עכשיו זה רשמי: נדחו משחקי מכבי ת"א ביורוליג והפועל ת"א ביורוקאפ בעקבות המצב הביטחוני. הנהלת היורוליג קיבלה את בקשת הקבוצות גם לאור הודעת משרד הספורט הישראלי, שהנחה את כל קבוצות הספורט לא לצאת לחו"ל למשחקים בינ"ל.
מכבי ת"א הייתה אמורה להתארח במילאנו ביום חמישי, הפועל ת"א לארח את וולבס הליטאית יום קודם לכן. במכבי הודיעו כי הם קשובים להודעות פיקוד העורף, ואם יתאפשר להם יקיימו גם אימון היום כדי לנסות ולהחזיר את הקבוצה לסוג של שגרה. הקבוצה פתחה את המפעל האירופי הבכיר עם ניצחון ביתי מרשים 81:96 על פרטיזן בלגרד, שהגיע אחרי הפסד להפועל ירושלים בגמר גביע ווינר.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
תשחק במילאנו בחמישי? מכבי ת"א
(צילום: Georgia Saranti)
ישראל במלחמה: רון בן ישי פרשננו
(צילום: ירון ברנר)
אותה פרטיזן רוצה לעזור למכבי ת"א. נשיא המועדון הסרבי, אוסטויה מילואביץ', פרסם היום הודעת תמיכה בכדורסל הישראלי: "אני רוצה להביע את תנחומיי למכבי ולישראל. יש לכם חבר אמיתי כאן בסרביה ונשמח לסייע במה שאפשר. אנחנו מוכנים להציע לכם את אולמנו הביתי אם יהיה צורך בכך".
מי שכן תתאמן היום היא הפועל ת"א, למרות שמשחקה מול וולבס וילנה הליטאית במסגרת המחזור השני ביורוקאפ נדחה אף הוא. גם האדומים מגיעים אחרי ניצחון, 73:100 על בדאלונה.
2 צפייה בגלריה
בראיין אנגולה
בראיין אנגולה
"מתפלל למען שלומה של מדינת ישראל". אנגולה
(צילום: עוז מועלם)
הבוקר שיתפו הזרים של הפועל ת"א, ג'ון הולנד ובראיין אנגולה, את רגעי הפחד בזמן ההפצצות באיזור גוש דן. הולנד העלה סטורי מהממ"ד וכתב: "התחילו להפציץ פה והמצב די משוגע. יש התראות וצריך ללכת למקלטים". אנגולה הוסיף: "תודה על כל ההודעות שקיבלתי מכם לאורך היום. תודה לאל אנחנו בסדר, אבל המצב קשה ומשוגע. אני מקווה שכולם בטוחים, ומתפלל למען שלומה של מדינת ישראל".
פורסם לראשונה: 12:45, 08.10.23