ג'וד בלינגהאם ממשיך לשגע את אוהדי ריאל מדריד והתקשורת הספרדית. אתמול (שלישי) הוא הוסיף שער ובישול ב-2:3 המרתק של ריאל מדריד בחוץ על נאפולי בליגת האלופות - ועזר לבלאנקוס לשמור על מאזן מושלם בשלב הבתים.
בתשעה משחקים בכל המסגרות ששיחק מאז עבר הקיץ לריאל מבורוסיה דורטמונד, האנגלי בן ה-20 היה מעורב ב-11 שערים (שמונה שערים ושלושה בישולים) - הכמות הגבוהה ביותר לכדורגלן שאינו חלוץ בחמש הליגות הבכירות באירופה. "אני מאמין בעצמי, אבל לא ציפיתי שזה יהיה כל כך טוב", אמר בלינגהאם. "אני חייב את זה לחבריי לקבוצה".
3 צפייה בגלריה
בלינגהאם חוגג
בלינגהאם חוגג
ברמה אחת מעל כולם. בלינגהאם
(צילום: AP Photo/Alessandra Tarantino)
אתמול כבש שער במבצע אישי ענק, שזכה ברחבי היבשת להשוואות לדייגו מראדונה, גם בשל העובדה שזה התרחש באצטדיון הנושא את שמו של אגדת העבר. הוא דהר ממרכז המגרש, היתל בלאו אוסטיגארד ושלח בעיטה לפינה הרחוקה ולרשת. בכך, אגב, הפך לשלישי בהיסטוריה שכובש בשני משחקיו הראשונים בליגת האלופות במדי ריאל. אחרי כריסטיאן קראמבו ועוד שחקן העונה לשם כריסטיאנו רונאלדו.
"השוואות למראדונה? זה קצת יותר מדי", הודה השחקן בחיוך מבויש. "זה נחמד, אבל ממה שראיתי ביוטיוב ובסרטים דוקומנטריים, האיכויות שלו הן קצת יותר משלי. או הרבה יותר. אני רק מנסה לתרום לקבוצה בצורה ייחודית".
3 צפייה בגלריה
בלינגהאם חוגג
בלינגהאם חוגג
"השוואות למראדונה? זה קצת יותר מדי". בלינגהאם חוגג באצטדיון על שם אגדת העבר
(צילום: Francesco Pecoraro/Getty Images)
"מה שמפתיע שהוא רק בן 20", הסביר מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי, כשנשאל על בלינגהאם. "זה נראה כאילו הוא בן 30 עם האופי והאישיות שלו. הוא תמיד מרוכז ויודע מה צריך לעשות. זה מוזר לשחקן בגיל כזה. כמובן שזה מפתיע את כולנו, מאוד מפתיע".
השער של בלינגהאם היה השמיני שלו בליגת האלופות. היחידים שהבקיעו יותר שערים ממנו לפני גיל 21: ארלינג הולאנד (20), קיליאן אמבפה (19), קארים בנזמה (12) ופטריק קלייברט (9) - כולם חלוצים ולאנגלי יש עוד שנה שלמה להתקרב או לעקוף אותם. "זה מטורף. איזה שחקן הוא", החמיא לו העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו.
3 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
הטוב בעולם? ויניסיוס
(צילום: Carlo HERMANN / AFP)
בספרד בעיקר התלהבו משיתוף הפעולה בין בלינגהאם לוויניסיוס, שהסתיים בשער שכבש הברזילאי. וזה בפעם החמישית בלבד שהשניים משחקים יחד העונה. "אנחנו מבקשים מוויניסיוס למצוא את העמדה שבה הוא מרגיש הכי טוב, ובלינגהאם מסתגל", הוסיף אנצ'לוטי. "אני חושב שיש להם הרבה יצירתיות. כשיש לנו את שניהם ביחד בצד שמאל, אנחנו מסוכנים".
בלינגהאם עצמו החמיא לברזילאי: "מבחינתי, הוא השחקן הטוב בעולם. אחד השחקנים הכי מוכשרים שאי פעם שיחקתי איתם".