ביכולת לא משכנעת בכלל, מנצ'סטר יונייטד השיגה אתמול (שבת) 0:1 דחוק על ברנלי, ובכך שברה רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות. הקפטן והכוכב ברונו פרננדש כבש את השער היחיד במשחק, שהבטיח לשדים האדומים עלייה לחצי העליון של טבלת הפרמייר-ליג בתום המחזור השישי. השער הזה הגיע באדיבות מסירת עומק נהדרת של הבלם בן ה-35 ג'וני אוואנס ממש לפני הירידה להפסקת המחצית.
זו הייתה ההופעה השנייה והופעת הבכורה בהרכב של אוואנס בקדנציה השנייה שלו ביונייטד, לא פחות משמונה שנים מאז שעזב את הקבוצה לאחר 198 הופעות, כך שזו הייתה ההופעה ה-200 שלו במדי הקבוצה. הצפון אירי, שהצטרף הקיץ ליונייטד מלסטר בחינם, מצא את עצמו בהרכב בגלל הפציעות של רפאל וראן וליסנדרו מרטינס. הוא היה מאושר בסיום. "אהבתי כל דקה", סיפר. "כשעליתי לאוטובוס, פשוט זמזמתי. אני חושב שזה היה המשחק ה-200 שלי עבור יונייטד ומעולם לא חשבתי שאעשה את זה. זה כבוד ענק ואחד הלילות הטובים בחיי".
2 צפייה בגלריה
אוואנס
אוואנס
"לא חשבתי שאהיה כאן". אוואנס
(צילום: Matt McNulty/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
ג'וני אוואנס וברונו פרננדש
ג'וני אוואנס וברונו פרננדש
ניצחון חשוב ליונייטד. אוואנס וברונו חוגגים
(צילום: Reuters/Lee Smith)
פרננדש קיבל את פרס השחקן המצטיין של המשחק, אבל בחר להעניק אותו לאוואנס: "זו הייתה מסירה נהדרת. אני יודע שיש לו איכות מצוינת עם הכדור מאחור. לקבוצה הזאת יש רוח נהדרת. אני חושב שהיינו חסרי מזל עד כה. הקרבנו הרבה, זה לא פשוט לנצח אצל ברנלי".
בעוד אוואנס היה מרוצה מתיפקודו האישי, הוא נשאר ממוקד בחשיבות הניצחון עבור יונייטד והעונה שלה. "בגיל הזה בו אני נמצא, לא חשבתי שאהיה כאן", סיפר. "לא יכולתי לחשוב על משחק טוב יותר מזה, זאת על אף שלא הספקתי לסיים את כל 90 הדקות של המשחק. יש לנו בלמים איכותיים, והגעתי לקבוצה במטרה להיות גיבוי. אני מוכן תמיד לחפות על פציעות במקרה כמו שיש למרטינס, וראן ומגווייר". אגב, אוואנס גם מצא את הרשת בדקה ה-26, אך השער שלו נפסל על ידי ה-VAR.
בחירתו של אריק טן האח להציב את אוואנס בהרכב נתקלה בתסכול מסוים בקרב אוהדי יונייטד ברשתות החברתיות, אבל הוא יותר מהצדיק את מקומו בתרומתו לניצחון. בדקה ה-89 הוא הוחלף לאחר שנפצע בראשו, אך למזלה של יונייטד זה לא משהו רציני. הדבר האחרון שהיא צריכה זה לאבד עוד שחקן. ברשימת הפצועים שלה ניתן למצוא את טיירל מלסיה, אמד דיאלו, מייסון מאונט, לוק שואו וארון וואן ביסאקה, בעוד ג'יידון סאנצ'ו ואנטוני מושעים על ידי המועדון.