https://www.ynet.co.il/sport/israelisoccer/article/s1tjrnlet
לפני המשחק נרשמו מהומות ענק, כאשר מספר שעות לפני תחילת ההתמודדות עצרה המשטרה 70 אוהדים של הפועל לאחר שחשפה מחסן שלהם, ובו מוטות ברזל, אלות, בקבוקי תבערה ואמצעי פירוטכניקה. בנוסף, נרשמו עימותים בין מחנות האוהדים בשדרות ירושלים, בצעדות של שני הקהלים לעבר האצטדיון. עימותים נרשמו עם המשטרה מחוץ לאצטדיון כשעה לפני המשחק, בעוד דוחק רב נרשם ותורי ענק השתרכו בדרך ליציעים.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א רובי קין
מאמן מכבי ת"א רובי קין
"אני לא קורא מה כותבים עליי בעיתונים". רובי קין
(צילום: עוז מועלם)
קין: "נהניתי ששיחקנו כדורגל פשוט"
(ONE)
אוהדי הפועל ת"א והשוטרים מחוץ לאיצטדיון בלומפילד
(צילום: אבי חי)
https://www.ynet.co.il/sport/israelisoccer/article/s1tjrnlet
במשחק עצמו כאמור, מכבי ת"א הייתה בשליטה מלאה ופשוט התעללה בקבוצה של מייקל ולקאניס. דור פרץ כבש צמד בדקות 22 ו-34, דן ביטון כבש בדקה ה-40 את השלישי מבישול נפלא של ערן זהבי, שהתכבד בעצמו בשער הרביעי (48), ובכך השווה את שיא הכיבושים בדרבי של שייע גלזר עם 11. בדקה ה-89 הוסיף דור תורג'מן את החמישי.
מאמן מכבי ת"א רובי קין היה שמח בסיום: "זה היה משחק בלתי נשכח. אני לא קורא מה כותבים עליי בעיתונים, אני לא יכול לשלוט על זה. הדבר היחיד שמעניין אותי זה מה שההורים שלי אומרים עליי. דור פרץ תומך בהתקפה בצורה מצוינת מהעמדה שלו. שיחקנו באותה צורה שאנחנו משחקים תמיד, אולי עם שיפור קטן. השחקנים שלנו שיחקו נהדר. המטרה שלי הוא לדחוף את השחקנים הכי חזק שאפשר עד הקצה".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א מייקל ולקאניס
מאמן הפועל ת"א מייקל ולקאניס
"לא שיחקנו כמו שרצינו". מייקל ולקאניס
(צילום: עוז מועלם)
על הופעת הבכורה של דניאל פרץ בבאיירן מינכן: "הוא שלח הודעה כמה ימים לפני המשחק ושוחחנו. הוא בחור נפלא ואני שמח בשבילו שהוא נהנה שם וזכה לשחק". על התאקלמותו בארץ: "מאז שהגעתי כולם מאוד טובים אליי".
בצד השני, האכזבה ניכרה על פני מאמן הפועל ת"א מייקל ולקאניס: "זה רגע קשה, נצטרך לצאת ממנו ולעבוד קשה לקראת המשחק הבא. לא שיחקנו כמו שרצינו ובמשחקים כאלה הפרטים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדל. אי אפשר לעשות טעויות כאלה נגד קבוצות כאלה. חיכינו הרבה למשחק הזה וזו תוצאה מאכזבת מאוד. בהתחלה עמדנו מולם שווים מול שווים, אבל הם לחצו אותנו ואחרי השער השלישי פשוט התפרקנו".
על איכות הסגל: "אני לא מסכים. הסיבה שעשיתי רק ארבעה חילופים היא כי כך הרגשתי שצריך. זה מאכזב מאוד להפסיד בדרבי אבל הליגה עוד ארוכה ויש עוד המון משחקים לשחק. נצטרך לנתח את המשחק ולראות איך אנחנו ממשיכים הלאה".
על המשך הדרך: "צריך להראות שאנחנו חזקים ולהראות את האופי שלנו, בחיים אתה לא תמיד מקבל את מה שאתה רוצה. אני מבטיח לאוהדים שנעבוד קשה מאוד כדי לצאת מזה".
עומרי אלטמן: "זה מתסכל. כל אחד צריך לעשות עם עצמו חשבון נפש ביומיים הקרובים. הייתה אווירה קשה בחדר ההלבשה. צריך להרים את עצמנו, כבר ביום שני יש לנו משחק לא פחות חשוב. איכזבנו את האוהדים, את המאמן ואת כולם. זה לא משהו שמתקבל על הדעת פה".