האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
נראה שפספס לא? |
etayle |
20.10.23 14:57 |
1 |
דווקא רואים שהוא פוגע בטנק. |
udi a |
20.10.23 14:57 |
3 |
אכן, אבל הם תמיד מכוונים למרכז הצריח |
סוזורוזו |
20.10.23 14:58 |
4 |
דווקא נראה שלטנק לא קרה כלום |
נבל עשור |
20.10.23 16:25 |
59 |
חמאס פרסם. למה אצלנו יש סוכני משנה של חמאס שכדי למוטט את היהודים מפרסמים את פרסומי החמאס? |
תות |
20.10.23 17:32 |
69 |
נכון |
נבל עשור |
20.10.23 18:10 |
74 |
הוא פגע אבל פגיעה חסרת חשיבות |
גנוטי |
20.10.23 14:59 |
7 |
אני בכלל לא חושב שזו פגיעה חסרת חשיבות. זו פצצת RPG עם מטען חלול שפוגעת בזווית שבה לטנק יש מעט מאוד מיגון. |
Barbaaba |
20.10.23 16:29 |
60 |
יש טווח יעיל גם לאר פי ג'י. להטיל רש''ק שלו עשר מטר מעל טנק להבנתי לא אמור להביא |
מר מייט |
20.10.23 16:46 |
64 |
נראה כמו שריטה בשאסי |
גושן |
20.10.23 14:57 |
2 |
כשיפעילו את זה על החי''ר |
חלוץ שפוי |
20.10.23 14:58 |
5 |
מאמין שיחוסלו עוד מרחוק |
גושן |
20.10.23 15:00 |
9 |
הלוואי |
חלוץ שפוי |
20.10.23 15:00 |
14 |
אין לצה״ל אמצעים נגד זה לדעתי |
Whereismymind |
20.10.23 15:04 |
23 |
דווקא ראיתי סרטון ביוטיוב שיש לנו יחידה מיוחדת ומסווגת במיוחד בשביל רחפנים |
שלדג |
20.10.23 15:07 |
32 |
אני חושב שהתקריות האחרונות הראו שהיכולות הטכנולוגיות של צה״ל הם פארסה במקרה הטוב או שקר במקרה הרע. |
Whereismymind |
20.10.23 15:08 |
33 |
לצערי אתה צודק באבי |
שלדג |
20.10.23 15:09 |
36 |
ולחשוב על המאמצים והמשאבים שהושקעו בטכנולוגיות הללו |
FBD |
20.10.23 15:38 |
45 |
האויב תקף את התשתיות הטכנולוגיות שלנו באמצעים הכי פרימיטיביים שיש. |
Whereismymind |
20.10.23 15:39 |
46 |
למה לכתוב את זה |
מחדד |
20.10.23 15:09 |
35 |
פרסמו את זה בכל העולם. |
Whereismymind |
20.10.23 15:10 |
37 |
נגד חי''ר משתמשים ברחפנים שמטילים פצמ''רים או רימונים קטנים. יש גם דבר שנקרא רחפן FPV. זו בעצם פצצה עם כנפיים ומצלמה... |
Barbaaba |
20.10.23 16:39 |
62 |
אני מקווה שצהל מוכן לזה |
O-A |
20.10.23 14:58 |
6 |
עיניך הרואות שלא |
גנוטי |
20.10.23 15:04 |
22 |
גם על אזרחים אל תשכח שמדובר בארגון טרור דאעש |
DeepThink |
20.10.23 15:06 |
30 |
מניח שרוב הרחפנים שלהם זה dji ומטה, לא ממש קל לשבש את האות? |
AmericaX |
20.10.23 14:59 |
8 |
מאוד קל לשבש את האות |
Flocculus |
20.10.23 15:00 |
12 |
אז למה לא מופעל לא ברור לי? גם לכוחות בשטח אמורים להיות כלים שמשבשים אותו כאלה אאל''ט |
AmericaX |
20.10.23 15:01 |
17 |
תשובה לזה אין לי לתת לך, אם קל מאוד לשבש כן, אם צה׳׳ל יודע לבצע את זה כן (כבר תקופה ארוכה) |
Flocculus |
20.10.23 15:04 |
24 |
נראה כמו DJI Wind 8. אפשר לשבש ואפשר לחטוף באופן ''סייברי''. |
Deadlocked |
20.10.23 15:01 |
18 |
מי שראה את הלחימה באוקראינה ראה את זה בא |
ArieGadol |
20.10.23 15:00 |
10 |
הוא כביכול למד כבר מלפני, לא ידוע למה נראה הזלזול ברחפנים אבל. |
Flocculus |
20.10.23 15:00 |
15 |
אין דרך לשבש את התדרים בצורה כלשהי? |
הלוחש ללוחשים |
20.10.23 15:00 |
11 |
גגונים פשוטים מברזל מונעים את רוב הנזק |
ArieGadol |
20.10.23 15:02 |
20 |
תלוי מה החימוש, פצצות דלק למשל - פחות |
סוף לאדישות |
20.10.23 15:04 |
26 |
חי''ר יהיה בלי גגונים המטופשים האלה. שיבוש אותות וזהו. |
Michelangelo |
20.10.23 15:34 |
43 |
יש דרך טכנולוגית לשבש את הרחפנים שלהם ואם כן מדוע לא מבצעים |
FuNatic |
20.10.23 15:00 |
13 |
אפשר גם לחטוף את הכלי, לא רק לשבש |
Deadlocked |
20.10.23 15:02 |
19 |
אז מדוע לא משבשים? |
FuNatic |
20.10.23 15:04 |
25 |
כי צה''ל לא התקדם הרבה מאז מלחמת יום כיפור. |
Barbaaba |
20.10.23 16:40 |
63 |
כמו שאתה רואה כל היכולות הטכנולוגיות של צה״ל התגלו כשקר/לא יעילות. |
Whereismymind |
20.10.23 15:05 |
28 |
כי צה''ל תמיד מתכונן למלחמה הקודמת. מבחינת הצבא, לא היו התפתחויות מאז מלחמת יום כיפור... |
Barbaaba |
20.10.23 15:49 |
52 |
חלק מהבעיה במלחמה הזו היא שהטכנולוגיה שהיתה שמורה לצבא מסודר זמינה לכולם. |
darwin |
20.10.23 15:01 |
16 |
אתה צודק וטועה |
Flocculus |
20.10.23 15:05 |
27 |
נוסף לאוסף המטורף של שאלות על איך כל זה קרה. |
darwin |
20.10.23 15:20 |
39 |
אם הכשל ברור וצפוי .,אז צריך להתריע חזק |
פוני קצר |
20.10.23 17:42 |
71 |
פוליש וקס והטנק כמו חדש |
ארליך |
20.10.23 15:02 |
21 |
ואם זה נופל על קבוצה של חיילים בשטחי כינוס? |
Antipasti |
20.10.23 15:07 |
31 |
זה ספציפית הטיל פצצת RPG, אבל יש כאלו שמפילים כמה פצמ''רים 81 מ''מ או אפילו 120 מ''מ. זה דבר נורא. |
Barbaaba |
20.10.23 15:51 |
53 |
למדו מאוקראינה |
מילה אחרונה |
20.10.23 15:05 |
29 |
למה לא מתקינים בכל רקמ |
vrs |
20.10.23 15:09 |
34 |
מי שחד עין יבחין שמדובר בשלדה של כלי רקמ ולא טנק מרכבה |
דרדסבא |
20.10.23 15:10 |
38 |
נכון, זה BRDM סובייטי שמשמש לאימונים. אבל הם השתמשו בזה במתקפת השבת השחורה |
Barbaaba |
20.10.23 15:55 |
56 |
בקשה.. אין לי ולרבים טלגרם.. אולי יש אפשרות להטמיע? תודה |
Kayser Soze |
20.10.23 15:24 |
40 |
טלגרם בכוונה בנו את התוכנה כך שלא יהיה אפשר לנגן בקלות מרחוק. |
עתיד מתוק |
20.10.23 15:33 |
42 |
תתקין טלגרם רק כדי לצפות ולקרוא. אתה לא חייב הרי לכתוב. |
החלילן |
20.10.23 17:21 |
65 |
פורסמו שני סרטונים |
FactsOnly |
20.10.23 15:31 |
41 |
פצצת RPG שפוגעת בטנק מלמעלה בהחלט יכולה לגרום נזק ואפילו להרוג את הצוות. ואל תדאג - השלב הבא זה רש''ק של קורנט |
Barbaaba |
20.10.23 15:54 |
55 |
לא חולק עליך,התיחסתי רק למה שרואים בסרטון |
FactsOnly |
20.10.23 16:00 |
57 |
שיבוש אותות ול''א. כל הגגונים זה פתרון מטופש שלא יעיל. מודעות לסכנה זה חשוב מאוד. תפיצו ותסבירו לאנשים בשטח שידרשו פתרונות לבעיה, אחרת נשלם |
Michelangelo |
20.10.23 15:36 |
44 |
מצלמת רוורס עם מסך 7 אינץ' מעלי אקספרס היתה יכולה למנוע את זה |
קפסולה |
20.10.23 15:39 |
47 |
למה להביא תעמולת אויב? |
דצכ_עדש |
20.10.23 15:39 |
48 |
כי אם אחרי שנתיים מלחמה באוקראינה שאף אחד,בצה''ל, לא השכיל לתת פתרון לבעיה הצפויה הזאת, אז כדאי שתהיה מודעות. |
Michelangelo |
20.10.23 15:44 |
49 |
אז תשלח את זה לשבכ בפרטי |
דצכ_עדש |
20.10.23 15:45 |
50 |
היה שנתיים לשב''כ, צה''ל ואמ''ן לראות את זה באלפי סרטונים באוקראינה. אם הלחץ לא יבוא מהכוחות למפקדים - הבעיה תישאר לא מטופלת. |
Michelangelo |
20.10.23 16:08 |
58 |
לחשב מסלול מחדש-עזה תמתין ולהכנס בחיזבאללה בשטיח אש 24/7 |
שמש בגבעון1 |
20.10.23 15:48 |
51 |
מפחיד לחשוב שהם ישתמשו ויטילו פצצות על חיילי החי״ר שיכנסו לרצועה |
פוליטקליקורקט |
20.10.23 15:52 |
54 |
אני לא מבין את זה! כבעל רחפן אני ראיתי בעיניים שלי את המשטרה מיירטת רחפנים בים וביבשה |
אוטומט |
20.10.23 16:37 |
61 |
כנראה שלצה״ל אין. |
Whereismymind |
20.10.23 17:22 |
66 |
אני בטוח שיש ואני בטוח בעוד דבר.. הקצונה הבכירה שלנו עדיין בתקופת האבן אין להם חשיבה מרחבית ואסטרטגית |
אוטומט |
20.10.23 17:26 |
67 |
אני הייתי מחליף את כל הבומרים במדינה באנשים צעירים בכל המשק גם בפרטי וגם בציבורי. |
Whereismymind |
20.10.23 17:27 |
68 |
מדויק! קיבלנו את ההוכחה הכי ברורה שהזקנים שלנו לא מבינים את המצב הם שבויים בקונספציות והמוח שלהם לא מצליח לעמוד בקצב |
אוטומט |
20.10.23 17:32 |
70 |
נכון וכואב.זה הזמן להתריע. |
פוני קצר |
20.10.23 17:49 |
72 |
אני מצרף סרטון מאוקראינה - רחפן FPV שחיברו לו רש''ק RPG משמיד מערכת הטלת רקטות TOS-1 רוסית כשהיא בתנועה! |
Barbaaba |
20.10.23 18:04 |
73 |
חבר מתאריך 18.12.13
19038 הודעות, 92 מדרגים, 169 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.13
33117 הודעות, 115 מדרגים, 186 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.18
2909 הודעות, 20 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
ואת זה לדעתי הם פספסו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
15058 הודעות, 51 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
8717 הודעות, 42 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
15058 הודעות, 51 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.20
4437 הודעות, 57 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אין בשטח אמצעי הגנה נמ אפקטיביים פרוסים לכולם.
דווקא זה אמור להיות הייטק ממוזער לשמור על השמיים מעל היחידות המשוריינות שלנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
3084 הודעות, 13 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
טנקים מוגנים בעיקר לפגיעות מהצד ולא מלמעלה.
וגם אם הרש"ק לא יחדור פנימה הוא ישמיד מערכות חיוניות של הטנק ויכול להשבית אותו.
ואז שאר הרחפנים יפוצצו אותו סופית.
ראיתי את זה באוקראינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.18
9085 הודעות, 37 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
לחדירה של החלול.
הטנק שנפגע לנו בשבת השחורה כנראה היה עם מדפים פתוחים ולכן הצוות חטף חזק. עם מדפים סגורים, מטווח כזה - גם על הצריך רשק של אר פי ג'י לא אמור להביא לכדי פגיעת הצוות או לכדי פגיעה בכשירות הטנק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
38996 הודעות, 205 מדרגים, 320 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
58556 הודעות, 233 מדרגים, 330 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
זה יהיה צרה גדולה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
38996 הודעות, 205 מדרגים, 320 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
58556 הודעות, 233 מדרגים, 330 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
כולל המפעיל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
18351 הודעות, 147 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
בצפון פרסו רשתות על טנקים כי אין לזה פתרון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3952 הודעות, 163 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
לא יודע מה קרה איתם בעזה אבל קיים .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
18351 הודעות, 147 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
הכל קרס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3952 הודעות, 163 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
20679 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.10.23 בשעה 15:50 בברכה, FBD
יתכן שבזמן אמת ציוותי הפיתוח והחשיבה לא בחנו מספיק את האופציות של האויב להתגבר באמצעים טכנולוגים נגדיים משלהם או סתם ירי מנשק קל , על הפיתוחים שלנו .
זה כנראה גרם לפיתוח מערכות לא סגורות הרמטית , שיש להן נקודות תורפה שיאפשרו חדירה דרכן.. או השמדתן.
כאילו לא חשבו באותו זמן שגם המחבלים ישיגו במהרה רחפנים מסין ?
אולי המערכות הצבאיות על שלל המהנדסים העומדים לרשותם התמכרו לתחושת ההייטק המלטפת .
מאמין שגם את זה ישנו בהמשך ויציבו כנגד כל פיתוח , סוללת דעות של יחידה טכנולוגית חיצונית שתבחן את היעילות של הפיתוח , ותציב את השאלות הקשות והמאתגרות באמת .
נקרא לה -יחידת ״היי-טק היפכא מסתברא״ .
בהצלחה למהנדסים שלנו וללוחמים בשטח . בכל מקרה אתם תנצחו כי הצדק בצד שלנו ואצלם רק הנאציזם משחק תפקיד .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
18351 הודעות, 147 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
25 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
18351 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
3084 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
לרוב משתמשים ברש"ק RPG.
זה רחפן קטן שאוחז בפצצה ומטיס אותה למטרה.
אפשר להשחיל אותו בחרכי ירי של ביצורים או אפילו לקחת סיבובים בתוך התעלות ולהכניס את הפצצה ישר למגננים של החיילים.
ראיתי פעם איך דבר כזה ממש רודף אחרי חיילים שנמלטים בריצה.
הם שוברים לכיוון אחד, הרחפן פונה אחריהם ומפוצץ אותם.
הרחפנים הם אימת החי"ר במלחמת אוקראינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.17
1617 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.20
4437 הודעות, 57 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
ובתוך הרעש בשטח, אם אין עיניים סורקות את השמים
זה יגיע גם לריכוז חיילים או תחמושת ובום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.10.23
162 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
1042 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.22
76 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
1042 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.22
76 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.12
9167 הודעות, 46 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.23
407 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
זה בשימוש קבוע שם, מקווה שהצבא שלנו למד איך להתגונן אבל מהסרטון נראה שלא.
חמאס חיזבללה יעשו שימוש בזה שימוש בוודאות על ח"יר וכוחות קרקעים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.22
76 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
2213 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מישהו שולט בו "מרחוק"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.23
407 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7965 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.3.20
3514 הודעות, 24 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.13
10007 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.12
9167 הודעות, 46 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.13
10007 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
סכנה לשטחי כינוס סביב העוטף ואלו הפועלים בעזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
3084 הודעות, 13 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
18351 הודעות, 147 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
3084 הודעות, 13 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.08
20365 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.22
76 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
כל מי שמכיר את הצבא בתחום לא מבין איך זה קרה, מאוד קל לשבש רחפנים ו״להשפיע עליהם״, בטח שרחפנים כאלה, למה זה לא קורה זה אף אחד לא יודע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.08
20365 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.09
1077 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6538 הודעות, 76 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.8.18
844 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
3084 הודעות, 13 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
בכיבוש של במוצבים בעוטף עזה חמאס השתמש ברחפנים מטילי פצצות כדי לפגוע בחיילים שניהלו אש מול המחבלים שהקיפו את המוצב.
החיילים תופסים מחסה מאחורי בטונדות, וחוטפים פצמ"ר קטן מלמעלה.
וככה החמאס כבש את המוצבים.
זה יכול לקרות בשטחי כינוס וזה גם יקרה. כי צה"ל תקוע עדיין במלחמת יום הכיפורים ולא הפנים שחצי מהלחימה היום זה רחפנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.21
2209 הודעות, 16 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
11282 הודעות, 73 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ל״א פשוט שמשבש אות
כמו שיש בנמל תעופה
זה ככ פשוט, גם מלט תקיפה מאוד קל לשבש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.20
866 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נראה כמו אימונים.
מה שכן זה עבד להם באותו יום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
3084 הודעות, 13 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21690 הודעות, 111 מדרגים, 186 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
11076 הודעות, 156 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
הם רוצים שאנשים יתקינו את התוכנה אצלם בטלפון.
תיאלץ להמתין שמישהו יעתיק את הסרטון ויפרסם בטוויטר או יוטיוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
9157 הודעות, 58 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
6632 הודעות, 15 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האחד עם פגיעה בקצה האחורי של טנק, עם מדפים סגורים זה נזק שולי.
סרטון שני,מבויים של אימון כלשהו אי שם על גרוטאות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
3084 הודעות, 13 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
העקרון אותו עקרון.
אז פצצת RPG באמת לא חזקה במיוחד אבל עדיין יכולה לפגוע ולהשבית טנק. ואז ישלחו עוד כמה רחפנים שיגמרו את הטנק והצוות סופית.
ראיתי את זה קורה באוקראינה. אתה יודע, יכולים לשלוח חמישה שישה כאלה טנק אחד...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
6632 הודעות, 15 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.3.20
3514 הודעות, 24 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שיבקשו מהמפקדים. ואלה מהמפקדים שלהם עד שלא ינתן פתרון.
באוקראינה החיילים מתים כזבובים מהחרא הזה שעולה גרושים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
9005 הודעות, 50 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
להתקין כלפי מעלה פשוט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.9.18
1952 הודעות, 26 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.3.20
3514 הודעות, 24 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
הפתרון לא מורכב. צריך שזה יצוף ולא בשדה הקרב, אלה קצת לפני..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.9.18
1952 הודעות, 26 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
למה סתם להפיץ פה תעמולה?
תחשוב כמה הורים לחיילים בשריון רואים את זה ונחמץ להם הדם..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.3.20
3514 הודעות, 24 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
בועדת חקירה אחרי המלחמה יספרו "לא הערכנו מספיק את האיום/כמות/סכנות".
בוא נגיד תודה שהם מספיק מטומטמים שמזכירים לנו שיש להם ולחיזבאללה יכולות כאלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.11
5255 הודעות, 40 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחרת קצב האבדות שלנו ילך ויגבר בצפון.
להפעיל נגדם הכל כולל הכל-ללא הקדמות ואזהרות.
לשמור את עזה לשלב ב ובשלב זה להמשיך מצור ולהפגיז.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.22
228 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
16222 הודעות, 77 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש להם דרך להשתלט על הרחפן ולהטיס אותו אליהם.. ראיתי את זה אז למה לא קורה פה? וגם אם יש להם איזו דרך למנוע השתלטות אז לפחות יריה לרחפן או לכל הפחות איתור המפעיל וחיסולו יש את הטכנולוגיות האלה זה קיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
18351 הודעות, 147 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
16222 הודעות, 77 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
לדעתי הצנועה הם מנוונים לחלוטין! הם אינם חושבים מחוץ לקופסא ומבינים את האויב.. אני הייתי מחליף חצי מהמפקדים מעל גיל 45 הם לא כשירים לנהל לחימה מודרנית!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
18351 הודעות, 147 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
16222 הודעות, 77 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
העולם מתקדם במהירות שיא והכל משתנה. החמאס עשה לנו בית ספר בהתקדמות המהירה שלו מאירגון טיפש שיורה תמרורים לארגון לוחם עם יכולות טכנולוגיות רחפנים ולחימה משולבת. הקודקודים שלנו ישנים בעמידה עדיין חושבים שנאצר לא יזיז את הטנקים קדימה. מדברים על קו ביטחון לאורך הגבול כאילו שזה מה שימנע מהם לחדור שוב. בקצב הזה יהיה להם חיל אויר בסוף!
בזמן הרב שעובר בין מערכה למערכה האירגונים האלה כולל חיזבאללה עובדים ללא הרף מתחמשים מתאמנים לומדים ורוכשים ידע וטכנולוגיה, לומדים ממלחמות בעולם, מאמצים שיטות לחימה ומתאימים אותם ללחימה נגדנו.. בזמן הזה אצלנו הקצינים מתווכחים על טריות השניצל בחדר אוכל!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.09
1077 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
שלא נצטער מחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
3084 הודעות, 13 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למי שהיה אזשהו ספק - נשק של פרטיזנים יכול להכריע צבא כמו צה"ל בקלות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד