יום רביעי, 29.05.2024 שעה 06:31
לוח משחקים
  • אטאלנטה
  • 0 - 3
  • באייר לברקוזן

דגו: הבוז מהקהל? מבין אותו. הוא רוצה לנצח

מאמן מכבי חיפה דיבר בסיום ה-0:0 עם פנאתינייקוס: "מאכזב מאוד, היינו יותר טובים. דיא סבע? הדברים יצאו מפרופורציות. כיוף יקבל ממני עוד קרדיט"

|
מסאי דגו על הקווים (עמרי שטיין)
מסאי דגו על הקווים (עמרי שטיין)

מכבי חיפה אירחה הערב (חמישי) את פנאתינייקוס באצטדיון סמי עופר ולמרות שהגיעה למצבים רבים, המשחק הסתיים רק ב-0:0. לאחר שני מחזורים של הליגה האירופית, הירוקים נמצאים במקום האחרון בבית.

מסאי דגו דיבר בסיום: “תיקו שמאוד מאכזב אותי. היינו הרבה יותר טובים, יצרנו מצבים בשביל להשיג לפחות שער אחד וברגע שאתה מגיע לסוף, טיפה נפלנו מהרגליים. קריאות הבוז? מבין אתה הקהל, הוא רוצה לנצח כמו שאנחנו רצינו לנצח. אבל אני גאה בשחקנים, ששחקו ככה מול קבוצה שניצחה את ויאריאל במשחק הקודם. מאוד מאכזב”.

על השינויים בהרכב אמר דגו: “למכבי חיפה יש סגל רחב. כל שחקן יכול להיות שחקן הרכב לא פחות מהאחר. ברור שיש פה היררכיה ברורה, אבל אנחנו בלו”ז מטורף. כל שחקן פה צריך להבין שברגע שהוא מקבל את החולצה הירוקה, הוא צריך לבוא ולתת את ה-200 אחוז. גאה בשחקנים שבאו ועלו בהרכב. היינו מאוד מחויבים, מסודרים ומאורגנים, שזה הדבר הכי חשוב מבחניתי. ממשיכים האלה, בעוד שלושה ימים יש לנו משחק לא פחות חשוב מהיום”.

דגו: "אני מאוד גאה במשחק שלנו"

על הפציעה של אריק שורנוב אמר דגו: “סובב את ברך, לא כיף לראות את המראות האלו, חוסר מזל. יש לנו פגרה אחרי המשחק מול באר שבע ואני מקווה שזה לא משהו חמור. הוא בחור חזק. בחדר ההלבשה התחושות היו קשות. שוראנוב היה עם פנים נפולות. אני מקווה שזה לא משהו רציני, למרות מה שאומרים הרופאים. זה מאכזב, עד שהוא נכנס לעניינים”. 

דגו התייחס לכמה משחקניו: “חלאילי? זה ילד מאוד מכושר, הוא יודע שהוא צריך לשפר המון דברים בשביל להרים את הרמה שלו. אבל זה שנה ראשונה שלו בבוגרים וילדים טועים וצריך לתת להם לטעות. אנחנו עובדים איתו המון באופן אישי, על קבלת החלטות בשליש האחרון, אבל זה ילד מיוחד שנותן את הלב על המגרש. שימיץ’ ושואו? היה לנו הרבה שיחות אישיות. זה שחקנים שבאו למדינה זרה ולוקח להם קצת זמן. לאט לאט הם מתחילם להיפתח והיום כבר היה הרבה יותר טוב. דין דוד? הגיע לכמה מצבים ולא כבש, אבל נתן את כל כולו. זה מבאס. אפשר להחמיץ אבל חשוב לי שהוא נראה טוב והגיע למצבים. הוא עוד ייתן הרבה שערים העונה”.

עוד אחד שדיבר בסיום היה דין דוד: “היה משחק טוב, הגענו להרבה מצבים, אנחנו מאוכזבים. יצאנו בתיקו כשלדעתי היינו יותר טובים. נמשיך הלאה להתקדם כדי להיות יותר טובים במשחקים הבאים”.

דין דוד בפעולה (עמרי שטיין)דין דוד בפעולה (עמרי שטיין)

על ההחמצות שלו במהלך המשחק והמלחמה על דקות המשחק אמר החלוץ: “הרגשתי טוב מתחילת המשחק, הרגשתי חד. ניסיתי לבעוט טוב, קצת פחות הלך היום. נעבוד  קשה, נשתפר ובעזרת ה’ יגיע. אני שחקן מקצוען, ברור שאני רוצה כל משחק לפתוח בהרכב. מבין כל החלטה, אתאמן קשה ואנסה לחזור להרכב. מסאי ואני היה לנו שיחות, אני מקבל כל החלטה של המאמן. שוראנוב? מבואס בשבילו מאוד. היה לו שני משחקים טובים. זה לא היה נעים, מאמין שיטפלו בו והוא יחזור יותר חזק”.

מסאי דגו דיבר גם במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: “אני מאוד מאוכזב מהמשחק. זה היה משחק טוב שלנו, הגענו לשלושה-ארבעה מצבים שהיינו חייבים להבקיע בהם. ידענו שזו קבוצה איכותית שהדיחה קבוצה כמו מארסיי וניצחה את ויאריאל, אבל לאור איך שהתפתח המשחק אין ספק שאני מאוכזב.

עוד הוסיף המאמן: “יש פה סגל איכותי ורחב, אני מאמין בכל שחקן ואנחנו בלוח זמנים מטורף - ולכן עשינו שינויים. מי שעלה במקום אחרים נתן משחק טוב לדעתי. קו הבלמים של פנאתינייקוס עמד גבוה ולכן רצינו להפתיע אותם בכדורים ארוכים במשחק, וזה עבד לנו כי הגענו לכמה מצבים. נתקלנו בקבוצה מצוינת וכולם באו לעבוד לשמחתי, בהמשך ישיר ליכולת בנתניה, כך שלא נתנו להם לעשות את המשחק הרגיל שלהם. אני רוצה שנמשיך באותה גישה. מה ההבדל ביכולת לעומת משחקים אחרים? לדעתי היה חסר לנו הקהל הדומיננטי שלנו במשחקים קודמים, בלי האוהדים זה לא אותו דבר כי הם כמו עוד שחקן על המגרש. נגד סכנין הרגשתי כמו משחק אימון”.

מחאת אוהדי מכבי חיפה נגד שר הספורט (פרטי)מחאת אוהדי מכבי חיפה נגד שר הספורט (פרטי)

“שריף כיוף יקבל ממני עוד קרדיט, אלך איתו עד הסוף”, התייחס המאמן לסוגיית השוער הראשון. “הדם שלו ירוק והקהל צריך להרים אותו לפעמים. יש לי שני שוערים, שריך כיוף ואיתמר ניצן, ואתעסק רק בהם. לא מעניין אותי מה שמדברים עליו מסביב. אני אוהב את שני השוערים שלנו. אני מאמין בשריף אבל גם הוא יודע שהוא צריך להוכיח את עצמו. כרגע הם שני השוערים שלנו עד סוף מאי, זה הסגל ועם זה אני הולך. יש לנו סגל מצוין. היה פאניקה איך ניראה ובאיזו גישה נבוא, אבל אמרתי לשחקנים שכל שחקן שעולה הוא לא פחות טוב ממי ששיחק קודם”.

דגו התייחס לשמועות על המתיחות בינו לבין דיא סבע: “הדברים יצאו מפרופורציות. צחקנו על זה באימונים. דיא היה מבואס ולקח את זה קשה, אבל מפה לצייר כאילו יש ריב ביני לבינו זה לא נכון. הוא עשה אימון בוקר מעולה למחרת והכל היה בסדר. כל אחד צריך להיות מוכן לכל תרחיש במכבי חיפה. כל החלטה היא מקצועית נטו לפי מה שטוב למכבי חיפה ולא לפי מה שמתאים למסאי דגו. הוא שחקן אדיר והוא עוד יתרום”.

דיא סבע (עמרי שטיין)דיא סבע (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */