הכוכבים ההוליוודיים ראיין ריינולדס האמריקאי ("דדפול", "ההצעה") ורוב מקלהני הקנדי ("פילדלפיה זורחת", "אבודים") הפכו בשנה שעברה (בתוך בעלים כמובן) את רקסהאם הצנועה לאחד הסיפורים הכי מרתקים בכדורגל האנגלי.
הבאזז הגדול שנוצר גורם לעוד מפורסמים לפזול לעבר רכישת קבוצה בממלכה. אחת מהם, לפחות על-פי דיווחים בארה"ב בימים האחרונים, היא לא אחרת מכוכבת הפופ הכי גדולה בעולם כיום, טיילור סוויפט, שקושרה עם רכישת נוטס קאונטי, המועדון הוותיק בעולם שמשחק כיום בליגה הרביעית באנגליה, רגע לפני משחקה מול...רקסהאם.
2 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
לא בדרך לכדורגל האנגלי. סוויפט
(צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)
2 צפייה בגלריה
הזמרת טיילור סוויפט עם אמו של טראוויס קלסי
הזמרת טיילור סוויפט עם אמו של טראוויס קלסי
מפוטבול היא הרבה יותר נהנית
(Jason Hanna/Getty Images)
הפרסומים עוררו כזה עניין עד שהבעלים הנוכחיים של נוטס קואנטי, אלכס וכריס רידץ, החליטו לפרסם הכחשה גורפת, ועשו זאת בדרך שהכי מתאימה לסיפור הוליוודי שכזה. הם העלו פוסט ברשתות החברתיות והשתמשו בשמות השירים של סוויפט מהאלבום האחרון שלה "1989" בתוך ההכחשה.
"מצטערים לאכזב את הסוויפטיז שנמצאות בין אוהדינו", נכתב בהודעה הרשמית, שם הוסיפו: "אין ספק שאין דם רע בינינו לבין טיילור, אבל בתקופה כה מרגשת עבורנו ועבור המועדון, היא בוודאי לא יכלה להאמין בחלומות הפרועים ביותר שלה שאנחנו נוותר על השליטה שלנו".
עוד נכתב: "נשאיר מקום ריק ברשימת ההשמעה לפני המשחק הקרוב שלנו לשיר מתוך האלבום החדש שלה שיצא מחדש כמחווה של תודה על ההתעניינות שלה".
כידוע, בשבועות האחרונים סוויפט מקושרת לספורט מקצועני בזכות בן הזוג החדש שלה (כך לפחות טוענים העיתונים), שחקן הפוטבול של קנזס סיטי טראוויס קלסי. מאז שנחשף כי הוא מנהל מערכת יחסים עם סוויפט, ארה"ב איבדה את העשתונות ומסקרת כל שנייה מהגעתה של הזמרת למשחקי ה-NFL השונים.
פורסם לראשונה: 07:00, 28.10.23