הכוכב האדום בלגרד לא נראית טוב בתקופה האחרונה ונראה שזה מחלחל גם להנהלת הקבוצה. על-פי דיווח ב"מוצארט", ראשי המועדון נפגשו היום (שלישי) עם המאמן הישראלי ברק בכר בכדי לדון ביכולת הפושרת בשבועות האחרונים.
"הנהלת המועדון הודיעה לבכר שהוא יהיה חייב לשנות כמה דברים בתקופה הקרובה, בעיקר בכל הקשור למשחק ההגנה", נכתב בדיווח. "בכמה משחקים העונה האלופה הסרבית הייתה חסרת משמעת טקטית וספגה שערים בקלות".
2 צפייה בגלריה
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
נפגש עם ההנהלה. בכר
(EPA/ANDREJ CUKIC)
באותו פרסום הבהירו בכל מקרה כי אין כוונה לפטר בקרוב את בכר: "אפשר להבין שניתנה לו תקופת 'חסד' מסוימת, כי הכוכב האדום בנתה סגל חדש לגמרי וגם הביאה צוות אימון שלא מכיר את המקום. היה הגיוני שיהיו תנודות ביכולת".
עיקר הטענות של ראשי המועדון הן על ה-2:2 הביתי מול יאנג בויז בליגת האלופות. אלופת סרביה צעדה ביתרון בסיום המחצית הראשונה, אך השווייצרים הצליחו להפוך בפתיחת המחצית השנייה - ולאחר לא מעט דקות של לחץ, הצליחה המארחת להשיג את שער השוויון היקר בדקה ה-88.
2 צפייה בגלריה
הכוכב האדום בלגרד
הכוכב האדום בלגרד
הכוכב האדום בלגרד בינתיים די מגמגמת
(צילום: PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)
"אני מרוצה מאיך ששיחקנו ב-30 הדקות האחרונות", אמר בכר בסיום אותו משחק. "ביקשתי מהשחקנים לשחק למעלה וללחוץ את היריבה בחלק המגרש שלה. חבל שספגנו, לדעתי פיספסנו הזדמנות להשיג תוצאה טובה יותר ויכולנו לנצח - אבל זה הכדורגל. אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה שהעניקו לנו".