"בבקשה עזרו לנו": צפו ביעל שלביה פונה אל גולשים ברחבי העולם

הדוגמנית העלתה סרטון גיוס תרומות בינלאומי וחלקה אותו בעמוד האינסטגרם שלה, בו היא פנתה אל גולשים מרחבי העולם בבקשה לסיוע לנפגעי פעולת הטרור הקשה של חמאס ב-7 באוקטובר • "בבקשה, פתחו את הלב"

יעל שלביה מגייסת תרומות

יעל שלביה העלתה היום (שני) פוסט לחשבונה באינסטגרם בו חלקה עם 1.3 מיליון עוקביה סרטון שהקליטה במסגרת קמפיין גיוס תרומות לנפגעי פעולת הטרור הנוראית של חמאס בשבת ה-7 באוקטובר.

בסרטון שהוקלט בשפה האנגלית, אומרת שלביה: "חברים יקרים ברחבי העולם, אני צריכה את עזרתכם! אחרי מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, חיי כולם בישראל השתנו. החלטנו שאנחנו רוצים לסייע ככל שביכולתנו; לעזור לאנשים שאיבדו הכל באותו יום; הם איבדו את אימהותיהם, אבותיהם, אחיהם ואחיותיהם", היא מתארת את סיפורי הזוועה כשברקע הסרטון מובאות תמונות קורעות לב וקשות לצפייה. 

יעל שלביה, צילום: משה בן שמחון

"אין להם בתים לחזור אליהם. עלינו לעזור להם ולחיילינו האמיצים שנלחמים עבורנו ברגעים אלה. לכן יצאנו בקמפיין גיוס תרומות והצלחנו לאסוף 2 מיליון שקלים. אבל זה לא מספיק", היא אומרת. "אנחנו ממש צריכים את עזרתכם ברחבי העולם על מנת שנוכל להמשיך לסייע לכל מי שזקוק לנו. בבקשה, פתחו את הלב ועזרו לנו. תודה. עם ישראל חי", חתמה את הסרטון. 

בשבוע שעבר הגיע בן זוגה של שלביה, עומר אדם, לעודד את חיילי צה"ל הלוחמים. בקהל: אביו, יניב אדם, רב סרן במילואים שנמצא בימים אלה בגדוד בדרום מאז תחילת המלחמה.

עומר אדם, צילום: קוקו

אדם האב הוא בעל היסטוריה צבאית ובעברו היה סגן מפקד שלדג וסמג"ד בצנחנים. עומר אדם הוא גם נכדו של שמואל אדם, בן דודו של יקותיאל אדם שהיה אלוף בצה"ל, ממתכנני מבצע יונתן, סגן הרמטכ"ל וראש אג"ם. הוא נהרג במבצע שלום הגליל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר