דניאל גרינברג על איל גולן: "יש מלא רגשות"

עכשיו, אחרי שהקאמבק הפך לרשמי, דניאל גרינברג יוצאת מגדרה ומרעיפה המון אהבה על האיש שממנו התגרשה רק בתחילת השנה שעברה

איל גולן ודניאל גרינברג מבלים

איל גולן ודניאל גרינברג כבר לא מסתירים את החזרה אחד לזרועותיה של השנייה. בזמן האחרון, השניים מקפידים להרעיף הרבה אהבה וחום הדדיים ברשתות החברתיות. אמש (שבת) הייתה זו גרינברג שהצהירה על רגשותיה לגולן בסטורי מתוך בילוי משותף במסיבה של הדיג'יי והמפיק המוזיקלי עופר ניסים.

איל גולן ודניאל גרינברג, צילום: ארן חן צלמים

בשבת חגג רון גולן שנתיים וזוג ההורים הגאים והמאושרים הקפידו לפזר המון אהבה על יורש העצר הקטן. "תודה שהפכת אותי לאימא בפעם השנייה, תודה שדרכך גיליתי כמה אני חזקה וכמה אני יכולה להתמודד עם כל דבר", כתבה גרינברג בפוסט שהקדישה במיוחד עבור בנה הקטן, שבו שיבצה גם תמונה משפחתית עם שני ילדיה וגולן. כשעה לאחר מכן, פרסם גולן גם הוא פוסט חגיגי שבו פנה לרון וכתב לו: "אני מתפלל שתגדל לשמחה, לאושר, לאהבה! אתה ילד מיוחד, בן הזקונים שכל האחים אוהבים", ציין. למילים החמות הוסיף גם גולן תמונה פוטוגנית משפחתית עם גרינברג.

גם במוצאי השבת השניים המשיכו לשדר אהבה גדולה כשגרינברג פרסמה תמונה משותפת לה ולגולן בסטורי בחשבונה באינסטגרם מתוך המסיבה של עופר ניסים בפארק הירקון. "יש מלא רגשות", כתבה ותייגה את גולן. שעות לאחר מכן, בסיום האירוע, הנציחה גרינברג את הנסיעה חזרה הביתה, ברכבם הפרטי כשהיא יושבת צמוד לגולן ומחובקת על ידו, ולצידם בתו של גולן, אלין. "כל הגוזלים בדרך לביתם", עדכנה בחיוך גדול.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר