שתף קטע נבחר

הגולשים מככבים: קורזיץ 2 בעולם, משיח 3

יום מעולה לגולשי הרוח הישראלים באליפות העולם בדנמרק: קורזיץ טיפסה למקום שמוביל למדליית הכסף אחרי שני שיוטים מצוינים, משיח מדורג שלישי. צוברי ודוידוביץ' רחוקים מהצמרת. אליפות אירופה במפרשיות 470: קליגר וסלע ירדו למקום השלישי

עד לא מזמן נראה היה ששחר צוברי ומעיין דוידוביץ', נציגי ישראל באולימפיאדת בייג'ינג, הם המועמדים הכמעט בטוחים להגיע גם ללונדון 2012. אבל אליפות העולם בגלשני רוח מדגם ניל פרייד, שנערכת בעיירה הדנית הקטנה קרטמינדה, מראה שגם למתחרים מולם על הכרטיס היחיד לאולימפיאדה יש מה למכור - והרבה.

 

נמרוד משיח בן ה-22, סגן אלוף העולם בשנה שעברה, שוב מככב בתחרות עולמית, ואחרי שני שיוטים מוצלחים ביום הרביעי של האליפות עלה היום (ה') למקום השלישי הכללי. ההפתעה הגדולה באמת היא לי קורזיץ. הגולשת בת ה-26, שזכתה בזהב העולמי לפני שבע שנים ומאז פרשה, חזרה וסבלה מבעיות כלכליות רבות, רשמה עוד יום מעולה בקרטמינדה, בדרך למקום השני אחרי שבעה שיוטים.


לי קורזיץ. עוד יום מוצלח בדנמרק (AP)

 

משיח ממשיך להציג יציבות, ובשני השיוטים של היום בבית הזהב סיים במקומות השלישי והחמישי. בתום השיוט השמיני מדורג משיח שלישי עם 27 נקודות חובה, והוא רחוק ארבע נקודות בלבד מדוריאן ואן ניסלברג ההולנדי. במקום השני ניתן למצוא את פיטר מישרה הפולני עם 25 נקודות שליליות.

 

יום לא טוב עבר על מדליסט הארד האולימפי ואלוף אירופה פעמיים ברציפות, שחר צוברי. צוברי סיים היום את השיוט הראשון במקום ה-14 ואת השני במקום ה-48, ונשאר במקום ה-14 הכללי, במרחק שבע נקודות מהטופ 10. שלומי איובי תפס היום את המקומות 22 ו-39 בשיוטים, ונמצא כעת במקום ה-44, כשבמקום ה-57 ניתן למצוא את לירן מחלב, שאחרי שיוט ראשון חלש (45) דורג 15 בשיוט השני.


שחר צוברי. משקיף על הצמרת מרחוק (צילום: אורן אהרוני)

 

בנשים סיימה קורזיץ את השיוט הראשון של היום בבית הזהב במקום הרביעי, דורגה שלישית בשני ועלתה למקום השני בכללי עם 28 נקודות שליליות. האיטלקייה האגדית אלסנדרה סנסיני, שזכתה בארבע מדליות אולימפיות ובאין ספור מדליות בתחרויות גדולות, מובילה גם בגיל 40 עם 24 נקודות.

 

דוידוביץ', שלא מצליחה לשחזר את ההצלחות שלה מאליפויות אירופה האחרונות, מדורגת רק במקום ה-22 אחרי שני שיוטים בינוניים, בהם סיימה 11 ו-20.

 

470: קליגר וסלע פינו את המקום הראשון לבריטים

באליפות אירופה במפרשיות 470 ירדו צמד השייטים גידי קליגר וערן סלע למקום השלישי הכללי, לאחר שסיימו את שיוטי היום במקומות השמיני והחמישי. צמד בריטי ניצח פעמיים ותפס את מקומם בראש התחרות.

 

יוגב יוסף וים אמיר ירדו אף הם בדירוג, למקום השישי וה-13 ומדורגים במקום ה-17 הכללי. בתחרות הנשים ממוקמות גיל כהן ודנה ממרייב במקום העשירי הכללי, לאחר שסיימו את השיוטים של היום במקומות 19 ו-10.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נמרוד משיח
צילום: גל פרידמן
מומלצים