ריזורט למבוגרים בלבד: הכל כלול במלון הבוטיק - חוץ מהילדים

באווירה שתוכלו למצוא בתוכה המון כיף, "דרים איילנד" הוא מקום אירוח למתקדמים • מעבר לארוחות מוצלחות, בריכות וספא, העובדה שהשאירו מחוץ למקום את הסנוביות רק תורמת למקום

בית המלון "דרים איילנד" // צילום: מתן ברנס

החופש הגדול הסתיים לו כבר די מזמן, דבר שמרגישים עם הירידה בהמולה ובכמות הילדים הנופשים במרחב הציבורי – ויש בזה משהו טוב, כי בואו נודה שזה יותר מפנק לחוות "הכל כלול" למבוגרים בלבד, שזה בעצם מה שעושים ב"דרים איילנד", פנינה ישראלית שהיא ריזורט ים-תיכוני למתקדמים הממוקם בשדה יואב..

במלון הבוטיק יש מתחם ספא ותוכלו למצוא בו גם פינוקים קולינריים, כשעל הכל שורה אווירה משפחתית במיוחד. אבל בואו נתחיל מהאוכל – בטן ריקה הוא תנאי בסיס להגעה. סביב למתחם החיצוני שכולל בריכת וואטסו (שיטת טיפול בגוף המבוצעת בבריכת מים חמים) ואגם אקולוגי נחים להם חמישה פודטראקס, שהם בעצם דוכני מזון קונספטואליים בהם אפשר לאכול כמה שרוצים, ללא תשלום.

מלון "דרים איילנד"

המזון משתנה כל הזמן כדי להתאים את הסגנון לתקופת השנה, וכשאנו הגענו למקום – הבחירה שלנו הייתה בין דוכן הפריקסה שמומחית אמיתית מכינה במקום אל מול עיניכם הרעבות; הדוכן מרוקאי שמציע ספינג'ים ומופלטות; דוכן פיצות עם טאבון מובנה שנותן פרשנות מענגת לפוקאצ'ות ולגבינה טבעונית; דוכן אסייתי של אורז ודגים; דוכן סלטים בהרכבה אישית; דוכן רוסטיקים עשיר, וגם דוכן קוקטיילים (בתוספת תשלום) שנמצא ליד הבר במרפסת העליונה. אם תרצו משהו מתוק, תוכלו למצוא גם מעין דוכן גלידות ומתוקים. תוכלו לשבת עם כל השלל שאספתם באחת מפינות הישיבה או על גבי נדנדות המשקיפות אל האגם.

המסעדה במלון עוצבה מחדש לחללים קטנים, כאשר בלילה התאורה מתעמעמת וספוטים צבעוניים מאירים את המנות המצולחתות בגוונים מסתוריים. התפריט (כשר, כמו כל האוכל במתחם) מביא לפה זוגות מהאזור שרוצים לאכול טוב בלי ילדים שדורשים משקה מסוכר או חטיף בשולחן ליד. במקצה המנות הראשונות, זוכה האגס המקורמל עם כבד האווז, בעיקריות – הניוקי והאנגוס, ולמרות שחכמים ממני גורסים כי הקינוח הטוב ביותר לבשר הוא בשר – לא דילגנו גם על המנות האחרונות.

הדרך הכי טובה להירגע מכל כך הרבה מזון עוברת באחת משלוש הבריכות שנמצאות במקום, בריכות חמות עם מפלים קטנים, זרמי ג'קוזי ואפילו מיטות מובנות בתוך המים, למי מכם שחייב שנ"צ בין הארוחות. במלון גם שוכנת מסעדת ערמונים, שאפשר להיכנס אליה מבפנים אם אתם ברי מזל או מבחוץ אם לא חשבתם מראש שעדיף לשלב בילוי בספא לפני ארוחת הערב.

ארוחה במלון "דרים איילנד", צילום: טל לב רן

פה זה לא אירופה

ליד הבריכות יש חנות שמזכירה את הטיילת באילת, שבה מוכרים תרמילים, ארנקים ובובות גדולות, וממול תוכלו למצוא חנות קוסמטיקה. את החלקים הסנוביים שאנחנו רגילים לפגוש במתחמים כאלה בישראל ובעולם השאירו בחוץ. האיכות – יוקרה, האווירה – עממית (בקטע טוב), ואפילו המחיר סביר (880-590 שקלים לחבילת בילוי יומית). אין פלצנות, יש מקום לכולם. זו גם הסיבה שלצד הבריכות החיצוניות, בואכה חדרי הבוטיק המעלפים ביותר, ניתן למצוא בית כנסת.

שתי התמחויות נוספות יושבות בלוקיישנים נדירים בתוך 60 הדונם החלומיים האלה. אחת – בקתות ייעודיות לעיסויים, והשנייה – סדנת יין הנערכת בחדר זכוכית הצופה אל גת עתיקה שנתגלתה במקום. גם כאן, לא מדובר בסדנת יין מקצועית, אלא יותר בטעימת יינות לא מתיימרת של כמה בקבוקים שאם אתם נמנים עם חובבי הז'אנר, סביר ששתיתם בעבר. הצעת הגשה: שיתופי פעולה עם יקבים שממלאים את מטה יהודה יכולים לשדרג את מוטיב היין.

במהלך חג סוכות, תוכלו למצוא ב"דרים איילנד" ריטריט שווה במיוחד עם כוהנת הספורט אירה דולפין (שגם תרצה על אורח חיים בריא); סדנאות לייפסטייל, זוגיות וכושר; סדנת קקאו, ואפילו טבילה מודרכת באמבט קרח שתורמת לשחרור הדופמין בגוף  (כשיש ג'קוזי מחומם בקרבת מקום, זה בכלל רעיון לא רע), וזאת מעבר לשיעורי היוגה והפילאטיס שמועברים כאן מדי יום לאורך כל השנה.

המחירים משתנים, כמובן, בהתאם לעונות. מבדיקה שלנו בסוף שבוע באוקטובר יעלה לזוג ללינה וחצי פנסיון בסוויטות השונות, בין 3,400-4,015 שקלים.

הכותבת הייתה אורחת המלון

הבריכות ה"דרים איילנד", צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר