י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
לאור המצב הבטחוני

שר התיירות חיים כץ כינס את נציגי תעשיית התיירות

המלחמה בדרום: שר התיירות חיים כץ כינס את נציגי תעשיית התיירות. כץ: "אנו נמצאים בתחילתה של מערכה ואני מצפה שתביא להכנעה מוחלטת של הטרור מעזה"

שר התיירות חיים כץ כינס את נציגי תעשיית התיירות
חיים כץ צילום: באדיבות המצלם

שר התיירות חיים כץ כינס היום (ראשון) את גורמי המקצוע במשרד התיירות ואת נציגי לשכת התיאום של תעשיית התיירות, הכוללת בין היתר, את התאחדות המלונות, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, התאחדות סוכני הנסיעות ועוד.

שר התיירות חיים כץ קיבל סקירה מקיפה על האתגרים של תעשיית התיירות ומצבם של תיירים השוהים בארץ. לשר חיים כץ הוצגו צרכים שונים שעלו ביממה האחרונה נוכח המצב, לרבות נושא האירוח וההטסה של תיירים שרוצים לצאת מהארץ, אך בשלב זה אינם יכולים.

שר התיירות חיים כץ אמר: "אנו נמצאים בתחילתה של מערכה ואני מצפה שתביא להכנעה מוחלטת של הטרור מעזה. ליבי עם אזרחי ישראל שנמצאים בחזית ומייחל להצלחתם של כוחותינו. אנחנו כאן בשביל התעשייה והתיירים שנמצאים בישראל. נעשה כמיטב יכולתנו לעזור. דרשתי לקבל כל מידע על הצרכים ולו הקטנים ביותר, כמה שנדע יותר נוכל לעזור יותר".

יצוין כי משרד התיירות נמצא בקשר שוטף עם נציגי התעשייה ונותן מענה לתיירים באמצעות הלשכה הוירטואלית שהוקמה למידע וסיוע. נקבעה פגישת סטטוס נוספת ליום שלישי הקרוב.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד