"הלב שלי נשרף": הטרגדיה הקשה של עינב בובליל

דודה של אושיית הרשת הוא אחד מהנרצחים בקיבוץ בארי • בפוסט שפרסמה כתבה עליו: "הוא ממקימי הקיבוץ, מלח הארץ שנלחם בכל מלחמות ישראל בגבורה"

עינב בובליל. צילום: דוברות הכנסת

עינב בובליל פרסמה הבוקר (ראשון) פוסט קורע לב לאחר שקיבלה את הבשורה המרה על מותו של דודה, רוני לוי ז"ל, שנרצח אתמול בחדירת מחבלים לקיבוץ בארי.

"דוד שלי, רוני, ממקימי קיבוץ בארי, מלח הארץ, שנלחם בכל מלחמות ישראל בגבורה, איש משכמו ומעלה, נרצח אתמול בביתו שבבארי, ליד אשתו והבן שלו. השם ייקום דמו", כתבה בובליל בכאב. "הלב שלי נשרף! רוני לוי, תהיה נשמתו צררה בצרור החיים".

בהמשך דבריה סיפרה בובליל על הרגע שבו נחשף דודה ז"ל לספר המתכונים שהוציאה לאחרונה "לכבוד שבת קודש". "הוא הבן של סבתא לוי, שאימא שלי כל הזמן מדברת עליה. כשאימא שלי הראתה לו בספר את המתכון שלה הוא כל כך שמח ואמר שהוא גאה בי. הלב נשרף", חתמה על רקע תמונה של לוי ז"ל רוכב על אופניו.

מתוך האינסטגרם של בובליל,

שעות קודם לכן פרסמה בובליל סטורי ארוך שבו שיתפה את מחשבותיה על רקע המצב הביטחוני. "איך נכנסו מכל כיוון אפשרי מאות מחבלים ואף אחד לא ראה? רק תשובה אחת, ומי שלא רואה את זה - עיוור! הקדוש ברוך הוא סגר לכולם את העיניים והאוזניים. כן יוציאו ספר תורה, לא יוציאו, כן יתפללו, לא יתפללו. הקדוש ברוך הוא מאס בנו, ולא רוצה את התפילות שלנו.

"והנה הפלא ופלא, כולם מאוחדים. תכף תקום פה ממשלה מאוחדת, הטייסים שאמרו שלא יתגייסו, כולם יתגייסו. זה מה שהקדוש ברוך הוא רוצה. עם אחד מאוחד, לב אחד. אהבת חינם. וחבל שהבנו את זה על חשבון הילדים של כולנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר