כוכבת "עמוק באדמה" תוביל סדרה חדשה ומטלטלת במיוחד

רייצ'ל גריפית'ס, השחקנית האוסטרלית המוערכת זוכת גלובוס הזהב שגילמה בסדרת המופת של HBO את דמותה של ברנדה צ'נווית', לוהקה לתפקיד הראשי בסדרה מסקרנת המבוססת על סיפור אמיתי ועוסקת בשירותי ליווי • כל הפרטים

"עמוק באדמה". צילום: באדיבות yes

השחקנית האוסטרלית המוערכת רייצ'ל גריפית'ס ("חתונתה של מיוריאל", "הילרי וג'קי", "אחים ואחיות", "עמוק באדמה" - שעל תפקידה שם זכתה בפרס גלובוס הזהב), לוהקה לתפקיד הראשי בסדרה הדרמה הקומית החדשה "מאדאם", שעוסקת בסוכנות שירותי ליווי ייחודית.

גריפית'ס (54) תגלם בסדרה את מקנזי לי, אישה שמקימה בית בושת מוסרי בניו זילנד, על מנת לכסות חובות כבדים שהותיר אחריו בעלה הנואף  - חובות שמקשים עליה לפרנס את משפחתה. עוד משתתפים: מרטין הנדרסון ("וירג'ין ריבר", "האנטומיה של גריי", "מחוץ למפה"), דניאל קורמק ("וונתוורת'", "רייק", "זינה הנסיכה הלוחמת") ורימה טה ווייטה ("גלגל הזמן").

רייצ'ל גריפית'ס ב"עמוק באדמה", צילום: HBO

"מאדאם", שצילומיה החלו השבוע, מבוססת על סיפור חייה האמיתי של אנטוניה מרפי - אישה אמריקנית שפתחה בניו זילנד סוכנות שירותי ליווי ששמה לעצמה למטרה להגן על זכויותיהן, פרנסתן ועצמאותן של הנשים שעובדות בה. "'מאדאם' קיבלה את השראתה מסיפור אמיתי מרתק ומפתיע. היא מבטיחה להעניק מבט חדש ושונה על המקצוע העתיק בעולם, ולספק שילוב מושלם של הומור, מסתורין, רומנטיקה ואימהות", אמר אליסטר ג'נינגס, ממפיקי הסדרה, בעת ההכרזה.

רייצ'ל גריפית'ס, צילום: Getty Images

ואם כבר הזכרנו את "עמוק באדמה" - מעריצי סדרת המופת המורבידית של היוצר אלן בול ישמחו לדעת שהיא, כמו גם "דם אמיתי" מבית מדרשו של בול, עתידות להגיע בקרוב לנטפליקס, וזאת כחלק מהסכם חדש בין שירות הסטרימינג המוביל לרשת HBO ("דם אמיתי" תושק ככל הנראה כבר בימים הקרובים - בדיוק בזמן להאלווין).        

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר