"יצאתי מצולקת": ספיר בורגיל בווידוי חשוף

בצאת יום הכיפורים, ביקשה יוצאת "האח הגדול" לסכם את חווית ההשתתפות בתוכנית, ופצחה במילים כנות וחשופות

ספיר בורגיל, "האח הגדול". צילום: רשת 13

ספיר בורגיל ניצלה את סיום צום יום הכיפורים בסטורי שהעלתה אמש (שני), בו פתחה את הלב, נזכרה במטרה הראשונית שלה בכניסה לבית "האח הגדול", סיפרה על הכישלונות הרבים שחוותה לפני שהפכה לאדם מפורסם, וגם פצחה בווידוי חשוף על האישה שהפכה להיות.

ספיר ואברהם: האיחוד

"יש דברים שחלמתי עליהם בשנה שעברה, ויש דברים שבתוכי ידעתי שאשיג, וזה רק עניין של זמן. את האמת? לא חשבתי שבשלושה חודשים זה יקרה", כתבה בורגיל. "לרגע אחד החיים נעצרים. אתה גר בחממה, עם אנשים שלא חשבת בחיים שתפגוש. נכנסתי אחרי החלום להשלים עם אחי, חלום אולי להצליח לשנות לעצמי את החיים, אבל לטירוף הזה לא ציפיתי", הודתה.

ספיר בורגיל ל-Foot Locker, צילום: זוהר שטרית

"השנה הזו הביאה איתה אנרגיות שלא חשבתי שאפשר עוד לייצר, אחרי כל כך הרבה כישלונות שחוויתי. 'להעז, ולא להפסיק להאמין' היה משפט שליווה אותי הרבה בדרך, אבל השנה הוא קיבל משמעות אחרת, שבאמת הלכתי אחרי הפחדים שלי. את השנה אני פותחת עם חוויה שלנצח תהיה חלק ממני. אני יוצאת חזקה יותר, בטוחה יותר, חייתית, מצולקת, רגישה ולא מפחדת מכלום. לא מתביישת להגיד: אני יודעת שנועדתי לגדולות, זה רק עניין של זמן עד שאביא את הקבלות", הבטיחה.

ספיר בורגיל, "האח הגדול", צילום: רשת 13

לסיום ביקשה להודות על התמיכה הגדולה שהיא זוכה לה ברשת. "תודה שהאמנתם בי, תודה שתמכתם בי, הייתם שם ברגעים שאני לא האמנתי בעצמי. תודה על החיבוק ברחוב, תודה על החיבוק הווירטואלי, תודה על הבריאות, המשפחה, החברים. תודה על הזיווג שלי משורש הנשמה. תודה שאתם אתם. מבטיחה להיות אני. אה, ותודה על 200 אלף עוקבים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר