"נגמר הסיפור שלך כמותג בינלאומי": המעצבת הישראלית המובילה תחת מתקפה של פרו-פלשתינים

עמוד האינסטגרם של דודו בר אור נמצא תחת מתקפה של תומכי חמאס • תמונות מהקמפיין החדש הפכו לזירת התקוטטות ותגובות מאיימות • אתרי האופנה המובילים כדוגמת "נט-אה-פורה" השהו את ההתקשרות שלהם עם המעצב

השקת חנות הפופ אפ של דודו בר אור. צילום: אור גפן

השחקנית לשעבר ("שמש", "נשואים פלוס") דודו (דורית) בר אור, שמתמקדת כיום בקריירת האופנה הבינלאומית שלה, היא אולי אחת מהמעצבות הישראליות שהצליחו לרשום הצלחה בקנה מידה רחב. פריטי האופנה שלה נמכרים באתרי האופנה המובילים, כדוגמת "נט-אה-פורטה" ו"ריבולב", וגם בחנויות יוקרה, כדוגמת "הרודס" בלונדון.

מאתמול (ראשון) עמוד האינסטגרם שלה נמצא תחת מתקפה חסרת רחמים של תומכות חמאס ברחבי העולם שהחליטו להגיב לכל התמונות שלה מתוך קמפיין סתיו-חורף 2023.

התמונות בפוסטים של המותג, שצולמו במרוקו, בכיכובה של הדוגמנית הישראלית טוני, הצליחו לעורר את זעמן של אושיות רשת פרו-פלשתיניות, שהגיבו לכל אחת מהן בשלל אמירות קשות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by DODO BAR OR (@dodobaror)

"נגמר לך הסיפור כמותג בינלאומי", כתבה אחת ובעוד אחרת ציינה: "בהצלחה עם לעשות עוד כסף עם דם מרוח עליו – את מוחרמת סופית". "המותג הזה תומך ברצח עם", כתבה אחרת.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by DODO BAR OR (@dodobaror)

"את באמת מעלה סרטוני תעמולה נגד פלשתין ובמקביל מצלמת את הקולקציה שלך במרוקו? זה לא הגיוני". אחרת הוסיפה: "בחיים לא נקנה ממך יותר".

בתוך כך ממשיכות קריאות להחרים את המותג ואף לפנות אל קמעונאים ברחבי העולם בבקשה להפסיק למכור את הפריטים שלה בחנויות.

צילום מסך אינסטגרם

בבלוג האופנה הקאטרי "קאטר לייפסטייל" כינו את בר אור "טרוריסטית - תפסיקו למכור את העיצובים של הציונית הזאת". 

הערב (שני) נראה כי הקריאות לחרם על המעצבת הגיעו גם לאתרי האופנה שעצרו את ההתקשרות שלהם עם המעצבת והסירו את פריטיה מהאתר, בהם "נט-אה-פורטה" ו"מייתרזה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר