ביום חמישי הקרוב תיפתח עונת היורוליג ומכבי ת"א תנסה לעשות צעד אחד נוסף מאשתקד, אז הודחה בסדרת רבע גמר הפלייאוף כל-ידי מונאקו. הסיבות לאופטימיות אצל הצהובים, שיארחו בעוד יומיים את פרטיזן בלגרד, נובעות בעיקר מההמשכיות בסגל ומהחתמתם לעונה נוספת של שני העוגנים: לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין.
האחרון קיבל כבוד גדול באתר היורוליג כאשר דורג שם בחמישייה המובילה של המועמדים לתואר ה-MVP של העונה הקרובה. בכתבה דורגו עשרת המועמדים המובילים לתואר, ובולדווין זכה למקום הרביעי. רק שלצד המחמאות, מכבי ת"א הודיעה הבוקר (שלישי) כי הגארד עבר בדיקת MRI, סובל ממתיחת שריר בגבו ויחמיץ את שני המשחקים הקרובים - הראשון הוא כמובן מול פרטיזן.
2 צפייה בגלריה
בולדווין
בולדווין
מועמד מוביל לתואר ה-MVP. בולדווין
(צילום: עוז מועלם)
בולדווין, יש לציין, הקדים שמות גדולים כמו ניקולה מילוטינוב (אולימפיאקוס), קווין פאנטר (פרטיזן), פקונדו קמפאסו (ריאל מדריד) ו-ווילי הרננגומס (ברצלונה) שדורגו במקומות 7-10. עוד שמות שמתחת לבולדווין: ווייל קלייבורן (אנאדולו אפס) ומתיאס לסור (פנאתינייקוס). "הוא עשה בעונה הקודמת צעד גדול. הוא הופך את חבריו לשחקנים לטובים יותר. מכבי סומכת על בולדווין שיחזיר אותה לפיינל-פור", נכתב באתר.
במקומות הראשונים אין הפתעות גדולות: ניקולה מירוטיץ', שעבר הקיץ למילאנו, דורג שלישי. מייק ג'יימס, שהדיח אתשקד את הצהובים עם מונאקו, תפס את המקום השני ומי שסומן כמועמד המוביל לזכייה ב-MVP הוא וולטר טבארס, הסנטר האימתני של ריאל מדריד.
2 צפייה בגלריה
בראון ובולדווין
בראון ובולדווין
יחגגו גם השנה? בולדווין ובראון
(צילום: יאיר שגיא)
בולדווין (27) הגיע ארצה בקיץ שעבר ומכבי ת"א למעשה תהיה הקבוצה הראשונה בה ישחק לפחות שנתיים ברציפות. מלבד פרס השחקן המצטיין של היורוליג בחודש מרץ, הגארד נבחר שלוש פעמים כשחקן החודש של מכבי. הוא דורג שני במפעל הבכיר באירופה בנקודות למשחק (16.7), שמיני באסיסטים, 11 במדד ו-13 בדקות לערב.