שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות סופרת האלופה מכבי חיפה - והלחץ על המאמן מסאי דגו מורגש. זה התחיל בהפסד למכבי פ"ת, נמשך בתבוסה לראן הצרפתית בליגה האירופית ואתמול הירוקים סיימו רק ב-1:1 ביתי עם בני סכנין בליגת העל.
כדור השלג מתחיל להלחיץ מאוד את אנשי מכבי חיפה, אבל במועדון טוענים כי מעמדו של דגו יציב והשמועות על אפשרות שרן בן שמעון יגיע לסמי עופר - הן כלל לא מציאותיות. "מאיפה השטויות האלה? מסאי הוא המאמן ואין אכזבה ממנו", אמרו במועדון. "יש אכזבה מהיכולת והתוצאות, אבל יש תקופות כאלה ונחזור לעצמנו. יש לנו סגל וקבוצה טובה שהוכיחה את עצמה בשנים האחרונות. נצא מזה".
2 צפייה בגלריה
דגו
דגו
אין שינוי במעמדו. דגו
(צילום: אלעד גרשגורן)
בחיפה מבהירים שלא מדובר במשבר אלא "רק" בתקופה טובה וחוסר מזל. "החמצות גדולות מנעו מאיתנו לנצח את סכנין", אמר גורם בקבוצה. השינוי שביצע דגו בין הקורות, כשפתח עם שריף כיוף הצעיר במקומו של איתמר ניצן, לא הפתיע אף אחד מהשחקנים. הם הרגישו את זה באוויר מאז התבוסה בראן וצוות האימון עודד את כיוף אחרי השער שספג מאדריאן פאון, שהגביה מעליו מ-35 מטר.
שחקנים בקבוצה מתקשים להבין מה הסיבה לפיחות במעמדו של דין דוד, שאתמול כלל לא שותף. החילופים של דגו לא עשו את ההבדל ונראה שגם שיטת המשחק של המאמן, שלא בונה על תקיפה מהאגפים, מקשה מאוד על הירוקים.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה בני סכנין שריף כיוף
מכבי חיפה בני סכנין שריף כיוף
בחיפה עודדו אותו אחרי השער שספג. כיוף
(צילום: אלעד גרשגורן)
חסרונו של דולב חזיזה מורגש מאוד, הירוקים מבינים שהשחקן, מהמצטיינים בשלוש האליפויות האחרונות של חיפה, חסר מאז שנפצע. השאלה הגדולה מתי הוא יחזור למגרשים. חזיזה סובל מדלקת בגיד וההערכה היא שגם את המשחק הקרוב מול מכבי נתניה ביום ראשון הוא יחמיץ.