רגע לפני הגשם: מצאנו את הז'קטים הכי שווים לעונת המעבר

כדי שהגשם לא יתפוס אותנו לא מוכנות אספנו עבורכן את ההמלצות כי קלילות, טרנדיות ונכונות לסתיו

קסטרו, ז'קט בלייזר מחויט. צילום: שרבן לופו

שבוע שעבר הגשם תפס אותנו לא מוכנות, רובנו עדיין לא אווררנו את מלתחת החורף שלנו ובטח שעוד לא התחדשנו בקולקציה חדשה. הסתיו הישראלי מאוד הפכפך, רוב הזמן חם, אך כפי שראינו הגשם עשוי להפתיע אותנו. אז מה לובשות בתקופה שכזו? כי בכל זאת עדיין לא קר ומצד שני אנחנו רוצות להיות מוכנות לגשם הבא. אספנו עבורכן את ההמלצות הכי טרנדיות ונכונות לעונה הקרובה.

POLO RALPH LAUREN מחיר 3,090 שקלים, פקטורי 54 / יח"צ

מכיוון שעדיין לא מדובר בחורף אלא רק בפרומו, אנחנו נימנע ממעילים כבדים ומחממים ונחפש את האופציות הקלילות שעוטפות אותנו ופרקטיות לעונה הנוכחית. אז עוד אל תתנפלו על מעילי פוך ומעילי צמר, חכו לחורף. אז מה כן? קבלו:

קסטרו ז'קט מחויט קליל 199 שקלים / צילום: שרבן לופו 

טרנץ' קואוט

מעיל גשם אייקוני וקלאסי שמגיע בדרך כלל בצבע בז' אך ניתן למצוא אותו גם בשחור. הטרנץ' תמיד באופנה, הוא על זמני, מחמיא ושומר עלינו מפני הגשם. מה שהופך אותו לכל  כך מחמיא זו גזרת המעטפת וחגורת הקשירה שמדגישה את המותניים, הוא מתאים לכולן ולכן הוא איתנו בכל קולקציית סתיו, המעיל הזה הוא רכישה חכמה שתשרת אתכן שנים קדימה.

מעיל גשם גולברי / צילום: שי יחזקאל

ג'ינס

השנה הוא חוזר ובגדול, טרנד הדנים כובש את כל החנויות ולמזלנו אנחנו נראה הרבה מאוד אופציות של ז'קטים מבד ג'ינס.

קסטרו טרנץ ג'ינס 399.90 שקלים // צילום: שרבן לופו

אמנם הוא פחות מגן מגשם, אך אם מדובר בגשם קליל, הוא יעשה את העבודה, יירטב מעט ויתייבש במהרה. היתרון בו שהוא מתאים לאאוטפיטים מגוונים ויכול להשתלב עם צבעוניות מגוונת.

ריזרבד 289.90 שקלים / יח"צ 

גולף 329.90 שקלים / צילום: דודי חסון 

ז'קט דמוי עור

עוד ז'קט קליל ואייקוני שתמיד נשאר באופנה הוא ז'קט דמוי עור, הוא אורבני, קלאסי ומגן מהגשם. בכל שנה הוא חוזר באינטרפטציה שונה לפי הטרנד, לפעמים עם ניטים, לעיתים עם אבזמים וניתן למצוא אותו חלק ללא אלמנטים נוספים. כל אחת יכולה להתחבר לז'קט הזה לפי הסגנון שלה ולבחור איזה אלמנטים עיצוביים מתאימים לה.

H&O ז'קט דמוי עור 179.90 שקלים / צילום: תומר לופצקו

ספורטיבי דק

בבקרים ובערבים מתחיל להיות קריר וזה בדיוק הז'קט לכל חובבות הספורט וגם אלו שלא ופשוט אוהבות את הסטייל, הז'קט הספורטיבי הכי קליל מבין כולם, יכול להגן מהגשם, תלוי בבד ממנו הוא עשוי ובכללי הוא חוסם את הרוח והקרירות.

ברשקה 229 שקלים / יח"צ

עמנואל ANINE BING ז'קט 1,680 / יח"צ

סקצ'רס 249.90 שקלים / צילום:  עופר חג'יוב 

עדיקה 199.90 שקלים / צילום: דור שרון

מחויט

גם אם אתן לא חייבות להתלבש בקוד לבוש אלגנטי, הז'קט המחויט יכול לתת לכן מענה לעונה הקרובה, שלבו אותו עם ג'ינס וטישרט לבנה למראה קז'ואל אלגנטי או עם מכנסיים מחוייטים וחולצה מכופתרת לטוטאל לוק אלגנטי מחויט, הוא קליל יותר ממעיל חורפי ומתאים בול לעונה.

מינימום לסטורי 500 שקלים / יח"צ

Tommy Hilfiger ז'קט משבצות מחויט 1,490 שקלים / יח"צ 

קורדרוי

כן כן, הקורדרוי חוזר, מי שאוהבות אותו במיוחד הן ההיפסטריות וחובבות הוינטג', הבד הזה מצליח להגן עלינו מפני גשם קל אך כשיהיו סופות, הוא כבר לא יהיה רלוונטי. אם בא לכן לוק סטריט קליל וטרנדי, אמצו את הקורדרוי בצבעים שונים ומגוונים.

ז'קט קורדרוי אוברסייז של הודיס 199.90 שקלים / יח"צ 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר