ערב חמוץ-מתוק עבר על הכוכב האדום בלגרד. מצד אחד, היא הובילה 0:1 על אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי במגרש הביתי שלה, אבל מצד שני סיטי כמו סיטי התאוששה במחצית השנייה וניצחה בסופו של דבר 1:3. עומרי גלזר נתן תצוגת ענק עם 13 הצלות, אבל מצד שני השער השני שסיטי כבשה היה באשמתו. בכל זאת, השוער הישראלי והמאמן שלו ברק בכר לא ישכחו את הערב הזה.
עומרי גלזר אמר בסיום: "זה ערב מאכזב בסופו של דבר, הטעות בשער השני מאכזבת אותי. היה לי משחק מושלם חוץ מהטעות הזו, אבל לומדים מכל דבר. רצינו לצאת מכאן עם תוצאה יותר טובה. הרגשתי מצוין בהפסקה כשהובלנו 0:1, אבל מול איכות כזאת זה לא מספיק. יש לנו עוד משחקים בליגת האלופות ונשתדל להצליח בהם. אני מרוצה בסך הכל מההופעה שלי, לשחק בליגת האלופות זה חלום שמתגשם. אי אפשר להסביר את זה".
3 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
גלזר. נתן את הכל, אבל זה לא הספיק
(צילום: Shaun Botterill/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
גלזר לא מצליח להגיע לכדור
גלזר לא מצליח להגיע לכדור
גלזר לא מצליח להגיע לכדור
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
על ארלינג הולאנד: "הוא נמצא בכל מקום, שמח שהצלחתי לעצור אותו והוא לא הצליח לכבוש היום, אבל למנצ'סטר סיטי יש עוד הרבה איכות בהתקפה". השוער הוסיף: "זה קשה מאוד לשחק נגד סיטי כי היא לוחצת מאוד גבוה ומתישה אותך, אנשים לא מבינים כמה זה קשה לשחק נגדה, זאת הקבוצה הכי טובה בעולם. אני גמור מעייפות כי הם לא הפסיקו לבעוט לשער, אני בטוח שהשחקנים אפילו יותר עייפים ממני. הוכחנו הערב שאנחנו ראויים לשחק בליגת האלופות".
המאמן ברק בכר הוסיף: אנחנו לא יכולים ללחוץ קבוצה כזאת, אני מאמן שאוהב ללחוץ גבוה אבל את מנצ'סטר סיטי אי אפשר ללחוץ. נלחמנו ועשינו הכל הערב, אבל לא כל כך הצלחנו לשחק כדורגל טוב. עומרי גלזר הציל אותנו".
3 צפייה בגלריה
בכר ופפ
בכר ופפ
בכר ופפ. קבעו דייט בבלגרד
(צילום: EPA/ADAM VAUGHAN)
"אנחנו לוקחים הרבה דברים טובים להמשך", אמר בכר, "זאת הרגשה לא נורמלית להוביל כאן 0:1, אבל קשה מאוד לשמור על זה מול מנצ'סטר סיטי. אי אפשר לתאר את מה שהם עושים כקבוצה, הם מניעים את הכדור ברמה מדהימה. אני שונא להפסיד בכבוד, אבל זה מה שקרה לי היום. עם כל הכבוד למשחק מול סיטי, יש לנו דרבי מול פרטיזן שזה המשחק הכי חשוב שיש. אנחנו צריכים להתאושש ולשחק יותר טוב, כבר הפסדנו פעמיים בליגה".
בכר חשף מה אמר לו פפ גווארדיולה בסיום: "הוא אמר לי שניפגש בבלגרד ונשתה יין, זאת עיר יפה"