זהו, הסתיימו ההכנות והגיע הזמן לדבר האמיתי. מחר (חמישי, 21:05) תארח מכבי ת"א את פרטיזן בלגרד ותוציא לדרך את עונת 2023/24 ביורוליג. הצהובים ינסו לעשות צעד אחד נוסף מאשתקד, אז הודחו בסדרת רבע גמר הפלייאוף על-ידי מונאקו.
המאמן עודד קטש יחסר את ווייד בולדווין הפצוע. זאת לאחר שאתמול הודיעה מכבי כי הגארד עבר בדיקת MRI, סובל ממתיחת שריר בגבו ויחמיץ את שני המשחקים הקרובים. "בנינו את הקבוצה מעט יותר רזה עם דגש על המשכיות, והחיסרון של ווייד הוא מכה גדולה", אמר קטש במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.
2 צפייה בגלריה
קטש
קטש
פותח עונה. קטש
(צילום: שאול גולן)
"זה שיבוש גדול בתוכניות, בטח מבחינת הטיימינג של הדברים שקרו. אני רוצה להאמין שזה לא כזה חמור, אבל אנחנו צריכים להתכונן גם לסיטואציה שאולי אנחנו נחסר אותו לתקופה", הוסיף המאמן.
"הוא ייעדר מ-2-3 המשחקים הקרובים. כמובן שכולם מבינים את החשיבות שלו, וזה נכון - אנחנו כמערכת נצטרך לראות איך אנחנו מתמודדים עם הסיטואציה הזאת", המשיך קטש. "נהיה מאוד דלילים מחר מול קבוצה עמוקה. ביורוליג הבינו את זה. קבוצות התחמשו, בונות סגלים רחבים ואיכותיים. למרות החיסרון, עם האנרגיות הנכונות נרצה לנצח את המשחק".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון
קטש סומך עליו. בראון
(צילום: עוז מועלם)
על היריבה שממול מחר, אמר המאמן: "אנחנו משחקים מול קבוצה טובה, עם אולי המאמן הכי טוב שיש (ז'ליקו אוברדוביץ', א.ע). גם שם יש המשכיות ואפשר להרגיש את זה. הם קבוצת התקפה מהטובות ביורוליג ואין לי ספק שגם השנה זה יהיה ככה. אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים, כולם יצטרכו לעשות קפיצת מדרגה ולהביא את התוצאה".
קטש סיכם: "יש דברים שאי אפשר לפתור אותם מהיום למחר, והם פחות מדאיגים אותי. אני חושב שבדרך שפרטיזן שומרת, ישימו שם דגש על לורנזו בראון. הוא ידע להתמודד עם סיטואציות כאלה בעבר ואנחנו סומכים עליו".