ליגות הכדורגל ייצאו ביום שני הקרוב לפגרה לטובת משחקי מוקדמות יורו 2024, כשהפעם יארחו הבחורים של המאמן אלון חזן את נבחרת שווייץ (חמישי, 21:45, בלומפילד) ושלושה ימים אחר כך (ראשון) יצאו למשחק חוץ נגד נבחרת קוסובו. לקראת צמד המשחקים פורסם היום (שישי) סגל הנבחרת, שאמור להיות אחד הצעירים ביותר שידע הכדורגל הישראלי.
זאת בעקבות ההחלטה של חזן, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, לצרף לסגל את עידן טוקלומטי. אל החלוץ בן ה-19 ממכבי פ"ת הצטרפו שני שחקנים נוספים מסגל הנבחרת הצעירה שרושמים זימון בכורה בסגל הלאומי - בלם מ.ס אשדוד גיל כהן (22) וחלוץ מכבי חיפה ענאן חלאילי (19).
2 צפייה בגלריה
אלון חזן
אלון חזן
ממשיך במגמת ההצערה. חזן
(צילום: עוז מועלם)
נכון לעכשיו כבר שותפו בקמפיין מוקדמות יורו 2024 ארבעה שחקנים מנבחרת הנוער, שאף פתחו בהרכב: אוסקר גלוך (19), דור תורג'מן (19), רוי רביבו (20) וסתיו למקין. האחרון, בלמה של שחטאר דונייצק, ייעדר מהסגל הנוכחי בעקבות פציעה. גלוך, תורג'מן ורביבו קיבלו זימון כצפוי זימון חוזר.
את שאר הסגל אמורים לאייש, בדומה לחלונות המשחקים האחרונים - עומרי גלזר שיקבל את הקרדיט בין הקורות, לצדו זומנו דניאל פרץ ויואב ג'רפי; בהגנה: מיגל ויטור, אופיר דוידזאדה, אלי דסה, אבישי כהן, שון גולדברג; בקישור: שגיב יחזקאל, נטע לביא, דור פרץ, גבי קניקובסקי, מוחמד אבו פאני, רמזי ספורי וגדי קינדה. בהתקפה: תאי בריבו, שון וייסמן ודין דוד.
המנהל המקצועי של הנבחרת, יוסי בניון, אמר בעקבות פרסום הסגל: "אנחנו נכנסים לישורת האחרונה מלאי אמונה שנצליח לעמוד במטרה שהצבנו לעצמנו. נחסר את מנור סולומון ומעל לכל נאחל לו החלמה מהירה, אבל יש לנו את כל הכלים שרצינו ואנחנו בטוחים שכל שחקן יעשה הכל לטובת ההצלחה של הנבחרת. יחד עם בלומפילד מלא, תומך ומאוחד, נשאף כמו תמיד לשמח את כולם".
"אני רוצה לציין את שיתוף הפעולה הפורה שלי ושל אלון חזן עם מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון, שרואה את חשיבות ההצלחה של הנבחרת הבוגרת במשימה הלאומית להעפיל ליורו 2024. לא מעט שחקנים שהיו חלק מההצלחה הגדולה באליפות אירופה - חצי גמר והכרטיס למשחקים האולימפיים - עשו קפיצה איכותית בהדרכתו ויהיו אתנו עד להשגת היעד".
היום גם פורסם סגל הנבחרת הצעירה לקראת המשחקים נגד אסטוניה (חמישי) וגרמניה (שלישי, 17.10) שיתקיימו באצטדיון המושבה בפ"ת - שוערים: ניב אליאסי, תומר צרפתי, עידו שרון; הגנה: טל ארצ'ל, עילי פיינגולד, הדר פוקס, אור ישראלוב, מתן לוי, רועי אלימלך, יונתן מולדר; קישור והתקפה: רן בנימין, רוי נאווי, איינטו פרדה, שלו הרוש, אור רויזמן, איתן אזולאי, תאי עבד, סוף פודגוראנו, אמיר ג'אנח, חמזה שבילי, עדי יונה, בסיל חורי, סתיו נחמני.