האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
ערוך: קשה לגבות מי שהוכח שטעה טעות כה פטאלית - כולל הצמד ביבי-גנץ. |
shabor |
29.10.23 09:13 |
1 |
זאת צביעות של הימין. או שלא מחפשים אשמים בזמן מלחמה או שמחפשים את כולם! אי אפשר להאשים רק את הצבא |
שמאלני גאה |
29.10.23 09:18 |
27 |
מתוך ספרו של ביבי:''חמאס אימן כח מיוחד להסתנן לשטחנו בהפתעה גמורה כדי לחטוף ולרצוח חיילים ואזרחים'' רחמים לא ידע! |
toncor |
29.10.23 09:19 |
37 |
עומד מעט יהיו בחירות וכל אחד יבחר במי שנראה לו מתאים. זו דרכה של דמוקרטיה ! |
LCH |
29.10.23 09:40 |
107 |
התקשורת נשארה בקמפיין ההסתה והשיסוי כשהמטרה מבחינתם לנצל את קורבנות המלחמה לקידום שנאת אחים והשתלחות בנתניהו. הגיע זמן אהבת חינם |
AAA |
29.10.23 10:38 |
162 |
אבל כמו שיש כאלו בצד הפלסטיני שכל השורש שלהם זה רוע והנסיון לשלום איתם התנפץ מול קורבנות נוראיים של הכלה |
LCH |
29.10.23 12:23 |
174 |
כנראה שהוא מתכווין להגעה באמצעות מנהרות - ובזה הוא טיפל. |
יקי |
29.10.23 10:09 |
129 |
התכוון למנהרות בהם בנט הכריח אותו לטפל |
wwwuser |
29.10.23 10:36 |
160 |
ובתגובה ראש אמן , |
raceway |
29.10.23 16:34 |
185 |
הערוצים כל היום מטנפים על ביבי בשעת מלחמה ומנסים להטיל את כל האחריות רק עליו. מותר לו מפעם אחת להתגונן ולהביע את דעתו |
חוצן |
29.10.23 09:20 |
41 |
יותר גרוע פורסם ברוטר כמדומני שמחר יצביעו על חוק חיסיון כמו בק.ו.ר.נ.ה לגבי הארועים |
ציוני חם |
29.10.23 09:24 |
73 |
גם גולדה לא ידעה וקיבלה הערכה שזה תרגיל היום כיפור. איפה גולדה סיימה כולם יודעים |
הדרקון |
29.10.23 09:30 |
88 |
גולדה ידעה. גם דיין. היה דיל עם קיסינג'ר להחזיר את הכבוד האבוד של המצרים |
Huck Finn |
29.10.23 09:41 |
109 |
גולדה זאת לא דוגמא טובה,היא דווקא רצתה לגייס מילואים אבל הגנרלים סביבה ובראשם דיין שיכנעו אותהש לא לגייס,היא אומנם התפטרה אבל ההיסטוריה זיכ |
קוקי |
29.10.23 09:41 |
110 |
אתה חושש שזה לא המצב עם נתניהו |
פוגי |
29.10.23 09:52 |
120 |
ממש לא! גולדה התפטרה כעבור חצי שנה בערך(למרות שכאמור לא הייתה אשמה), קל וחומר נתניהו(שלדעתי כן אשם) יהיה *חייב* להתפטר מייד בתום המלחמה |
קוקי |
29.10.23 09:54 |
123 |
לא מבין את הקביעה ''חייב להתפטר'', הוא יודע בעצמו מה הוא חייב, ויש עם שיחליט בבחירות אם כן או לא. |
LCH |
29.10.23 12:28 |
175 |
א. נתחיל מזה שזו דעתי האישית , זה כמובן לא מחייב אף אחד,אני בסך הכל טוקבקיסט ברוטר שמביע את דעתו |
קוקי |
29.10.23 12:42 |
177 |
מסכים עם הספא של דבריך ב 100% |
LCH |
29.10.23 15:16 |
184 |
נכון |
יוחאי שכן טוב |
29.10.23 10:17 |
138 |
איך אתה יכו להיות אחראי למינויים הזויים של אנשים /ועדות, ממדרים ימנים מהקצונה הגבוהה כבר שנים, |
raceway |
29.10.23 16:37 |
186 |
כמה הגנה הוא מקבל מכם ביביסטים יקרים |
דידו |
29.10.23 09:39 |
105 |
השמאל לא מותיר לו ברירה,לאחר ש-זה העיסוק העיקרי שלהם.בואו נמתין לועדת חקירה,שתעיף כל מי שיימצא אשם-לא משנה מה תפקידו. |
jo08 |
29.10.23 10:20 |
142 |
אסביר לך לאט: אם הערוצים מטנפים על הנאשם. על הנאשם לתקוף את הערוצים או להוכיח שהם טועים. אבל הנאשם הבזוי לא תקף אותם... |
גבולן |
29.10.23 09:46 |
117 |
האשימו את נתניהו שידע על האסון המתרחש ולא עשה דבר. איך אתה היית מגיב אילולא הכחיש? |
גושן |
29.10.23 09:21 |
48 |
מי האשים? יש לך מקור? |
הדרקון |
29.10.23 09:30 |
89 |
אני מבין שלא קראת תגובות כאן בשבועיים האחרונים. |
פרה אדומה |
29.10.23 09:37 |
102 |
מכול השבועיים האחרונים אז הוא החליט שב1 בלילה, 4 שעות אחרי שביקש לא לעסוק בזה, זה הזמן להוציא הודעה כזאת ואתה מלין למה אנשים תוההים על שיקול |
ישראלי |
29.10.23 09:50 |
119 |
גם ביבי אשם (מאד). |
shabor |
29.10.23 09:26 |
80 |
אבל להאשים את ביבי מכל מיקרופון זה בסדר בשעת מלחמה…. לגלגל אחריות אליו מבלי שיגיב זו הדרך שלכם מאז ומתמיד. זה לא הופך אתכם צודקים. |
TheRastaMan |
29.10.23 09:31 |
91 |
לא מחפשים אשמים, אבל אם מישהו מפיץ פייק על ראש ממשלה, אז זכותו וחובתו של ראש הממשלה להפריך את הפייק |
עבד לעם קדוש |
29.10.23 10:12 |
132 |
ועדיין אין שום הוכחה לכך שזו טעות ולא כוונה שיצאה מכלל שליטה |
אברהם |
29.10.23 09:19 |
32 |
אתה לא צודק! |
בית הלל |
29.10.23 09:22 |
55 |
ואיך אתה רוצה שהוא ישתף איתם פעולה??? ...כל מי שרוצה שיתנו גיבוי מלא לצבא, מן הראוי שידרוש את אותו גיבוי גם לדרג המדיני |
הקרנף של סרטר |
29.10.23 09:28 |
84 |
ואתה יודע מה... ראש אמ''ן ומפקד חיל האוויר - טוב היה אם באמת היו ממהרים להתפטר... יש מצב שזה היה עושה רק טוב לצבא |
הקרנף של סרטר |
29.10.23 09:32 |
92 |
ממש טועה. את המדיני צריך ואפשר להחליף כעת. גם את הרמטכ''ל וראמן אפשר לשקול להעיף. את הדרג הביצועי בצבא אין להחליף |
הדרקון |
29.10.23 09:32 |
93 |
חצוף.המחדל הוא מחדל צבאי לפני הכל!!!. |
ימני שמאלני |
29.10.23 09:38 |
104 |
באמת שאני משתדל לא להגיב להטרלות קבועות (ויש מצב שאני אתחרט גם עכשיו)... אבל אתה מוכן להראות לי איפה עוסק הדיון בדרג המבצעי? |
הקרנף של סרטר |
29.10.23 09:39 |
106 |
אז לדעתך לא לגבות את הצבא בעת מלחמה ? האם כל מי שחושב שביבי אשם צריך עכשיו לצאת נגדו ? זה ליקוי מאורות, בושה שזה מה שמעסיק את ביבי. |
איל השרון |
29.10.23 09:24 |
71 |
ערכתי. מקווה שעכשיו יותר מובן. |
shabor |
29.10.23 09:27 |
83 |
לדעתי פשוט תסתמו קצת בזמן מלחמה ואל תפלגו את העם ואל תשרתו את האויב. |
ימני שמאלני |
29.10.23 09:59 |
127 |
אנסח לך בפשטות, ביבי צריך להפסיק את מכונת הרעל. כול המערכת הביטחונית לקחה אחריות והיא תשלם. |
איל השרון |
29.10.23 10:17 |
139 |
העונש של השמאל ששונא את ביבי באופן לא רציונאלי זה לראות אותו בשלטון העונש של הימין זה שהשמאל מכריח אותנו להגן עליו ולהשאיר אותו בשלטון |
itsJustAnick |
29.10.23 09:25 |
78 |
אכן. |
shabor |
29.10.23 09:27 |
82 |
ולצורך הויכוח בלבד. כל מה שאתה עושה זה ראקציה לשמאל, בלי קשר למה נכון למדינה ? |
איל השרון |
29.10.23 10:22 |
143 |
ממש לא! אבל הימין מחפש את האמת השמאל את השקר. אז כשהשמאל תוקף את ביבי על שקרים או זוטות הימין יוצא להגנתו על אף הסלידה והכעס על רפיסותו |
itsJustAnick |
29.10.23 10:34 |
157 |
יש מצב שאתה מצליח לראות גם אפור בתוך השחור/לבן? איך טיעון שמחלק את העולם לשמאל/ימין יכול להיות אמיתי ונכון ? ביבי טעה עם הציוץ, חד משמעית |
איל השרון |
29.10.23 10:37 |
161 |
אני גם חושב שביבי היה צריך לענות על השאלה באופן הבא, השאלה שלך מכוונת שאוציא או את עצמי לא טוב או את ראשי הצבא ולכן אני מסרב לענות. |
itsJustAnick |
29.10.23 14:08 |
182 |
עכשיו הזמן לתמוך בצבא. בלי פוליטיקה מכל הצדדים. |
דור תשיעי |
29.10.23 10:31 |
155 |
עוד פוליטיקאי.... כשזרעו מלח של ראש הממשלה - לא שמענו אותו נותן גיבוי .... |
יחיד ומיוחד |
29.10.23 09:13 |
2 |
היה די צפוי שגנץ יחפש את ההזדמנות הראשונה. |
חוצן |
29.10.23 09:21 |
47 |
כת של צבועים גנץ / לפיד ושאר הכתבלבים |
מזל דלי |
29.10.23 09:22 |
59 |
ביבי צריך ללכת. עכשיו |
שונרי |
29.10.23 09:14 |
3 |
למה? |
Double Spanish |
29.10.23 09:16 |
15 |
נסיון העבר מלמד |
דוד_נה |
29.10.23 09:18 |
29 |
מתי דיבר דיבר אמת? זה סקופ |
קפיץ |
29.10.23 09:21 |
49 |
כן לך ותבין הגיון רל''בי |
מזל דלי |
29.10.23 09:23 |
65 |
אמת וביבי לא הולכים ביחד |
elbustani |
29.10.23 09:25 |
76 |
עזוב את האמירה שלו |
עולה ותיק |
29.10.23 09:43 |
113 |
צר לי, אני סומך על נתניהו הרבה יותר מאשר מפקדי צהל ושאר ראשי מערכת הביטחון, שבזכות |
HAIM |
29.10.23 09:49 |
118 |
השמאל אמור להרכין ראש ולשתוק! או שנמצא את עצמנו בלי מדינה. |
ימני שמאלני |
29.10.23 10:11 |
131 |
כי הוא ראש ממשלה בפועל מעל עשור |
שונרי |
29.10.23 10:10 |
130 |
הוא האחראי הראשון? לא מי שהפקיר את הגבול? לא מי שחזר לישון כשהיתה התראה? |
ימני שמאלני |
29.10.23 10:13 |
134 |
בהחלט! היום רוב עם ישראל מבין כמה הממשלה הזאת היא כישלון.... |
שמאלני גאה |
29.10.23 09:19 |
33 |
רוב העם יודע דבר אחד שהשמאל נזרק לפח ההסטוריה |
Dyoss |
29.10.23 09:21 |
51 |
לא השמאל !!! רעיונות של השמאל. נא לדייק |
LCH |
29.10.23 09:38 |
103 |
כל מי שבא לו מלחמת אחים בזמן מלחמה עם האויב שימשיך להסית. |
ימני שמאלני |
29.10.23 09:21 |
53 |
דבר בשם עצמך |
מזל דלי |
29.10.23 09:23 |
66 |
''ביבי גדול על המדינה הזאת'', מבחינת המשפחה הזאת, אם ביבי לא ראש הממשלה שהמדינה תישרף. בינתיים היא נשרפת בגללו |
the hawk |
29.10.23 09:20 |
40 |
האויב קורא אותך ונהנה מכל רגע. תמשיך לעזור לו. |
ימני שמאלני |
29.10.23 10:14 |
135 |
עכשיו דוקא? לא כשחקרו והגישו כתב אישום על סיקור חריג? |
גושן |
29.10.23 09:23 |
62 |
כשהם ליכלכו על ראש הממשלה שתקת, זה אומר הכל... |
עבד לעם קדוש |
29.10.23 09:14 |
4 |
הצביעות היא גם של הימין. אם ביבי יכול להאשים ולתדרך כנגד הצבא (וזה לא מאתמול אלא כמעט מתחילת המלחמה), למה אתם מצפים שלא יאשימו אותו בעצמו? |
שמאלני גאה |
29.10.23 09:20 |
46 |
ראש ממשלה לא יכול לתדרך נגד הצבא! ראש ממשלה אמור להיות מסוגל לנהל את הצבא ולעשות שינויים אחרי המחדל הנורא |
ימני שמאלני |
29.10.23 10:16 |
137 |
24/7 מסיתים נגדו ורוצים לקחת לו את האפשרות להתגונן - שנאה מטורפת |
OurVotesMatter |
29.10.23 09:24 |
70 |
הוא מצייץ רק כשיש לחץ מהמחנה האנטי ביביסטי ממלכתי |
DanC |
29.10.23 09:43 |
115 |
צודק ביבי לא היה מובן ולא מתאים לו |
רסלר |
29.10.23 09:14 |
5 |
הוא בעיקר צריך לשבת בשקט עכשיו . |
Disco |
29.10.23 09:14 |
6 |
כולם אשמים אוקיי... אבל בתכלס... ראשי מערכת הביטחון השמאלנית האשם מס 1. |
מגן ולא יראה |
29.10.23 09:14 |
7 |
ראש הממשלה חייב לחזור בו מאמירתו אמש? כאילו הוא צריך להוציא כעת הודעה שכן היה התרעה? |
נפטון |
29.10.23 09:14 |
8 |
הוא צריך להיות 100% בתכנון הלחימה, ולא להתעסק ביום שאחרי כמו פוליטיקאי קטן |
היינו כחולמים |
29.10.23 09:15 |
13 |
בכל זאת מדובר בגנץ |
זופ-ניק |
29.10.23 09:18 |
25 |
אתה לא מבין כשליברמן המאפיונר רצה הלבנה חתך לשמאל |
מזל דלי |
29.10.23 09:26 |
79 |
אם רוצם שקט זה מכל הצדדים |
זופ-ניק |
29.10.23 09:15 |
9 |
כל עוד בנימין 'משקולת' נתניהו בהנהגה... אנחנו בבעיה קשה ביותר. לצערי עדיין לא כולם הפנימו זאת, גם אחרי המחדל והאסון שבעקבותיו. |
סוף מעשה |
29.10.23 09:15 |
10 |
בטח! קשה לך נתניהו, יותר מ1400 הקורבנות ויותר מסכנת צה''ל . |
מרן |
29.10.23 09:19 |
39 |
מה זה ראש הממשלה חייב לחזור בו מאמירתו אמש? הוא צריך לומר שהזהירו אותו למרות שלא הזהירו אותו? |
פילאלטס |
29.10.23 09:15 |
11 |
אכן הייתה אמירה מיותרת של ביבי. אם הוא החליט לשתוק ולא לקחת אחריות אז שישתוק עד הסוף |
איזי מהחונטה |
29.10.23 09:15 |
12 |
הוא סך הכל רומז כנראה שגלנט וחונטת המטכל שם מסרבים לעשות שינויים גם כאלה שנדרשים . |
ימני שמאלני |
29.10.23 10:22 |
145 |
הביביזם מתחיל להיראות מיום ליום יותר כמו חסידות ברלנד.. מעניין אם חלק מהניקים כאן ייעלמו באורח פלא לאחר עידן ביבו |
27סוט |
29.10.23 09:16 |
14 |
בינתיים מי שעל אוטומט פה |
Double Spanish |
29.10.23 09:18 |
24 |
איך זה קשור לביביזם. הרדיפה האובססיבית אחרי נתניהו והראייה בו חזות הכל היא יותר של הרלביביסטים |
סוף לאדישות |
29.10.23 09:18 |
28 |
חסידות ברלנד? אין לך את זה בצורה יותר מטומטמת? |
פילאלטס |
29.10.23 09:22 |
54 |
מי?? מי טען שנתנו לו התרעה? תן לי דיווח אחד שכתוב בו שנתנו לביבי התרעה בלילה שבין ה-6.10 ל-7.10 |
באר שבעי |
29.10.23 09:24 |
72 |
אתה באמת משעשע |
פילאלטס |
29.10.23 09:29 |
85 |
אבל זה כמובן לא נכון |
באר שבעי |
29.10.23 09:33 |
94 |
קול הביבים ישכח |
קפיץ |
29.10.23 09:22 |
61 |
תתפלל שלא תיעלם המדינה בזכותכם. |
ימני שמאלני |
29.10.23 10:23 |
148 |
שיגעו אותו ומחפשים אותו בשעת מלחמה התשקורת צריכה ללכת הביתה. |
בומבילה |
29.10.23 09:16 |
16 |
אי אפשר לשאול שאלות ולהתלונן שמקבלים תשובות. |
SWITCH |
29.10.23 09:16 |
17 |
אנחנו, העם, אלו שצריכים להקיא כל מחלוקת וכל מחרחר ריב |
הרב |
29.10.23 09:16 |
18 |
על איזו אמירה? שלא הודיעו לו? גם גנץ מהנודניקים? |
סוף לאדישות |
29.10.23 09:17 |
19 |
ביבי לאורך כל הדרך אמר שעכשיו זה לא הזמן לחפש אשמים |
באר שבעי |
29.10.23 09:23 |
67 |
כי כנראה שביבי רוצה לעשות שינוי שנדרש במטכל ולא מאפשרים לו. |
ימני שמאלני |
29.10.23 10:28 |
154 |
מה ציפית שייצא, קולה? |
קסאוס |
29.10.23 09:17 |
20 |
פשוט וברור |
שמאלני גאה |
29.10.23 09:17 |
21 |
לא מצפה ממנו לחזור בו לאור ההיכרות עם האדם |
Sarek |
29.10.23 09:17 |
22 |
ממלכתית ? |
27סוט |
29.10.23 09:21 |
50 |
נתניהו מסוכן לישראל |
שף1 |
29.10.23 09:17 |
23 |
המשך: חמאס טוב לישראל.... |
מרן |
29.10.23 09:21 |
52 |
תסבול בשקט. ועוד פעם תסבול. לא לגופו של גולש. |
Not that wise |
06.11.23 17:03 |
187 |
פוליטיקה מכוערת |
מחדד |
29.10.23 09:18 |
26 |
הוא מגבה את האחראים למחדל ויוצא נגד מי שאיננו אשם בו. |
גושן |
29.10.23 09:18 |
30 |
עלק לא אשם |
F18 |
29.10.23 09:23 |
63 |
האמנת גם שקיבל שוחד. היית מוכן להשבע על זה. |
גושן |
29.10.23 09:24 |
68 |
לא בוצעה שום הפיכה צאו מהסרט שאתם חיים בו |
F18 |
29.10.23 09:29 |
87 |
ביביזם זו מחלה |
קפיץ |
29.10.23 09:34 |
97 |
חשוכת מרפא, שתחקר עוד שנים רבות בחוגים לסוציולוגיה, אנתרופולוגיה ופסיכולוגיה. ואני רציני |
יגאל פת-אל |
29.10.23 12:47 |
181 |
אתה כנראה לא יודע לעשות אחד ועוד אחד. רונן צור מוביל ניסיון הפיכה צבאית. |
ימני שמאלני |
29.10.23 10:36 |
159 |
דייי |
godfrey |
29.10.23 09:19 |
31 |
גנץ שוב מתחיל לתקוע מקלות בגלגלים |
BlackHawkIL |
29.10.23 09:19 |
34 |
חסרה לי בקריאה שלו להשאיר את כל החשבונות לאחרי המלחמה גם מצד התקשורת זו שמפמפמת בוקר וערב שקרים |
דוקטור ספין |
29.10.23 09:19 |
35 |
הודעה מיותרת. |
FactsOnly |
29.10.23 09:19 |
36 |
אחרי המלחמה, לא גנץ ולא ביבי ישארו בתפקידם |
אלעד |
29.10.23 09:19 |
38 |
אסור לעם ישראל לצאת למלחמה תחת השפן הרופס והסוכנים הזרים מווקסנר ששולטים בתקשורת בקבינט ובצבא. זה יגמר בעוד אסון |
דוקטורנו |
29.10.23 09:20 |
42 |
לא הבנת שאת השפן יפטרו, אבל במקומו ישלטו רק הווקסנרים. לא יודע מה יותר גרוע. |
חוצן |
29.10.23 09:22 |
58 |
סתם חבל לי שנגררים פה, כרגיל, אחרי השטויות של ביבי |
Chemist |
29.10.23 09:20 |
43 |
ביבי לא ייעלם. המדינה תיעלם. |
ימני שמאלני |
29.10.23 09:23 |
64 |
ביבי גמור. הוא בדרך הביתה. |
פריווילגית |
29.10.23 09:20 |
44 |
עדיף שגנץ וביבי ישתקו שניהם ויתרכזו בעבודה המוטלת עליהם |
איזי מהחונטה |
29.10.23 09:20 |
45 |
כרגיל, הקול השפוי |
באר שבעי |
29.10.23 09:22 |
56 |
אין טעם שיחזור בו מאמירתו המקוממת המוטרפת ובזמן הפחות מתאים. |
רוניר |
29.10.23 09:22 |
57 |
האשם העיקרי בכל המצב הזה הוא בני גנץ. הוא הראשון שצריך לשלם את המחיר. |
ימני שמאלני |
29.10.23 09:22 |
60 |
גם סנטה קלאוס אשם, רק לא ביבי |
קפיץ |
29.10.23 09:33 |
95 |
העיתונאים עשו לו כיפה אדומה אחרי ההצהרות… |
Isaac |
29.10.23 09:24 |
69 |
צודק לחלוטין. ביב איבד את זה לגמרי. האמון בין הפוליטית לצבאית חייב להישמר. |
Moshiko |
29.10.23 09:24 |
74 |
ביב בראש שלך...כדאי לך לנקות קצת. |
ימני שמאלני |
29.10.23 10:38 |
163 |
מה עכשיו גגץ מתעסק בפוליטיקה ומחכה להתנצלויות, שיתעסק בלחימה. |
Cochva |
29.10.23 09:24 |
75 |
מה הוא מתעסק בזה באמצע היום? אין לו מלחמה לנהל? |
פרה אדומה |
29.10.23 09:25 |
77 |
מה ביבי מתעסק בזה ב-1:10 בלילה(!!) אין לו מלחמה לנהל? |
באר שבעי |
29.10.23 09:27 |
81 |
ברור לך שלטענות מטופשות כגון אלה בדיוק הגבתי, כן? רק מציב מראה. |
פרה אדומה |
29.10.23 09:35 |
99 |
צריך להוסיף אזהרת ציניות :) |
באר שבעי |
29.10.23 09:53 |
122 |
מייאש במה מתעסק ראש הממשלה. מה שיש לעם עכשיו זאת האמונה בכוחות של צה''ל, ביבי טועה בכך שהוא יוצא נגד הצבא. |
איל השרון |
29.10.23 09:29 |
86 |
הוא מותקף יום וליל על ידי הבוגדים מערוצי התרעלה הוא צודק. |
רוח שמיניות |
29.10.23 09:35 |
98 |
מחק את הציוץ שיעבוד בשקט בלי לצייץ. |
Gipsy1 |
29.10.23 09:30 |
90 |
מי?? גנץ האפס שהקריב את חיילי גולני למען הנאצים? שהלך לאזכרה לזכר נאצים?? לא יכול להיות.. אפס מאופס. |
רוח שמיניות |
29.10.23 09:34 |
96 |
זה כמו מול החמאס, אם הגבת מולם, אתה אשם |
seventhseal |
29.10.23 09:36 |
100 |
הוא חלק מהם. |
הבוטח אליך |
29.10.23 09:36 |
101 |
עזבו אדם/פוליטיקאי/מצביא כזה או אחר |
עולה ותיק |
29.10.23 09:40 |
108 |
למה שיחזור מהאמת? מערכת הבטחון לא התריעה. גם לא בשתיים בלילה לפני עם סימנים מעידים. כשל קולסאלי שלהם. |
אמת_ושלום |
29.10.23 09:41 |
111 |
בני, תעשה את הדבר הנכון ותחזור בך, תן לדברים לחלוף מבלי לייצר מתחים נוספים בין גופי הביטחון לממשלה ותפסיקי לייצר שסעים בשביל תועלת אישית |
DanC |
29.10.23 09:42 |
112 |
אני חוזר ואומר |
happystriker |
29.10.23 09:43 |
114 |
תגיד את זה למנהיג הדגול |
קפיץ |
29.10.23 09:45 |
116 |
גנץ ממשיך עם הפוליטיקה באמצע מלחמה |
coyote |
29.10.23 09:52 |
121 |
הביביסיטר צריך לעשות בקרת נזקים |
יאיא |
29.10.23 09:55 |
124 |
למה צירפו את גנץ? היה ברור שהוא יהיה כאב ראש לביבי. סער לבד היה עדיף. גנץרואה את כסא ראש הממשלה. או שאולי |
mshi01 |
29.10.23 09:56 |
125 |
מי שעוסק כרגע בדרישה שביבי יקח אחריות, או שהוא טיפש או שהוא ציני. אנחנו יודעים מי זה ביבי. הוא לעולם לא יקח אחריות על כישלון. צריך לתת לו |
איזי מהחונטה |
29.10.23 09:58 |
126 |
שיאו הביא את עמנו לפוגרום על אדמתנו. |
קפיץ |
29.10.23 10:02 |
128 |
מצטער אבל הוא לא כשיר, באמצע הלילה בזמן שחיילים יקרים נמצאים בתוך עזה הוא מצא זמן להאשים את הצבא, פשוט בושה. |
לירון |
29.10.23 10:15 |
136 |
אנחנו צריכים גם לתת לו כוח לעשות שינויים נדרשים אם צריך. |
ימני שמאלני |
29.10.23 10:40 |
164 |
להיפך - צריך לעשות מעשה ולהעיף אותו מההגה! תיתן לנהג לא כשיר להסיע אותך למכולת? לנהל מפעל? לנהל מלחמה? |
יגאל פת-אל |
29.10.23 12:45 |
179 |
הבוקר הזה במיוחד אני מבקש לגבות ולחזק את כל גורמי הביטחון וחיילי צה''ל – כולל הרמטכ״ל, ראש אמ''ן וראש השב''כ וראש הממשלה. |
מכתוב |
29.10.23 10:12 |
133 |
גנץ: אני מיניתי אותם ואין סיכוי שאני אקדם מישהו טוב מימני. |
Q |
29.10.23 10:18 |
140 |
נראה שאין לנו סיכוי מול מלחמת התודעה של האג'נדאים שממוקדים מטרה. |
ANTI-PC |
29.10.23 10:20 |
141 |
הם גם אשמים. וגם ראש הממשלה אחראי |
באר שבעי |
29.10.23 10:23 |
147 |
רק הם אשמים! אתם מפילים את האחריות על השנוא שלכם כדי לנקות את נציגיכם לעתיד מכל כתם כי הרי האג'נדאים הם מלאכים והיהודים הם האשמים. |
ANTI-PC |
29.10.23 10:24 |
149 |
אז ראש המדינה לא אחראי על טבח של 1400+ איש ו-230+ חטופים? |
באר שבעי |
29.10.23 10:25 |
151 |
מכתב |
ANTI-PC |
29.10.23 10:33 |
156 |
ומי שאחראי על תתפקוד הצבא, ההגנה והמודיעין הוא ראש הממשלה |
באר שבעי |
29.10.23 10:46 |
166 |
לא עיוורון, אני מזהה שזה סך הכל נסיון להכליל ולאחר הסכמה לבודד ולהתמקד בממשלה/ביבי |
ANTI-PC |
29.10.23 10:55 |
167 |
קודם כל, שמח שהגענו להסכמה שביבי אשם |
באר שבעי |
29.10.23 10:57 |
168 |
הבנת מה חשוב לכם? לא האמת אלא שיסכימו איתכם שביבי אשם במשהו. |
ANTI-PC |
29.10.23 10:58 |
169 |
לא, כי התחלת את הדיון בזה שלא הסכמת עם זה שביבי אשם |
באר שבעי |
29.10.23 10:59 |
171 |
כמה עצוב שזו רמת השיח שלכם. עכשיו בוא ותשחרר אותי, סבבה? |
ANTI-PC |
29.10.23 11:01 |
172 |
האחראי הראשי |
קפיץ |
29.10.23 10:22 |
144 |
חבל שצירפו את גנץ לקבינט |
mctom |
29.10.23 10:22 |
146 |
כל הכבוד לגנץ שמגבה את כל החברים שהוא מינה |
מחפש |
29.10.23 10:24 |
150 |
היה ראוי תגיד משהו על המחאות האלימות והאשמות בקסיריה והתקשורת שכל היום מנסה לתפוס אשם לפני שנבדק. |
פלומה |
29.10.23 10:27 |
152 |
נו ברור מינויים שלו שהתרשלו ואשמים ברצח מאות ישראלים נראה שגם חקירה אמיתית לא תהיה |
ציון לנצח |
29.10.23 10:27 |
153 |
קל לדבר כשעומדים לרשותך ערוצי תעמולה 24/7. שר הביטחון ממאי 2020 עד דצמבר 2022 |
taltal91 |
29.10.23 10:34 |
158 |
מי שסיכן את חיילי גולני מי שהיה בטקס לרוצחים ביום הזכרון מי שלקח לכיתת הכוננות נשק - שישב בשקט |
elib |
29.10.23 10:40 |
165 |
מפתיע שגנץ טומר זאת. .שהוא זה שהסיר מגבלות יבוא מהרצועה והכניס עשרות אלפי עזתים לישראל |
ויקינג יהודי |
29.10.23 10:59 |
170 |
גנץ העלוב תמיד ייזכר בכך שהוא הכשיר את המשך כהונתו של ביבי מחריב המדינה, את ביבי לא צריך להכשיר, את ביבי צריך להעיף לביתו עכשיו... עוד היום |
טרמי |
29.10.23 11:52 |
173 |
למי במערכות אין אחריות את מי את מנקה |
מחפש |
29.10.23 12:37 |
176 |
הימין לא שנוא עלי, ביבי יותר שמאלני מעופר כסיף. מאפשר מימון לחמאס במשך שנים ורואה בהם שותף למדיניותו. ביבי שמאלן קיצוני, עם צבא של ביביסטים |
טרמי |
29.10.23 12:46 |
180 |
1. יש לו גם אחריות בשל מערכת צוק איתן שבה זחלנו להפסקת אש 2. הוא נכנס מתחת לאלונקה, רק ששכח שעליה שוכב ביבי |
יגאל פת-אל |
29.10.23 12:43 |
178 |
''אני נותן גיבוי מלא''... מי ישמע מי מתרגש מהמילים הנבובות האלה. תפסיקו להיות ילדים לא בהתקרבנות ולא בהאשמות. |
להב אש |
29.10.23 14:17 |
183 |
חבר מתאריך 30.11.03
37430 הודעות, 180 מדרגים, 355 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 29.10.23 בשעה 09:26 בברכה, shabor
כוונתי שצריך לעבות את שדירת מקבלי ההחלטות באנשי מקצוע נטולי אג'נדה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
10703 הודעות, 137 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
וכשמעבירים ביקורת על ראש ממשלה, זה בגידה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.16
1626 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
ומוסיף (עמ' 464) : חמאס התכוון להפתיע אותנו ולהחדיר לישראל בו זמנית מאות מחבלים שיכנסו לגני ילדים ובתי ספר , ירצחו ישראלים ויגררו איתם עשרות בני ערובה בחזרה לרצועה. אילו יצליחו בתוכניותיהם , התוצאה עלולה להיות קטסטרופלית "
רחמים לא ידע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
11165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.19
9220 הודעות, 85 מדרגים, 113 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
11165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 162
יתכן שיש כאלו גם בין עמינו שנסיונות ההכלה והשלום איתם רק יגרמו לעוד נזקים ואסונות
האמת והשלום אהבו. אם אין יסוד של אמת לא יתכן לעולם שלום!
כאשר יש קומץ אנשים שכל אירוע במדינה הופך להיות "נתניהו מסוכן.."
וכל מחדל הופך להיות אשמה ישירה שלו.
לא נראה לי שהנסיון לעשות איתם שלום יקדם את העם לאחדות ואהבה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
39111 הודעות, 218 מדרגים, 425 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
2256 הודעות, 12 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.14
40841 הודעות, 325 מדרגים, 628 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
https://x.com/yonibmen/status/1712911606437253417?t=N3I0lWJb4fO1OmTAy_tcbA&s=35
https://www.facebook.com/eyal.shlomi.9/videos/878158893670959/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.20
6388 הודעות, 47 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.22
2355 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
8970 הודעות, 79 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
תפקידו של רוהמ לדאוג שהוא יודע מה שצריך והוא המעריך הסופי. שלא יתחבא מאחורי הסינור של גולדה.
הרי כל הביביסטים פה היו מטפסים על העץ אם לפיד היה רוהמ ב6/10. אז די לצביעות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.21
388 הודעות
בתגובה להודעה מספר 88
לאפשר להם ניצחון קטן ולא לתקוף ראשונים. ואז המצרים, מתוך הכרת תודה, יסלקו את הסובייטים ויקבלו בחיבוק את האמריקאים.
מי רצח את אל"מ ג'ו אלון - הסרט (מדקה 55) :
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
18588 הודעות, 114 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
ההיסטוריה זיכתה אותה לגמרי מאחריות למלחמה,בין היתר הפרוטוקלים מחדרי הקבינט שנחשפו כעבור 40 ומשהו שנים, ובעוד ספרים ומחקרים גילו שהיא תיפקדה למופת לפני המלחמה ובזמן המלחמה.
חוששני שזה לא המצב עם נתניהו.
אבל כעת בזמן מלחמה זה לא הזמן להתעסק בזה, כעת זמן אחדות וניצחון,אחרי המלחמה נסגור חשבונות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
7644 הודעות, 23 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 110
אולי תחכה בסבלנות ארבעים שנים????
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
18588 הודעות, 114 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 120
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
11165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 123
או שחברי הכנסת יצביעו אי אמון.
למה הנסיונות הללו לקבוע לאחרים מה לחשוב ? וביחוד שינך חשוף כלל לנתונים
אני שלמרות שאשמח מאד שנתניהו ילך לביתו לא מוצא בינתיים סיבה מספקת לשים את האצבע עליו.
זה מקרה קלאסי של אשמת האוגדונר, אלוף הפיקוד והרמטכל כפי סדר האחריות.
אפילו אשמת שר הבטחון חלשה ק"ו בן בנו של ק"ו ראש הממשלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
18588 הודעות, 114 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 175
ב. שאלת ההתפטרות היא לא בהכרח נגזרת של אשמה, ההתפטרות היא פועל יוצא מכך שזה קרה במשמרת שלו,נקודה. בין אם הוא אשם ובין לאו,עצם זה שזה קרה במשמרת שלו מחייב פיטורים(שוב,זו דעתי האישית)
ג.זה לא ייעצר רק בו,גם הדרג הצבאי והבטחוני יצטרכו לשלם את המחיר,בין אם בפיטורים ובין אם בכל דרך אחרת,החל ממפקדי הגזרה,דרך אלוף הפיקוד וראש אמ"ן ועד ראש השב"כ והרמטכ"ל.
כעת עלינו לתמוך בהם עד שינצחו ואחר כך נסגור חשבונות ונערוף ראשים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
11165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 177
ועדיין לא מבין אם אין אשמה למה צריך להתפטר ?
אבל נשאיר את הדיון ל 6 אחרי המלחמנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
4626 הודעות, 27 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.14
40841 הודעות, 325 מדרגים, 628 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
לא נותנים דריסה לאף ימני ,שחס וחלילה יחזיר לערבים כגמולם,
כמו שאמר פרופ' יואב דותן:
הסמכות החשובה ביותר של נשיא ארה"ב היא - to hire and to fire
ללא הסמכות הזו לא ניתן לשלוט ולמשול.
הלכת דרעי פנחסי סימנה את תחילת השתלטות אהרן ברק על התחום.
שום שר או ראש ממשלה, אינו יכול לשלוט אם הפקידות שלו נגדו. לכן היה חשוב למנות את הלוי ואת מיארה ואת איסמן. כמעט הצליחו עם מזוז. כעת גם לא ניתן להזיז את הפקידים הללו.
שליטה במינויים של השופטים לא רק מקבעת את הפסיקות לכיוון הרצוי, אלא גם מסרסת את כל מנגנון הפרקליטות. למה זה?
כל מי שרוצה להתקדם במערכת הפרקליטות אינו יכול לצאת חוצץ כנגד שופט או בית משפט. אינו יכול לאתגר. חייב ללכת בתלם. כל מיי שחולם להתמנות לשיפוט. כל מי שכיום שופט שלום, ורצוה להתקדם. למי הוא חייב נאמנות?
למי שיכול לקדם אותו. ולכן מי שחושב קצת אחרת, או שונה, לא יקודם ויפלט בשלב כזה או אחר. ולכן החומר האנושי יהיה בהכרח בינוני והומוגני מאוד (ואני עדין).
מעניין שכל מי שצועק שנתניהו אשם במחדל, הוא מאלה שרוצה בשלטון הפקידים. על פניו, הכישלון הוא של הפקידות (לצורך העניין כל מי שלא נבחר הוא פקיד). אמ"ן, שב"כ, צה"ל.
אבל אז באים עם "אחריות מיניסטריאלית" כלומר אחריות ללא רשלנות או ידיעה כלשהי של נבחר הציבור.
אלא מאי? - אחריות מיניסטריאלית (שאגב אינה מחוייבת משפטית), מניחה כי גם שר, שלא ידע על פאשלה כלשהי, נושא באחריות כלשהי, כי הוא עומד בראש הפרמידה, כי מינה את מי שפישל או את מי שמינה את מי שפישל. או כי היה צריך אולי להכין שלייקס לכל תרחיש. האחריות המיניסטריאלית מניחה שהדרג הנבחר אכן שולט בענינים.
אלא שבשלטון הפקידים שהשליט הבג"צ - נתניהו אפילו לא זכה למנות יועץ משפטי, או למנות רמטכ"ל, או את ראש אמ"ן. כעת נכפה עליו לעבוד עם אותם אנשים, באדיבות הבג"צ. ומה אם אותם פקידים כשלו עד כדי הטעיה של הדרג הנבחר, שלא יכול אפילו למנות או להדיח אותם?
מה שמעלה שאלות אפילו לגבי קיומה של אחריות מיניסטריאלית מיזערית עד לא קיימת במקרה הזה.
איני נכנס לדיון בשאלה של מי בנה את הקונספציה של בידול החמאס וכד' - כי זה אינו העניין שלנו כאן - לדון בשאלות של מינוי ואחריות)
אחד הנזקים הגדולים ביותר של אהרן ברק, והבג"צ, הוא בתחום הזה. סירוס נמשך של נבחרי הציבור, מול העצמת הפקידים ולמעשה העברת השלטון לפקיד. זה האחרון חוסה תחת מטריית הבג"צ. הבג"צ ממילא אינו נושא באחריות כלשהי. במקרה של מחדל, מטילים אחריות על נבחרי הציבור, למרות שכמעט ואין להם סמכות. ברור שהמבנה הזה עקום לחלוטין מבחינה ניהולית.
וכך, נצברות שגיאות, תפישות שגויות לפי האופנה, אין הפקת לקחים, והאחריות אינה מוטלת על מי שבאמת שולט בענינים, מי שממנה את הכושלים - כלומר זה שמאשר כל מינוי, או מחליט להדיח מינויים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.23
274 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
פעם את הרעל זרק על ידי שליחים שלו. היום אפילו בזה איבד כשירות ואת הרעל התחיל לזרוק בעצמו.
הוא פשוט לא כשיר.
מתי תבינו. ב1 בלילה באמצע שחיילים בעזה והוא מתעסק בזה.
אלוהים שישמור אותנו מהדבר הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.4.10
8794 הודעות, 62 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.20
10086 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
הנאשם הבזוי הוציא ב 01.00 פוסט שתוקף את צה"ל.
אתה מצליח להבין את המשמעות?
ראש ממשלה במהלך לחימה, תוקף את צבאו ומחליש את מדינתו?
הנאשם הזה מוכיח שהוא מבולבל, לא כשיר מנטלית והוא בעצם מוכיח לעמו...
שמבקריו צודקים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
39809 הודעות, 208 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מדובר בהאשמה בכמעט בגידה בזמן מלחמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
8970 הודעות, 79 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
60114 הודעות, 368 מדרגים, 723 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.12
28103 הודעות, 106 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
הדעת שלו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
37430 הודעות, 180 מדרגים, 355 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
16425 הודעות, 124 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מצד אחד מעל כל מיקרופון צועקים לו תתפטר, קח אחריות.
אבל אם חלילה העז לענות ולהעמידם על האמת, או אז מגיע החלק ש׳במה הוא מתעסק בזמן מלחמה.׳
צבועים הייתם ונשארתם. רק שהבושה שלכם נעלמה ורואים לכם הכל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
68555 הודעות, 255 מדרגים, 450 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.16
20353 הודעות, 74 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.21
313 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
איך אתה רוצה שישתפו איתו פעולה?
ביבי צריך להתנער מהאמירה הזאת ( למרות שזה לא יחזיר בו את האמון).
במידה ולא יעשה את זה, אני במקום ראשי מערכת הביטחון הייתי מתפטר מיידית ולא מחכה לסיום המערכה.
שמעתי את הקריאה של גבי אשכנזי שקורא לו לחזור בו מדבריו. כך גם גנץ עשה.
במידה ולא יעשה זאת אני מצפה שגם גנץ יתפטר.
בינתיים כל המהלכים של ביבי מובילים אותנו לקטסטרופה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
13643 הודעות, 210 מדרגים, 392 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
או שכולם שותקים ומחכים לשעה שש שאחרי המלחמה
או שכולם מתחילים עכשיו במשחק ההאשמות הקלוקל הזה
אין שום הגיון לקשקוש הזה שאתה דורש שמותר לטנף רק על גורם אחד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
13643 הודעות, 210 מדרגים, 392 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
8970 הודעות, 79 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
הטבח לא קרה בגלל הקונספציה. הטבח קרה בגלל שיש לנו גנרלים ישנונים שמתעסקים בדברים שלא קשורים אליהם ובהנאות החיים ובלישון עד 8 במקום לקום כמו אריות כשיש התראה ולהעמיד את המדינה על הרגליים.
הצבא הוא האשם במחדל.
ראש הממשלה יש לו קשר עקיף לגמרי, אבל ברור שגם הוא אחראי לאימוץ הקונספציה.
וינטר צריך להכנס לתפקיד בכיר בצבא ולתת רוח אחרת בצבא. רוח של לחימה. לא רוח של ישנוניות ופרוגרסיביות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
13643 הודעות, 210 מדרגים, 392 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
איפה בדיוק נתניהו האשים את אנשי השטח?
איפה אני טועה בצפייה להדדיות בגיבוי?
זה שאתה מדלג במהירות מאשכול לאשכול כדי לכתוב את אותו דבר לא אומר שאסור לך לקרוא לפני שאתה מגיב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
28908 הודעות, 112 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
37430 הודעות, 180 מדרגים, 355 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
ואם ראש הממשלה חושב שצריך לעשות שינויים בצבא, שאני מניח שלשם הוא כיוון, צריכה להיות לו כל הלגיטימציה לעשות את זה!.
לגבות זה לא אומר לחזור על אותה טעות פעמיים.
שינו משהו בצבא?
הדיחו מישהו?
כולם במקומם.
למרות שלכולם ברור שהצבא פישל בענק.
נראה למישהו הגיוני אחרי כזה אסון שהכל ממשיך כרגיל ובמיוחד כשיוצאים לכזו מלחמה?
הצבא חייב לעשות איזשהו שינוי, לפחות למראית עין, כדי שהחיילים יקבלו איזה משב רוח רענן וקצת יותר בטחון בגנרלים שמנהלים את המלחמה.
ואם גלנט הוא זה שעוצר את החלפת הקצינים, בעיניי, הוא מועל בתפקידו . פשוטו כמשמעו.
אגב, גלנט עצמו אשם פי מאה יותר מביבי.
הוא היה אחראי בלעדית על הצבא. ביבי לא יכל להתערב שם בכלום אחרי העליהום שעשו עליו כשרצה לפטר את גלנט.
בקיצור...שיהיה לנו בהצלחה.
מי שינצח את המלחמה הזו אלה רק השוטרים והחיילים הגיבורים שלנו ואנחנו, העם.
לא הגנרלים ולא הפוליטיקאים.
גלנט נשאר אותו גלנט והרצי אותו הרצי וחליוה אותו חליוה.
וברור לכולם שביבי הולך הביתה, אבל לא לפני האשמים האמיתיים במחדל.
ולא לפני שנגמרת המלחמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
28908 הודעות, 112 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
3206 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
37430 הודעות, 180 מדרגים, 355 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
28908 הודעות, 112 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
3206 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 143
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
28908 הודעות, 112 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 157
בלי אבל ובלי חבל. כפי שסמוטגביר, ימין מלא, הגיבו להודעה המבישה של ביבי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
3206 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 161
ועל הדרך היה צריך לגעור בכתבת על השאלה שלה שבה היא מנסה תוך כדי לחימה לייצר פילוג ומריבות בצד היהודי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.22
4468 הודעות, 19 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
3352 הודעות, 23 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יום יום מעלילים עלילות דם על ראש הממשלה, - שברור שגם הוא יתן את הדין על חלקו - והעם יחליט אם ימשיך.
אבל על העלילות האלו - גנץ לא הוציא הודעת גינוי....
רק כאשר ראש הממשלה מזים את עלילות המחבלים התקשורתיים, מוציאים את הודעתו מהקשרה - ומגנים "אותו"....
🤮🤮
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.20
6388 הודעות, 47 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
52489 הודעות, 153 מדרגים, 294 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אמר ינאי המלך לאשתו לפני מותו (כך פירש רש"י) "אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין, אלא מן הצבועים שדומים לפרושין; שמעשיהם מעשה זמרי ומבקשים שכר
כפינחס".
איפה ראש הממשלה יצא נגד החיילים ? והמפקדים ?
אנשי תרעלה של פוליטיקה קטנה בושו והתבוששו , אני בעד שנתניהו יניח את המפתחות אבל כשאני שומע אתכם האחראים הראשיים למחדל , אם אתם החלופה אני מעדיף כבר את נתניהו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
9369 הודעות, 34 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.08
14440 הודעות, 182 מדרגים, 362 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
כי הוא אמר את האמת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.11.19
2911 הודעות, 13 מדרגים, מינוס 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
שביבי לא אומר את האמת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.22
773 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
52489 הודעות, 153 מדרגים, 294 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.9.15
4594 הודעות, 17 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
אחרי הודעה כזאת באמצע מלחמה....לא הייתי סומך על בן אדם כזה שיוביל את צהל לנצחון.
צריך לזרוק מהחדר החוצה או להצמיד לו את בנט שינהל אותו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
4203 הודעות, 26 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
לא צריך להיות גאון כדי להבין שמה שביבי אמר זאת האמת בלי קשר לשאלה מתי היא נאמרה. כל שבוע התפרסם בתקשורת שמערכת הביטחון מאמינה שהחמאס מורתע ואפשר להכניס עוד פועלים ואפשר לקיים ימי זכרון אלטרנטיביים ואפשר לקיים מסיבות טבע בדרום.
מן הסתם האמירה של ביבי נאמרה בתור הגנה ולא התקפה. תפסיקו לתקוף אותו והוא לא יצטרך להתגונן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
8775 הודעות, 103 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
יהירותם אנחנו כאן.
ביבי אשם בהחלט.
אך הם אשמים פי כמה ממנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
ואם כבר להחליף מישהו אז את מי שהפקיר את הגבול לחסדי מצלמות ושחזר לישון אחרי התראות מודיעיניות.
להחליף את ביבי בזמן מלחמה זה לשרת את האויב.
להחליף את מי שבאמת כשל בלהגן עלינו זה כורח המציאות לפני שיוצאים למלחמה.
במלחמת יום כיפור לא הפקירו את המעוזים והשאירו שם מצלמות.
הצבא המצרי לא נכנס בלי שום התנגדות.
הצבא הסורי גם כן.
היתה לחימה.
פה לא היתה בכלל לחימה כמעט.
לא היתה הגנה על הגבול.
נכנסו עם טנדרים ואופנועים...קייטנה בחסות צבא הפתעה לישראל.
אז אתם מחפשים את הראש של ביבי? כי אתם שטופי שנאה?
לא מעניין אתכם לדאוג באמת לטפל במה שחייב לטפל?
לא דיברנו עד עכשיו כדי לא לעורר מהומות באמצע מלחמה, אבל השנאה שלכם מעבירה אתכם על דעתכם לגמרי.
לראש ממשלה חייבת להיות סמכות מלאה להחליט על החלפת קצינים במטכל אם הוא חושב שכך צריך לעשות.
ולדעתי ולדעת רבים בחזית ובעורף זה יתן רוח חדשה ללוחמים ולאזרחים.
החלפת ראש הממשלה כרגע רק תיצור קיטוב ופילוג בעם ותשרת נטו את האויב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
9369 הודעות, 34 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
והוא האחראי הראשון (וממש ממש לא היחיד) למחדל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
עד כמה השנאה מעוורת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
10703 הודעות, 137 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.17
3293 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
11165 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
לא הבנתם לאיזה אסון אתם מובילים אז וגם עכשיו אתם עדיין לא מבינים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
52489 הודעות, 153 מדרגים, 294 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
14797 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
https://www.ynet.co.il/news/article/S1KOz8iqO
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
39809 הודעות, 208 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
הרבה קודם! עוד מימי רהיטי הגן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
68555 הודעות, 255 מדרגים, 450 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
10703 הודעות, 137 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
ואם מישהו מפריע לו בדרך, הוא ישלם את המחיר אחרי המלחמה.
חייב להיות שינוי במטכל.
אין ספק בכלל שהמחדל של הפקרת הגבול גדול מדי מכדי להמשיך כרגיל.
ביבי לא הפקיר את הגבול.
הצבא כן.
ביבי הוא לא אחראי ישיר על המחדל.
הצבא כן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
5130 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.21
424 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
12247 הודעות, 123 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל כמובן שגנץ יקפוץ על ההזדמנות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
11315 הודעות, 55 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
6713 הודעות, 105 מדרגים, 198 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
3066 הודעות, 38 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכל זרועות הביטחון שעצמו עיניים וחזרו שוב ושוב על הערכות שחמאס מורתע, ושיש להכניס ולצייד את החמאס,
דווקא את ביבי מוציאים לתלייה
ואחרי שהחבל סביב צווארו הוא מנסה לצייר תמונת אמת, אומרים לו שתוק.
ובינינו, גנץ? באמת מוטב שישתוק...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.6.23
586 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
27556 הודעות, 201 מדרגים, 365 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
52489 הודעות, 153 מדרגים, 294 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
ויצא נגד ביבי זה החומר המחטא אצל השמאל צא נגד ביבי ונסלח לך על הכל זה מה שעושה ראש השב"כ ראש אמ"ן וסגן הרמטכ"ל והרמטכ"ל ושר הביטחון בני גנצי ונסלח לכל העם בשגגה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
27556 הודעות, 201 מדרגים, 365 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.23
2519 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
856 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
8843 הודעות, 63 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
24/7 התקשורת והרלבת המטורללת אומרים/רומזים שהוא קיבל התרעות, והוא מוציא הכחשה על כך - ואז עדת הצבועים העלובה הזו מלינה על כך, ואפילו ברוב טמטומה מציעה לו לחזור בו מדבריו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
58814 הודעות, 161 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני מעדיף את ביבי שותק ולא לוקח אחריות מאשר בורח וזורק בוץ כרגע על מערכת הביטחון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
המחדל היה מחדל צבאי לפני הכל, ואני כאזרח פשוט כרגע, לא ממש סומך על הקודקודים שחזרו לישון והפקירו את הגבול.
אני מניח שביבי רוצה להפיח רוח חדשה בעם ובחיילים בחזית ולעשות שינוי במטכל, וכנראה שיש שם התנגדות מצד מי שעושה פוליטיקה כרגע.
אני חושב שאין אחד במדינה שלא מסכים שלפני הכל, חייב להיעשות שינוי מהותי בפיקוד כדי להמשיך.
זה אפילו לא קרוב למחדל של יום כיפור.
בכיפור נכנסו עם מטוסים ואלפי חיילים וטילים והיה קו הגנה.
פה לא היתה שום הגנה.
אפילו לא בסיסית.
וגם כשהיתה התראה, המשיכו לנמנם מדושני העונג וקבעו לדבר ב8.
איך אחרי כזה מחדל האנשים האלה עדיין בתפקיד שלהם ואמורים לנהל מלחמה וחיילים ןאזרחים אמורים לסמוך עליהם שלא יפקירו אותם שוב?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
40458 הודעות, 153 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.08
14440 הודעות, 182 מדרגים, 362 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
זה אתה ודומיך
ביבי ילך אבל לא יוחלף על ידי הבובה שאתם מפנטזים עליה
אלא על ידי מי שאתם תתגעגעו לביבי כשהוא יגיע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
8266 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
שרובם הפכו להיות בוגדיסטים.
השאלה למה גנץ, שכבר פיתח שריר נורמליות והצטרף לממשלה, ממשיך לתת לזנב לכשכש בו ומתנהג כמו ילד? זו שאלה טובה. אבל כל קשר לביביזם אין כאן. נטו רלביביזם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
8843 הודעות, 63 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
הבן אדם הכחיש שנתנו לו התרעות אחרי שכל הזמן טוענים שכן, גנץ מוציא הודעה הזויה שהוא דורש ממנו לחזור בו מדבריו, ואתה מדבר על חסידות ברלנד?
אין גבול לטרללת ההזויה שלכם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
30000 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
8843 הודעות, 63 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
האם מדובר רק טענות לקבלת התרעות ב-6 או ב-7 באוקטבר? מדובר על טענות לקבלת התרעות בחודשים ואפילו בשנים האחרונות, ששורה של אנשים טוענים זאת. למשל, רק אתמול יורם כהן (לשעבר ראש השב"כ) אמר זאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
30000 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
הנה כותרת מידיעות אחרונות סביב העברת חוק הסבירות
גלנט התפטר במהלך העברת הרפומה כי התריע לביבי שזה לא הזמן
הרמטכ"ל אמר בפומבי (אז מן הסתם אמר גם לביבי) חודש(!) לפני המתקפה שהמצב חמור ונמצאים בפתח מלחמה. ינון מגל נפנף אותו ב"תבהלה"
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטריש הוכחות בשטח לכך שהטענה שלך פשוט לא נכונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.22
773 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
2713 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
13688 הודעות, 47 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
התשובה של נתניהו נכונה, יחד עם זאת נתניהו אשם בהרבה דברים אחרים, ולכן בכל מקרה צריך ללכת.
אבל זו צביעות כל היום לעסוק בזה ולשאול את זה ואז להתלונן שמתנהל שיח על זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.14
14063 הודעות, 84 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לומר לכולם, זה לא הזמן. עכשיו זמן אחדות!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
8266 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
30000 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
אז למה הוא עכשיו מחפש?
ואגב, למה יצאה ההודעה ב-1:10 בלילה בכלל? אני לא ראיתי שום דיווח על זה שהעבירו לביבי את ההתרעה הספציפית הזו שעלתה בין שישי לשבת. היו המון דיווחים בנושא, וקיבלנו תמונת מצב דיי ברורה של מה שקרה, באף אחד מהדיווחים לא נטען שראש הממשלה קיבל את ההתרעה וחזר לישון או משהו בסגנון.
אז למה ביבי הוציא את ההודעה הזו באישון לילה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
נו בחיאת...אתה רואה את הרמטכל ...לי הוא עושה חשק לישון. לא להילחם.
ובכלל המחדל עצמו הוא נטו צבאי.
הקונספציה זה סיפור אחר לגמרי.
לא היתה לחימה על הגבול בכלל.
לא היתה הגנה בסיסית.
כבשו חצי מדינה עם טוסטוסים.
אחרי דבר כזה לא לעשות שינוי מיידי במטכל אם ראש הממשלה חושב שצריך?
רק לצעוק כל היום להחליף את ביבי?
אם ביבי מוחלף, העם מתפלג והאויב מתענג.
אם יהיו שינויים במטכל - העם והחיילים יקבלו קצת יותר בטחון ורוח חדשה, ולאויב תהיה סיבה טובה מאוד לדאוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.22
448 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
10703 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12892 הודעות, 166 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אדם שכל מה שעניין אותו תמיד זה הוא ועצמו. נתניהו מתכונן היטב לועדת החקירה הממלכתית, אבל זה לא יעזור לו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
40458 הודעות, 153 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.19
265 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
856 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.20
5269 הודעות, 47 מדרגים, מינוס 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
67 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
או שלא ילכו עכשיו או שיתנו לו להגיב מזכיר לי דברים אחרים של אומות העולם מול המלחמות בחמאס
בכל מקרה ביבי יצטרך לפנות את מקומו אבל תיהיו הוגנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
39809 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
יצאו לו הוקסנר וקפלן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.6.23
1803 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
מזל שאתם נשארתם המיעוט שמאמין בזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
39809 הודעות, 208 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
חכה ותראה את הרקבון ואת ההפיכה הצבאית שבוצעה הלכה למעשה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.6.23
1803 הודעות
בתגובה להודעה מספר 68
מצד אחד אתם אומרים תנו להילחם ומספיק עם ההסתה . אבל שביבי מצייץ דבר כזה בזמן מלחמה אתם ישר יוצאים להגנתו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.22
773 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
40636 הודעות, 243 מדרגים, 382 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
במקום לטפל במטכל שהם האשמים הבלעדיים!!! למחדל עצמו, מאשימים את ביבי ומנסים לחסל אותו פוליטית וגם נפשית.
המחדל לא קרה בגלל הקונספציה.
המחדל קרה כי לא היתה שום הגנה.
המחדל קרה כי הגבול היה מופקר.
נכנסו עם טוסטוסים כמו בטיילת לתוך העוטף.
המטכל חזר לישון גם אחרי התראה מודיעינית בלי להעיר אף אחד או להקפיץ שום כוח לאבטח את הגבול שמשום מה היה מופקר.
שר הביטחון אשם פי 100 מביבי.
כרגע עסוקים בכסתחים בצבא ובניסיון להסיט את האש לכיוון ביבי.
ביבי לא אחראי על ארגון הצבא בגבול.
ביבי לא אחראי על מוכנות בגבול.
ביבי לא היה שותף לשיחת המפונקים שחזרו לישון.
יש צבא. וזה תפקידו העיקרי!!!!
תשאל כל אזרח וחייל אם הוא חושב שהמטכל צריך להיות מוחלף בכזה שנסמוך עליו יותר , מבטיח לך 80 אחוז לפחות שיגידו כן.
זה אפילו לא דומה למחדל של כיפור.
פשוט הפקירו את הגבול.
ואם מישהו מפריע לראש הממשלה לעשות שינוי במטכל, נדע אחרי המלחמה ונדרוש ממנו מחיר כפול ומכופל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
11076 הודעות, 42 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תסתמו את הפה ותעבדו! כוחכם אשמים ויש לכם הזדמנות לתקן את המעט שנשאר! תסתמו את הפה ותנצחו!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
41302 הודעות, 145 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
22236 הודעות, 109 מדרגים, 205 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
7044 הודעות, 16 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תתמקד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.07
5269 הודעות, 63 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואנחנו האזרחים חייבים לדאוג שזה יקרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.08
9151 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 29.10.23 בשעה 09:33 בברכה, דוקטורנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.20
6388 הודעות, 47 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.16
4696 הודעות, 24 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שוב מוכיח לי שאם ביבי יעלם פתאום המצב פה יהיה יותר טוב, אולי יתעסקו בעיקר במקום בטפל לשם שינוי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
ערכתי לאחרונה בתאריך 29.10.23 בשעה 09:30 בברכה, ימני שמאלני
תמשיכו ככה והמדינה תיעלם.
חבורת שונאים שלא יודעים להגיד אמת.
הצבא אשם!!!!
רק הצבא אשם במחדל!!!!
רק הצבא שומר על הגבולות!!!!
ביבי אשם בזה שאימץ את הקונספציה של השמאל שלא רוצה להילחם ושהקשיב לגנרלים מדושני העונג, אבל במחדל - רק הצבא אשם.
אנחנו סומכים על הצבא שישמור לנו על הגבולות.
לא על ביבי..
ביבי לא קיבל התראה והמשיך לישון.
הרמטכל ומפקד פיקוד דרום וראש אמ"ן כן.
תדעו כבר להגיד אמת בלי לעשות פוליטיקה.
פשוט כי אם לא תעשו את זה, זה יקרה לנו שוב מכיוון אחר.
מבחינתי ביום הראשון שאחרי הטבח, ראש אמ"ן הרמטכ"ל ומפקד פיקוד דרום היו אמורים להיות מוחלפים .
לא החליפו, אחלה...גם עם זה ננצח, אבל לדלג עליהם ולגשת לטפל באחריות של ביבי? לעשות על חשבון הדם של כולנו פוליטיקה זולה?
אין גבול לציניות ולמניפולציות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.20
13047 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
58814 הודעות, 161 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
30000 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
14189 הודעות, 59 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא מטפטף זאת אומר זאת באלף מילים ובין המילים, כבר ימים לא מעטים.
והוא המסכן לא אשם, גם לא בבהלת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.22
773 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.12
12205 הודעות, 58 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה יעשה אחרי עליהום כזה ישתוק? כבר אמר שייקח אחריות. לא שאלו שום דבר על המלחמה הכל היה אישי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.10.08
21301 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.21
1078 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
60114 הודעות, 368 מדרגים, 723 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
30000 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
60114 הודעות, 368 מדרגים, 723 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
כולם עסוקים בזה ומטרידים אותו, אז כן, באחת בלילה הוא הוציא הודעה בנסיון לא להשאיר את הנארטיב מקובע לצד אחד, וממשיך בעבודתו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
30000 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
28908 הודעות, 112 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.21
6294 הודעות, 32 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
249 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.21
6294 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
https://youtu.be/A5uV86bsGMo?si=Fv6DnRf_hKhmTHKk
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.9.11
11233 הודעות, 58 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
15912 הודעות, 80 מדרגים, 149 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איש הקונספציה והכישלון.
מדהים שבאים אנשים הוא הופך להיות המושיע, בזמן שידיו אינן נקיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
4203 הודעות, 26 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אדם כזה או אחר אפשר לשחד, לסחוט או להלחיץ. זה לא עניין של אדם כזה או אחר. לדוגמה, מישהו באמת מאמין שאריאל שרון הוציא את תכנית ההתנתקות לפועל כי הוא פתאום התפכח ומאיש ימין הפך לאיש שמאל בגיל מתקדם שכזה? מישהו באמת חושב ששרון הרגיש שיש איזושהי בהילות מבצעית, בטחונית או אחרת לבצע את המהלך הזה דווקא תחת ממשלתו (כששני שליש מהמפלגה שלו מתנגדים וכל ציבור הבוחרים שלו מתנגדים?) ולכן הוא היה חייב להוציא אותה לפועל בכל מחיר אחרת השמיים היו קורסים? הרי ברור שזה לא המצב. ברור ששרון לא הפך פתאום מתומך התנחלויות נלהב לאויב הגדול ביותר של המתנחלים, ברור שהוא לא הרגיש שיש איזושהי בהילות נוראית להספיק את ההתנתקות דווקא תחת הקדניה שלו. וגם ברור שאם הוא לא היה מסתבך בפלילים ומערכת המשפט לא הייתה סוחטת אותו עם הבטחות להקלות מרחיקות לכת בגזר דינו הוא אפילו לא היה מעלה את המהלך הזה על דעתו. האם זה פוטר אותו מאחראיות? חד משמעית לא. הוא האשם העיקרי. אבל זה מוכיח שאדם אחד בודד לא באמת מייצג משהו, לא מושל לבדו במדינה ותלוי במיליון ואחד גורמים גם בתוך המדינה וגם מחוצה לה.
ולכן אין מה לדבר על אדם כזה או אחר. יהיה זה מדינאי או גנרל. צריך לדבר על מחנות פוליים, אידאולוגיה וקונספציה. הימין בגדול מתנגד בתוקף לגירוש יהודים מביתם ודווקא מעודד גירוש ערבים מביתם. הימין מתנגד לויתור על שטחים ומעודד כיבוש שטחים (אשר יהיו מלווים גם בגירוש וסיפוח). השמאל לעומת זאת דוגל בהפך - גירוש יהודים מביתם אבל בשום פנים ואופן לא גירוש ערבים, בין אם מחוץ או בתוך גבולות הקו הירוק (לדוגמה - הבדואים בנגב). והאמת היא שמאז קום המדינה ועד היום הוכח שאין שלום עם ערבים לא בגלל היהודים אלא בגלל הערבים. הם אלה שלא רוצים שלום. גם השלום עם מצרים זה לא באמת שלום. זה לכל היותר הסכם אי לוחמה שיופר ברגע הראשון שבו ישראל תוותר על הגרעין ומצרים תרגיש חזקה מספיק להשמיד את ישראל מבלי לשלם מחיר כבד מדי. הם לא החברים שלנו. זה לא כמו היחסים בין שוודיה ונובגיה. בכלל, שלום תמורת משהו (כסף, שטח, הבטחות לאי תקיפה ואי השמדה) זה לא באמת שלום. זה הכול מלבד שלום. מאז קום המדינה הוכח שהדבר הטובה ביותר שבה ישראל יכולה לשמור על ביטחונה זה כיבוש, גירוש וסיפוח, כיבוש גירוש וסיפוח, כיבוש גירוש וסיפוח. רק אחרי הסדרה הזאת של "כיבוש גירוש וסיפוח" אפשר להתחיל לדבר על שלום (או יותר נכון - הסכם אי לוחמה) תמורת חלק מהשטח שכבשנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.23
335 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.21
424 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הפוסל במומו פוסל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.11.17
909 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
יהיה מספיק זמן לגבות דין וחשבון אחרי המלחמה מכל מי שנגע בדבר שנקרא חמאס.
כרגע עם ישראל צריך להיות מאוחד!
עם ישראל חי 🇮🇱🇮🇱🇮🇱
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.22
773 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
23921 הודעות, 42 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גנץ לא פחות אחראי למצב. כדאי לסגור לו את הטלפרומפטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
333 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לא יאמן. אין הנהגה רק שלטון ללא פינה מתפקדת אחת. אכן ממשלת חורבן הבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
4842 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נתניהו רצה מישהו שיבלום אותו ויציל אותו מהממשלה הימנית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
58814 הודעות, 161 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לעבוד ולא לסכסך בינו לבין מערכת הביטחון שגם ככה עמוסה ברגשי אשם על המחדל.
תניחו לביבי!
תנו לו לעבוד!
אנחנו צריכים אותו בשיאו כרגע!
לא צריכים את ביבי נוקם ומתרץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.22
773 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.04
8188 הודעות
בתגובה להודעה מספר 126
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4110 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
40636 הודעות, 243 מדרגים, 382 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.5.22
2008 הודעות, 12 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תתעלמו מהשר הזה גנץ שהבטיח שדה כלניות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.01
40591 הודעות, 176 מדרגים, 327 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.18
14938 הודעות, 174 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא מעניינת אותם האמת מעניינת אותם היוקרה שלהם והתפקידים הפוליטיים לעתיד.
האחראים לפתיחת המלחמה מטץאשימים אל ראש הממשלה כדי שהעדר שלהם יבחר בהם בעתיד להנהיג את המדינה שתהיה בעלת משטר אג'נדאי דה פקטו כמו באיראן.
יהודים תראו מה קורה שאנחנו בוחרים מישהו שלא לרוחם של המחנה האג'נדאי והאלילים שהם מאמינים להם.
מי אשם אם לא צמרת השב"כ
צמרת צה"ל ואמ"ן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
30000 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.18
14938 הודעות, 174 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 147
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
30000 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 149
העבירו לו אזהרות בכל החודשים האחרונים, כולל הבכירים שאתה טוען שהם אשמים, הוא לא הקשיב.
אז מי אשם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.18
14938 הודעות, 174 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
מי שמקבל הרים של כסף כדי לספק ביטחון הבמקום להתכונן למלחמה התעסק בלהחליש את הצבא כי התעסק עם דליפת אג'נדות.
מי שמקבל הרים של כסף כדי לספק הגנה ואת כל המשאבים השקיע ברדיפת יהודים.
מי שמקבל הרים של כסף כדי לספק מודיעים אבל שיקר וחזר לישון כשבעירו אותו ב4 בבוקר כי יש התפתחויות.
מי שאחראי על התיפקוד הצבאי וההגנתי והמודיעיני הוא האשם.
ביבי לא מנהל את המערכות האלו
הן עצמאיות וכשהן רוצות הן עושות הפוך מימה שהנציגים הפוליטיים אומרים להם.
אם הם האשמים מדוע אתם ממוקדים מטרה בביבי?
כי הם ידעו מלכתחילה שהם יכולים לכשות הכל ויהיה להם גיבוי ו"עם" מגובש מאוריהם שינקה אותם מכל חדש כי לשנוא ולהאשים את ביבי זו מצווה של יהרג ובל יעבור.
ביבי אשם שהוא לא העיף את כל נציגי האג'נדאים מכל תפקיד ומשרה שאותה ינצלו למען האג'נדהמונגד האזרחים והמדינה.
הסיבה שהמחנה שלך כל כך ממוקד מטרה בביבי היא כדי להסיט את העיניים והשיח מהנציגים העתידיים של מחנה המיעוט שחשודים בעצם במעשה בגידה במקצוע במקרה הרע ומעשה בגידה באזרחי המדינה במקרה היותר גרוע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
30000 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 156
ענית נכון.
אגב, צא שנייה מהעיוורון שלך, בתגובה הראשונית כתבתי, ש *גם* רמטכל, אמן, שבכ אשמים. אבל גם ביבי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.18
14938 הודעות, 174 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 166
כבר עייפתי מסגנון השיח הזה לכן אני לא מתייחס להאשמות כגון אלו.
את ביבי אני מאשים שנתן לציעוט האג'נדאי לגדול למימדים של מפלצת ולהביא עלינו את המחימה הזו ולא היה טיפה פוטין ולא גרגיר ארדואן כמו שהאשימו אותו וריסק אותם כשהם "רק הפגינו" ונתן להם להגיע לרמת אירגון צבאי ארגוני אתנגדות מסודרים וממומנים כמו האחים הפלסטיזים שלהם שבשתפ נלחמים בישראל.
אם החמאס היה דורש למקד את התקיפות והזעם האזרחי כלפי הרמטכ"ל והצמרת הביטחונית, כל תגובה שלכם כלפי יהודים שלא מאשימים את ביבי הייתה שהם עוזרים למחאס ומבצעים את מה שחמאס מורה או שהייתם כותבים שביבי מתואם עם חמאס.
זה עובד לשני הצדדים או רק כשהמחנה שלך מאשים יהודים שלא נכנעו לאג'נדאים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
30000 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 167
אמנם אנו חלוקים על מהות האשמה - אבל לפחות הסכמנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.18
14938 הודעות, 174 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 168
בזה אתם מתמקדים כדי להרחיק ולהסיט את השיח מהאשמים האמיתיים, כמה עצוב לדעת שין לך סיכוי כי היריב שמולך משחק מלוכלך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
30000 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 169
ואחר כך הסכמת שכן. אז מבחינתי זו "הצלחה".
לגבי מהות דבריך - אני חושב שעם עוד קצת הפכחות, תבין גם שלביבי יש אוזניים ושכל בין הקודקודים, והוא "מר ביטחון" היה אמור להקשיב גם לאנשים סביבו. יחד עם זאת, אין ספק שחלק מהדברים שכתבת נכונים אף הם - ביבי לא פעל ולא פועל כעת כמו פוטין ועל כן אנו משלמים.
יש לי הסתייגויות לדברים האלה וזה דיון ארוך, אולי בפעם אחרת נערוך אותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.18
14938 הודעות, 174 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 171
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.22
773 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
7902 הודעות, 17 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין לו איך לתרום שם עם הקונספציה שלו מלבד לנסות לטאטא את האחריות שלו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.23
687 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
רק חבל שהוא לא ביקש לגבות גם את ראש הממשלה בעת הזו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
88966 הודעות, 209 מדרגים, 390 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.19
3096 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.11
3556 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 29.10.23 בשעה 10:46 בברכה, taltal91
אף מילה לא תשמעו על העברת מלט, חומרים שהיו אסורים עד אז, הכנסת פועלים. כלום. אם הם התחילו להתאמן לפני שנה, איפה היה גנץ כשכל זה קרה מתחת לאפו? איפה בנט היה כולם יודעים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.07
18942 הודעות, 116 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.18
2170 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
11784 הודעות, 54 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בנוסף, גם לגנץ יש אחריות אישית להתנהלות במשך השנים..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.23
687 הודעות
בתגובה להודעה מספר 173
מי התריע מי הזדעק חוץ מהימין השנוא עליך, מה חשבת לפני שהשמאל התחפש לבן גביר שנכבוש את עזה? או מה את חושבת היום שלא תבחרי בשום ראש ממשלה שלא יבטיח כיבוש לבנון לפני שיהיה טבח נוסף? האם היית מסכימה לפני שהשמאל התחפש שביבי יכנס לעזה נגד דעת ראשי הביטחון הרי הייתם ביבי בורח מהמשפט וחברייך היו צועקים רוצח חכמת הבדיעבד היא נורא צודקת אבל היא יושה חטא אם רלו שהי צריכים לחשבו קדימה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
11784 הודעות, 54 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 176
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
40636 הודעות, 243 מדרגים, 382 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 173
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.10
14915 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ואגב על ראש הגנב בוער הכובע אז זה לא מוציא אף אחד טוב כשהוא מרגיש צורך להתמרמר או להיזקק לגיבוי. וכל הגיבוי שבעולם, כל הראיות והתשובות שבעולם לא יסירו את האחריות מאף אחד מכם לא נתניהו ולא גנץ ולא כל המערכת אז תניחו לאומה בבקשה בשקט ותתמקדו בלעבוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד