יום שני, 10.06.2024 שעה 05:35

קורע לב: סיפורי הספורטאים שנרצחו ונפלו בקרב

בבוקר ה-7 באוקטובר הם נרצחו כשרכבו על האופניים, נטבחו כשיצאו לבלות במסיבה ונפלו בזמן שירותם הצבאי. על קורבנות המלחמה שלא יככבו עוד על המגרש

|
עדן נימרי, ליאור אסולין ויונתן גוטין (הפייסבוק של איגוד השחייה, מיכה בננו ופרטי)
עדן נימרי, ליאור אסולין ויונתן גוטין (הפייסבוק של איגוד השחייה, מיכה בננו ופרטי)

ישראל סופרת כ-1,400 נרצחים במתקפת הטרור של חמאס שהחלה בבוקר יום שבת ב-7 באוקטובר. בין הנרצחים והנופלים, היו כמה וכמה אנשי ספורט, מאמנים וספורטאים. הם נרצחו במהלך רכיבה על אופניים, נטבחו כשיצאו לבלות במסיבה ונפלו בזמן שירותם הצבאי בהגנה על המולדת. אלו השמות והסיפורים קורעי הלב של אנשי הספורט הישראלי שאינם בין החיים, בעקבות מסע הרצח האכזרי בדרום הארץ. 

ליאור אסולין ז"ל 

בן 43, כדורגלן עבר, נרצח בטבח במסיבת הטבע ברעים.

כדורגלן העבר, ששיחק בעמדת החלוץ בקבוצות בכירות בליגת העל, נרצח בטבח של מחבלי חמאס במסיבת הטבע ברעים. במשפחתו האבלה סיפרו כי "במהלך ניסיון הבריחה מהמסיבה לשטח פתוח, נכנס לרכב שספג אש ממחבלים ונרצח". ליאור השאיר אחריו שלושה ילדים.

אסולין שיחק במועדוני כדורגל מובילים בארץ, הוא התחיל לשחק במכבי הרצליה, זכה עם בני סכנין בגביע המדינה, עבר לבית"ר ירושלים, שיחק בהפועל תל אביב, יצא לשחק באפולון לימסול, חזר לארץ כדי לשחק בהפועל באר שבע, לאחר מכן העלה את הפועל פתח תקווה ליגה ובהמשך פרש.

נכנס לרכב שספג אש מהמחבלים. ליאור אסולין ז"ל (מיכה בננו)נכנס לרכב שספג אש מהמחבלים. ליאור אסולין ז"ל (מיכה בננו)

רב"ט אושר שמעיה ז"ל

בן 19, כדורגלן, נפל באזור רעים.

כדורגלן פעיל מקבוצת מ.ס באר שבע שמשחקת בליגה ג'. שיחק בעבר גם בהפועל באר שבע ובמכבי קרית גת בקבוצות הנערים. בזמן המלחמה, שירת במפקדת אוגדת עזה ונפל באזור קיבוץ רעים לאחר שנקלע למארב של מחבלים.

האירוע התרחש בדרכו לבסיס, כאשר הוא שהה ברכב ביחד עם אביו, קובי ז"ל, שנרצח גם הוא. עם פרוץ המלחמה אושר הוקפץ לבסיס, כך שאביו היה זה שהסיע אותו לנגב המערבי, אך שם כאמור הם נרצחו. אותו האב ליווה אותו למשחקים של קבוצתו והיה חוגג איתו כל שער שכבש. שבוע לפני שנפל, הבקיע שער וחגג במשחק ליגה שנערך בבאר שבע.

נקלע למארב של מחבלים. אושר שמעיה ז"ל (פרטי)נקלע למארב של מחבלים. אושר שמעיה ז"ל (פרטי)

קארינה פריטיקה ז"ל

בת 23, מתעמלת אמנותית לשעבר, נרצחה בטבח במסיבת הטבע ברעים.

מתעמלת אמנותית לשעבר, שהתאמנה מגיל 5 באגודת מקפת פתח תקווה והשתתפה בתחרויות הקבוצתיות, בהן זכתה בגיל נערות באליפות ישראל. היא פרשה בגיל 16 לאחר שעברה עם משפחתה לגור באריאל ורצתה להתרכז בלימודים. בגיל 23 הגיעה למסיבת הטבע ברעים ושם נרצחה בטבח הנורא של מחבלי חמאס. בתחילה הוגדרה כנעדרת, אבל אחרי ארבעה ימים נמצאה גופתה בשטח.

נטשה אסמולוב שאימנה אותה סיפרה: "זו מתעמלת עבר שהייתה אלופת ישראל וכמעט כל החברות שלה המשיכו והיו חברות בנבחרת ישראל, כך שהיא הייתה ספורטאית חכמה ומקסימה בעלת המון פוטנציאל. זו הייתה ילדה שתמיד חייכה, תמיד הייתה חברותית ותמיד עם הרבה רצון להצליח. קארינה הייתה בין הטובות ביותר, אבל בגיל נערות היא יצאה מהמסלול התחרותי. תמיד עקבתי אחריה, היא כל הזמן דאגה לשמור על חיים ספורטיביים ונשארה חברה של הרבה מתעמלות".

נרצחה במסיבה. קארינה פריטיקה ז"ל (פרטי)נרצחה במסיבה. קארינה פריטיקה ז"ל (פרטי)

מיכל רואימי ז"ל

בת 22, מתעמלת אקרובטיקה לשעבר, נרצחה בטבח במסיבת רעים.

במקור מחיפה, התאמנה באגודת האקרובטיקה של מעופפי חיפה והייתה חלק מנבחרת ההופעות. קרן גרשגורן, שעומדת בראש האגודה, העידה: "מיכל הייתה ילדה חיובית וחייכנית, קפיצית ומלאת אנרגיה כל הזמן. אי אפשר היה להתעלם ממנה והיה קשה שלא להתחבר לאחת כמוה".

כשהייתה נערה, הפסיקה להתאמן. בליל שבת נסעה למסיבת הטבע ברעים עם שבע חברות. בשעות הבוקר המוקדמות של יום שבת הארור ב-7 באוקטובר, כשהחל הירי מרצועת עזה, הן התפצלו. מיכל ברחה ביחד עם ארבע מחברותיה מהמחבלים שפרצו לאזור המסיבה. לפי ההערכות, הן ניסו להתחבא בתעלה, שם נרצחו בדם קר על ידי המחבלים. רק אחרי שישה ימים הגיעה הבשורה על כך שגופתה נמצאה.

מיכל רואימי (פרטי)מיכל רואימי (פרטי)

סגן עדן נימרי ז"ל

בת 22, שחיינית עבר, נפלה בקרבות בנחל עוז.

שחיינית לשעבר שנפלה בגיל 22 בעת שירותה הצבאי. עדן, תושבת מודיעין ובת למשפחה שעסקה בשחייה, התאמנה במועדון מכבי פארק המים רעות והתחרתה גם באליפויות ישראל, בדגש על המשחים הארוכים בבריכה ובמים פתוחים. ב-2017 זכתה בתואר סגנית אלופת ישראל לנוער ב-200 מטר גב.

היא התחרתה עד לגיוסה לצה"ל, שם היא התחילה מסלול קורס טיס, אבל נפלה ממנו ובסוף שירתה ביחידה המובחרת של "רוכב שמיים" בחיל התותחנים ועסקה בהטסת מזל"טים. בעת פרוץ המלחמה, שהתה בבסיס בעוטף עזה ונפלה בקרב על מוצב נחל עוז בו היא שירתה. עם הישמע האזעקה, נכנסה למיגונית מבטון בבסיס בשעה מוקדמת בבוקר. כשהבינה שהמחבלים פרצו לבסיס, כיוונה לפתח המיגונית, חיסלה שני מחבלים, אך נפגעה מרימון ומירי. למעשה, בגופה היא הגנה על אחרות שנשארו בחיים. בבסיס הזה נחטפו ונרצחו חיילים ותצפיתניות, אבל הצוות שלה ניצל.

מאמנה כרמל לויתן העיד: "הכרתי אותה מגיל 7, ליוויתי אותה כל הדרך, בשלבים האחרונים אימנתי אותה באופן אישי. היא הייתה טיפוס עקשן ותחרותי שהלך על כל הקופה, תמיד שמרה על קשר עם המים. בכל חופשה הייתה מגיעה לבריכה ומצטרפת לאימונים, גם שנתיים אחרי שהפסיקה לשחות. היא בכל הזדמנות הציגה את עצמה קודם כל כשחיינית. בדרכה האחרונה עמדו לצידה כל השחיינים מרעות. לפי הסיפורים, היא הגנה בגופה על אחרות עם הנשק האישי שלה וגילתה הרבה אומץ".

סגן עדן נימרי ז"ל (הפייסבוק של איגוד השחייה)סגן עדן נימרי ז"ל (הפייסבוק של איגוד השחייה)

סג"מ יונתן גוטין ז"ל

בן 20, ג'ודאי, נפל בקרבות בקיבוצי עוטף עזה.

לפי אנשי הג'ודו בישראל, יונתן היה אחד מהג'ודאים הצעירים בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר. הוא התאמן בג'ודו מגיל 4 והיה אלוף ישראל לילדים, אך עבר פציעה בגב ולמרות זאת הגיע לנבחרת הקדטים, היה סגן אלוף ישראל לנוער וזכה במדליות רבות. לפני הגיוס לצבא נפצע בקרסול, מה שמנע ממנו להתגייס לצה"ל כספורטאי מצטיין. הוא רצה להתגייס לתפקיד קרבי, אך זה לא הצליח בגלל הפציעות שהובילו להורדת פרופיל.

למרות זאת, אחרי הטירונות שובץ באוגדת עזה באגף התקשוב. יונתן יצא לקורס קצינים בינואר, במאי קיבל סיכת קצין ובקיץ השלים את מסלול הקצונה. לאורך כל הדרך, המשיך לבקר במועדון הג'ודו במודיעין, שם הוא אימן ילדים ושמר על כושר. לאחרונה שירת ביחידה הרב-מימדית תחת אל"מ רועי לוי, גיבור צוק איתן שנפצע אנושות וחזר לשירות. בשבת בבוקר יונתן קיבל טלפון והוקפץ ליחידה על ידי אביו. אחרי כמה שעות, הודיע לו "אנחנו יוצאים לבארי בלי טלפונים, אדבר איתכם כשזה יתאפשר". בהמשך נודע כי המח"ט רועי לוי ז"ל נהרג, אבל בנם לא יצר קשר כך שרק ביום ראשון בלילה התקבלה הבשורה המרה למשפחה.

אמו, אלה גוטין, סיפרה: "יונתן והלוחמים נכנסו בית אחר בית כדי לחסל מחבלים ולחלץ משפחות תחת אש. אחרי שלושה בתים, בבית הרביעי הייתה התקלות קשה ושם הוא נפגע. הוא היה גיבור ישראל".

"גיבור ישראל". יונתן גוטין ז"ל (פרטי)"גיבור ישראל". יונתן גוטין ז"ל (פרטי)
הגביעים של יונתן גוטין (פרטי)הגביעים של יונתן גוטין (פרטי)
הפוסט של אבא של יונתן גוטין (אינסטגרם)הפוסט של אבא של יונתן גוטין (אינסטגרם)

שירז ברודש ז"ל

בת 23, אתלטית, נרצחה מפגיעת רקטה.

נהרגה ביחד עם בן זוגה בעת שנסעו באזור נתיבות ברכב שספג פגיעת רקטה ישירה מרצועת עזה. בעברה הייתה אתלטית שהתחרתה באגודת מכבי ראשון לציון תחת המאמנים אירנה לנסקי וחי כהן, שם היא בעיקר התאמנה בריצות הקצרות ל-100 מטר.

ברודש הייתה אלופת ישראל ב-4X100 שליחות באליפות ישראל לנוער ב-2018. כשהתגייסה לצה"ל החליטה לפרוש מקריירה ספורטיבית, אך נשארה בתחום אימון הכושר. מכריה מסרו כי הייתה "ילדה מקסימה, מדהימה ומלאת שמחת חיים".

נרצחה מפגיעת רקטה. שירז ברודש ז"ל (פרטי)נרצחה מפגיעת רקטה. שירז ברודש ז"ל (פרטי)

רס"מ אליק פוזניאקוב ז"ל

בן 38, אתלט לשעבר, נפל בקרב באופקים.

יליד דימונה שהתחרה באתלטיקה במכבי דימונה, שהפכה לאגודת אתלטי הנגב בהמשך. כשהיה נער, עבר לפנימיה של הדסה נעורים שאפשרה לו ללמוד במסלול מיוחד לאתלטים. היה אלוף ישראל עד גיל 16 בקרב רב, אלא שבחר להתגייס לתפקיד קרבי, ואז הפסיק להתאמן ולהתחרות. במהלך שירותו הצבאי, היה חלק מהחיילים שאיישו את מפקדת הכוחות בנחל עוז מול גבול עזה, כך שלא עזב את הדרום.

בחלוף השנים התגייס למשטרה ושירת כבלש ביחידת מגן במחוז דרום. ביום הראשון של המלחמה הוא היה למעשה מראשוני הנופלים, בקרב באופקים מול מחבלים שחדרו מעזה. מאמן האתלטיקה ברוך שפירא שמנהל את אתלטי הנגב סיפר: "יש אנשים שאתה לא שוכח אף פעם. אני מאמן 50 שנה והיו תחתיי אלפי אתלטים, אבל אותו אני לא יכול לשכוח. הוא היה איש אמיץ ונפלא".

מראשוני הנופלים. אליק פוזניאקוב ז"ל (פרטי)מראשוני הנופלים. אליק פוזניאקוב ז"ל (פרטי)

סגן איליי עדני ז"ל

בן 21, שחקן כדורעף לשעבר, נפל בנחל עוז.

קצין ומפקד ביחידת מגלן בחטיבת הקומנדו, שנפל בהגנה על קיבוץ נחל עוז בעת פריצת המחבלים מרצועת עזה. לפני כן, הופיע במגרשי הכדורעף במדי מכבי תל מונד ושיחק בליגות השונות. בסביבתו ציינו כי תמיד הסתובב עם חיוך גדול על פניו.

מאמן הכדורעף יניב כהן ספד לו: "איליי התחיל את דרכו במועדון כבר כשהיה ילד, המשיך בדרכו לליגת העל לתיכונים ולקבוצת הנוער של המועדון. היה שחקן שכולו קסם ונשמה, כאשר סימן ההיכר שלו היה החיוך הענק שלו. האופטימיות ורוח הלחימה שלו תרמו לא פעם במשחקים מותחים ומכריעים. זו אבידה בלתי נתפסת, יש ילדים שנכנסים ללב במהלך השנים ואיליי היה אחד כזה. בלתי נתפס שלא אראה אותו בטורניר הדורות המסורתי שנערך מידי שנה. נמצא את הדרך המכובדת במועדון כדי להנציח אותו ולשמר את מורשתו בקרב שחקני המועדון".

נפל בהגנה על קיבוץ נחל עוז. איליי עדני ז"ל (פרטי)נפל בהגנה על קיבוץ נחל עוז. איליי עדני ז"ל (פרטי)

רב"ט תומר ליבוביץ’ ז"ל

בן 19, שחקן כדורעף, נהרג בהיתקלות עם מחבלים.

תל אביבי, ששיחק במועדון ק.ק תל אביב, שימש כקפטן קבוצת הנוער ואף נמנה על סגל קבוצת הבוגרים שלוש שנים עד לגיוסו לצה"ל. היה מזוהה מאוד עם המועדון ושיחק בליגת העל. לקראת שירותו הצבאי, החליט כי הוא מוותר על החלום להיות ספורטאי מוביל לעת עתה, על מנת לעשות שירות משמעותי.

בזמן המלחמה שירת כלוחם בגדוד 75 עוצבת סער מגולן. הוא נהרג בהיתקלות עם מחבלים עם פרוץ מתקפת הטרור בשבת בבוקר. הוא נלחם בחירוף נפש בניסיון להתגבר על מחבלי חמאס שפרצו לשטח ישראל, אך נפל בקרב.

"הוא היה דמות חיובית וילד מדהים, אהוב ומקובל", אמר המאמן רן גאון. "הדבקות במטרה והנחישות היו מאוד אופייניים לו. היו לנו התלבטויות האם להגיש אותו כספורטאי, החליט לוותר על החלום ולצאת לשירות משמעותי. תמכנו בו כמובן. אחרי השירות הוא רצה לחזור לשחק והיה לו הרבה כישרון. ענף הכדורעף סובל מאבידות רבות תמיד כי הוא השחמט של משחקי הכדור, כך שצריך אינטליגנציה כדי להיות שחקן טוב, ערבות הדדית ולהבין שכולם תלויים בכולם. קשה להתגבר. האיכות שממנה הילדים האלה עשויים היא מדהימה ואיבדנו לא . נפל להנציח אותו ביחד עם המשפחה".

נפל בהיתקלות עם מחבלים. תומר ליבוביץ' ז"ל (פרטי)נפל בהיתקלות עם מחבלים. תומר ליבוביץ' ז"ל (פרטי)

סגן עומר וולף ז"ל

בן 22, שחקן כדורעף לשעבר, מ"פ בחטיבת גולני, נפל בקרבות בדרום.

קצין מגבעת חיים מאוחד, סגן מפקד פלוגה בגדוד 51 שבחטיבת גולני, שספגה אבידות רבות במתקפה של מחבלי חמאס. הוא נפל בקרבות בדרום הארץ. לפני כן, שיחק בהפועל המעפיל מנשה עמק חפר והיה חוסם אמצע, כאשר בקבוצת המעפיל קיוו שלאחר שירותו הצבאי הוא יחזור לשחק.

נפל בקרב בדרום. עומר וולף ז"ל (פרטי)נפל בקרב בדרום. עומר וולף ז"ל (פרטי)

סמל עידן רז ז"ל

בן 20, שחקן כדורעף, לוחם בחטיבת גולני, נפל בקרב בעוטף עזה.

בן קיבוץ עין המפרץ ושחקן הפועל מטה אשר/עכו לשעבר. במהלך שירותו הצבאי היה לוחם בגדוד 12 בגולני, ונפל בקרב בעוטף עזה מול מחבלים. מפקדו ספד לו וסיפר כי הוא השתתף באירועים מבצעיים רבים תוך חתירה למגע, אחריות ורצינות. בעקבות העובדה שהיה אוהד הפועל תל אביב, בדרכו האחרונה ליוו אותו רבים בחולצות אדומות.

אוהדי הפועל ת"א ליוו אותו בדרכו האחרונה. עידן רז ז"ל (פרטי)אוהדי הפועל ת"א ליוו אותו בדרכו האחרונה. עידן רז ז"ל (פרטי)

סמל ירין פלד ז"ל

בת 20, שחקנית כדורעף, נפלה באוגדת עזה.

תושבת קיבוץ בארי, ששיחקה בהפועל אשכול, ונהרגה בעת מילוי תפקידה כחובשת קרבית באוגדת עזה בחטיבה הצפונית. היא נפלה בבסיס בנחל עוז, בזמן שאמה ואחותה היו נצורות בחדר האוכל בבארי. סבא שלה יואב פלד היה מורה לחינוך גופני, מאמן כדורעף משכמו ומעלה, ואחד מעובדי איגוד הכדורעף לשעבר. גם אביה היה איש ספורט. מה יהיה עם הקבוצות באזור הזה אין לדעת, בעיקר לנוכח האבידה הגדולה הזאת והעובדה שמדובר באזור שמופגז כמעט ללא הפסקה בשנים האחרונות.

שופט הכדורעף מהדרום, איתי לביא, סיפר: "ירין תמיד הייתה מדרבנת את כולן, בעיקר כשהלך קשה במשחקים. התנדבה במד"א ולכן הלכה להיות חובשת בצבא. הכרתי את כל המשפחה הנהדרת שלה שהייתה משפחה ספורטיבית. זה כאב גדול". ענבל גורודנצ'יק, חברתה לקבוצה, ספדה לה: "ירין הייתה הכל. הילדה שאי אפשר להוריד ממנה את העיניים, הילדה שכולם רצו להיות קרובים אליה כי היא גורמת לך להרגיש שייך, הילדה שתהפוך עולם בשביל שמשהו שחשוב לה יקרה. היא תמיד אמרה מה שהיא חושבת וכולם הקשיבו לה. מנהיגה. כמה צחקנו, היינו יכולות להתגלגל מצחוק אימון שלם בלי הפסקה".

נפלה בבסיס בנחל עוז. ירין פלד ז"ל (פרטי)נפלה בבסיס בנחל עוז. ירין פלד ז"ל (פרטי)

מעיין עידן ז"ל

בת 18, שחקנית כדורעף, נרצחה בביתה בנחל עוז.

תלמידת כיתה י"ב, שימים ספורים לפני מתקפת הטרור חגגה את יום הולדתה ה-18 והייתה אמורה לשחק העונה בליגת הנשים אך נרצחה בביתה בקיבוץ נחל עוז. מעיין הייתה שחקנית כדורעף בהפועל שער הנגב, שם שיחקה בליגות הנוער ובמקביל גם בליגה הלאומית לנשים. תמיד הייתה רגישה. בגיל 16 הפכה לרשמת בשולחן המזכירות במשחקי כדורעף.

מריאנו סרגוסטי, המאמן שגידל את מעיין, שיתף: "היא לא הייתה שחקנית ששיחקה רק עם בנות גילה, אלא גם עם הקבוצה הבוגרת של המועדון אותה אימנתי. היא הייתה שחקנית של מאמן, והייתה שם כשלקחנו אליפות בליגה הארצית והמשיכה איתנו גם לליגה הלאומית. לפני כמה ימים ראיתי סרטון של משפחה חטופה, ובסרטון האחות הקטנה הסבירה על נפילתה. היה קשה לראות את זה והטלפונים התחילו לרוץ עד שקיבלנו את הבשורה הקשה על כך שהיא איננה. עדיין יש תקווה לקבל את אבא שלה בחזרה, אני מבקש בכל לשון של בקשה שיעשו הכל כדי להחזיר את צחי. מעיין עידן הייתה ילדה חייכנית ותוססת, אני מתגעגע ומסרב להאמין שהיא כבר לא איתנו".

איתי לביא ומעיין עידן (פרטי)איתי לביא ומעיין עידן (פרטי)

סרן (מיל') רועי נגרי ז"ל

בן 28, שחקן כדורעף לשעבר, נפל בהגנה על קיבוץ בארי.

שחקן כדורעף מתל אביב, שגדל ברעננה ושיחק במכבי רעננה. הוא שיחק כדורעף עד לגיוסו לצה"ל, והפך למפק"ץ בבית הספר ללוט"ר. נפל בהסתערות על מחבלים במסגרת מאמצי ההגנה על קיבוץ בארי ביום בו החלה המתקפה של מחבלי חמאס. לפני כחודש וחצי התחתן עם בחירת ליבו שי.

נפל בהגנה על קיבוץ בארי. רועי נגרי ז"ל (פרטי)נפל בהגנה על קיבוץ בארי. רועי נגרי ז"ל (פרטי)

סמל רגב אמר ז"ל

בן 21, שחקן כדורמים, נפל בקרבות בעוטף עזה.

שחקן הכדורמים מקיבוץ שדה נחמיה נפל בעת מילוי תפקידו בקרבות בעוטף עזה. שיחק בגיל 12 בהפועל גליל עליון ובגיל 15 עבר להפועל זבולון במדיה שיחק כשנה וחצי והיה חלק מרכזי בקבוצה עד לגיוסו לצבא. לפני כשנתיים התגייס לצה"ל ושירת כלוחם בצנחנים. הוא נפל בגיל 21 בעוטף עזה תוך שניהל קרב מול מחבלי חמאס.

טל גורדמן שאימן אותו בעבר בזבולון ציין: "רגב היה אדם מאוד רציני. משדה נחמיה לרמת יוחנן היה מגיע בתחבורה ציבורית, מה שהראה עד כמה הוא רציני ורצה להתפתח. הוא התחבר מהר לכולם והיה אדם נהדר".

"אדם נהדר". רגב אמר ז"ל (פרטי)"אדם נהדר". רגב אמר ז"ל (פרטי)

נדב גולדשטיין ז"ל

בן 45, טריאתלט, נרצח יחד עם בתו בכפר עזה.

הטריאתלט ואיש הברזל נדב גולדשטיין נרצח בכפר עזה בטרגדיה נוראית, ביחד עם בתו ים. אשתו חן אלמוג גולדשטיין, הבת אגם והבנים טל וגל נחטפו לעזה. נדב היה מוכר בקהילת הטריאתלון, הוא אלוף ישראל במקצה חצי איש הברזל לקבוצת הגיל שלו מ-TRI כנרת באפריל 2023 ומקום שלישי בישראמן 2023 לקבוצת הגיל מינואר האחרון והתחרה אף בחו”ל.

נרצח עם בתו. נדב גולדשטיין ז"ל (שוונג)נרצח עם בתו. נדב גולדשטיין ז"ל (שוונג)

תומר שפירר ז"ל

בן 37, רוכב אופניים, נרצח בסמוך לקיבוץ מפלסים.

בן ניצנים שהתגורר בגדרה. נרצח בשעות הראשונות ללחימה, לאחר שנמלט לפני שפתח באימון אופניים בעוטף עזה, שהיה אמור להיות כחלק מההכנות לתחרות אפיק ישראל. תומר נרצח בסמוך לקיבוץ מפלסים תוך שנהג ברכבו ונתקל בחוליית מחבלים שביצעה מארב על הכביש. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

תומר שפירר ז"ל (באדיבות משפחתו וחבריו)תומר שפירר ז"ל (באדיבות משפחתו וחבריו)

יבגני גלסקי ז"ל

בן 34, רוכב אופניים, נרצח בדרום.

רוכב אופניים מוכר בדרום. שירת בתחנת כיבוי האש של נתיבות במשך שלוש שנים. בבוקר המתקפה של חמאס, יצא לביתו בסיום משמרת בתחנת הכיבוי עם הרכב ונרצח על ידי מחבלים. באותם ימים התכונן לאפיק ישראל והיה אמור להגיע לרכיבה בסמוך לקיבוץ בארי.

הלל זלמנוביץ ז"ל

בן 60, רוכב אופניים, נרצח בסמוך לקיבוץ בארי.

תושב העיר אשדוד, חובב אופניים מושבע, יצא לרכיבת אופניים מוקדם בבוקר באזור של קיבוץ בארי ונרצח בעת שניסה לחזור הביתה. הוא נרצח על ידי מחבלי חמאס שפרצו באותה שעה לשטח ישראל. נורה באתר הרכיבה סינגל בארי.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */