שתף קטע נבחר

אסמואה גיאן בסנדרלנד, חלב בברמינגהאם

סגירת חלון ההעברות: הקשר הגנאי, שהצטיין במונדיאל, עזב את ראן והצטרף לחתולים השחורים. הבלארוסי חזר לפרמייר ליג מברצלונה. טראורה עבר מארסנל ליובנטוס, שנפרדה מקמארונסי (חתם בשטוטגרט). דרנטה הושאל מריאל מדריד להרקולס

היום האחרון לפני סגירת חלון ההעברות באירופה הביא לביצוע מספר עסקאות מעניינות. הבולטת שבהן העבירה לפרמייר ליג את אחד הכדורגלנים הבולטים במונדיאל האחרון בדרום אפריקה.

 

 

הקשר אסמואה גיאן, אשר הצטיין במדי הכוכבים השחורים, אבל החטיא את הפנדל המכריע בדקה ה-120 ברבע הגמר מול אורוגוואי, עזב את ראן הצרפתית וחתם בסנדרלנד.


ברצלונה ויתרה עליו, ברמינגהאם תיהנה. אלכסנדר חלב (AP) 

 

החתולים השחורים החתימו את השחקן לארבע שנים ושילמו עבורו 13 מיליון ליש"ט. בעונה שעברה הוא סבל מפציעה וכבש שער אחד בלבד במדי הקבוצה הצרפתית.

 

אלכסנדר חלב, הקשר הבלארוסי ששיחק בעונה שעברה בשטוטגרט ולבש בעבר את המדים של ארסנל, חוזר לפרמייר ליג. הוא הושאל מברצלונה לברמינגהאם, שצירפה מלבדו עוד שני שחקנים. הקשר הצ'יליאני בן ה-26 ג'אן בסאג'ור הגיע מקלוב אמריקה המכסיקנית ומרטין יירנק הושאל מספרטק מוסקבה.


קמארונסי במדי איטליה. פרק חדש בגרמניה (AP) 

 

דרנטה עזב את ריאל, יובנטוס חיזקה את ההגנה

המגן השמאלי ההולנדי רויסטון דרנטה, שלא זכה לדקות משחק בריאל מדריד, עזב את הבלאנקוס והצטרף בהשאלה לעולה החדשה לליגה הראשונה בספרד, הרקולס.

 

שטוטגרט צירפה את הקשר האיטלקי (יליד ארגנטינה) הוותיק מאורו קמארונסי, אשר עזב את יובנטוס בגיל 33 וקבוצתו החדשה שילמה עבורו 2.5 מיליון דולר. הקשר הבוסני זבזדן מסימוביץ' נפרד מהליגה הגרמנית, כאשר עזב את וולפסבורג והצטרף לגלאטסראיי. שחקן נוסף שהגיע לליגה הטורקית הוא מגן אברטון ונבחרת ניגריה, יוזף יובו, שחתם בפנרבחצ'ה.


דרנטה הבין מווסלי סניידר שכדאי לו לעזוב את ריאל (AP) 

 

יובנטוס דאגה לחיזוק המערך האחורי שלה, בעקבות ההפסד 1:0 לבארי במחזור הפתיחה בליגה האיטלקית. המגן השמאלי הצרפתי ארמנד טראורה הגיע בהשאלה מארסנל וליאנדרו רינואדו מנאפולי עבר גם הוא למדי הזברה.

 

הבלם האנגלי פול קונצ'סקי עבר מפולהאם לליברפול. ליון, יריבתה של הפועל תל אביב בליגת האלופות, התחזקה במגן הסנגלי פאפה דיאקטה, שהגיע בהשאלה מדינאמו קייב.

 

החלוץ הארגנטיני פרנקו די סנטוס נפרד מצ'לסי וחתם לשלוש שנים בוויגאן. גרגורי סרטיץ', קשר הנבחרת הצעירה של צרפת, עבר מבורדו ללאנס בהשאלה לעונה אחת.

 

אברהם גרנט התאכזב לאחר שהתבשר כי מגן ולנסיין ונבחרת חוף השנהב, סיאקה טיינה בן ה-28, החליט לוותר על הצעה מווסטהאם וחתם לשלוש שנים בפריז סן ז'רמן.  בורוסיה דורטמונד צירפה את הקשר הברזילאי אנטוניו דה סילבה (בן 32) בהעברה חופשית מקרלסרואה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים