מתי לאו מסי יחזור לסגל של אינטר מיאמי? לשאלה הזו אף אחד כרגע בארה"ב לא יודע לענות. הלילה (בין שבת לראשון) "הפרעוש" שוב לא שיחק (בפעם השלישית ברציפות) ב-1:1 הדרמטי של קבוצתו מול ניו יורק סיטי, שממשיכה לאבד גובה וכנראה תמצא את עצמה מחוץ לפלייאוף ה-MLS.
סנטי רודריגס כבש ראשון לאורחת (77) וחמש דקות בתוך תוספת הזמן רוברט טיילור הגביה קרן וטוטו אבילס נגח לרשת כדי להשוות עבור אינטר מיאמי. למרות זאת, מסי ושות' עם חמש נקודות מארבעת משחקיהם האחרונים ובמרחק ארבע נקודות מהמקום הוביל לפליי-אין.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
שוב לא שיחק. מסי
(צילום: Megan Briggs/Getty Images)
ההפתעה הלילה היא כמובן אי הכללתו של מסי בסגל. בימים האחרונים שחררה אינטר מיאמי סרטונים בהם הארגנטינאי נראה מתאמן, גם המאמן טאטה מרטינו טען כי הוא "יהיה כשיר", אך לבסוף נותר באזרחי על הספסל. "הוא מחלים מהפציעה", טען מרטינו בסיום התיקו מול ניו יורק. "אנחנו לא הולכים לקחת איתו שום סיכון".
בארה"ב מכנים את הפציעה של מסי כ"תעלומה". חלק מהאוהדים זעם ברשתות החברתיות וטען לתרגיל מכוון של הקבוצה, שבעקבות כך מוכרת כרטיסים למשחקים בעשרות אלפי דולרים - רק כדי למשוך סלבריטיז "לצפות" בכוכב הארגנטינאי.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
האוהדים מגיעים - ומתעצבנים
(צילום: Warren Little/Getty Images)
החשבון Tactical Manager, בעל 49 אלף עוקבים, תהה הלילה האם "ה-MLS מסתירה פציעה קשה של מסי כדי לשמור על מחירי כרטיסים גבוהים?". גם האוהדים צייצו, בין השאר: "אינטר מיאמי, אל תשקרו לנו. זה פשט בושה. למה אי אפשר לפרסם דברים אמיתיים".
בכלל, הסיפור בארה"ב ביממה האחרונה הוא מחירי הכרטיסים של אינטר מיאמי לעונה הבאה. הקבוצה הודיעה כי תעלה חלק מהכרטיסים ב-82 אחוזים (מ-485 דולר ל-884 דולר), מנויים יעלו פי שלושה וכרטיסי VIP יתומחרו ב-2,635 דולר (במקום 1,333 בעונה הנוכחית) - קפיצה של 98 אחוזים. הקופה צוחקת, האוהדים בשבועות האחרונים הרבה פחות.