לאחר שעזבה את איטליה: מאמנת העל בהתעמלות החלה לאמן בישראל

ג'ולייטה קנטלופי תעבור תקופת מבחן תחת המאמנית הראשית של נבחרת ישראל, איילת זוסמן • ההחלטה אם להחתימה או לא תתקבל עד סוף החודש

קנטלופי והמתעמלת האיטלקית רפאלי. הובילה להישגים. צילום: RUS

בלי יותר מידי רעש, מתחולל בימים אלו דרמה ענקית בעולם ההתעמלות האמנותית, כאשר מאמנת נבחרת איטליה, ג'ולייטה קנטלופי, החלה לאמן בישראל. 

קנטלופי הגיעה לפני מספר ימים למכון וינגייט בנתניה, ותחת עיניה הבוחנות של המאמנת הראשית של ישראל איילת זוסמן, האיטלקייה כבר הספיקה לעבוד עם נבחרת הג'וניור.

מדליית זהב לנבחרת ההתעמלות אמנותית באליפות העולם בתרגיל המשולב | איגוד ההתעמלות

חשוב לציין שלמרות ששמה הולך לפניה, קנטלופי לא הבטיחה את משרתה בארץ. רק בסוף החודש, בתום תקופת הניסיון, יוחלט האם להמשיך לעבוד איתה ולחתום מולה על החוזה. 

המאמנת המוכשרת, שהייתה בעצמה מתעמלת, השתתפה במשחקים האולימפיים בלונדון, שם סיימה במקום ה-16. היא זכתה שבע פעמים באליפות איטליה והשיגה את מדליית הזהב במשחקי הים התיכון בשנת 2009. את הקריירה שלה כספורטאית סיימה בשנת 2013.  

לאחר שסיימה להתאמן, פתחה את דרכה כמאמנת והובילה להישגים גדולים, כאשר באליפות העולם האחרונה הצעידה את סופיה רפאלי ומילנה בלדאסארי לכרטיס האולימפי בפריז 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במשך תקופה ארוכה היו שמועות על המעבר דלה לישראל, כאשר תחילה איגוד ההתעמלות האיטלקי, הכחיש את הדיווחים, ואף תקף את האתר האיטלקי שפרסם ראשון את הידיעה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר