ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"מכונת הרעל של הימין חוגגת"

הפצצה ישראלית על בית החולים? כתב 'חדשות 12' מותקף

כתב 'חדשות 12' לענייני ערבים אוהד חמו נתון למתקפה חריפה בשעות האחרונות לאחר שבדקות הראשונות ייחס את תקיפת בית החולים בעזה - לצה"ל | הוא ניסה להבהיר בשני ציוצים, אולם התיעוד מהשידור החי מוכיח את הדברים שאמר בבירור 

הפצצה ישראלית על בית החולים? כתב 'חדשות 12' מותקף
אוהד חמו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הכתב לענייני ערבים של 'חדשות 12' אוהד חמו דיווח בסביבות השעה 20:00 בשידור חי על הפיצוץ שהתרחש בבית החולים העזתי וציין שמדובר בתקיפה ישראלית. מאז הוא נתון למתקפה מצד ישראלים הזועמים על כך שהוא כביכול משרת את האויב שמהדהד ומצטט אותו כמי שמאשר שמדובר בהתקפה ישראלית.  

לנוכח המתקפה המאסיבית נגדו, חמו כתב הלילה ברשת X (טוויטר לשעבר): "אבהיר שוב לנוכח הטרלול של מכונת התעמולה. אף לא פעם אחת אמרתי שמדובר בהפצצה ישראלית. אמרתי שזה מה שחמאס טוען ושהוא משתמש בתמונות לייצא את הנרטיב שלו. מכונת רעל על מלא".

אולם בחשבון X בשם 'הבודקים' שחרת על דגלו לפרק את הנדסת התודעה בתקשורת, תקף את חמו והציג את הדיווח של חמו בו הוא אומר במפורש: "מתרחש אירוע קשה בעזה. הפצצה ישראלית על בית חולים אל-מעמדאני ברצועה". חמו הוסיף שוב כי, "צה"ל הפציץ והתמונות קשות".

שעתיים קודם לכן כתב אוהד חמו: "מכונת הרעל של הימין חוגגת: אמרנו שחמאס מפרסם תמונות קשות מבית החולים ובעולם כבר מגנים. אמרנו שזה אירוע משמעותי בלחיצה שעלול להשפיע. עבור המכונה זה מספיק. תמצאו אויבים אחרים. חמאס למשל".

הרשת מוצפת בביטויים קשים ונאצות חריפות נגד העיתונאי שבינתיים לא מתנצל ולא מתחייב שישתדל מעתה ואילך להסתייג בדיווחים ראשוניים רגישים מסוג זה, שכן ארגוני הטרור ומבקשי רעתנו עושים שימוש בתיעוד לצרכיהם.

מלחמת חרבות ברזל ערוץ 12 אוהד חמו בית חולים תקיפה בעזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד