האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
הוא מדבר הכי נכון ומדויק מכל אחד אחר בפוליטיקה. השאלה היא האם במעשים הוא גם הוכיח את עצמו |
חוצן |
30.10.23 15:11 |
1 |
כי לדבר הכי קל. מוכן להתחיל בליברמן ולהגביר, מזה נותן ? |
אימרא |
30.10.23 15:12 |
5 |
הוא אומר דבר נכון, ועדיין אפשר יהיה לממש את זה לא באמצעותו. |
הפוך גוטה |
30.10.23 15:57 |
74 |
נקודת אור בימים כאלה למצוא פוליטיקאי שמדבר לעניין. |
love fire |
30.10.23 15:14 |
7 |
לדבר בלי שזה מחייב אותך זו גבורה קטנה |
מחפש |
30.10.23 15:31 |
35 |
לפעמים ככה ולפעמים ככה |
מחפש |
30.10.23 15:17 |
13 |
ולפעמים ככה |
מחפש |
30.10.23 15:23 |
22 |
הוא צודק כמובן אבל אנחנו לא יכולים להעביר את הפוקוס לצפון. קודם להשמיד את החמאס אח''כ נטפל בחיזבאללה |
יובליטו |
30.10.23 15:26 |
24 |
הוא אכן הוכיח את עצמו במעשים. רק היום פורסם המסמך שפירסם בנוגע לאיום החמאס מ-2016. הוא גם הוכיח שהוא אכן התפטר מהממשלה בגלל הנושא הזה. |
Aenima |
30.10.23 15:26 |
26 |
ולפני שנה? |
דוד |
30.10.23 15:39 |
44 |
מי מתוך ה120 שיושבים שם הוכיח את עצמו במעשים? |
27סוט |
30.10.23 15:48 |
66 |
הוא בעיקר חזק בדיבורים. צריך להפסיק לתת לו במה, כי חוץ מדיבורים הוא שום דבר. |
Liranush |
30.10.23 15:52 |
70 |
הוא יכל להיות חזק גם במעשים אבל פחדניהו סירס אותו |
p101 |
30.10.23 18:18 |
101 |
הוא צודק (לשם שינוי) אבל הוא צריך להגיד את זה בכנסת לא בתקשורת |
יקי |
30.10.23 16:04 |
79 |
ומה זה יעזור אם הוא יגיד את זה בכנסת? זה יעזור לנצח את המלחמה? |
יעקב כץ |
30.10.23 16:59 |
88 |
התשובה: שלילית |
יעקב כץ |
30.10.23 16:58 |
87 |
זה לא משנה מי אתה שם אחראי כל עוד נתניהו ראש ממשלה. |
happystriker |
30.10.23 17:06 |
90 |
חוץ מבן גביר, היחיד שמדבר לעניין |
Foreteller |
30.10.23 15:11 |
2 |
אם לא יחסלו את חיזבאלה גם במרכז לא נגור. נגמר המצב שיש לנו איום של טבח כל שני וחמישי. |
moshe_775 |
30.10.23 15:11 |
3 |
אתה חושב שנגמר, תכף יחזירו לך את הריאליטי ואיתו שיחות הברזיה על נדלן מניב בחדרה. העגלים הישראלים יחזרו לעבוד מ-8 עד 20 |
pedro |
30.10.23 15:41 |
49 |
מה הציבור זוכר, תלוי בעיקר בתקשורת. כולם לדוגמא זוכרים שבן גביר תלש את הסמל מהמכונית של רבין למרות שזה קרה לפני 30 שנה |
רדיקל חופשי |
30.10.23 17:52 |
96 |
צודק אם הקונספציה עם חמאס נכשלה |
מחפש |
30.10.23 15:12 |
4 |
צודק אנחנו שוקלים לעזוב |
שוקולד לבן |
30.10.23 15:13 |
6 |
אנטישמיות בכל העולם. |
ERKA |
30.10.23 15:20 |
20 |
גם אנחנו. את נתיבות. לעבור למרכז או משהו כזה. |
darwin |
30.10.23 15:26 |
25 |
מפחיד אנחנו גרים על גבול לבנון היו לנו |
שוקולד לבן |
30.10.23 15:27 |
28 |
הכי מפחיד זה ההרגשה שהופקרנו. תחושת הביטחון במדינה נגמרה. |
darwin |
30.10.23 15:28 |
31 |
ממש ככה אין ביטחון נקודה.זה המקום |
שוקולד לבן |
30.10.23 15:29 |
33 |
עוד מעט יתחילו הפגנות המוניות בכל שדה תעופה בעולם שנוחת בו מטוס ישראלי |
יובליטו |
30.10.23 15:27 |
27 |
אל תשכח שעל מטוסים ישראלים יש גם אזרחים של מדינות אחרות - העולם זה לא דאגסטן, זה לא יתקבל בעין יפה ולא יהפוך לנוהל. |
pedro |
30.10.23 15:44 |
54 |
נכון. בוא גם מדבר בלי קבלות אבל שר אוצר טוב הוא היה |
עוץ לי גוץ לי |
30.10.23 15:14 |
8 |
צודק ! |
GODFATHER |
30.10.23 15:15 |
9 |
אפס מאופס הקים ממשלה עם בנט הורביץ ומיכאלי והגדיל את מכסת הפועלים אני לא מאמין למילה שלו. |
סימון מאסק |
30.10.23 15:15 |
10 |
זו השיטה של ליברמן |
Ahuvius |
30.10.23 15:16 |
11 |
אני חרדי וכנראה יש לך את הקול שלי. או אתה או בן גביר. נראה אם הוא יהיה מה שהוא אמר שהוא |
אליהו הקטן |
30.10.23 15:17 |
12 |
בשבילך עבדתי לכתוב את תגובה 13 ו22 |
מחפש |
30.10.23 15:35 |
38 |
שעון מקולקל שצודק טיפה יותר מ2 פעמים |
הווארד_רורק |
30.10.23 15:17 |
14 |
מדבר נכון ומדויק |
shlomo ezer |
30.10.23 15:19 |
15 |
קבינט ומטכל וקסנר תחת השפן הרופס לא בכיוון בכלל. גם בעזה המטרה היא לשחרר את החפים מפשעבדם חיילינו ולתת לנאצים מאש''ף. לא יגעו בחמאס יו''ש או |
דוקטורנו |
30.10.23 15:20 |
16 |
הרגע עצרו מתיישב בתואנה שלא רוצים לפתוח עוד חזית |
Gronk |
30.10.23 15:20 |
17 |
כשהוא צודק הוא צודק |
חיפושית |
30.10.23 15:20 |
18 |
הוא עדין |
The Tory |
30.10.23 15:20 |
19 |
את החיזבאללה צריך להשאיר לעתיד לדעתי.. עוד שנה שנתיים.. |
Street |
30.10.23 15:22 |
21 |
אתה טועה. את האיום חובה להסיר עכשיו. עד אז חיזבאללה יהיה עם ארסנל של 200 אלף טילים ואולי יצליח להבריח כמה ראשי נפץ גרעיניים מאיראן |
Androidog |
30.10.23 15:28 |
29 |
הבעיה היא שכרגע אין לך יכולת לתת מכת אש על אלפי מטרות בזמן קצר של 10-15 דקות.. |
Street |
30.10.23 15:43 |
52 |
לדעתי אתה גר לכל הפחות בחדרה אם לא בגוש דן |
ציקוריקו |
30.10.23 15:28 |
30 |
לחיזבאללה יש יכולת להגיע לרוב הארץ. אז זה לא משנה. |
Street |
30.10.23 15:46 |
63 |
אתה מציע שעוד שנה שנתיים ישראל תכנס לסבב לחימה נוסף שיעלה למשק עוד איזה טריליון כולל השבתה של חודשיים? |
pedro |
30.10.23 15:46 |
64 |
זה יקצר את המלחמה הנוכחית ואתה תבוא מוכן יותר. |
Street |
30.10.23 15:50 |
67 |
הבעיה שבלי סיבה ישראל לא תצא למתקפה, ואם סיבה לגיטימית למתקפה זה מה שקרה בשבת השחורה, עדיף לחסל 2 ציפורים עכשיו. יהיה קשה להתמודד עם טבח |
pedro |
30.10.23 16:10 |
83 |
אין ספק שליברמן מדבר בצורה מדוייקת יותר מכולם כרגע הבעיה שהוא באופוזיציה והתרגלנו שבפוליטיקה הישראלית כולם |
רק ימין |
30.10.23 15:24 |
23 |
דברים לחוד וכו'... אין ספק שאמירותיו נכונות אבל בוא... |
somebody |
30.10.23 15:29 |
32 |
טיפש. הייתי מצטרף לממשלה אולי היית משפיע על ההחלטות אבל החלטת לבלבל את המוח |
spot |
30.10.23 15:30 |
34 |
טיפש שמטיפש. רואים כמה בן גביר הקשקשן והפחדן משפיע על הממשלה כרגע. לפחות ליברמן ידע להגיש מכתב התפטרות כשהבין עם מי יש לו עסק |
Androidog |
30.10.23 15:33 |
37 |
כמובן הוא רק שכח למה הוא התפטר |
מחפש |
30.10.23 15:42 |
50 |
לא נכון מה שכתבת אבל בהחלט הוא לא טיפש - הוא פוליטקאי תותח |
Foreteller |
30.10.23 16:00 |
77 |
לפחות בן גביר נלחם מבפנים. ליברמן רק מדבר!! |
spot |
30.10.23 15:35 |
39 |
בן גביר לא נלחם מבפנים. בן גביר לא שינה כלום. תחת הנהגתם מדינת ישראל הידרדרה בטחונית, הפשיעה והטרור עלו הטבח הנורא |
Androidog |
30.10.23 15:42 |
51 |
בסדר. |
Crawl space |
30.10.23 15:32 |
36 |
מדינת ישראל לא יכולה להמשיך לתהקיים ללא השמדת חיזבאללה ואיסוף של כל הנשק מהערבים והבדואים הישראלים וערביי יו''ש |
אאא |
30.10.23 15:38 |
40 |
מעבר לנהר ג'ייהאן בטורקיה! |
האזרח אביב |
30.10.23 15:38 |
41 |
צודק. המדינה על שלל זרועותיה לצערי לא מתפקדת. |
WeeeeeD |
30.10.23 15:39 |
42 |
אנחנו על סף השמדה. ראשי המדינה וראשי הצבא לא עושים מה שצריך לעשות. הם מובילים אותנו לשואה שניה |
אאא |
30.10.23 15:40 |
47 |
התבלבלת. כבר קיבלנו שואה שניה לפני כמעט שלושה שבועות. עכשיו הם ממתינים לעוד אחת |
WeeeeeD |
30.10.23 15:41 |
48 |
זו כוונתי |
אאא |
30.10.23 15:58 |
75 |
אם מדינת ישראל לא תשמיד את חיזבאללה חובה על אזרחי ישראל להקים מילציות ולהלחם בעצמינו. אין לנו ברירה |
אאא |
30.10.23 15:39 |
43 |
+++ |
Spook |
30.10.23 15:44 |
58 |
אחלה באיזה מחיר ליברמן? טתה בא להכנס איתי בטנק? |
ויקינג יהודי |
30.10.23 15:39 |
45 |
כרגע הוא היחיד שמדבר לפחות לעניין |
CRAZY |
30.10.23 15:40 |
46 |
לדבר מהיציע לא עולה כלום יש אנשים שגם שורקים ומקללים |
מחפש |
30.10.23 15:45 |
59 |
מסכים שיש הבדל בין דיבורים למעשים. אבל בתקופה שהרוב מבלבלים את השכל לפחות הוא מהיציע צועק הוראות לעניין |
CRAZY |
30.10.23 15:46 |
62 |
כנס לקבינט ואז תדבר |
FuNatic |
30.10.23 15:43 |
53 |
מסכים איתו. |
HAIM |
30.10.23 15:44 |
55 |
כפיים לליברמן! בדיוק מה שצריך לשמוע והשמיע עכשיו. |
Spook |
30.10.23 15:44 |
56 |
תגובה 22 ו13 |
מחפש |
30.10.23 15:45 |
60 |
אחלה ליברמן |
Tenzer |
30.10.23 15:44 |
57 |
פחדן שברח ממתחת לאלונקה ב2018 כטיפלו במנהרות בגהול לבנון וכעת לא נכנס לאלונה . ליברמן הוא רק דיבורים . |
פלומה |
30.10.23 15:45 |
61 |
כן כמו שהורדת את הניה |
הנבון |
30.10.23 15:46 |
65 |
כל מדיניות הביטחון נקבעת ומאושרת בסופו של דבר על ידי ראש הממשלה. זה לא משנה מי שר הביטחון. |
מקלאוד |
30.10.23 15:54 |
73 |
אז אותו רגע היה צריך להתפטר |
הנבון |
30.10.23 16:05 |
81 |
ליברמן טוען שהוא התפטר ברגע שראה שהמדיניות שלו לא מאושרת על ידי נתניהו. |
מקלאוד |
30.10.23 16:12 |
84 |
1+ |
יעקב כץ |
30.10.23 17:00 |
89 |
האמת שהוא צודק - ואם ביבי לא יטפל באיום מצפון ובאיום ממזרח ובכל האיומים כבר במלחמה הזאת = הפסדנו!! |
DeepThink |
30.10.23 15:51 |
68 |
כל מי שהיה חלק מהתפיסה של יתנו יקבלו ,יהיה להם שקט גם לנו . צריך ללכת הבייתה . |
Disco |
30.10.23 15:52 |
69 |
למה להעיף מעבר לליטני אם אפשר להרחיק לצמיתות |
Gipsy1 |
30.10.23 15:54 |
71 |
אולי כולם יבוא לגור בתל אביב? |
עושים_תשובה |
30.10.23 15:54 |
72 |
כנס לקבינט במקום לבלבל את המוח |
אסיר ציון |
30.10.23 15:59 |
76 |
בזה הוא צודק בהחלט ! הוא רצה לעשות זאת כבר בגילוי המנהרות. איזנקוט וביבי מסמסו זאת מעל ראשו |
popay |
30.10.23 16:00 |
78 |
צודק, והוא צריך לשבת בקבינט |
איילגולן |
30.10.23 16:05 |
80 |
הוא עושה פוליטיקה אל תתלהב ממנו אם הוא היה יושב שם הדברים לא היו נראים אחרת |
רסלר |
30.10.23 17:09 |
93 |
תכלס צודק, אבל אולי הפעם אחרי כל ההצהרות האלו - אם היו מכניסים אותו לקבינט לא הייתה לא ברירה אלא לדחוף לזה בכל הכוח |
איילגולן |
30.10.23 17:15 |
94 |
ליברמן כבר הוכיח בעבר שהוא כולו דיבורים. לא מתרשם ממנו |
מהדורה |
30.10.23 16:06 |
82 |
צ ו ד ק !! |
אסתריקה |
30.10.23 16:27 |
85 |
הוא מדבר כך כי הוא יודע |
godfrey |
30.10.23 16:57 |
86 |
איווט אתה צודק לחלוטין,אבל אתה צריך להיכנס לקבינט אתמול |
MechanicalMan |
30.10.23 17:07 |
91 |
אולי הוא צודק אבל הוא מדבר בשביל פוליטיקה וזה שקוףף |
רסלר |
30.10.23 17:08 |
92 |
היחיד שמדבר לענין |
nitzan |
30.10.23 17:43 |
95 |
צודק |
הכוח החלש |
30.10.23 18:01 |
97 |
גם אני לא חוזר לבית בצפון |
איצקוביץ789 |
30.10.23 18:04 |
98 |
כל הכבוד לליברמן. |
LionInZion |
30.10.23 18:13 |
99 |
צודק. אין שום אפשרות אחרת. ולא רק צמודי גדר בסכנה. |
Cochva |
30.10.23 18:14 |
100 |
חבר מתאריך 2.10.20
6289 הודעות, 47 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
6865 הודעות, 38 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
35765 הודעות, 281 מדרגים, 536 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אבל אז שוב נכנסים לפלונטר:
גם אם כובשים או משמידים מהאוויר - איך משמרים את אותה רצועת ביטחון?
עם צדל זה לא עבד.
מפת נהר הליטני בלבנון:
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.22
1178 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
לא שופט את כל הבן אדם, אבל הדיבור, בעת הזאת, דיבור חשוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.23
396 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
הוא דיבר ב2016 על בניית הכלכלה לחמאס תקרא פה בלינק
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4869476,00.html
הוא התפטר ממשלת נתניהו כי לא חיסלו את החמאס והצטרף לממשלת בנט ועבאס כי לא חיסלו את החמאס וגם ישבו אם האחים המוסלמים שיש אזרחות בלי נאמנות, שבשבת משתובבת רק עושה רוח
המילה אופרטוניסט הומצאה בשבילו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.23
396 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
השבוע התגלעו חילוקי דעות בין השר בנט לרמטכ"ל איזנקוט. לפי הפרסום בחדשות 2 מהדיון, שר החינוך שאל "מדוע לא לירות בכל מי שיורה נשק אווירי לעבר היישובים שלנו וגם לעבר החוליות?", ועל כך השיב איזנקוט: "אני לא חושב שלירות בנערים וילדים שלפעמים הם אלה שמשגרים את הבלונים והעפיפונים זה נכון".
בנט, כך דווח, המשיך להקשות: "ואם מדובר בבוגר שמזוהה כבוגר?". איזנקוט השיב בשאלה: "אתה מציע להפיל פצצה ממטוס על חוליות משגרי עפיפונים ובלונים?", ועל כך השיב השר בנט בחיוב. בהתייחסו לכך טען איזנקוט בדיון כי "זה נוגד את עמדתי הצבאית והערכית". ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את צה"ל בדיון להפסיק את טרור העפיפונים ובלוני התבערה.
שר הביטחון ליברמן, שכאמור מתקשה לקבל את התנהלותו של השר בנט בישיבת הקבינט, אמר עוד כי "לעשות סיבוב על גבו של רמטכ"ל זה אומר שלאותו בן אדם אין פשוט שום קווים אדומים, ואני לא חושב שמן הראוי בכלל שנתייחס לזה. אני לא הזכרתי שום שם, אני לא מתכוון להתייחס פרסונלית. אני לא זוכר מה היה בישיבת הקבינט".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.23
396 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
איווט התנגד למבצע נגד מנהרות חיזבאללה
ליברמן, שדיבר על הצורך במיטוט הטרור, התנגד בעת שהיה שר הביטחון למבצע מגן צפוני, במסגרתו הצליח צה"ל למוטט את מנהרות הטרור של חיזבאללה, שחצו מלבנון לישראל (ארץ)
https://www.israelhayom.co.il/article/613131
ולפעמים ככה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4869476,00.html
ליברמן לפלסטינים: "אם חמאס יפסיק לחפור מנהרות, נשקיע בשיקום רצועת עזה"
בראיון נדיר לעיתון הפלסטיני "אל-קודס" אמר שר הביטחון כי אין לישראל כוונה לפתוח במערכה נוספת מול חמאס, אך הבהיר: "אם יכפו עלינו מלחמה חדשה, היא תהיה האחרונה שלהם". בנוסף ציין כי הפסקת התוקפנות תוביל לסיוע ישראלי בהקמת נמל ושדה תעופה בעזה. על אבו מאזן: "אני בטוח שהוא יובס בבחירות"
אליאור לויפורסם: 24.10.16 , 10:13
"אין לנו רצון לשוב לרצועת עזה ולכבוש אותה, אבל אם יכפו עלינו מלחמה חדשה - היא תהיה האחרונה של חמאס, כי נשמיד אותו כליל". כך מבהיר שר הביטחון אביגדור ליברמן, בראיון נדיר לעיתון "אל-קודס" - היומון הפלסטיני הנפוץ ביותר בגדה המערבית ובמזרח ירושלים. בראיון, שעורר זעם בקרב פלסטינים ברשתות החברתיות, ממשיך ליברמן להציג לתושבי רצועת עזה מציאות אחרת לפיה גבול עזה-ישראל יכול להיות מקור לפיתוח ושגשוג, וליצירת אלפי מקומות עבודה.
הבוקר: אזעקת צבע אדום בעוטף עזה, צה"ל תקף ברצועה
"ברצועת עזה יש גורמים קיצוניים מאוד שבראש סדר העדיפויות שלהם עומדת השמדת מדינת ישראל", אמר ליברמן והוסיף: "אבל אני רוצה להיות ברור: אם הם יקבלו החלטה ויפסיקו את חפירת המנהרות, את הברחת הנשק ואת ירי הרקטות נגדנו - אנחנו נהיה ראשוני המשקיעים בשיקום כל רצועת עזה. נהיה ראשוני המשקיעים בנמל הימי שלהם, בשדה התעופה שלהם ובאזורי התעשייה שלהם. ישנה אפשרות שביום מן הימים עזה תהיה סינגפור או הונג קונג החדשה. חמאס משקיע יותר מ-100 מיליון שקל בתוכניות הצבאיות שלו במקום בחינוך ובבריאות".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3296 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
בינתיים החיזבאללה על אש קטנה למרות שהיא עומדת להתפרץ, נמשוך עוד קצת זמן כדי להתקרב ליעדים שלנו בעזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.21
1359 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
14551 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
40212 הודעות, 152 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
6083 הודעות, 61 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.10.07
3385 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
39034 הודעות, 218 מדרגים, 425 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.22
953 הודעות
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.22
953 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.11.17
842 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
28007 הודעות, 145 מדרגים, 272 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
14054 הודעות, 106 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
24803 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
ולהגיד "זה מה יש" מקסימום חודשיים מהיום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.15
4205 הודעות, 24 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
בגלל שהתקשורת לא מפסיקה להזכיר את זה. לעומת זאת את הלינצ'ים בשומר חומות אף אחד כבר לא זוכר, בגלל שהתקשורת לא מדברת על זה ואפילו בזמן אמת ניסתה ליצור איזון בין הערבים והיהודים.
לפיכך, מאחר והאמון שלי בתקשורת נמוך מים המלח, אני לא אדהם אם מה שאתה אומר נכון. אם כי יש לזכור שרבים מהנרצחים הם מהמילייה של התקשורת ולכן יכול להיות שזה יחזיק בתודעה יותר זמן ממה שאנחנו מצפים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.23
396 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אין אפשרות לומר אחרת על חיזבאללה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.13
4838 הודעות, 29 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.21
792 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.08
20519 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.13
4838 הודעות, 29 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
כמה פעמים חדירות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.08
20519 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.13
4838 הודעות, 29 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
שאת הכי מצפה להיות בטוחה מדינת ישראל.ומה קיבלנו???ההפך הפקרות מוחלטת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3296 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
24803 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.5.18
1344 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
קל לדבר מהמרפסת של המשקיפים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.12.18
806 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
318 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.23
1494 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צלמו מסך:
אם תהיה תקיפה בלבנון, הוא יפרסם פוסט שצריך לתקוף באיראן
אם נתקוף באיראן, הוא יכתוב שצריך ארץ ישראל השלמה
הוא לא בטחוניסט, הוא מנסה לאגף מימין כדי לקדם את השמאל באחוזים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.10.23
372 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.23
396 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
הזכרון של האנשים קצר מאד וטוב שיש מי שמחפש בארכיול כדי להזכיר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.23
249 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
גם זה קורה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.18
3289 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הבעיה במעשים...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.08
9102 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
או חמאס תז כחול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
3038 הודעות, 14 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בא ליברמן סוכן הכאוס וטוען בריש גלי שצריך לפתוח עוד חזית, ועל ידי כך נותן לאויב תירוץ להקדים אותנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.2.02
50993 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.16
1307 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם ישראל לא תילחם נגד חיזבאללה ואירן במסגרת המלחמה הזו, בעוד 75 שנה הניצולים מאיתנו יגיעו לבתי הספר של הנכדים שלנו ויספרו להם שפעם הייתה מדינה בשם ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
29759 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בינתיים לבנות מערך טילי קרקע שיוכל להשבית להם את כל\רוב המערך תוך כמה דקות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
15872 הודעות, 65 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
אצלנו לא יהיה שום פרוייקט זריז כזה של בניית מערך טילי קרקע. ההתמהמהות הזו מסוכנת
וזה שיש לך שתי נושאות מטוסים אמריקאיות בגבולות שלך זו גם הזדמנות שלא בטוח תחזור
בנוסף חיזבאללה כבר מבינים שאפשר לטפטף מטחים ולא הרבה קורה מהצד שלנו. ההרתעה של מלחמת לבנות השנייה התנפצה סופית השנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
29759 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
אז אם אתה נכנס איתם, מצב העורף הולך להדרדר הרבה יותר.
אולי אם ארהב תעזור לך שם, זה רעיון טוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.10.23
170 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
ולכן אתה מברבר פה לדחות ולדחות איום כזה אסוני על תושבי הגליל.
מה שראינו בעוטף לפני רגע זה הפתיח של הפתיח למה שחיזבאללה יכול לעשות בצפון
אבל בוא נחכה, מה שלא קרוב אליי לא מעניין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
29759 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
24803 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
29759 הודעות
בתגובה להודעה מספר 64
נראה לי חכם יותר, אבל לך תדע..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
24803 הודעות
בתגובה להודעה מספר 67
דומה בצפון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.22
5140 הודעות, 16 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גיבורים כשהם מחוץ למשחק כמו ביבי עם מיטוט שלטון חמאס ועוד רבים וטובים מכל הקשת הפוליטית
הדבר החשוב שהוא אמר וזה חייב להיות מיושם אם חיזבאללה לא עף מחוץ לליטאני שהתובים לא יחזרו הביתה וכך גם בעוטף אחרת הצבא והדרג המדיני לא שם על חיי אדם קצוץ וזה לא אני אומר אני רק מדבר עובדות ומוות של אזרחים באזורים האלה לעומת מקומות אחרים בארץ אז פשוט לא לחזור ולתת לדרג המדיני לשבור את הראש וגם לצבא שיבינו שאין יותר עורף חזק בעבור הממשלה והצבא הם יהיו ההגנה שלנו וזה תפקידם אחרי זה נהיה עורף חזק הם הפרו את החוזה עם תושבי העוטף והצפון עכשיו שיתקנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.15
33207 הודעות, 246 מדרגים, 481 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.16
2516 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צודק כמובן בטענתו אבל כמו תמיד ליברמן רק אוהב להיות צודק בלי שום אחריות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
15872 הודעות, 65 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.23
396 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
ולכן הוא הצטרף לממשלת בנט עבאס והאחים המוסלמים שלא חיסלו את החמאס המשיכו להזרים לו כסף והתגאו בהכנסת הפועלים
ולכן ב2016 באנדנדינו יצא למשל תובנות כאלו
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4869476,00.html
ליברמן לפלסטינים: "אם חמאס יפסיק לחפור מנהרות, נשקיע בשיקום רצועת עזה"
אתה תקנה כל מי שלא נתניהו ואנחנו נזכיר לך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
28007 הודעות, 145 מדרגים, 272 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.16
2516 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
כולם יודעים שביבי בעייתי, אבל בעת מלחמה צריך כל קול וכל אצבע שתשפיע נגד הרפיסות אבל ליברמן בחר לצווח מבחוץ
הוא אמר שאם המטרה תיהיה מיטוט חמאס הוא נכנס, והוא לא נכנס.
ליברמן אוהב להיות צודק, שיהנה מזה. היתה לו הזדמנות להשפיע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
15872 הודעות, 65 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
בתולדות המדינה
תחת ביבי-בן גביר ירו 50 מטחים מלבנון בפסח. עוד לפני מה שקרה בסוכות
מה בן גביר עשה? אתם יכולים לענות למה בן גביר לא רץ ואמר לנתניהו שחייבים להחזיר את ההרתעה על ירי הטילים מלבנון בפסח? שתק כמו דג. עצם עין. התעלם
ואתם חושבים שהירי הזה לא היה חמור מספיק? אתם חושבים שזה לא קשור לבן גביר וההבטחות שלו. זה ועוד איך קשור. הוא בעצמו אמר לפני הבחירות שעל כל טיל מעזה צריך להחזיר ב-50 טילים
אז איך צריך להחזיר את ההרתעה על מטח ירי של 50 טילים מלבנון ולא מעזה?
אני מסתכל על לוגיקה פשוטה. שופט במעשים בלבד. אם בן גביר הבטיח בטחון תחת נתניהו וקיבלנו בדיוק את ההפך, אז בן גביר לא נלחם אלא על השרידות הפוליטית שלו בלבד. בן גביר לא שינה שום דבר מהותי מאז שנכנס לממשלה של נתניהו. המצב הבטחוני הידרדר תחת כהונתו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.21
8421 הודעות, 41 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2245 הודעות, 41 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חד משמעית.
אם לא יעשו זאת הטבח הבא יבוא בוודאות מוחלטת.
יתכן מאוד שמהטבח הבא מדינת ישראל כבר לא תתאושש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.19
73 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ליברמן עושה הנחה לחיזבאללה. למחוץ את השיעים הקיצונים ולהעיף אותם קיבינימט מחוץ לאטמוספרה.
אוייבנו להשמדה. לכל השאר ידינו לשלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.15
8053 הודעות, 106 מדרגים, 209 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ביום הראשון ללחימה היינו צריכים לראות:
מתקפת מנע על חיזבאללה שכוללת ריקון כל בנק המטרות תוך שעה.
שיטוח של חצי עזה ואזהרה לחצי הנותר לעוף לגבול רפיח תוך 24 שעות או שיושמד.
הכרזת מלחמה מלאה על קטאר מחבקת הנאצים כולל חיסולים ממוקדים של כל ראשי הנאצים שמתארחים אצלה לא משנה מי נמצא בסביבתם באותם רגעים.
בשבוע הראשון כבר היינו אמורים לראות שורה של חוקי יסוד עוקפי בג״צ שכוללים שלילת אזרחות וגירוש לעזה/סוריה של כל מי שמביע כל סוג של תמיכה באויב הנאצי, שינוי של 180 מעלות בהוראות הפתיחה באש בפנים הארץ ובגבולות, כל מי שזורק אבן או פאקינג עלה על כוחות הבטחון דינו חיסול במקום! כל מי שמתקרב לגדר מחוסל (הזוי שאני בכלל צריך לרשום את זה). הקלות משמעותיות בתנאים להוצאת רשיון לנשק פלוס חימוש והכשרה של כמה שיותר יהודים שניתן. החוקים היו עוברים ברוב של 90 חכים בשבוע הראשון. במקביל היינו אמורים לדאוג גם לכל המפונים מהצפון ומהדרום.
בשבוע השני כבר היינו אמורים לראות עשרות אלפי נאצים מועמסים על אוטובוסים לעזה/קוניטרה פלוס שורה של תקנות לתמיכה בעורף כולל פיצויים לעסקים וארגון מערכת החינוך.
בשבוע השלישי היינו אמורים לנתק לחלוטין יחסים עם כל מדינות האויב, תורכיה תחילה.
אבל כאמור. לא מתפקדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2245 הודעות, 41 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.15
8053 הודעות, 106 מדרגים, 209 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2245 הודעות, 41 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2245 הודעות, 41 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
34255 הודעות, 177 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.18
2113 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.15
4123 הודעות, 41 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.23
396 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
בשבילך
ליברמן לפלסטינים: "אם חמאס יפסיק לחפור מנהרות, נשקיע בשיקום רצועת עזה"
תעיין בתגובה ב13 ו22 ותבין במה מדובר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.15
4123 הודעות, 41 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.13
10281 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
8735 הודעות, 103 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
34255 הודעות, 177 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.23
396 הודעות
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.10.17
1418 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
88726 הודעות, 209 מדרגים, 390 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.2.13
6147 הודעות, 36 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7439 הודעות, 35 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.2.13
6147 הודעות, 36 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7439 הודעות, 35 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מבחינתי זה בכלל לא משנה, כי המנגנון בכללותו נכשל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.22
953 הודעות
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.10.23
377 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כי מה שנחטוף בפעולה הבאה של כוחות הרשע בצפון יהיה הרבה יותר גרוע ממה שקרה לנו ב - 7.10.23.
האויב הנאצי חייב לחזור לפחד ולא להעיז להתעסק עם ישראל,
לא רק שהם ינסו לשחזר מה שעשו לנו בדרום
הם יעשו את זה פי כמה וכמה יותר גרוע וחייב למגר אותם מבעוד מועד
הקם להורגך השכם להורגו!!!!
איך אליהו יוסיאן אומר - להשיב מלחמה בדגם של רוסיה / איראן
בלי לדפוק חשבון להיכנס ולהשמיד זה מה שמכירים בשכונה שלנו.
אם זה לא יקרה אנחנו הפסדנו - מה יהיה על הילדים שלנו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
11252 הודעות, 55 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
114 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.15
1210 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הדיבורים על הזזה של חיזבאללה או להחליף את חמאס ברשות הם טיפשות שאין כדוגמתה
רק כיבוש והתיישבות יהודית תפתור את הבעיה
השמדה טוטלית של חמאס ושל חיזבאללה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.21
640 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
57973 הודעות, 387 מדרגים, 732 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.16
10060 הודעות, 55 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
11985 הודעות, 122 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.10.23 בשעה 17:23 בברכה, רסלר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.16
10060 הודעות, 55 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.23
349 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
1496 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
10998 הודעות, 41 מדרגים, 81 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שזה מה שיקרה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.7.20
6605 הודעות, 54 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בשביל לוודא שזה קורה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
11985 הודעות, 122 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
11398 הודעות, 42 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.13
1401 הודעות, 5 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם מסיימים את המלחמה בהפסקת אש מטומטמת כרגיל - כל הצמרת לכלא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.23
21 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בלי שיסירו את האיום של חיזבאללה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
25495 הודעות, 150 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.21
1064 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד