנה כשהוא חולה?
רק זה העניין: זה החינוך שישמעאל קיבל מאמו: אכזריות, האדם לא חשוב, אין לו ערך. הוא בריא?! טוב! לא בריא?! שילך לעזאזל. "ותשלך את הילד תחת אחד השיחים". זה ישמעאל, ואלו הנכדים שלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.23
497 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
אפילו הקופאיות
מפחיד
ומגעיל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.16
10239 הודעות, 55 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.15
13888 הודעות, 121 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.21
672 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
14585 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.5.19
3014 הודעות, 41 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
עוד כמה שקלים וזהו.. הכל רק בשביל לחסוך על חשבון בטיחות הלקוחות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.22
2308 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.17
9453 הודעות, 65 מדרגים, 101 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
יש חסד באיזור שלי יש ערבים רק במחלקת ניקיון וירקות, עובדי קבלן לדעתי וגם מהם אפשר להפטר...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.20
6890 הודעות, 38 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
ממוצאי שבת שמחת תורה עד היום
אין שום חוסר באושר עד והלקוחות הממלאים עגלות הם ההוכחה.
בביתר למשל, רמי לוי ויש חסד שהתבססו על עבודה ערבית גרועה
פתוחים היום עד 4 וחצי בלבד
חוסר ברוב המוצרים השוטפים
רמת שירות וניקיון מתחת לכל ביקורת.
גם שערי רווחה שמעסיק רק אברכים
מסיבות כלכליות (מניעת הפסדים כבדים הנגרמים מפועלים ערבים) מרוויח יפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
36089 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.22
1109 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תגובת הרשת חסרה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
5749 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
ממש לא נעים לקנות שם.
בבית שמש הערבים לא הגיעו כמה ימים בתחילת המלחמה. ביום הראשון שחזרו - באזעקות צחקו, באותו ערב התארגן הפגנה בסניף - וההנהלה שלחה את כל הערבים. הביאו הודיות (או סרי לנקה) שברחו מהדרום, ועוד יהודים ויהודיות. בסך הכל מתפקד יפה ונעים לקנות שם. אני לא חושש לשלוח את הילד שלי לבד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.08
5412 הודעות, 38 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
88145 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
1584 הודעות, 24 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יפתור את הכל ,חרדים שומעים לרבנים
פחות לרחשי הציבור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
52418 הודעות, 153 מדרגים, 294 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.07
4323 הודעות, 38 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
וקרא למפגינים מתושבי השכונה להתפזר, כי זה לא בטיחותי, וגם לא נכון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.08
2803 הודעות, 36 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
88833 הודעות, 209 מדרגים, 390 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
34485 הודעות, 177 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מספיק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.13
9053 הודעות, 64 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
755 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
או הערבי שהציל יהודים ונרצח בעצמו?
חלאס עם השנאה העיוורת.
מי שתומך בטרור שיקחו לו את האזרחות ושיזרקו אותו לעזה.
מי שעובד פה ומזדהה עם המדינה - הוא חלק מהמדינה. אנחנו לא המפלצות האלו.
יש פה לא מעט ערבים שמטפלים ביהודים ומצילים חיים וחשוב שיהיו כאלו פה.
אנחנו לא שונאים את כל המוסלמים או את כל הערבים. אנחנו נלחמים וצריכים להשמיד את כל מי שלוקח חלק פעיל או פסיבי בטרור הרצחני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
3108 הודעות, 15 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
755 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
זה קשה, וכואב, אבל זאת המציאות שלנו.
אתה לא מציע לרצוח או לגרש את כל הערבים, נכון?
כי זה גם לא פרקטי וגם איפה עובר הגבול? מי שהוא חצי יהודי וחצי ערבי? ערבי שמשרת בצהל? דרוזים? צ'רקסים?
תגרש גם את הערבי שחיסל את המחבלים? הבן אדם פאקינג גיבור לאומי. לצריך להעצים אנשים כאלה ולתת להם מקום של כבוד בחברה שלנו.
בקיצור - זה כואב לראות אזרחים שבוגדים במדינה שלנו. זה כואב לראות אזרחים שתומכים ברצח של אזרחים אחרים.
אבל אין לנו ברירה אלא להמשיך לטפל בבוגדים כמו שמטפלים בבוגדים מבית ולתת יד לאלה שרוצים לחיות איתנו בשיתוף פעולה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.17
9453 הודעות, 65 מדרגים, 101 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
בהחלט עלולים להפגע מעט ערבים שבאמת בסדר אבל אין ברירה כי לא עושים שום סלקציה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
9935 הודעות, 50 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
21879 הודעות, 82 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
קרי
״פלסטינים״
צריך להיות מגורש לאלתר בעוון הזדהות עם נאציזם.
כשיבינו שהלאום ה״פלסטיני״ בנוי על הנאצים הרבה בעיות תיפטרנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
9612 הודעות, 94 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
ערכתי לאחרונה בתאריך 31.10.23 בשעה 07:17 בברכה, פליצ'ה
הם היו השכנים שאתם ולצידם חיו היהודים שנים רבות.
הסתבר, לצערם, ששכניהם וחבריהם היקרים והטובים ששים לפעמים יותר מהנאצים עצמם להסגיר יהודים ואף להשתתף ממש בהשמדת יהודים.
זה לא היה נדיר.
הנדיר מאוד היה המצב ההפוך.
זהו לקח שראוי שלא נשכח לעולם.
נכון, עכשיו יש לנו מדינה. צבא. זה מצב שונה.
אבל אין שום סיבה בעולם שנעסיק ונפרנס את שונאינו.
מהבחינה הזו, כלומר מבחינת ההבנה שהם אכן שונאינו, המצב דווקא מאוד דומה.
ואני אומר זאת ברור.
לא רק ערביי עזה ואיוש.
גם *כל* ערביי ישראל בעלי תעודות הזהות הכחולות שונאים אותנו.
מי שחושב שזו הכללה, שייזכר במה שכתבתי לגבי השואה.
שים לב לשתיקה הרועמת. חוסר הגינוי וחוסר הסתייגות למעשי הרצח הברבריים.
חוסר הגינוי מצד ההנהגה הערבית בישראל, אבל גם מצד יחידים, ארגונים, קבוצות, פוליטיות וא-פוליטיות.
וכשאתה כן שומע משהו מהם, אתה שומע הצדקה ושמחה.
לכן, שיילכו לעבוד בערים ובכפרים שלהם.
אני לא אעסיק ואפרנס את שונאי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
755 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
בוא נסכים שנטפל קודם כל באוייבים שכבר שנים אומרים שהם רוצים לרצוח אותנו.
שפנפניהו יכל לסיים עניין מזמן, אבל העדיף להחזיק אותם חזקים ולהעביר מזוודות כסף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
9612 הודעות, 94 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
ערכתי את התשובה הקודמת והוספתי פרט חשוב.
אין קולות של הסתייגות.
בוא לא נסכים על כך.
בוא נסכים על כך שנקרא לילד בשמו.
כי בלי להבין את הבעיה אין סיכוי לפתרון.
ולקרא לילד בשמו הכוונה היא להכרה הכואבת בעובדה שכל ערביי ישראל שונאים אותנו ורוצים במותנו.
ואל תדחוף לי את ביבי בבקשה.
דיוני ביבי שלכם לא מענייניים אותי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
755 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
אני אעלה את השפן בכל דיון שקשור במלחמה כי הוא הוא - נביא השקר של כל מי שהצביע לממשלה הכושלת הזו.
ובאופן עינייני אשמח לקבל תשובות לשאלות ששאלתי מקודם.
זורקים את כל מי שלא יהודי?
אנשים אומרים לעשות משהו בלי תוכנית אופרטיבית ברורה.
ערבים בחוץ. גם ערבים נוצרים?
מה עם אבא יהודי ואמא מוסלמית?
אמא יהודיה ואבא מוסלמי?
דרוזים?
צ'רקסים?
איך בודקים מי זה מי?
אתם זורקים רעיונות הזויים ולא ברי מימוש ועושים נזק למדינה בזה שאתם קוראים להחרים אנשים שלא הוכח שהם רוצים לפגוע - רק כי הם לא יהודים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
9612 הודעות, 94 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
כל פעם שתעלה את ביבי בהקשר כללי כזה, אני אעשה ממך צחוק.
כן. ביבי אחראי לשינאת גם הערבים את היהודים...
וגם להתחממות הגלובלית.
לעצם העניין.
לא זורקים אותם.
שיחיו בכפרים שלהם.
אני לא בעל מוסר מעוות שמחייב אותי להעסיק אותם ביישובים יהודיים ובעסקים יהודיים.
ערבים נוצרים לא נכללים.
גם לא צ'רקסים ולא דרוזים וכיוב.
אני מדבר על ערבים מוסלמים.
אל תתמם לי בבקשה. אתה מבין את זה היטב.
לגבי מקרים פרטניים של הורה אחד מוסלמי, נבדוק פרטנית.
ייתכן שיקבל אישור עבודה.
זה חסר משמעות לחלוטין. יש בודדים כאלה.
מדינה לא משנה מדיניות בגלל כמה מקרים בודדים.
ומי שעושה את הנזקים זה דווקא אתם.
אלא שלא מתפכחים אפילו אחרי הטבח הנורא וחוסר התגובה המוחלט מצד ערביי ישראל.
זה בר מימוש לחלוטין. אפילו לא מצריך החלטות ממשלה.
פשוט אל תעסיק אותם.
שיחיו בכפרים שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
755 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
אתה קורא לי אתם?
שפנפניהו האפס הזה שנים לא מטפל בבעיה החמאסית ו"אתם" אשמים?
מי שהצביע בעד ההתנתקות זה חבר שלך השפנפינהו. אל תתחיל איתי באתם.
הנה עוד תומך ההסתדרות בא לי ביציאה של אתם. אתם השמאל האמיתי. חלש מול האויב הערבי, זה ששילם במזוודות מזומנים לחמאס. זה שחשב שאפשר לקנות אותם בכסף - ואתה בלי בושה קוראים לי - אתם.
אני קפיטליסט לאומי, לא הייתי מוותר על פיסת אדמה אחת. לא הייתי מציג תוכנית סיפוח ואז לא מבצע אותה בגלל פיסת נייר.
שׁתֵּי גָדוֹת לַיַּרדֵּן:
זוֹ שֶׁלָּנוּ – זוֹ גַם-כֵּן!
שפנפניהו מכר אותנו לשמאל הכלכלי. עשה עסקאות עם ההסתדרות. החזיר שטחים. הצביע בעד ההתנתקות. לא פינה את פאקינג חאן אל אחמר - ואני "אתם". כמו שאמר ביבי: אתם שכחתם מה זה להיות ימנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
9612 הודעות, 94 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
אצלכם כל העולם סובב סביב הביבי. כבר הבנו את זה.
אבל מה אפשר לעשות?
העולם שלי עשיר ומגוון ועמוק הרבה יותר.
בעולמי, ביבי הוא דבר שולי וקטן ביותר ואף זניח לחלוטין.
מדהים, לא?
לכן, חפש מישהו אחר לנהל איתו את דיוני הביבי המעייפים שלכם.
אני חוזר על עיקר המסר:
אסור להעסיק ולפרנס את שונאינו ומבקשי רעתנו.
וזהו המעשה המוסרי היחיד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
755 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
אחלה.
להזכירך שוב קראת לי אתם בלי להסביר מי זה אתם.
אני לא מתעסק ביבי, אני מתעסק בממשלות שהוא ניהל לאורך 15 שנה שהביאו את חמאס מארגון טרור קטן לארגון שטבח ב1400 ישראלים ועוד 230 חטופים.
ואני קורא לילד בשמו - ביבי לא טיפל בבעיה ולכן כראש ממשלה הוא האחראי. למי אני אמור לבוא בטענות? לערבים בישראל? חשבתי שאנחנו בעלי הבית.
לסיכומו של דיון ומכיוון שהבנתי שאני לא אקבל התייחסות למה שאני כותב - אתה לא ימני, אלא שמאלני ששכח מה זה להיות ימני. להיות ימני זה לא להיות לאומן, אלא לאומי. לאהוב את המדינה, להלחם עליה - ולא לוותר על פיסת אדמה עבור חתיכת נייר. להיות לאומי זה לא לקבל שלטון ירדני בהר הבית.
להיות ימני זה לא לוותר על דרישה לבדיקה בטחונית לפני שמישהו רוצה להכנס למקום ציבורי (ההתקפלות שלו עם המגנומטרים).
אבל לך לא אכפת מכל זה - כי ביבי מלך ישראל. ואני "אתם". מנחם בגין וז'בוטינסקי מתביישים בדרך שהממשלות ב15 שנים האחרונות התנהלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
9612 הודעות, 94 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
אתה רוצה להתייחס לזה?
יופי. ננהל דיון.
אתה רוצה לקשקש קישקושי ביבי?
תמשיך לקשקש. זו מדינה דמוקרטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
9612 הודעות, 94 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
כמובן, כל עוד הם אזרחי המדינה, המדינה חייבת לתת להם שוויון זכויות.
לכן הם ימשיכו להיות מועסקים בסקטור הציבורי.
לכן ימשיכו להיות למשל רופאים ערבים בבתי החולים הציבוריים.
אין מה לעשות.
אנחנו לא מדינת אפרטהייד.
אבל אני כאזרח קורא שלא להעסיק אותם במגזר הפרטי.
לא בבניין.
לא ברוקחות.
לא בתחום הקמעונאות.
מאוד פשוט.
מאוד קל ליישום.
ובעיקר מאוד מוסרי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
755 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
תזהר שלא יקראו לך פה "אתם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
9612 הודעות, 94 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
זו מדינה דמוקרטית, אבל זו מדינת היהודים.
וגם מדינת הציונים שאינם יהודים.
כמו הדרוזים.
האזרחים הערבים המוסלמים, כל עוד הם אזרחי מדינת ישראל הם שווי זכויות.
אבל המדינה צריכה לעודד אותם לעוף מכאן.
"מענק שחרור" נקרא לזה.
מאה אלף דולר, ושיהגרו מכאן ויוותרו על האזרחות.
מי שכואבת לו הבטן כשהוא שומע את הדברים הללו, שייכנס לאיזה סרטון קצר מה 7.10.
וייזכר באפס המוחלט של ההסתייגויות והדחייה של מעשים אלה ששמענו מצד ערביי ישראל ומצד הנהגתם.
יעבור לו מהר מאוד הכאבי בטן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.23
138 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.21
2334 הודעות, 16 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ההוא החזיר אותם לעבוד כאילו אין מלחמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.20
6890 הודעות, 38 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
אם יחזיר אותם
יכול לסגור את הבסטה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
8505 הודעות, 28 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וגם לא ברמי לוי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
68115 הודעות, 259 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גזענות מיותרת, שלא לדבר על נזק הסברתי חמור.
לקרוא להם רוצחים או מחבלים מבלי לדעת במי מדובר זאת בושה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
52418 הודעות, 153 מדרגים, 294 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
68115 הודעות, 259 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
52418 הודעות, 153 מדרגים, 294 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
את הערבים ואני מקווה שהם מבינים או יבינו את גודל השבר וחוסר האמון קשה להבדיל היום בין ערבי טוב לערבי רע כי גם אלה שחשבנו אתמול לערבים טובים הפכו למחרת לערבים רעים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.20
6890 הודעות, 38 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
שם כבר שנים מתחננים אליהם להחליף את הפועלים הבועלים.
לא נעים לאשה להיכנס לשם ולהרגיש שכמה ערבים ממיינים אותה בעיניים.
היו גם כמה מקרים שגרמו לטענות הללו להתפרץ
ואכן ההפגנה מטופשת
חרם קטן על הסניף וכולם מרוויחים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
52418 הודעות, 153 מדרגים, 294 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.18
30637 הודעות, 298 מדרגים, 575 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.11
3924 הודעות, 32 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וערבי יגיע מדי שעתיים למיטתו כדי לקחת מדדים, לתת תרופות ולהחליף את החיתול. גם אז הם ידרשו לא לפרנס רוצחים? ומי יחליף את החיתול? בן גביר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
8759 הודעות, 103 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
ואכן, התיאור שלך נכון ומפחיד.
הייתי בלידות עם אשתי בבתי חולים בחיפה.
פשוט מזעזע.
רוב הצוות ערבי .
אנחנו גזענים, ומותר לנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
5013 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מייבאים עובדים זרים מפיליפינים, הודו וכו' ומתחילים בתהליך החלפת כ"א הקיים
מצד שני עושים תוכנית עידוד הגירה לערבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.11
3924 הודעות, 32 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
ע״י פינוק בקצבאות לפי מספר ילדים? תפנה בהצעה לדרעי וגפני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.14
466 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אני אומר את זה בצער אבל מי שמכיר יודע כמה שזה נכון .
אני מקווה (למרות שאין לי ציפיות ) שהמגזר החרדי ישנה את דרכיו ויחדלו מסיוע לאויב ויתחיל לפרנס יהודים ולא ערבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.15
13888 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
בבית שמש לא תראה ערבים שעובדים בבתי עסק (חוץ מ'יש חסד' ו'שופרסל').
בביתר כן היתה נוכחות מסוימת, אבל זה נראה שתושבי ביתר עומדים על כך שזה לא יחזור על עצמו בשום אופן.
באלעד אין ערבים בכלל, למעט אתרי בניה.
בבני ברק גם אין, חוץ מהערבים שעובדים ב'יש חסד'.
בירושלים יש המון המון, כי זאת עיר מעורבת, וזה מושרש בתרבות של יהודי ירושלים מדורי דורות.
זה קורה גם בשכונות חילוניות בירושלים.
הגיע הזמן לשנות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.04
24203 הודעות, 144 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.07
4323 הודעות, 38 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישלמו קצת יותר, ויעסיקו יהודים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
29922 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.21
249 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
גם דומינוס, מקדונלדס, קייאפסי, סופרפארם, פאפא ג׳ונס פשוט כללל תחנות הדלק ועוד ועוד ועוד!!!! בושה וחרפה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
645 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
דוחפים את הציבור הערבי בארץ ללאומנות והזדהות עם האויב.
מיותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
5013 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אה...זה בעצם כבר קורה, הם כבר לאומנים ומזדהים עם האוייב ללא קשר לרווחה כלכלה מעמד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.7.14
12095 הודעות, 131 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
החלטות של עסק בסוגיית גיוסם או אי גיוסם של בני מיעוטים בשעת מלחמה ובכלל, מגיעות בדרך כלל מהקודקוד העליון..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.23
137 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
5759 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
רק איפה היהודים שיבואו לעבוד במקומם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
21879 הודעות, 82 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אויבי המדינה, אנטישמים נאצים גרועים מדעאש.
אמנם לא כולם ערבים.
וחלק מהערבים בכלל נוצרים לא קשורים לפלסטינים הנאצים.
צריך להפסיק מיידית את הקמפיין הגזעני נגד ערביי ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.18
30637 הודעות, 298 מדרגים, 575 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל מה שהכי נכון זה פשוט לא לקנות שם
לא צריך להפגין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.20
3131 הודעות, 12 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
5013 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.14
9717 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
88145 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
21879 הודעות, 82 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הפלסטינאצים ועוזריהם הם האויב!
לא כלל ערביי ישראל שבכללם יש אזרחים טובים שגם משרתים בצבא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
8759 הודעות, 103 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.08
5412 הודעות, 38 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.14
3607 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ברקע לפגנה, לא סתם חשש בסופר הזה, כי היה מקרה שאחד ה"צעירים" תקף מינית לקוחה במחסן החנות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.14
3607 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד