יום ראשון, 09.06.2024 שעה 11:51
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

מכבי תל אביב שביעית, ריאל מדריד מעל כולן

רגע לפני שעונת היורוליג יוצאת לדרך, ONE מביא לכם את דירוג העוצמה עם הנסיקה של מונאקו ופנאתינייקוס, ברצלונה, פנרבחצ'ה, פרטיזן ועוד. חלק ב'

|
לורנזו בראון מול ריאל מדריד (איציק בלניצקי)
לורנזו בראון מול ריאל מדריד (איציק בלניצקי)

הריקוד האחרון של מדריד, הטרגדיה היוונית, סדרות הפלייאוף בין מכבי ת”א למונאקו ובין ריאל מדריד לפרטיזן בלגרד, איך שלא תסתכלו על זה היו אינספור רגעים מרגשים בעונת 2022/23 שהביאה עימה את הבשורה, דירוג הכוח של ONE לקבוצות היורוליג יצא לדרך בעונתו השנייה ועמו תהיות, לילות נטולי שינה, הפתעות, הצלחות מסחררות והתרסקויות שרק הוסיפו לרצון להשתפר ולעשות את הדברים טוב יותר מבחינת הקבוצות. העונה החלטנו ללכת עם הקבוצות שבחרו להשתפר ורוצות להגיע רחוק יותר ושיפרנו את התהליך בדרך לציון המשוקלל שמקנה את הדירוג הראשוני ל-18 הקבוצות שיחלו את מסען בחמישי הקרוב (ושישי) לעבר הגביע הנכסף והיוקרתי ביותר שיש ליבשת הישנה להציע. מי ביצעה קפיצה? מי התרסקה? מי רק הלכה והתחזקה? והאם הריקוד האחרון של מדריד היה בעצם הלפני אחרון? חלק ב’ של הדירוג, התשובות בפנים.   

הדירוג התבסס על שישה מדדים. חמישה מתוכם קיבלו ציונים מ-1-10. בונוס ניסיון יורוליג הוא המדד השישי והחדש שמתבסס על עונות קודמות. לאחר שקלול המדדים ניתן ציון שעל פיו נקבע הדירוג. בונוס ניסיון יורוליג ניתן באופן הבא: על השתתפות במפעל הבכיר של אירופה אך ורק בעונה הסדירה ניתנת 0.25 נקודות לשחקן, על הגעה לפלייאוף חצי נקודה לשחקן, הגעה למשחק 5 בפלייאוף 0.75 נקודות לשחקן, העפלה לפיינל פור נקודה אחת לשחקן, זכייה ביורוליג 1.25 נקודות לשחקן. מאמנים מקבלים ניקוד של 0.25 נקודות על העפלה לפלייאוף, חצי נקודה על הפעלה לפיינל פור, נקודה אחת על זכייה ביורוליג. מאמן שזכה ביורוליג כעוזר מקבל חצי נקודה.

**היה ושתי קבוצות הגיעו לאותו ציון משוקלל, הבכורה תינתן לקבוצה שסיימה במקום גבוה יותר את העונה שעברה. במהלך העונה יפורסמו כמובן עדכונים שיתבססו על רצפי ניצחונות והפסדים כמו גם איכות הניצחונות או גודל ההפסדים בהתאם לזהות היריבה. 

שחקני מכבי תל אביב, לאן הקבוצה הגיעה בדירוג? (איציק בלניצקי)שחקני מכבי תל אביב, לאן הקבוצה הגיעה בדירוג? (איציק בלניצקי)

9. מילאנו

מקום בעונה שעברה: 12

חוזק ליבה: 7  

המשכיות: 5.5

מהלכים בקיץ: 8.5

פוטנציאל התקפי: 9

פוטנציאל הגנתי: 8.5

בונוס ניסיון יורוליג: 11

ציון משוקלל: 49.50

החדשות הטובות מבחינתה של מילאנו הן שלא אבד האמון בקבוצת הנעליים האדומות. אם כך כיצד ייתכן שהמילאנזים רק במקום התשיעי? אז תחילה נאמר שהמקום התשיעי מהווה בפועל תמונת פלייאוף היות וזוהי הקבוצה השנייה שנכנסת לטורניר הפליי-אין או הראשונה שמחוץ לשמינייה הראשונה, שנית בהסתמך על ביצועים לאורך העונה קבוצה יכולה לעלות בדירוג. אז בכל זאת למה נקודת הפתיחה שלה כה נמוכה באופן יחסי? התשובה לכך קשורה לעומס מחד בשילוב עם מה שעלול להיתפס כחוסר איזון מנגד. 

תחילה ההבאה של ניקולה מירוטיץ', מרשימה ככל שתהיה, מעלה תהיה או שתיים, שימו לב לקו הקדמי של הקבוצה הכולל את מירוטיץ', ניקולו מלי, יוהאנס וויטמן, קייל היינס, אלכס פויית'רס, איסמעיל קמאגטה כלומר מדובר בעומק איכותי במיוחד. שאבון שילדס עודנו גולת הכותרת, אך כאשר מסתכלים על הקו האחורי של מילאנו שכזכור לא הצליחה להאריך את חוזהו של שבאז נאפיר, הוא כולל את מאודו לו וקווין פאנגוס, שנשאר לאחר שאיך נאמר זאת בעדינות מצב שוק השחקנים בעמדת הרכז לא בדיוק שפע באופציות. בין לבין קבוצתו של מסינה ויתרה על נאז מיטרו לונג כך שהקו האחורי לפחות על הנייר מרגיש חסר במקצת בכל הנוגע לאופציות. יחד עם זאת, במידה והקבוצה הזו תתחבר או שמנגד תוסיף גארד נוסף או שחקן שיוכל לגבות את שאבון שילדס לא מן הנמנע שהיא תזנק בדירוג, היה ולא? הרי שהעונה תוכל להרגיש ארוכה מאוד.

ניקולה מירוטיץ', הצטרף למילאנו (הטוויטר של ברצלונה)ניקולה מירוטיץ', הצטרף למילאנו (הטוויטר של ברצלונה)

8. פרטיזן בלגרד

מקום בעונה שעברה: 6

חוזק ליבה: 8

המשכיות: 9

מהלכים בקיץ: 7

פוטנציאל התקפי: 8

פוטנציאל הגנתי: 7

בונוס ניסיון יורוליג: 11.25

ציון משוקלל: 50.25

פרטיזן בלגרד הייתה ללא ספק אחת ההפתעות הנעימות של התחרות הבכירה ביבשת הישנה, בכל זאת זה היה סיפור סינדרלה שכתב את עצמו, שחקנים שקיבלו כסף גדול, אך יכולים היו ללכת לקבוצות אחרות ובחרו במאסטרו של מאמני היורוליג, ז'ליקו אובראדוביץ' בכבודו ובעצמו, עם סוללת שחקנים ותיקים וצעירים, מנוסים יותר או פחות. אין זה היה משנה כי כשהגיעו הרגעים המתאימים החניכים של "זוק" היו למקשה אחת על הפרקט ולמען הסר ספק לא היו יותר מדי קבוצות שהרגישו בנוח להגיע לשטארק ארינה, יתרה מכך ככל הנראה הייתה זו רק פרטיזן שהרגישה בנוח לשחק שם.

הרומנטיקה הייתה שם גם כן, בטח בשלב הפלייאוף, בכל זאת הגביע הראשון שלו היה בפרטיזן וגם עם מדריד הוא זכה. נריץ טיפה קדימה ופתאום פרטיזן מאבדת בקיץ האחרון את דאנטה אקסום, ים מדר, יואניס פאפאפטרו ואת מתיאס לסורט שהיה לאחד השחקנים הכי טובים בעמדתו ביורוליג ופתאום הפרויקט שאמור להיות מדורג גבוה יותר נמצא בנקודת פתיחה נמוכה יותר. למרות זאת הקיץ של אובראדוביץ' היה פרודוקטיבי כתמיד עם השארתם של קווין פאנתר ג'יימס נאנאלי וזאק לידיי, כמו גם עם ההחתמות של פרנק קמינסקי, פי ג'יי דוזייר ומתיאוש פוניטקה, ונקודת הפתיחה? פרטיזן בלגרד לפחות כעת היא קבוצת פלייאוף לכל דבר ועניין.

זאק לידיי מול ג'ארל מרטין (איציק בלניצקי)זאק לידיי מול ג'ארל מרטין (איציק בלניצקי)

7. מכבי תל אביב

מקום בעונה שעברה: 5

חוזק ליבה: 9

המשכיות: 8.5

מהלכים בקיץ: 8.5

פוטנציאל התקפי: 9

פוטנציאל הגנתי: 9.25

בונוס ניסיון יורוליג: 7

ציון משוקלל: 51.25

הצהובים-כחולים נכנסו למרוץ החימוש של הקיץ בפוזיציה נוחה ונהדרת היות וכבר במהלך העונה החולפת הצליחו להאריך את חוזיהם של לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון ורומן סורקין, כך שהמשימה העיקרית הייתה בגזרת הליטושים השיפורים והשדרוגים. מהבחינה הזו במועדון המשיכו עם הקו של אופי השחקנים וכל פעם שנדרשו לשינוי או תגובה מהירה כך קרה. הבאתו של אנטוניוס קליבלנד למכבי תל אביב היא כזו שנחשבת לשדרוג בהשוואה לאוסטין הולינס כשמדברים במונחים של סייז ואתלטיות. קליבלנד אמנם מנוסה פחות מהולינס, אך הוא משדרג את ההגנה. חסיאל ריביירו מביא דברים שונים מאלכס פויית'רס, תמיר בלאט גם כן משדרג את הקו האחורי בכל מה שקשור לראיית המגרש וקליעה מעבר לקשת, ג'יימס ווב מביא דברים שונים מג'רל מרטין, אך הוא בהחלט מסוגל לקלוע מבחוץ.

השאלה המרכזית בנוגע למכבי תל אביב של העונה היא כמה מהר עודד קטש יצליח לשלב את שחקניו החדשים אל תוך המארג הקבוצתי ואל תוך השיטה שלו, הקבוצה איבדה מעט נקודות על סעיף ההמשכיות היות ובסופו של דבר בוצעו יותר שינויים מהתכנון המקורי, אך השורה התחתונה היא שנקודת הפתיחה של מכבי תל אביב נהדרת והפוטנציאל בהחלט שם, כמובן שעם יותר ניסיון במעמדים הציון היה גבוה יותר וכך גם המיקום. 

שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)

6. פנאתינייקוס

מקום בעונה שעברה: 17

חוזק ליבה: 9

המשכיות: 5.75 

מהלכים בקיץ: 10

פוטנציאל התקפי: 10

פוטנציאל הגנתי: 8.75

בונוס ניסיון יורוליג: 8

ציון משוקלל: 51.50

ללא ספק הקפיצה הגדולה של דירוג הכוח. הירוקים נכנסים לעידן חדש שמרגיש כמו סוג של דה ז'ה וו מתקופה מתוקה שכללה זכיות מרובות ביורוליג, החתמות נוצצות ושליטה ביד רמה בכדורסל היווני. לאחר שנים של כישלונות, דימיטריס ינאקופולוס החליט שדי, הגיעו מים עד נפש, ופאו של השנה הכניסה את אירופה לכוננות ספיגה עם החתמות נוצצות בזו אחר זו בדרך להרכבת סגל עמוק ואולי הכי מוכשר שהיה למועדון מאז ימי צ'אבי פסקואל. למעשה ייתכן ומדובר אפילו בסגל נוצץ יותר שבמידה רבה תפור למידותיו של ארגין עתאמן.

סימן השאלה הראשון נוגע למערכת היחסים בין הבעלים למאמן, השני נוגע באשר לסבלנות שחייבת שתהיה להנהלה, לבעלים ולאוהדים כי הפוטנציאל נמצא שם ובגדול והסיבה היחידה שהירוקים לא מדורגים במקום גבוה יותר נובעת מכך שמדובר בקבוצה חדשה כמעט לחלוטין, למעט מריוס גריגוניס כלל זרי הקבוצה הוחלפו, אלו שהגיעו מביאים עימם סט יכולות מרשים במיוחד וכעת כל שנותר הוא לראות כיצד כל העסק יתחבר ויעבוד כאשר ברור לאור פרופיל ההחתמות שכלל את חואנצ'ו "בו קרוז" הרמנגומז, מתיאס לסור, לוקה וילדוזה, אולק בלצרובסקי ודינוס מיטוגלו שפנאתינייקוס מחפשת לכבוש מחדש את אירופה. 

חואנצ'ו הרננגומס, החתמה מרשימה (רויטרס)חואנצ'ו הרננגומס, החתמה מרשימה (רויטרס)

5. ברצלונה

מקום בעונה שעברה: 4 בפיינל פור, 2 בעונה הסדירה

חוזק ליבה: 7

המשכיות: 5.75

מהלכים בקיץ: 8.75

פוטנציאל התקפי: 9.5

פוטנציאל הגנתי: 9

בונוס ניסיון יורוליג: 11.5

ציון משוקלל: 51.75

ברצלונה עלתה בקיץ הנוכחי לכותרות פעם אחר פעם בין שבעקבות הפרידה הלא מובנת משארונאס יאסיקביצ'יוס, דרך סיום התקשרות חד צדדית עם ניקולה מירוטיץ' והפרידה מקורי היגינס וכלה בהחתמות הנוצצות של ווילי הרמנגומז וג'בארי פארקר. הפרידה משאראס כאמור הייתה באוויר, אך עדיין לא מובנת בהתחשב בכך שהמאמן הליטאי ואגדת היורוליג החזיר את המועדון למעמד הפיינל פור של המפעל. התוצאות היו טובות בסופו של דבר, נושא הכסף כמובן שהיה בעייתי, אך העובדות כי ברצלונה חתכה חד צדדית חוזה של 22 מיליון יורו ומנגד החתימה את ווילי הרמנגומז ושמה מבטחה ברוג'ר גרימאו, יכולים אולי להתחיל להסביר את המצב.

פארקר הוא שם עצום שמגיע לתחרות היוקרתית ביותר של אירופה, רק שסביבו יש סימן שאלה לאור הפציעות שעבר לאורך הקריירה והעובדה שלא שיחק כלל בעונה שעברה. למרות כל השינויים המדוברים נזכיר שבקבוצה משחקים עדין יאן וסלי, תומאש סאטורנסקי, ניקולה קאליניץ', רוקאס יוקובאיטיס, ניקולאס לאפרוביטולה ואלכס אברינס. כלומר הליבה שם, היא אולי מבוגרת יותר ולמודת קרבות, אבל זה בהחלט בסיס טוב מאוד והפוטנציאל בשני צידי המגרש גבוה במיוחד. במידה והעסק מתחבר הקבוצה הקטלונית בהחלט יכולה לחלום על עונה טובה ולא מן הנמנע שאם היו יותר סימני קריאה סביב פארקר וניסיון רב יותר על הקווים שברצלונה הייתה מדורגת גבוה יותר כי ההבאה של ג'ואל פארה ודאריו בריזואלה מרשימה, אך שוב ישנו סימן שאלה בנוגע לקליעה בקו האחורי לאור העזיבות של קייל קוריץ' והיגינס.

ג'בארי פארקר מטביע, שם עצום (רויטרס)ג'בארי פארקר מטביע, שם עצום (רויטרס)

4. פנרבחצ'ה

מקום בעונה שעברה: 8

חוזק ליבה: 8.5

המשכיות: 6.5

מהלכים בקיץ: 8

פוטנציאל התקפי: 9

פוטנציאל הגנתי: 7.5

בונוס ניסיון יורוליג: 14

ציון משוקלל: 53.50

פנר הצליחה להיכנס לפלייאוף בשנה שעברה בסופו של דבר, על הנייר הכניסה מהמקום השמיני הייתה בדיוק בהתאם לתחזית הראשונית שניתנה לה ולכן לאחר השנה הראשונה של הפרויקט ולצד מספר שינויים וליטושים יהיה זה רק הגיוני שהשנה היא תדורג גבוה יותר. הסיבות למיקום הדי גבוה נובעות מסוג מסוים של המשכיות וליבה חזקה, הפוטנציאל ההתקפי היה גם בשנה שעברה רק שהוא לא הגיע לכדי מיצוי, בטח שלא מבחינת עמדה ארבע בהתחשב בכך שהקבוצה לא בדיוק נהנתה משירותיו של נמניה בייליצה. הקו הקדמי של הטורקים כולל גם אורך גם קליעה מבחוץ וגם אתלטיות שאפשר לטעון שהייתה גם בשנה שעברה, אך סרטאץ' שאנלי ויורגיוס פאפאיאניס מביאים דברים שונים, בחלקם בהחלט טובים יותר.

הקו האחורי כבר עכשיו מלא בסימני שאלה של "מה היה קורה אם" לאור פציעתו של ראול נטו בגביע העולם, כתוצאה מכך ניק קלאת'ס נשאר בקבוצה אך לא מן הנמנע שיבוצע שינוי בקו האחורי בהמשך. הגעתו של נייט ססטינה לגיטימית, אך גם מדובר בשחקן שישחק לראשונה העונה ביורוליג. הגרסה הזו של פנר מציגה קו אחורי גדול יותר וכזה שאולי קולע פחות טוב לאחר עזיבתו של קרסן אדוארדס, אך כזה שבהחלט יכול ללחוץ יותר ולהעניש בדרכים נוספות ואחרות עם מדר וכשבקבוצה נמצאים טיילר דורסי, מרקו גודוריץ' וסקוטי ווילבקין הרי ברור שכוח אש לא חסר כשהגרסה הזו של פנר אמורה להיות כבר חזקה וטובה יותר.

סקוטי ווילבקין (איציק בלניצקי)סקוטי ווילבקין (איציק בלניצקי)

3. אולימפיאקוס

מקום בעונה שעברה: סגנית אלופת אירופה, עונה סדירה 1

חוזק ליבה: 7.5  

המשכיות: 9

מהלכים בקיץ: 8

פוטנציאל התקפי: 8.5

פוטנציאל הגנתי: 7.5

בונוס ניסיון יורוליג: 15.25

ציון משוקלל: 55.75

הפיינליסטית של היורוליג פותחת את העונה כאשר היא לא הקבוצה הראשונה שטוענת לכתר וגם לא בתור הקבוצה הכי חזקה בדירוג והאמת שכל עוד לא יוכח אחרת אפשר לומר שבצדק. הסיבה לכך מאוד פשוטה ויכולה להסביר מצוין עד כמה לפעמים שחקן אחד שווה כל כך הרבה, גם ברמת הליבה גם ברמת ההמשכיות, אך מעל לכל ברמת הכישרון והתפקיד. שני שינויים מהותיים היו לאולימפיאקוס השנה, אותה הקבוצה עליה נכתבו לא מעט טורי הלל בשנה החולפת, סשה וזנקוב וקוסטאס סלוקאס, שתי עזיבות עצומות על הנייר והמחליפים בטח, שזה של וזנקוב מביא עימו אולי אינטליגנציית משחק עצומה, יכולת מסירה וגם ארטילריה אורכת טווח, אך חשוב לומר כבר עכשיו לוק סיקמה הוא לא וזנקוב, הוא לא זריז כמוהו הוא לא ה-MVP של היורוליג והוא בטח לא הנשק להשמדה המונית שווזנקוב היה בצד ההתקפי. הוא שונה ממנו באופן מהותי, כשם שנייג'ל וויליאמס גוס שונה מסלוקאס.

שני השחקנים שהגיעו העונה נהדרים, אך הם לא בהכרח מתאימים לנעליים שקודמיהם השאירו. התחושה היא שבקו הקדמי חסרה קצת אתלטיות ושחסר גיבוי לניקולה מילוטינוב ומוסטפה פאל כך שהשילוב עם סיקמה מוריד לאדומים לבנים מפיראוס ניקוד בפוטנציאל ההגנתי. יחד עם זאת הציון של יורגוס ברצוקאס וחניכיו אמור היה להיות מעט נמוך יותר, אך הקבוצה ביצעה מהלך מרשים והחתימה את איגנאס ברזדייקיס של ז'לגיריס והצליחה לפתור על הנייר את הבעיה בקו האחורי כאשר השחקן מסוגל לתת מענה למספר רב של עמדות. כח האש בקו הקדמי הוא עצום בטח עם אלק פיטרס אך כאמור כפי שכבר צויין יכול להיות שהקו הקדמי של אולימפיאקוס פגיע יותר. 

נייג'ל וויליאמס-גוס, הצטרף לקבוצה (הטוויטר של ריאל מדריד)נייג'ל וויליאמס-גוס, הצטרף לקבוצה (הטוויטר של ריאל מדריד)

2. מונאקו

מקום בעונה שעברה: מקום שלישי בפיינל פור, עונה סדירה 4

חוזק ליבה: 9.5 

המשכיות: 9.75 

מהלכים בקיץ: 10 

פוטנציאל התקפי: 10

פוטנציאל הגנתי: 9

בונוס ניסיון יורוליג: 12

ציון משוקלל: 60.25

מהלכי הקיץ של הקבוצה מהנסיכות היו לא פחות משלמות כירורגית עד כמה שאפשר, וזה השלב שיקומו להם כל המנהלים הספורטיביים ויאמרו שכאשר יש צ'ק פתוח שיכול להביא כל שחקן זה לא באמת פייר או נחשב, תכלס צודקים, אבל איזה כיף זה לשחק במשחק הזה כשאפשר להביא כל שחקן מחד ולהשאיר את כל מי שרוצים מנגד מבלי לחשוב על הקרבות ו-ויתורים ריאליים? אז בגדול תיקחו את מונאקו של השנה שעברה, זו שאמרנו עליה שהייתה חסרה לה קליעה בעמדה ארבע ואז היא הביאה את פטר קורנלי, זו שאמרנו עליה שהפגיעות שלה נובעת מהיעדר רכז אז היא הביאה אחד עם רזומה של ארבע הופעות באולסטאר ה-NBA בשם קמבה ווקר.

אם לא די בכך הרי שלמעט צ'ימה מונקה שבעצמו הגיע לאחר שחרורו של אדריאן מוארמה כמעט כולם נשארו. חסר שחקן לקו האחורי שיכול למרר את חייהם של הגארדים היריבים? אין שום בעיה היות והקבוצה מהנסיכות החתימה את טרי טרפיי. עמדת הסנטר לא עמוקה דיה ויש צורך ליצור הצרחה עם עמדה 4 עם דונטאס מוטיונאס? אולקסיי ייפימוב החתים את מם ג'איית כאשר מונאקו נראית קבוצה בלתי שבירה, האם אכן כך יהיה הדבר? רק הזמן יגיד. 

קמבה ווקר, רזומה מרשים (רויטרס)קמבה ווקר, רזומה מרשים (רויטרס)

1. ריאל מדריד

מקום בעונה שעברה: אלופת היורוליג המכהנת, עונה סדירה מקום 3

חוזק ליבה: 10 

המשכיות: 9.5

מהלכים בקיץ: 9.5

פוטנציאל התקפי: 10

פוטנציאל הגנתי: 9.5

בונוס ניסיון יורוליג: 18.5 

ציון משוקלל: 67.00

הבלאנקוס פותחים את העונה כאלופת היורוליג המכהנת לאחר שהשנה שעברה הייתה בסימן הריקוד האחרון, יחד עם זאת מוזר לומר זאת, אבל הסגל שפותח את העונה, למעט פאקונדו קאמפצו, הוא בדיוק אותו הסגל, כך שחייבת להישאל השאלה האם הריקוד האחרון היה בעצם הריקוד הלפני אחרון? דבר מוזר נוסף הוא שהבלאנקוס קיבלו ציון כל כך גבוה על המשכיות בהתחשב בעובדה שאדם האנגה, נייג'ל וויליאמס גוס, פטר קורנלי ואנתוני רנדולף עזבו את המועדון וזו אגב הנקודה שבה נופל האסימון בנוגע לעומק הבלתי נתפס של הבלאנקוס שמגיעים לעונה הזו עם ארבעה שחקנים פחות מהשנה שעברה, אך כאשר מעשית מבחינה רישומית בוצע שינוי אחד מרכזי וכשהקבוצה עדיין עמוקה מאוד ברמת האיכות שלה גם בחמישייה הפותחת וגם עם מי שעולים מהספסל. עדין מדובר באותה קבוצה מתבגרת שהעונה תהיה מבוגרת יותר וגם עמוקה פחות וארוכה פחות. עדין מדובר בקבוצה חזקה כזו שאפשר לראותה כאריה מסוכן מאוד כזה שינסה להוסיף גביע לארון הכה עמוס שלו. 

שחקני ריאל מדריד (איציק בלניצקי)שחקני ריאל מדריד (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */