גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #813439 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 813439        
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
9792 הודעות, 83 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    21:51   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הקונספירטור שנטש את אמונותיו המסוכנות • מדוע נהג להאמין שקבוצה של פדופילים שטניים מרושעים פועל להקמת סדר עולמי חדש  

 
  
4.10.2023
TheGuardian
אמיליה ג'נטלמן

.

*תרגום גוגל


.

במשך 15 שנים, ברנט לי בילה שעות בכל יום בצרוך תוכן "אמיתי" באינטרנט. ואז הוא התנתק. האם הוא יכול לשכנע את חבריו לשעבר להטיל ספק בתפיסת עולמם?


ברנט לי מתקשה להסביר מדוע נהג להאמין שקבוצה של פדופילים שטניים מרושעים פועל להקמת סדר עולמי חדש. הוא עוצר, נראה מבויש ואומר: "אני מתכווץ עכשיו מכל זה.


ברנט לי... "אתה פשוט מתחבר לאידיאולוגיה הזו וחושב שכך העולם עובד.

במשך 15 שנים, לי אסף סימנים לכך שמה שנקרא אדוני האילומינטי שולטים באירועים עולמיים. הוא שכנע את עצמו שאגודות חשאיות מנהלות פוליטיקה, בנקים, מוסדות דת ותעשיית הבידור, ושרוב התקפות הטרור הן למעשה קורבנות פולחניים מאורגנות על ידי הממשלה.

הוא גם נטה להאמין בעב"מים, ושסטנלי קובריק ביים וביים את הצילומים של נחיתת הירח. הוא ראה סמלים שטניים בטקס הפתיחה של אולימפיאדת לונדון 2012 ובילה את רוב זמנו בדיון בתיאוריות הללו עם קהילה מקוונת של עמיתים מאמינים. אבל ב-2018 משהו השתנה, והוא החל למצוא את הגל החדש של תיאוריות קונספירציה בלתי סביר יותר ויותר. "נמאס לי מזה. הרגשתי, אני לא יכול להתמודד עם לשמוע את זה יותר כי זה כבר לא מה שאני מאמין בו, אז פשוט התנתקתי מהאינטרנט", הוא אומר.


buzz Aldrin, טייס מודול הירח של אפולו 11, על הירח ב-20 ביולי 1969... קונספירציות טוענות שהצילומים זויפו על ידי סטנלי קובריק.

כעת לי מנסה לעזור לתאורטיקנים אחרים של קונספירציה להטיל ספק בתפיסת עולמם. הוא יישא דברים בכנס בפולין בנושא דיסאינפורמציה באוקטובר, והשיק פודקאסט שיבטל את הבחירה מדוע הוא החזיק באמונות אלה כל כך בלהט ומדוע הוא הוזה כל כך.

לי חביב ומפורש, מוכן בצורה מופרעת להודות שהוא טעה בצורה מרהיבה, אבל זה עדיין מאתגר לנהל איתו שיחה על מערכת האמונות הנטושה שלו. רוב התיאוריות נראות כל כך מגוחכות שתהליך הניסיון להבין אותן הופך מתיש. כשאני מתאמץ לעקוב אחר ההיגיון, הוא אומר: "אל תנסה לגרום לי לעשות את זה הגיוני כי זה לא. זו הסיבה שאני כל כך מתביישת במה שהאמנתי. אתה פשוט קונה את האידיאולוגיה הזו וחושב שכך העולם עובד".

גם הסיבות שלו לנטישת תנועת "האמת" (האמינים מאמינים שדיווחים רשמיים של אירועים גדולים נועדו להסתיר את האמת מהציבור) קשה להשתלב בתפיסת עולם קונבנציונלית. לי סוטה בין תחושת בושה ומשועשע מאמונותיו שלו ובמקביל מציין שזו תהיה טעות לפסול את הרעיונות הללו בגלגול עיניים חסר סבלנות, כי הם מסוכנים מאוד.

גרסאות של אותם רעיונות זכו למטבע גדול יותר בשנים שחלפו מאז התרחק מהם. בארה"ב, ההשפעה של QAnon עברה מהשוליים למיינסטרים, והמדיה החברתית הוצפה במידע מוטעה של הקבוצה. סקר של Ipsos משנת 2020 מצא כי 17% מהאמריקאים האמינו ש"קבוצה של אליטות סוגדות לשטן שמנהלות טבעת מין לילדים מנסות לשלוט בפוליטיקה ובתקשורת שלנו".

ב-2003, לי היה בן 24, מוזיקאי שעבד מאחורי הקופה במוסך בפטרבורו, כשהוריד סדרת סרטונים מהאינטרנט שהציעו נקודות מבט חלופיות ב-11 בספטמבר והציעו את מתקפת הטרור על מגדלי התאומים בניו יורק ב-2003. ספטמבר 2001 נגרם על ידי ממשלת ארה"ב, כדרך להצדיק פעולה צבאית באפגניסטן ובעיראק. נקודת המוצא שלו הייתה עמדה אנטי-מלחמתית חזקה וספקנות בריאה לגבי המניעים של פוליטיקאים, אבל משם הוא האמין שרשת של אגודות סודיות וכתות מנהלת את העולם.


תומכי דונלד טראמפ, כולל חבר QAnon ג'ייקוב צ'נסלי, AKA ילוסטון וולף, במרכז, נכנסים לקפיטול האמריקאי ב-6 בינואר 2021.

קשה לסכם בדיוק למה הוא עשה את הצעד הזה - ועוד יותר קשה להבין את עיסוקו מאוחר יותר בפדופילים וברציחות פולחניות. הוא מנסה להסביר מתי אנחנו נפגשים אחר הצהריים של יום חול בבר יין ריק בריסטול (מלצרים בטלנים ממשיכים להציץ, נבהלים משברי שיחות על לטאות שטניות), אבל אני צריך לשלוח לו דוא"ל כמה ימים לאחר מכן לבקש ממנו לנסות הסבר שוב.

התשובה שלו נותרה מבלבלת, אבל מתחילה בחברותם של ג'ורג' וו. בוש והדמוקרטית ג'ון קרי, כשהם באוניברסיטת ייל, במועדון הגולגולת והעצמות, אגודת סטודנטים סודית שעורכת טקסים חולניים בצורה מוזרה. זה הוביל אותו להאמין שיש פוליטיקאים מרושעים שמתעניינים בטקסים שטניים. "ברגע שהטיעונים האלה נפעמים, קל פשוט להמשיך לרדת בבור הארנב ולמצוא עוד נקודות לחיבור", הוא אומר. "ברגע שיש לך ראייה כל כך מוטה על העולם, אתה יכול להיות משוכנע בדברים אחרים."

הטון של הפודקאסט שלו הוא אופטימי בצורה מדאיגה, פטפטנית ומצחיקה עם אמנים לשעבר אחרים שמצטרפים כאורחים. "אם אני צוחק על חוקרי קונספירציה, זה בגלל שאני צוחק על עצמי", הוא אומר. "זה מצחיק - שאתם מבוגרים שמאמינים בסנטה קלאוס או משהו מגוחך באותה מידה."


ג'ורג' בוש כסטודנט באוניברסיטת ייל, שם השתייך לחברת הגולגולת והעצמות.

זה מרגיש מוזר להיות עליז על משהו שספג את חייו במשך כל כך הרבה שנים בצורה כה הרסנית - למעט גיבוש קריירה או הקמת משפחה. זו גם נראית תגובה גלויה לסביבה שיש בה רצף רב עוצמה של אנטישמיות ועליונות לבנה. לי אומר שהוא הבין לגמרי את האנטישמיות רק כשעזב.

מה הפך אותו לפגיע? חלקית, הוא מאשים את החינוך שלו. "לא לימדו אותי איך להעריך מידע או איך לעשות מחקר", הוא אומר. "אני לא חושב שחסרה לי אינטליגנציה, אבל הייתי מאוד תמים לגבי פוליטיקה ואיך העולם עובד בפועל".

היה לו חינוך מופרע: ראשית, בבית ספר תיכון אמריקאי בבסיס הצבאי בפרנקפורט, שם בילה חלק ניכר מילדותו עם אמו האנגלית ואביו החורג האמריקני, אשר שירת בחיל האוויר האמריקני; מאוחר יותר, בקולג' באנגליה, ממנו גורש (בשל עישון גראס) והתחיל לנגן בלהקה. הוא בילה שעות בהפקה מוזיקלית במחשב שלו ופיתח מיומנויות אינטרנט מתוחכמות, בתקופה שבה רוב האנשים בקושי היו מקוונים. זה נתן לו גישה מוקדמת לאתרים המנוהלים על ידי תיאורטיקנים של קונספירציה כמו דייוויד איקה; עד מהרה הוא בילה תשע שעות ברצף בצרוך תוכן אמיתי באינטרנט.

חבריו, משפחתו וחברי הלהקה שלו השתעממו מהאובססיות שלו והוא נסוג בהדרגה כדי להתמקד בחברות מקוונת עם אנשים שהיו מוכנים גם להאמין שהאילומינטי והבונים החופשיים חדרו לממשלות גלובליות.

כאשר הפיגועים ב-7/7 התרחשו בלונדון ב-2005, והרגו 52 בני אדם, לי היה מקוון, חיפש עם עמיתים אמיתים ראיות לכך שהפיגוע תוזמר על ידי ממשלת בריטניה. הם בחנו את הצילומים של התוקפים הולכים לתחנת הרכבת בלוטון ונחשדו על ידי האופן שבו נראה כי מעקות פורסים את רגלו של אחד התוקפים; הם החליטו שהתמונה עברה פוטושופ לפני ששוחררה על ידי המשטרה. כעת הוא מכיר בכך שהתקלות עשויות להיות פשוט תוצאה של טכנולוגיית טלוויזיה במעגל סגור רעועה ולא מעבודתם של מוחות כת.

הוא הקדיש חודשים לבניית הסבר חלופי להתקפות והפצת התיאוריות שלו דרך הבלוג שלו. "אני מתבייש לשים כל כך הרבה שקרים בחוץ. לא התכוונתי לשקר, פשוט הייתה לי תמונה לא נכונה". הוא טוען שזה בא ממקום טוב. "רציתי למצוא את האנשים האמיתיים שארגנו את הפיגועים; רציתי צדק עבור הקורבנות. אבל טעיתי וזה הוציא את האשמה מהעבריינים האמיתיים, אנשים שעשו משהו נורא".

נעמי קליין בוחנת את התפתחות הקונספירציה בספרה החדש דופלגנגר, ומציינת שלעתים קרובות אנשים נכנסים לשליטתה משום שהם מחפשים פתרון מעשי לתחושת חוסר הוגנות. לאנשי קונספירציה יש "פנטזיה של צדק", בתקווה שניתן יהיה לעצור ולעצור את האליטות עושות הרשע. "תאורטיקני קונספירציה טועים בעובדות, אך לעתים קרובות מבינים את הרגשות נכונים", היא כותבת. "התחושה שכל אומללות אנושית היא רווח של מישהו אחר... התחושה שמסתירים אמיתות חשובות." היא מצטטת את מסקנתו של חוקר העיתונות הדיגיטלית, מרקוס גילרוי-וור, כי: "תיאוריות קונספירציה הן הטעיה של אינסטינקט פוליטי בריא ומוצדק: חשדנות."


סלייס פיצה אחד יותר מידי... המשטרה סגרה את מסעדת "Pizzagate" בוושינגטון די.סי. שהפכה למוקד עבור חוקרי קונספירציה.

התיאבון של לי לקונספירציות החל לדעוך כאשר השדרן האמריקאי "אלט-right" אלכס ג'ונס החל לטעון שהירי בבית הספר סנדי הוק ב-2012 הוא מתיחה, שאיש לא מת והורי 20 הילדים שמתו הם "שחקני משבר" - נשכר לשחק קורבנות אסונות. לי מצא שזה בלתי סביר והרגיש עצבני מתאוריות פרועות אחרות שמסתובבות ברחבי האינטרנט - שג'סטין ביבר ואמינם היו שיבוטים של אילומינטי, שטבעת פדופילים, שבה מעורבים אנשים ברמה הגבוהה ביותר של המפלגה הדמוקרטית, פועלת מתוך מסעדת פיצה בוושינגטון. "הסתכלתי על Pizzagate וחשבתי, 'טוב, זה פשוט טיפשי'." (הוא מבלה שישה פרקי פודקאסט בהפרכת קונספירציית Pizzagate; זה נראה סיכום יותר חריף).

כשקוביד גרם לעלייה בפופולריות של חוקרי קונספירציה, לי כבר גמר עם זה, ופשוט ציין שאם באמת הייתה תנועה עולמית שפועלת להקמת סדר עולמי חדש באמצעות המגיפה, הם מתנהלים על זה בצורה לא מתואמת בצורה מדהימה. ובצורה מבולבלת. "הממשלות לא פעלו זו בזו. לא הייתה מכונה משומנת היטב; זה היה לא מאורגן. אף אחד לא היה אחראי".

הוא מבין מדוע אנשים אחרים נמשכו לרעיון: "בדיוק כמו ש-9/11 הביא אנשים לקונספירציות, קוביד היה עוד רגע שבו אנשים פחדו ורצו תשובות, והם מצאו משפיעני קונספירציה שאמרו: 'אל תדאג בקשר לזה, זה לא אמיתי.'"

לי היה מאמץ מוקדם של רעיונות שגדלו בפופולריות ככל שאנשים מבלים יותר זמן באינטרנט, וכאשר האמון בתקשורת המיינסטרים מתערער עם ההצעה (המופצת רבות על ידי נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ) שהם מפיצים של חדשות מזויפות. הופעתו של QAnon (המפיץ את התיאוריה חסרת הבסיס לפיה טראמפ נאבק בחבורה של שטניסטים סוחרי מין, שחלקם היו דמוקרטים) משכה יותר אנשים לעולם הזה. האינטרסים של לי קדמו להגעתם של אלגוריתמים רבי עוצמה מעצבי דעה שדוחפים אנשים ללולאות סגורות של נרטיבים נטולי עובדות. מאז שעזב את החבורה הוא פיתח בהירות חדה לגבי המניעים הפיננסיים האינטרסנטיים של קונספירציות שפועלות להרוויח רווחים מהנוכחות המקוונת שלהם עם שליחות פרועות יותר ויותר.

"זו בעיה גדולה שהולכת ומחמירה הרבה יותר. אנשים עוברים מניפולציות עם מידע מוטעה", הוא אומר. הוא הפריע למותה בשנת 2021 של אשלי באביט, האישה שנורה על ידי שוטר במהלך המהומות ב-6 בינואר בתוך הקפיטול של ארה"ב. פיד הטוויטר שלה היה מלא בהתייחסויות לקונספירציות QAnon. "זה יכול היה להיות אני או בן זוגי", הוא אומר על באביט. "היא האמינה במה שהאמנו. זה מה שגרם לי לחשוב שאני צריך לדבר, לספר את הסיפור שלי כדי לעזור להוציא קונספירציות אחרות החוצה, כדי שהם לא יהפכו לאשלי הבא".

לי יש כעת עבודה במפעל (הוא התבקש על ידי מעסיקיו לא להזכיר את שם החברה) אבל מבלה כל הפסקת צהריים וערב בניתוח גלים חדשים של מידע מוטעה. תהליך הגמילה שאב אותו הלאה לעולם שהוא דחה. "אני רוצה להילחם בהם ולאתגר אותם. אני לגמרי אובססיבי להסביר מה הם."

אלכסנדר אלאפיליפ, מנכ"ל EU DisinfoLab, ארגון לא ממשלתי שבסיסו בבריסל, הזמין את לי לדבר עם אקדמאים ורגולטורים בכנס בנושא התמודדות עם הפצת מידע מוטעה מקוון. "חוקרי מדיניות שוכחים לפעמים את ההשפעה האמיתית על חיי אדם. אנחנו כבר לא מדברים על תנועות שוליים קלות; הרדיקליזציה מתפשטת באמצעות מערכת מורכבת של אמונות. זה לא משהו שצריך להקל בו ראש", הוא אומר.

קאלום הוד, ראש מחקר במרכז למלחמה בשנאה דיגיטלית, אומר שפלטפורמות המדיה החברתית הגבירו את המעורבות ברעיונות קיצוניים. "קונספירציות יכולות להיראות מגוחכות בעיני לא-מאמינים, בין אם מדובר בטענותיו של דיוויד איקה על השתלטות זוחלים ובין אם מדובר בטענות של QAnon על קבורה עולמית של פדופילים. אבל מה שהופך את זה למסוכן הוא שמישהו יכול להתחיל בהזדהות עם התקפותיו של דיוויד איקה על 'הממסד' ובסופו של דבר לקנות את הקונספירציות הגרוטסקיות שלו על השואה", הוא אומר.


"אולי זה לא בעצם מה שקורה"... לי מעדיף גישה אמפתית לקונספירציות.

בתור קונספירטור לשעבר, לי מקווה שהוא יהיה מצויד יותר לעזור לאנשים שעדיין תקועים באמונות הללו. במקום להתנגד להם, הוא מסוגל לנקוט בגישה אמפתית יותר. "הרעיונות האלה לא זרים לי - הם טבע שני. רוב הקונספירציות רוצים עולם טוב יותר. הם חושבים שמשהו רע קרה, והם רוצים לחשוף אותו. אני חושב שאם אתה יכול להישען על זה איתם, ולהגיד: 'כן, אני מבין למה זה ידאיג אותך, אבל אולי זה לא בעצם מה שקורה'. אני חושב שזו דרך טובה יותר לגשת לזה".

לדבריו, נדרש זמן ואנרגיה לעזור לאנשים לפרק את הרבדים הרבים של תיאוריות מורכבות. מודאג מההשלכות על חופש הביטוי, הוא לא בטוח שרגולציה מקוונת גדולה יותר היא חלק מהתשובה. "אני בדרך כלל אומר לחברים ולבני משפחה: 'אתה האדם הכי טוב לעשות את זה. הם יבטחו ויכבדו אותך יותר מכל זר שמאתגר אותם, אז תצטרך להכיר את האמונות שלהם. אתה גם יודע כמה רחוק אתה יכול לדחוף אותם לפני שהם יתעצבנו, אל תחצו את הגבול הזה. שמרו עליהם קרוב, היו מכבדים והזכירו להם שאתם מעריכים את הדאגות שלהם".

עד כה, ניסיונותיו של לי להציל אחרים זכו להצלחה מוגבלת. הוא הודח על ידי הקהילה המקוונת לשעבר שלו. "הכוונה הראשונה שלי הייתה רק להחזיר את החברים שלי מחור הארנב - זה פגע בי. הם ניתקו אותי לגמרי, התייחסו אליי כאל פרה". היו שטענו ש"האליטות" שילמו לו, אבל הוא נחוש להתמיד. "יש חברים ובני משפחה של אנשים שנקלעו לזה שיוצרים איתי קשר כדי לומר: 'תודה ששיתפת את זה: באמת האמנת בכל הטירוף הזה, היית סופר עמוק אבל יצאת החוצה - וזה נותן לנו תקווה'".

מקור:
https://www.theguardian.com/society/2023/oct/04/escape-from-the-rabbit-hole-the-conspiracy-theorist-who-abandoned-his-dangerous-beliefs



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  להלן מרכיבים: פויקה 05.10.23 21:51 1
     זה כל הדברים או כלום? תמיד כשרוצים לבטל משהו מכלילים עם עוד נושאים הזויים, סדר עולמי חדש או בשמו הידוע אג'נדה 2030, נחתמה על ידי ישראל מלמ 06.10.23 02:22 23
         אמת לבוב 06.10.23 03:01 24
         אלו הדברים הרלוונטיים לכתבה בראש האשכול מלמ, הדברים שמושא הכתבה האמין בהם ועסק בם. להזכירך, גם כאן ברוטר פויקה 06.10.23 08:22 32
             יש ''מטורללים'' כפי שאתה מכנה אותם, בכל מחנה. אני מעדיפה לקרוא להם אנשים שחושבים אחרת ממני. להכליל תחת מטורלל כ''כ הרבה נושאים מלמ 06.10.23 08:36 35
             מה ההגדרה שאתה מציע ל-''מטורלל'' שהוא לא ''מישהו שאתה לא מסכים איתו''? זבנג וגמרנו 06.10.23 13:54 52
                 שאלתי אותי לדעתי אך דעתי אינה חשובה או משמעות, מחילה אך אני לא מוצא טעם לדון בכך; הרי ניתן להפליג רחוק בדבר פויקה 06.10.23 14:27 53
                 המסגור של מטורלל/נורמלי, הוא מסגור מוטעה(בעיני) צידלקט 06.10.23 15:30 56
         מדוייק ווגאס123 06.10.23 11:30 41
  עכשיו הוא עבר לצרוך תוכן ''אמיתי'' של התשקורת. Solon 05.10.23 21:56 2
     אם אתה לא יכול לנצח אותם תצטרף אליהם מושיקו10 05.10.23 21:58 3
  אהבתי את הבאת הכתבה, במיוחד שאלה דעות כל כך נפוצות ממש כאן יוסף גוסטאר 05.10.23 22:02 4
  אמנם יש קונספירציות טיפשיות. אבל יש גם דברים שהתגלו כאמת או שיכולים להיות אמת Naf869 05.10.23 22:09 5
     השפיץ בישראל זהו ''רצח רבין'' . כל כך הרבה חורים בגירסה הרשמית שאין ילד בישראל שמאמין שהיא נכונה LCH 05.10.23 22:12 7
  אז הוא הצטרף לסורוס? עידודו 05.10.23 22:11 6
  בקיצור, להתחבר לאינטרנט רימון? ilanka 05.10.23 22:14 8
     שלילי! אתה לא חלק מהמטריקס 🪬♾️🪬 פויקה 05.10.23 22:52 13
  מתי התשקורת השמאלנית תנטוש את מארג השקרים ? OurVotesMatter 05.10.23 22:28 9
  ההבדל בן קונספירציה לאמת הוא לפעמים חודשים ספורים,לפעמים שנים רבות. Smartaxi 05.10.23 22:31 10
  מנסה להבין Seagulls 05.10.23 22:32 11
     מה שאני לא מבין, מדוע הימין נלחם בעד הגירסה של שמגר מלאת החורים LCH 05.10.23 22:44 12
     + פויקה 05.10.23 22:52 14
         בדיוק היום נחשפתי לסרטון היוטיוב הזה- בזכות דומינו קישור למטה👇 לבוב 05.10.23 22:56 15
             אל תכתוב את הניק המפורש 'דומ*נו'! ''סרטון היוטיוב'' - אותיות *סרטנ* = מאכל גויים לא כשר ולכן ארמגדון! פויקה 05.10.23 23:10 18
                 עזוב שטויות! תצפה בסרטון (פחות מ5 דקות). ונראה אם לא תשתכנע לבוב 05.10.23 23:15 19
             די נו מדובר בשישיה עם קבלות R_T 06.10.23 12:33 43
                 מה זה שישיה עם קבלות? לבוב 06.10.23 12:41 45
                     דומינו. המילה 'דומינו' משמעותה היא שישיה, זה במקור שיש לאיזה מדחק ילדים עם קוביות - פאה אחת של הקובייה היא 6. פויקה 06.10.23 12:44 46
                         אם כך אז אני זוגיה לבוב 06.10.23 12:46 47
                             R.t סובר שאתה מג'נון? נו, גם אני סובר שאתה מג'נון.. פויקה 06.10.23 12:52 48
                     'שישיה' זה חולה נפש חכם ציון 06.10.23 12:52 49
     שביל גייטס מדבר על הקטנת האוכלוסיה Crucial 06.10.23 04:28 27
         כדאי לדעת על מה בילי מדבר Seagulls 06.10.23 05:58 30
             כן, אני יודע שהוא משקיע הרבה כסף ודברים שעוזרים באופן ישיר לאנושות Crucial 06.10.23 15:11 55
     הכל אמיתי יהודי אמיתי 06.10.23 04:56 29
  כשקלאוס שוואב אומר במפורש שבעולם העתידי לא נאכל בשר אלא חרקים, לא נטוס ונשתמש במטבע דיגיטלי זו קונספירציה? scooterman 05.10.23 23:02 16
     רק מה שדני קושמרו ונדב איל אומרים זו אמת pedro 05.10.23 23:24 20
     הקונספירציה זה מה שאתם עושים מזה Crucial 06.10.23 04:23 26
  אין שום קונספירציה. ג'פרי התאבד ונעלמו כל יומני הלקוחות פרופט 05.10.23 23:10 17
  על זה הוא מתלונן?? 👇 פרה אדומה 05.10.23 23:26 21
  בטח בסוף הם שילמו לא הרבה או איימו על אנשים חשובים לו כדי שיפסיק.. moto123 05.10.23 23:44 22
     להמציא קונספירציה חדשה כתגובה לכתבה על קונספירציות Crucial 06.10.23 04:16 25
         אי אפשר להתווכח עם קונספירטורים. הם ברגע ממציאים קונספירציה חדשה כדי לחפות על כשל אוהב ישראל 06.10.23 08:56 37
     למה אתה חושב שהוא מעניין מישהו? R_T 06.10.23 12:34 44
  חרטא ברטא והכותב ידוע בדעותיו יהודי אמיתי 06.10.23 04:52 28
  יש באמת כתות שונות ומשונות בעולם ולהם תכניות שונות ומשונות, והאמת והשקר מתערבבים ביחד, למשל אירגון אילומאטי באמת קיים אריה33 06.10.23 07:47 31
  לפורום שחף פילוביץ חלוץ שפוי 06.10.23 08:24 33
  את הגופה של אלביס ראינו כבר? ואת של היטלר? Stardust 06.10.23 08:30 34
  תרגום גוגל אוהב ישראל 06.10.23 08:55 36
     לכן זה עדיין מאתגר לנהל איתו שיחה פיניקית 06.10.23 09:36 38
  לדעתי אפשר להסביר *חלקית* את התופעות הללו בימינו בכך שדרך ההיגיון, המדע והפיתוחים הטכנולוגים היא דרך קשה. galt 06.10.23 10:04 39
     בדיוק Crucial 06.10.23 15:02 54
  יש לא מעט שיכולים להפיק תועלת רבה מהעזרה של ברנט לי הכל_דבש 06.10.23 10:22 40
  יש פדופילים גם שטניים. והיה אפשטיין אחד. ויש רשתות מסחר בקטינים. משה בן אברהם 06.10.23 12:22 42
  הינדוס תודעה למטומטמים. כורכים גרעין אמת עם הזיות ויוצרים מצג שוא שהכל שקר Reflektor 06.10.23 13:01 50
  לדעתי זה המשפט הכי רלוונטי רייסטלין 06.10.23 13:43 51

   
   
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
9792 הודעות, 83 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    21:51   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. להלן מרכיבים:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

פיצה גייט
אלכס ג'ונס
QAnon
אחוות האייבי ליג 'הגולגולת והעצמות'
נחיתה על הירח
סדר עולמי חדש
חיסונים
אילומינטי




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלמ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.21
7173 הודעות, 19 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    02:22   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. זה כל הדברים או כלום? תמיד כשרוצים לבטל משהו מכלילים עם עוד נושאים הזויים, סדר עולמי חדש או בשמו הידוע אג'נדה 2030, נחתמה על ידי ישראל  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
מקודמת כבר שנים והסכמים שלה נחתמו הן בתקופת ביבי והן בתקופת בנט לפיד ומקודמים גם כיום בתמיכה מלאה של האופוזיציה.
כך שממש לא ברור לי מה קונספירטיבי בזה.
האו"ם מצהיר שאימץ את האג'נדה וכך גם גופים כמו ה- who. כל המידע נמצא באתרים הרשמיים של הגורמים המקדמים.... וכן באתר של הגוף היוזם wef.
תמונותיהם של ביבי, בנט, לפיד ורבים טובים אחרים נמצאות בגאווה באתר הפורום הכלכלי העולמי. משתמשים בסיסמאות שלהם כל הזמן. כמו סיסמת המגפה- build back better או היעד הקבוע שהוא 2030 וכו'
איך זאת קונספירציה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לבוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
29141 הודעות, 160 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    03:01   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. אמת  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
9792 הודעות, 83 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    08:22   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אלו הדברים הרלוונטיים לכתבה בראש האשכול מלמ, הדברים שמושא הכתבה האמין בהם ועסק בם. להזכירך, גם כאן ברוטר  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
יש לנו חבר אחד (לפחות) שעונה על 4 סעיפים מתוך הרשימה (לפחות 4 למיטב ידיעתי).

ואל תנסי להלבין ולמזער את הנושאים - זה כתוב וברור כאן כשמש. המורכביות והגוונים הנוספים שאת חושבת להדגיש אינם רלוונטיים לאשכול הזה.

אולי פעם את הסוף תקבלי את העובדה שיש מטורללים קיצוניים מוכי קונספירציות בעולם, וחלק מהם שייכים ל"מחנה שלך" באופן מובהק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלמ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.21
7173 הודעות, 19 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    08:36   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. יש ''מטורללים'' כפי שאתה מכנה אותם, בכל מחנה. אני מעדיפה לקרוא להם אנשים שחושבים אחרת ממני. להכליל תחת מטורלל כ''כ הרבה נושאים  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
לא מאפשר דיון רציני ואחראי על הנושאים עצמם. זו בדיוק אבן המחלוקת בינינו. אני יכולה לבחור מה מעניין אותי ולהתייחס. לא חייבת להתייחס להכל כמקשה אחת.
א. כי הם לא.
ב. החיים לא מתנהלים ככה. הנורמלי, הבוגר והאחראי לתת תשומת לב לעיקר ולברור את המוץ מן התבן. למה אתה חושב שאנשים איבדו אמון במשרד הבריאות והחיסונים? בדיוק בגלל זה. אתה כמובן יכול להמשיך להכליל על פי איש אחד או כמה אבל הרוב לא יתחברו ויבחרו להמשיך לחשוב לבד. לאט לאט יהיו עוד ועוד נושרים. כפי שקורה הלכה למעשה בנושא החיסונים. הנושא בנפשך למה אתה לא עושה חושבים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
72814 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    13:54   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. מה ההגדרה שאתה מציע ל-''מטורלל'' שהוא לא ''מישהו שאתה לא מסכים איתו''?  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
9792 הודעות, 83 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    14:27   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. שאלתי אותי לדעתי אך דעתי אינה חשובה או משמעות, מחילה אך אני לא מוצא טעם לדון בכך; הרי ניתן להפליג רחוק בדבר  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
סובייקטיבי זה. שנית, אני בהחלט יכול לזהות ולהצביע על אנשים בעולם האמיתי ולומר עליהם בגלוי שלדעתי הם "מטורללים", לדוגמה אלכס ג'ונס הוא מטורלל לדעתי, האדם שבגינו פתחתי את האשכול הוא ללא ספק נתפס כמטורלל לשעבר על פי קנה המידה הפרטי שלי.

*אני לא מכיר אף ניק ברוטר שמתאים לתפיסה שלי להגדרת "מטורלל", אפילו החבר פייזר אינו עונה על כך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צידלקט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.10.20
5364 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    15:30   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. המסגור של מטורלל/נורמלי, הוא מסגור מוטעה(בעיני)  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
בגדול לבני אדם יש צרכים נפשים, מאוד יתכן שאלה שמאמינים לכל דבר שקוראים בעיתון ואלה שלא מאמינים לשום דבר שקוראים בעיתון, צורכים את שקט נפשי וביטחון כוזב של לדעת את ה"אמת", כל אחד בצורה שלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ווגאס123 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.6.17
6893 הודעות, 40 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    11:30   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. מדוייק  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Solon
חבר מתאריך 28.8.23
632 הודעות
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    21:56   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. עכשיו הוא עבר לצרוך תוכן ''אמיתי'' של התשקורת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מושיקו10
חבר מתאריך 30.1.22
232 הודעות
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    21:58   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אם אתה לא יכול לנצח אותם תצטרף אליהם  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
באנגלית זה נשמע יותר טוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
11160 הודעות, 138 מדרגים, מינוס 36 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    22:02   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אהבתי את הבאת הכתבה, במיוחד שאלה דעות כל כך נפוצות ממש כאן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Naf869 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.20
13408 הודעות, 35 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    22:09   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אמנם יש קונספירציות טיפשיות. אבל יש גם דברים שהתגלו כאמת או שיכולים להיות אמת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
השמאל ותקשורת השמאל החליטו שכל דבר שהימין אומר זה קונספירציה. בכך הם מנסים להשתיק דיונים ולא לענות על שאלות רציניות.

דוגמא קלה זה הלפטופ של האנטר ביידן. למשך תקופה ארוכה ניסו להשתיק את הסיפור וקראו לזה קונספירציה. כל דיון רציני בנושא הושתק. עכשיו אנחנו יודעים שזה לא רק אמת, אלא שהשמאל ניסה להסתיר את השחיתות של משפחת ביידן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LCH
חבר מתאריך 2.6.21
10736 הודעות
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    22:12   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. השפיץ בישראל זהו ''רצח רבין'' . כל כך הרבה חורים בגירסה הרשמית שאין ילד בישראל שמאמין שהיא נכונה  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
מדוע המדינה מסתירה את האמת ?
מדוע בקשה כל כך פשוטה של חופש המידע לגבי אמבולנס של מד"א חוסה תחת איסור פרסום ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עידודו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.5.22
4515 הודעות, 39 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    22:11   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אז הוא הצטרף לסורוס?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
והיום הוא טרנסגנדר שקולט מהגרים ואוכל חרקים ברכב החשמלי עם דגל אוקראיינה? אה ואוכל SPIRIT COOKING אצל מרינה אברמוביץ וסלברטיס..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
133400 הודעות, 300 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    22:14   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. בקיצור, להתחבר לאינטרנט רימון?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

מודה שאני ברגשות מעורבים נוכח הידיעה הזו - ובפרט נוכח אינספור אשכולות ואתרי תוכן (אפילו לפני כעשרים שנה), בהם דנו בקונספירציות כאלה ואחרות:
לא פעם זה היה משעשע. העניין הוא, שנראה כי עבור חלק מהגולשים - מדובר במדרון חלקלק, שאולי מטשטש את הגבולות בין אמת לדמיון.

...כמובן, אלא אם מתעלמים מן העובדה הידועה, שכולנו חלק מהמטריקס.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
9792 הודעות, 83 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    22:52   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. שלילי! אתה לא חלק מהמטריקס 🪬♾️🪬  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
OurVotesMatter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.4.22
3851 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    22:28   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. מתי התשקורת השמאלנית תנטוש את מארג השקרים ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Smartaxi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.21
5127 הודעות, 83 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    22:31   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ההבדל בן קונספירציה לאמת הוא לפעמים חודשים ספורים,לפעמים שנים רבות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין להגיב להודעה זו,זוהי הודעת קונספירטור🧐



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
30868 הודעות, 190 מדרגים, 366 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    22:32   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. מנסה להבין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
על חצי רגל

כי אין לי זמן

כלומר
כת גולגולת ועצמות וכת הבוהמיין גרוב זה לא אמיתי?
הפעילות של ג׳פרי אפשטין וחבריו זה לא אמיתי?

ממשלות העולם מדברות על עצמים בלתי מזוהים
אז אם אזרח מהרחוב ידבר על זה הוא נחשב להזוי?

נשיאים ומלכים וראשי ממשלה כבר עשרות שנים
מדברים על השאיפה והצורך לסדר עולמי חדש.
אז לאזרח מהרחוב אסור להגיד שזה השאיפה שלהם? (מחשש שיחשבו שהוא משוגע)

ביל גייטס וחבריו
מדברים על הצורך להפחית באוכלוסיית העולם?
או שזה חלום שחלמתי?

אני שלחתי (?) סוכני שבכ לצעוק מתחת למרפסת של לאה ויצחק בתל אביב
בימי שישי במשך שעות ״רבין רוצח רבין בוגד״

מעניין למה האשם העיקרי כרמי גילון
קיבל את הפריבילגיה להיות בין אלו שיקבעו את הרכב ועדת החקירה לרצח רבין
והמנדט שינתן לה
(לא אני כתבתי את זה בספר שלו)

כל אזור הפנטגון מרושת במצלמות בכל פינה
מעניין איך אף מצלמה לא קלטה מה היה בספטמבר 11

אגבוש
הייתי בגבעת הקפיטול ביום ההוא
ראיתי את האנטיפות בשעת פעילות
ואיך הם מחליפים בגדים
כשצריך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LCH
חבר מתאריך 2.6.21
10736 הודעות
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    22:44   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מה שאני לא מבין, מדוע הימין נלחם בעד הגירסה של שמגר מלאת החורים  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
איזה התקפה פרועה של נתניהו על מרדכי קידר ?
למה לימין אין שום צורך לבדוק מה אירע שם באמת ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
9792 הודעות, 83 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    22:52   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. +  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לבוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
29141 הודעות, 160 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    22:56   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. בדיוק היום נחשפתי לסרטון היוטיוב הזה- בזכות דומינו קישור למטה👇  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/813322.shtml#13



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
9792 הודעות, 83 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    23:10   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. אל תכתוב את הניק המפורש 'דומ*נו'! ''סרטון היוטיוב'' - אותיות *סרטנ* = מאכל גויים לא כשר ולכן ארמגדון!  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לבוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
29141 הודעות, 160 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    23:15   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. עזוב שטויות! תצפה בסרטון (פחות מ5 דקות). ונראה אם לא תשתכנע  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
R_T לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
15313 הודעות, 91 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    12:33   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. די נו מדובר בשישיה עם קבלות  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
הוא מחרטט פה כבר שנים על כל מיני הזיות שרצות לו בראש ופעם אחת הוא לא פגע
הוא שרלטן שוקרן ובאמת שאני לא מבין למה הוא עוד לא נחסם על השטויות שלו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לבוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
29141 הודעות, 160 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    12:41   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. מה זה שישיה עם קבלות?  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
9792 הודעות, 83 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    12:44   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. דומינו. המילה 'דומינו' משמעותה היא שישיה, זה במקור שיש לאיזה מדחק ילדים עם קוביות - פאה אחת של הקובייה היא 6.  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לבוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
29141 הודעות, 160 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    12:46   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. אם כך אז אני זוגיה  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
אתה יכול להרגיע את R.t?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
9792 הודעות, 83 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    12:52   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. R.t סובר שאתה מג'נון? נו, גם אני סובר שאתה מג'נון..  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חכם ציון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.08
4888 הודעות, 32 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    12:52   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. 'שישיה' זה חולה נפש  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
כנ"ל 'מקרה 6'



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Crucial לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1296 הודעות, 5 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    04:28   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. שביל גייטס מדבר על הקטנת האוכלוסיה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
על מה אתה חושב שהוא מדבר:
א. אנשים חיים יותר ויותר זמן, ויש לנו מחסורים במקום או במזון, אז למען העתיד שלנו עדיף שאנשים יעשו פחות ילדים.
או
ב. אני יהנדס בסוד מגפה שתהרוג מיליוני אנשים, וישכנע את כל המדענים והפוליטיקאים בכל העולם לא לגלות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
30868 הודעות, 190 מדרגים, 366 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    05:58   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. כדאי לדעת על מה בילי מדבר  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
מעבר לזה שצריך להקשיב

צריך גם לדעת טוב את ההיסטוריה שלו (ושל אבא שלו)
צריך לדעת מה היו הפעילויות שלו
צריך לדעת איפה הוא מושקע
ולמי הוא ״תורם״

נניח ב30 השנים האחרונות
ובפרט 5 שנים אחורה ועד היום

אגבוש
יצא לך לשמוע על הארוע שבילי הרים בnyc אוקטובר 2019?

Event 201

Check it out

יצא לך לשמוע כמה בילי מושקע בחיסונים
וכמה כסף הוא מצפה להרוויח מזה?

יצא לך לשמוע איזה דברים בילי קונה בשנים האחרונות?

יצא לך לשמוע על מרינה?
ידידה טובה שלו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Crucial לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1296 הודעות, 5 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    15:11   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. כן, אני יודע שהוא משקיע הרבה כסף ודברים שעוזרים באופן ישיר לאנושות  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
כמו חיסונים, מאבק במחלות שהורגות מיליוני אנשים בשנה כמו מלריה, וכו'
הלוואי ועוד אנשים היו עושים מה שהוא עושה.

אבל לא הבנתי מה קשר זה לשאלה ששאלתי. אתה מסוגל לענות על דבר אחד בלי לפתוח עוד ועוד דלתות וחורים על חבר או ידיד כזה או אחר שאמר דבר כזה או אחר - בלי שום עובדה או סיבה הגיונית, רק תאוריות?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי אמיתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.17
5298 הודעות, 35 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    04:56   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. הכל אמיתי  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
פשוט יש אנשים טיפשים שמשלמים תהם כסף לכתוב דברים טיפשיים כנגד האמת, יש פה כאלה כן, המשולמים אני קורא להם, בדיוק כמו שלא היתה שום קורונה מעולם ואף אחד לא באמת נפטר מקורונה, תן להם לברבר אלו אותם אנשים תמיד ( שבולעים את הכובע כל פעם שהאמת יוצאת לאור)
הקונספירטורים היחידים אלו הם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
scooterman לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.1.14
864 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    23:02   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. כשקלאוס שוואב אומר במפורש שבעולם העתידי לא נאכל בשר אלא חרקים, לא נטוס ונשתמש במטבע דיגיטלי זו קונספירציה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל אלה הם היבטים שונים של הסדר העולמי החדש. מה קונספירטיבי בכך?
מדינות יאבדו את ריבונותם לטובת ארגונים גלובליסטים בנושאי הגירה, אנרגיה, מלחמה במגפות ועוד תחומים רבים. זה האידיאל הפרוגרסיבי. מה הקונספירציה כאן?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pedro
חבר מתאריך 26.3.08
24303 הודעות
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    23:24   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. רק מה שדני קושמרו ונדב איל אומרים זו אמת  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Crucial לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1296 הודעות, 5 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    04:23   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. הקונספירציה זה מה שאתם עושים מזה  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
כל הדברים האלה יכולים להיות נכונים, או לא, אבל שאתם גורמים לזה להשמע כמו "אנשי הצללים רוצים להשתלט על העולם" פה מתחיל הלעג על הקונספירציות שלכם.

אני מניח שחלק מזה מגיע מזה שאתם חושבים שלדעה כזאת או אחרת של בנאדם אחד יש איזשהו כוח אבסולוטי על העולם. יש בזה משהו מאוד ילדותי בסגנון "העולם כזה כאוטי וזה נורא מבלבל, אני חייב שתהיה קבוצה אחת של אנשים ששולטים בהכל ואז הכל יהיה ברור"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.17
12311 הודעות, 60 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    23:10   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אין שום קונספירציה. ג'פרי התאבד ונעלמו כל יומני הלקוחות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
59241 הודעות, 365 מדרגים, 717 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    23:26   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. על זה הוא מתלונן?? 👇  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
" התייחסו אליי כאל פרה".

ציטוט מאת: פויקה




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
moto123 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.5.12
5300 הודעות, 40 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בתשרי תשפ''ד    23:44   05.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. בטח בסוף הם שילמו לא הרבה או איימו על אנשים חשובים לו כדי שיפסיק..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Crucial לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1296 הודעות, 5 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    04:16   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. להמציא קונספירציה חדשה כתגובה לכתבה על קונספירציות  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
זה חייב להיות ציני



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב ישראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
17232 הודעות, 226 מדרגים, 451 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    08:56   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. אי אפשר להתווכח עם קונספירטורים. הם ברגע ממציאים קונספירציה חדשה כדי לחפות על כשל  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
R_T לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
15313 הודעות, 91 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    12:34   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. למה אתה חושב שהוא מעניין מישהו?  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי אמיתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.17
5298 הודעות, 35 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    04:52   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. חרטא ברטא והכותב ידוע בדעותיו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
צריך להאמין בכל הדברים האלה, נסיון טיפשי של "איש אמת" להנדס לכם את המח, הכל נכון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
19622 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    07:47   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. יש באמת כתות שונות ומשונות בעולם ולהם תכניות שונות ומשונות, והאמת והשקר מתערבבים ביחד, למשל אירגון אילומאטי באמת קיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ובעתיד כנראה יחלש ויעלם
ואז יחשבו שאף פעם לא היה קיים

ולכן כל איש באמונתו יחיה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
58218 הודעות, 232 מדרגים, 332 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    08:24   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. לפורום שחף פילוביץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Stardust לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.4.22
16134 הודעות, 41 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    08:30   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. את הגופה של אלביס ראינו כבר? ואת של היטלר?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב ישראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
17232 הודעות, 226 מדרגים, 451 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    08:55   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. תרגום גוגל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
"לי חביב ומפורש, מוכן בצורה מופרעת להודות שהוא טעה בצורה מרהיבה"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיניקית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.13
42998 הודעות, 150 מדרגים, 273 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    09:36   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. לכן זה עדיין מאתגר לנהל איתו שיחה  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
galt לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
95962 הודעות, 323 מדרגים, 407 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    10:04   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. לדעתי אפשר להסביר *חלקית* את התופעות הללו בימינו בכך שדרך ההיגיון, המדע והפיתוחים הטכנולוגים היא דרך קשה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
היא מחייבת את הדבק בהם להקדיש זמן ומאמץ לרכישת ידע שאינו תמיד טריוואלי.

האנושות לא מתקדמת בקצב אחיד. ישנם רבים הנותרים מאחור בכל הקשור לידע ויכולת לאינטגרציה של ידע. למשתרחים מאחור קל יותר להמציא עולם בו אין צורך לייגע את המוח ולהוכיח כל טענה.

הדימוי העצמי של אותם אנשים אף הוא מתחזק כאשר הם ממצבים עצמם בעמדה ולפיה הם "יודעים" דברים שהרוב עדיין לא גילה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Crucial לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1296 הודעות, 5 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    15:02   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. בדיוק  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  
זה ועוד האפקט של "חוסר שליטה" בעולם מתפתח, שגורם לאנשים לנסות למצוא דרכים לקבל אותה בחזרה - או לפחות לתת אותה לבנאדם או קבוצה ספציפית.

אני חושב שהרבה מזה גם נובע מעולם יותר חילוני, והאמונה שבני האדם התפתחו איתה יכול להיות מאות אלפי שנים ב"כוחות טבע" או "אלים", נשארת אבל המקור משתנה. במקום שמשהו רע קרה וזה רצון האל, משהו רע קרה וזה רצון שלטון הצללים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הכל_דבש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.21
9388 הודעות, 48 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    10:22   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. יש לא מעט שיכולים להפיק תועלת רבה מהעזרה של ברנט לי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בפרט בקרב המגיבים באשכול זה ובכלל בקרב הגולשים בפורום



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משה בן אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.15
20084 הודעות, 73 מדרגים, 123 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    12:22   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. יש פדופילים גם שטניים. והיה אפשטיין אחד. ויש רשתות מסחר בקטינים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וזה נוגע גם לאנשים בכירים מאד בהנהגת העולם.ויש ניסיון להכשיר יחסים מינים עם קטינים.
פיצה גייט או אוסף הדואל של פודסטה שהיה מנהל הקמפיין של אובמה והילרי קלינטון מאד מעניין.
חוץ מהתכתבות מוזרה על פיצות יש שם גם את ההתכתבויות שלו עם הצוות של סורוס שממנו עולה שסורוס שלט בכל מהלך בקמפיין אובמה.
פודסטה הלך לבישול רוחני אצל מטורפת עם קרנים שמבשלת עם דם אנושי והפרשות אנושיות. (איככססס) גם המולך (זה מהתנך) מוזכר שם.
אז יש אנשים רקובים גם באליטה האנושית. האם הם הקובעים? האם יש קנוניה? אינני יודע. אני יודע שלא ממש חוקרים את זה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
35459 הודעות, 133 מדרגים, 249 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    13:01   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. הינדוס תודעה למטומטמים. כורכים גרעין אמת עם הזיות ויוצרים מצג שוא שהכל שקר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כמו שכרכו את חוסר יעילות החיסונים עם G5 ואנשי לטאה.
עכשיו הקורא המטומטם אמור להאמין שביידן\הנסיך אנדרו\אפשטיין לא פדופילים.
עכדיו הקורא המטומטם אמור לחשוב שמצעדי גייז ערומים ליד ילדים זה תקין ולא פדופיליה.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רייסטלין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.12
2905 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בתשרי תשפ''ד    13:43   06.10.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. לדעתי זה המשפט הכי רלוונטי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אלגוריתמים רבי עוצמה מעצבי דעה שדוחפים אנשים ללולאות סגורות של נרטיבים נטולי עובדות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות