ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"סכנה קיומית למדינת ישראל"

כתב 'הארץ': "הרבה בעזה צריכים למות, כדי שפחות ימותו בהמשך"

כתב 'הארץ' וממבקרי הממשלה, קורא להעניש את עזה כפי שמעולם לא חשבנו. חיים לוינסון טוען כי אם לא נגיב בצורה מטורפת, חיזבאללה ואיראן יעשו את אותו הדבר, רק פי עשר עוצמתי. "אם לא תיהיה תגובה שכל העולם ידבר שבוע על מה ישראל עשתה בעזה, ימותו עוד הרבה יותר חפים מפשע"

כתב 'הארץ': "הרבה בעזה צריכים למות, כדי שפחות ימותו בהמשך"
חיים לוינסון ברדיו 103FM צילום: מתוך שידורי רדיו 103FM

כתב הארץ חיים לוינסון פרסם פוסט נוקב בטוויטר, וקרא לתקוף את עזה בצורה שכל העולם ידבר על תגובת ישראל. ‏"רואה את האפסות של נתניהו ושומע הדלפות מצערות מאוד מהדיונים. הם רחוקים מאוד מלהבין מה קורה כאן. עסוקים בנטרול היכולת של חמאס בכל מיני מילים עמומות. זה לא מה שקורה כאן" כותב לוינסון. "מה שחמאס עשה ביום שבת זה הכי קרוב שהיה לסכנה קיומית למדינת ישראל. זה לא כאב מהמתים כמו אחרי פיגוע קשה" הוסיף.

לוינסון כותב כי זאת סכנה קיומית למדינת ישראל. "אנחנו לא ב-48, אנחנו בעידן של לייב פייסבוק. העוצמה של התקשורת המודרנית והרשתות החברתיות מעצימות פי 10 את האירועים. אנחנו במלחמה יותר גרועה ממלחמת העצמאות, כי היא בשידור חי".

לוינסון המשיך: "כל העולם רואה מדינה שעברה פוגורום כמו בתחילת השואה. שעולים על כפרים, רוצחים משפחות, חוטפים ילדים, מתענגים על מוות והרג". לוינסון מציין כי "חיזבאללה יושב ורואה. איראן וגרורותיה יושבים ורואים. אם חיזבאללה יעשה אותו דבר, זה יהיה אסון שמחת תורה פי 10. המדינה לא תקרוס כי ירושלים תכבש. אנחנו בעידן אחר. היא תקרוס כי הכלכלה תקרוס, כי לא ירצו להתקרב אליה, כי מיטב בניה יפלו ולא יהיה מי שימלא את תפקידם, כי יברחו ויעזבו".

"ישראל לא יכולה לחטוף עוד מכה כזאת. ומה שעומד על הפרק זה לא חמאס עזה כן או לא, אלא קיומנו כאן, במובן הכי בסיסי והכי ממשי ומיידי" הוא מציין.

לוינסון התייחס למלחמת העולם השנייה והתקיפות שהביאו לסיומה. "הירושמה ונגאסקי היה פשע מלחמה. טרומן רצח נשים וילדים בידיעה ברורה שזה המחיר. אבל לא הייתה ברירה. החלופה הייתה הקזת דם ממושכת יותר, ארוכה יותר".

"לא צריך למחוק את עזה, אבל צריך שהתגובה הישראלית תפסיק לבלבל במוח על הבנק האיסלאמי. לצרוב את התודעה העולמית, האיסלאמית, הישראלית, שמדינת ישראל תשאר, תיהיה, בכל מחיר. המון חפים מפשע ימותו" מדגיש לוינסון.

"אם לא תיהיה תגובה שכל העולם ידבר שבוע על מה ישראל עשתה בעזה, ימותו עוד הרבה יותר חפים מפשע. גם ישראלים, גם פלסטינים" כותב לוינסון.

יש ספר של דניאל יהודה גולדהגן, "תליינים מרצון בשירות היטלר" שעסק בשאלה למה גרמנים השתתפו בחדווה בהשמדה. וטענתו הייתה, שזה היה כתוב על הקיר. זה היה סוג האנטישמיות המיוחד של גרמניה, לחסל את היהודים. פשוט לחסל.

"יש בעזה אנשים טובים. יש חפים מפשע. היו גם גרמנים טובים. היו גרמנים שעונו ונכלאו על ידי היטלר. היו גרמנים שנרצחו על ידי המכונה הנאצית. היו קצינים בצבא הגרמני שמרדו. הכל נכון. אבל יש המון בעזה, מסה קריטית, של רוצחי ילדים, יורקים על גופות, כורתי ראשים במעדרים, עושים לייקים חוגגים" הוא מציין את הברבריות של חמאס.

לוינסון המשיך: "אי אפשר להוציא לפעול תוכנית שטנית ברברית ואכזרית כזו לרצח נשים קשישות וילדים בלי חינוך ארוך ומתמשך לשנאה אנטישמית אליצמיוניסטית רחבה ועמוקה עם אמונה יוקדת בצדקת הדרך ועליונות גזעית".

לוינסון מסיים את הפוסט: "הרבה בעזה צריכים למות היום ומחר, כדי שפחות ימותו בהמשך. לא בנק איסלאמי ולא סרטונים של דובר צה"ל שנועדו לשכנע אותנו שניצחנו. אלא כותרות עולמיות על איך ישראל הגיבה. שכל אדם במרחב שיש לו מחשבות לחזור על הטבח הזה, ידע שמחכה לו טעמו של כף הקלע. לשם כך יש מדינה. תתעוררו כבר".

מלחמת חרבות ברזל עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד