עוד לפני הניצחון במשחק הליגה האחרון נגד מכבי נתניה (2:3), זימן נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, את המאמן מסאי דגו לשיחה, בה הבהיר לו כי מעמדו חזק יותר מכל אחד משחקני הקבוצה.
"אותי לא מעניין תלושי השכר של השחקנים או הכסף שהם מרוויחים, יש לך תמיכה של 100 אחוז ממני. אתה לפני כל אחד פה", הבהיר שחר לדגו. "תקבל את ההחלטות המקצועיות שלך, אתה עושה עבודה מצוינת ואל תתייחס לרעשים מסביב".
2 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
גיבוי משחר. דגו
(צילום: עוז מועלם)
דגו: "צריכים לנצח ולהישאר בתמונת העלייה"
(צילום: באדיבות ONE)
לדגו וחיפה צפויים שני משחקי בית חשובים תוך 72 שעות. הערב (חמישי, 22:00) מול פנאתינייקוס בליגה האירופית וביום ראשון נגד הפועל באר-שבע בליגת העל. המאמן יבצע מספר שינויים בהרכב לטובת רוטציה בשל סמיכות המשחקים.
שון גולדברג עשוי לנוח הערב ומי שעשוי לשוב להרכב הוא דיא סבע, שהיחסים בינו לבין דגו מתוחים במיוחד. "אנחנו במפעל מאוד יוקרתי, נכון שזו לא ליגת האלופות, אבל יש פה קבוצות חזקות", הסביר דגו. "עם הקהל שלנו, בטוח שאפשר לעשות משהו יפה".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה דיא סבע
שחקן מכבי חיפה דיא סבע
יחזור להרכב? סבע
(צילום: עוז מועלם)
"יש לנו יריבה שלא צריך לדבר עליה יותר מדי", הוסיף דגו. "אני מכבד כל קבוצה, אבל זה קודם כל אנחנו. פנאתינייקוס קבוצה טובה שפספסה אליפות בסיום מרוץ צמוד וניצחה את ויאריאל במחזור הקודם".
מי שסייע לדגו בהכנות למשחק היה המגן השבדי דניאל סונדגרן, ששיחק בליגה היוונית באריס סלוניקי. "שיחקנו שלושה משחקים בליגה וכבר התקשורת עושה מהקבוצה קטסטרופה. בואו נראה אחרי חצי עונה כמה שערים נספוג ואז נדבר", הבהיר המגן. "אני מרגיש שההגנה שלנו הכי טובה בליגה. כשנוסעים לראן ופוגשים קבוצה ברמה כזו וסופגים בשלב מוקדם, אז קל לספוג עוד שער או שניים כי אתה יוצא קדימה. בליגה כשאתה לא כובש, אתה בלחץ ואז יש טעויות קטנות. בואו נשפוט אותנו אחרי יותר משלושה משחקים".
מאמן פנאתנייקוס, איבן יובאנוביץ', אמר לקראת המשחק הערב: "מכבי חיפה זו קבוצה שאני מאוד מכבד, ראיתי שהיא זכתה באליפויות ואת המשחקים אשתקד נגד אולימפיאקוס והכוכב האדום. אני מכיר את כולם".