שבועיים לפני תחילת העונה ב-NBA, משחקי קדם העונה נמשכו גם הלילה (בין שני לשלישי). סן אנטוניו, יחד עם הבחירה מספר 1 בדראפט, ויקטור וומבניאמה שיחקו לראשונה ולמרות ההפסד 122:121 לאוקלהומה סיטי, בספרס בהחלט יכולים להיות מעודדים מהיכולת שהציג הפרוספקט הצרפתי.
וומבניאמה קלע 20 נקודות ב-19 דקות על הפרקט, והוסיף גם 5 ריבאונדים, 2 חטיפות וחסימה אחת. זאק קולינס (5 ריבאונדים) ומלאקי ברנהאם תרמו 15 נקודות כל אחד לקבוצה של פופוביץ'. את הת'אנדר הוביל צ'ט הולמגרן עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים.
1 צפייה בגלריה
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה
הופעת בכורה מוצלחת במשחקי קדם העונה. ויקטור וומבניאמה
(AP Photo/Sarah Phipps)
לאחר המשחק אמר וומבניאמה: "אני רוקי, אז אני צריך לעבודה קשה, להגן ולתת מאה אחוז מעצמי. ניסיתי להוציא אנרגיה כל הזמן". מאמנו, גרג פופוביץ' דיבר על ההופעה של 'וומבי': "לא הייתה שום תוכנית משחק מיוחדת עבורו או משהו כזה. הוא פשוט שיחק כדורסל, מה שהוא אוהב לעשות וטוב בו, הוא היה בסדר".
כאמור, גם לוס אנג'לס לייקרס שיחקה והשיגה את ניצחונה הראשון בקדם העונה. ל.א גברה 126:129 על ברוקלין, כאשר אוסטין ריבס הוביל את הקלעים עם 18 נקודות. אנתוני דייויס וטוריאן פרינס הוסיפו 13 כל אחד, בעוד לברון ג'יימס סיים עם 10 נקודות ו-5 אסיסטים.
במשחק נוסף הניקס גברו 107:114 על בוסטון. עימנואל קוויקלי הוביל את קלעי המנצחת עם 21 נקודות מהספסל, בעוד אצל הסלטיקס בלטו פייטון פריצ'רד (21 נקודות ו-5 אסיסטים) ודלנו בנטון (20).