התצוגה של אוסקר גלוך אתמול (שלישי) בסן סירו מול אינטר, שכללה שער נהדר ב-2:1 של זלצבורג ומחווה לילדים הישראלים החטופים בעזה, חיזקה את האפשרות כי הוא יצטרף לנראזורי כבר בינואר הקרוב. כאשר גם אתלטיקו מדריד מעוניינת בו.
אינטר כבר סימנה בקיץ את גלוך כאחת האופציות לחיזוק הקבוצה ועוקבת אחריו בתקופה האחרונה. היכולת שלו אמש במילאנו גרמה לכך שהגורמים המקצועיים הבכירים במועדון התרשמו ממנו והקבוצה האיטלקית עשויה להחתימו כבר בינואר הקרוב, כאשר השווי שלו בשוק עשוי להגיע ל-25 מיליון אירו.
1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך חוגג עם החברים את השער
(Marco BERTORELLO / AFP)
עשרה סקאוטים מהליגות באיטליה ובספרד הגיעו למילאנו על מנת לעקוב אחרי גלוך, שמעורר עניין, כאמור, גם אצל אתלטיקו. כזכור, זלצבורג רכשה את הקשר הישראלי ב-7 מיליון אירו ממכבי ת"א בתחילת 2023, והוא עשוי לעזוב אותה כבר בינואר הקרוב.

גלוך: "רגע מיוחד עבורי"

החגיגה המרגשת של גלוך כמובן עמדה במוקד ההפסד אתמול בזלצבורג, לא רק בישראל, אלא גם באוסטריה. אחרי השער, הכדורגלן הישראלי סימן עם האצבעות את המספר 30 - לציין ולהזכיר את 30 הילדים והנערים שחטופים עכשיו בעזה, לבקשת מטה המשפחות שפנו אליו.
המחווה של גלוך לילדים חטופים בעזה
המספרים של גלוך במשחק מול אינטר
"הייתה לנו הופעה טובה כקבוצה", אמר גלוך בסיום. "התחושה לכבוש מדהימה, זה רגע מיוחד עבורי ועבור המדינה שלי. אחד השערים הכי מרגשים בקריירה. אני רוצה להמשיך ככה ושיגיעו שערים נוספים. בכדורגל הכל אפשרי. אנחנו רוצים להיות בליגת האלופות זמן רב ולהמשיך כך".
כמה מכלי התקשורת באירופה גם כן התרשמו מהגול הנהדר של גלוך ומהיכולת שלו על כר הדשא. את המחצית הראשונה, למשל, סיים עם חמישה דריבלים - יותר מכל שחקן אחר על המגרש. "משחק מצוין ושער נהדר של גלוך, לזלצבוג הגיע יותר מהמשחק הזה", נכתב ב"קורייר". בזלצבורגר נכריכטן הוסיפו: "מי אם לא גלוך כבש. מהלך יפה".
"אינטר לא הרגה את המשחק והאיכות של זלצבורג הופיעה. שער נהדר של גלוך אחרי מבצע קבוצתי טוב", כתב העיתונאי הספרדי איראיי פרט. כתב ספרדי נוסף, חוזה רודריגס, סיכם: "איזה קבלת פנים לליגת האלופות. הוא הופיע לראשונה מול בנפיקה וקיבל את הדוקטורט מול אינטר".