יום רביעי, 29.05.2024 שעה 05:33
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ברדה: בכדורגל אי אפשר להיות כל הזמן למעלה

מאמן הפועל באר שבע לקראת הפועל ירושלים: "נבנו ציפיות מסיבה מסוימת, קרו דברים שטרפו את הקלפים". אופיר מרציאנו נטש את אימון הקבוצה בגלל כאבים

|
אליניב ברדה (חגי מיכאלי)
אליניב ברדה (חגי מיכאלי)

הפועל באר שבע חייבת לצאת מהמשבר. סגנית האלופה של אליניב ברדה נכנעה במחזור האחרון 1:0 לעולה החדשה הפועל פתח תקווה ואם היא עוד רוצה לחזור על הצמרת הגבוהה השנה, היא תהיה חייבת לחזור לעצמה ולהשיג ניצחון שני העונה בליגה כאשר תארח בשבת את הפועל ירושלים. היום (חמישי), המאמן אליניב ברדה דיבר במסיבת העיתונאים שהועברה בשידור חי כאן באתר. ב

בתוך כך, שוער הקבוצה אופיר מרציאנו נמצא בספק גדול להתמודדות. השוער, שספג כניסה חריפה מעידן ורד במהלך ההפסד להפועל פתח תקווה, נטש את האימון בגלל כאבים. 

“אנחנו מתרכזים בעצמנו ולשפר את הכדורגל שלנו. כולנו מודעים לתוצאה הרעה במשחק האחרון, כולם נחושים לתקן את הרושם” אמר ברדה. “אני יכול להגיד שמאז שלקחתי את התפקיד היו רק דברים טובים, תארים והישגים ומקומות מאוד טובים שהמועדון הלך אליהם, ועכשיו יש תקופה קצת יותר קשה, לא תמיד אפשר להיות רק בגבהים, יש גם תקופות פחות טובות. אני מאוד מרוכז ומפוקס באיך להחזיר את הקבוצה להיראות יותר טוב ולכן אנחנו שואפים לחזור להיראות כמו שתמיד נראינו ואני מאוד מאמין בדרך של עבודה קשה ודרך זה אני מאמין שנחזור להראות את הכדורגל שכולם רוצים שנראה”.

על רמת המשחק: “גם נגד הפועל ת”א וגם נגד ריינה היינו ראויים לנצח, ייצרנו כמות מצבים מספיקה כדי לנצח. נגד הפועל פ”ת המשחק התפתח בדקות הראשונות לטובתנו ואז המשחק היה פחות טוב, לא הגיע לנו להפסיד אבל גם לא הגיע לנו לנצח. אנחנו מגיעים עכשיו הביתה מול קבוצה טובה, למרות התוצאות שלה, זה לא יהיה משחק דומה למשחקים האחרים, אנחנו צריכים לחזור לשחק את הכדורגל שלנו ולהביא גם תוצאות”.

צריכים לחזור לשחק את הכדורגל שלנו, לשדר שוב את האינטנסיביות מהדקה הראשונה כמו נגד הפועל ת”א, אבל אנחנו יודעים שיש מולנו יריבה טובה. כמובן לשים את הכדור ברשת כי בשביל זה משחקים כדורגל”.

לגבי הפצועים: “אני מאוד מקווה שנצליח לשלב את רותם חטואל בסגל כבר במשחק הקרוב. עדיין יש עוד שני אימונים וצריך לראות איך הוא עובר אותם בלי כאבים, אני מקווה שהוא יהיה בסגל. לגבי אופיר מרציאנו אני עדיין לא יודע, אתמול הוא עדיין לא ערך אימון מלא. הזר החדש הוא חודש בלי כדורגל, הוא רק נחת, נתייעץ איתו ונראה אם הוא יכול להיות בסגל או שזה עדיין מוקדם בשבילו”.

האם יעשה רוטציה: “כל הזמן חושבים על זה. כשקבוצה לא משיגה את מה שהיא רוצה אז מאמן צריך לחשוב מה לשנות כל הזמן”.

אליניב ברדה (חגי מיכאלי)אליניב ברדה (חגי מיכאלי)

האם הוא רוצה להעביר מסר לקהל: “נבנו פה ציפיות מסיבה מסוימת, הייתה פה קבוצה מצוינת שעשה הישגים מצוינים ולכן נבנו הציפיות, וקיץ אחד שכולנו חשבנו וקיווינו שהדברים הולכים לכיוון טוב, קרו כל מני דברים שקצת טרפו את הקלפים, אבל המועדון הזה הוא מועדון חזק והדבר הכי חזק שיש למועדון הזה הוא הקהל. הדבר שהכי אכזב אותי אחרי הפועל פ”ת הוא ששלחנו 3,000 אוהדים מאוכזבים הביתה, היה חשוב לי להגיד להם סליחה. לא יודע אם זה מסר, אבל הם באמת הדבר הכי טוב שיש למועדון הזה, בטוב וברע. גם אם נבנו ציפיות חסרות פרופורציות, אני עדיין חושב שאנחנו קבוצה טובה שתעשה אותם גאים ותוכיח שלא משנה איזה שינויים היא עברה, היא עדיין קבוצה חזקה וטובה”.

“הליגה מאוד שוויונית, מאוד קשה והרבה מאוד קבוצות באות כדי לסגור ומסתפקות בתיקו, זה קצת פחות טוב לקבוצות שרוצות לשחק התקפי ולנצח. כל קבוצה רשאית לשחק איזה סגנון לשחק, מול כל יריבה צריך לדעת להתמודד. אני חושב שבשני משחקים עשינו את זה טוב, במשחק האחרון עשינו את זה בצורה פחות חכמה. צריך לחזור למשחקים שלנו, בטח בבית עם הרמת אנרגיות שהבאנו, ואם נייצר את כמות המצבים הזאת, אני בטוח שננצח”. 

הקפטן מיגל ויטור אמר: “המשחק האחרון לא היה טוב מספיק שלנו. אני מקווה שנתקן את הבעיות שהיו לנו במשחק האחרון, להיות יותר מרוכזים, יותר טובים עם הכדור, זה יהיה משחק שונה. במהלך השבוע דיברנו על מה אנחנו צריכים לעשות כדי לשפר את הדברים ואני מקווה שנראה את זה בשבת”.

“אני זוכר ששנה שעברה אחרי המשחק מול נס ציונה שאלו אותי את זה, ואני חושב שאנחנו פחות או יותר באותה נקודה עכשיו. לא עשינו תוצאות טובות, יש לנו קבוצה יותר טובה ממה שהראינו עד עכשיו ואני מקווה שכמו בעונה שעברה, כך יקרה גם השנה. אני חושב שחסר לנו קצת ביטחון כדי לשחק טוב יותר, אבל אני חושב שעכשיו אחרי שבוע אימונים טוב, כולם יהיו יותר רגועים”.

מיגל ויטור (חגי מיכאלי)מיגל ויטור (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */