מערכת המיקרופונים BY-V2 של חברת BOYA: ליוצרי תוכן מתחילים

עם זוג מיקרופונים קטנים ומתאם שמתחבר לסמארטפון, המערכת של החברה הסינית מבטיחה לספק איכות סאונד גבוהה וחיי סוללה ארוכים במיוחד • במחיר מאוד נוח אך עם קול מעט מתכתי שהתקבל, האם מדובר בערכה שתספק אנשי תוכן? • בדקנו

מערכת המיקרופונים BY-V2 של חברת BOYA. צילום: יח"צ

קיבלנו את מערכת המיקרופונים החדשה של חברת BOYA הסינית, שמיועדת להקלטת קול באיכות גבוהה ליצירת תוכן איכותי וללא הפרעות של רעשי רקע. אז האם המיקרופון עמד במבחן קיר הזכוכית? יצאנו לבדוק.

מה בקופסה

  • זוג מיקרופונים
  • מתאם לסמארטפון
  • כבל הטענה

מפרט טכני

טווח תדרים: 20Hz – 16Hz
יחס אות לרעש: 80dB
סוללה: 95mAh
משקל: 6 גרם למתאם ו-9.5 גרם למיקרופון

סקירת ערכת המיקרופונים הניידים של חברת BOYA



הערכה שבדקנו, BY-V2, כוללת שני מיקרופונים, מתאם לסמארטפון וכבל הטענה. על ההתחלה שמנו לב שמדובר במיקרופון מאוד קל ושאינו מורגש על דש הבגד. יחד עם זאת, הקליפס שלו מספיק חזק והוא לא נופל או מתנתק מהחולצה.

המערכת מאוד קלה להפעלה, אין צורך להתקין אפליקציה או להתעסק עם חיבורי בלוטות' – מספיק פשוט לחבר את המתאם לסמארטפון ולהדליק את המיקרופון והמערכת מתחילה לפעול. אחד הפיצ'רים שאהבנו הוא העובדה שניתן לחבר במקביל את המתאם (או המשדר) שמתחבר לסמארטפון גם לכבל USB C ולהטעין באמצעותו את הסמארטפון עצמו. מאוד נוח במקרה של הקלטה או סטרימינג ארוכים.

BY-V2 של חברת BOYA, מאוד נוחה ליוצרי תוכן, צילום: יח"צ

מבחינת שיכוך, או סינון רעשים, למיקרופון יש את האפשרות הזאת בדמות כפתור צדדי קטן עם הכיתוב NR עליו. כשניסינו את המיקרופון סביבה רועשת (כמו שניתן לראות בסרטון), אכן הרגשנו ריכוך של הרעשים שסביבנו.

מבחינת איכות סאונד – הקול שלנו נשמע לנו מעט מתכתי ואנחנו לא בטוחים עד כמה סינון הרעשים יהיה אפקטיבי בסביבה מאוד רועשת. יחד עם זאת, הסאונד שקיבלנו היה מספיק איכותי ועבר היטב גם דרך קיר הזכוכית.

מבחינת חיי סוללה, המיקרופונים עצמם יכולים לעבוד באופן רציף כ-9 שעות לאחר הטענה מלאה, כך לפי היצרן. המתאם שמתחבר למסארטפון לא דורש הטענה וזה מאוד נוח שיש חלק אחד שלא צריך לדאוג לגביו.

מסקנות

למרות שמדובר במערכת ברמת ה- Entry Level, המיקרופונים בהחלט עמדו במשימה של להעביר סאונד איכותי ולסנן את רעשי הרקע שסביבנו. בנוסף, המערכת מאוד קלה לתפעול, מה שיקל על אנשי תוכן, במיוחד אלו שמצלמים בדרכים. בעבור המחיר הנוח שלה, מדובר ללא ספק במוצר מוצלח.

מחיר: 229 שקלים (לדגם שנבדק) | להשיג ברשת באג

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר