אוהדי ארסנל זועמים: "עולם הכדורגל הוכיח שבעיניו חיי יהודים וישראלים אינם שווים"

ארגון אוהדי ארסנל היהודים תקפו את המועדון ואת קברניטי הפרמייר ליג על היעדר התגובה לאסון שפקד את ישראל ביום שבת האחרון שהוביל לפרוץ המלחמה

אוהדי ארסנל. זועמים. צילום: Getty Images

ישראל נמצאת מאז שבת בגיהינום מתמשך לאור ממדי האסון הגדול שהנחית החמאס על יישובי עוטף עזה, שרק גדלים מדי יום. בזמן שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן וקבוצות רבות בארה"ב מביעות סולידריות עם ישראל, בעולם הכדורגל יש דממת אלחוט מביכה. פיפ"א, אופ"א, וליגות בכירות ברחבי העולם, שלא התעלמו מפשעי מלחמה במקומות אחרים בעולם, לא מראים אמפתיה כלפי ישראל, מה שמוביל לזעם של לא מעט אנשים.

ארגון ה-"Jewish Gooners" של אוהדי ארסנל היהודים הוציאו הודעת תוקפנית במיוחד נגד הצביעות של הפרמייר ליג לטענתם ושל ראשי הקבוצות, שחלקן נמצאות בבעלים קטארים, סעודים וכו'. "חמישה ימים חלפו מאז ש-1,200 יהודים נרצחו, אולי בפעולת הטרור המזוויעה ביותר בעולם המערבי מאז השואה, ועדיין אין מילה אחת מעולם הכדורגל. לא מהרשויות, לא מהקבוצות, ולא מרוב השחקנים, לא מזכייני השידור ולא מהשדרים - כאלה שבעבר הלכו מעל ומעבר כדי להגן על זכותם להציף ברשתות החברתיות נושאים שאכפת להם מהם".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד נאמר בהודעה: "הדיווחים העידו שהרשויות בוחנות כיצד להגיב למצב ה'מורכב'. הם בודקים באיזה ספונסר או גוף שידור הם עלולים לפגוע אם יציינו את הזוועה הזו. זה לא מורכב. במקרי רצח, אונס וחטיפה של חפים מפשע אין צורך בהקשר. בכך שלא הבין את מה שקרה, עולם הכדורגל הוכיח שחיי יהודים וישראלים אינם שווים לאחרים. הם לא חלק מה'משפחה' הזו'. כעת, דקת דומיה לפני משחקים או הארה של אצטדיון בכחול-לבן אינה רלוונטית. לא משנה מה יקרה מעתה והלאה, האוהדים היהודים והישראלים יודעים שכאשר הם באמת היו זקוקים לתמיכה, הם לא קיבלו אותה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר