שבוע לאחר שכבש צמד וסידר לאל-נאסר 3:4 על אל-אהלי במחזור השביעי של הליגה הסעודית, הערב (שישי) כריסטיאנו רונאלדו המשיך בכשורו הטוב עם שער ניצחון ובישול ב-1:2 הדרמטי של קבוצתו על אל-טאיי בחוץ. מדובר בשערו ה-35 בשנת 2023 והעשירי העונה בליגה הסעודית.
אנדרסון טליסקה הנהדר העלה את את אל-נאסר ליתרון בדקה ה-32 מבישול נפלא של הפורטוגלי בן ה-38, אבל וירג'יל מיסידיאן השווה בדקה ה-79. שמונה דקות לאחר מכן נגיעת יד ברחבה סידרה לרונאלדו את שער הניצחון מפנדל.
שער הניצחון של רונאלדו
אל-נאסר רשמה ניצחון תשיעי ברציפות ברציפות בכל המסגרות (שישה מהם במסגרת הליגה), זאת אחרי שפתחה את העונה עם שני הפסדים. כעת היא במרחק שתי נקודות בלבד מהמוליכה אל-הילאל, שניצחה הערב את אל-שבאב 0:2. ניימאר החמיץ פנדל (37), אך בישל לקאלידו קוליבאלי (68), ואלכסנדר מיטורביץ' כבש את שערו השישי בשישה משחקי ליגה (76).
החמצת הפנדל של ניימאר

דורטמונד בפסגה לפחות זמנית

דורטמונד יצאה להופנהיים לקרב צמרת מרתק בין שתי קבוצות שידעו שניצחון יעלה אותן לפסגה, לפחות זמנית, וגברה על יריבתה 1:2. דורטמונד עדיין ללא הפסד העונה, כשבמאזנה ארבעה ניצחנות ושני תיקו בששת המחזורים בראשונים, בעוד הופנהיים נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים.
ניקולאס פולקרוג כבש ראשון (18), אנדריי קראמריץ' השווה בפנדל (25), אך מרקו רויס החזיר את היתרון לצהובים-שחורים עוד לפני ההפסקה (45+3). דורטמונד נאלצה להסתדר בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-71 לאחר שרמי בנסבאיני הורחק, ובדקה ה-95 קבעיוליאן ריירסון את תוצאת המשחק.
1 צפייה בגלריה
רויס והחברים חוגגים
רויס והחברים חוגגים
רויס והחברים חוגגים
(צילום: Alex Grimm/Getty Images)

דאבור ממשיך לככב

אקס הופנהיים, מונס דאבור, פתח הערב בהרכב של שבאב אל-אהלי דובאי ב-1:3 הביתי שלה על אל וואחדה, וכבש את השער הראשון במשחק בדקה השביעית עם צ'יפ חכם מעל השוער. מדובר בשער השני של דאבור בארבעה מחזורים, וקבוצתו עדיין מושלמת. החלוץ בן ה-31 שעבר הקיץ לאיחוד האמירויות גם כבש ובישל עוד שניים במשחקי מוקדמות ליגת האלופות של אסיה.
השער הנהדר של דאבור
פורסם לראשונה: 21:01, 29.09.23