מכבי חיפה המריאה היום (שלישי) לצרפת, לקראת המשחק ביום חמישי (19:45) מול ראן, שייפתח את המשחקים של הקבוצה בשלב הבתים של הליגה האירופית. הירוקים יקוו להתאושש מההפסד 3:2 למכבי פ"ת ביום ראשון, ולהפתיע את הקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בצרפת.
הקפטן צ'ארון שרי אמר לפני ההמראה: "אנחנו מתחילים את המסע שלנו בליגה האירופית, ומצפה לנו משחק גדול, וזה מדהים שכל כך הרבה אוהדים מלווים איתנו, וייתנו לנו הרבה אנרגיות ויעזרו לנו מאוד".
2 צפייה בגלריה
דיא סבע ושון גולדברג
דיא סבע ושון גולדברג
יפתיעו בצרפת? סבע וגולדברג
(צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן)
2 צפייה בגלריה
סק, קורנו וסונדגרן
סק, קורנו וסונדגרן
שוב בנתב"ג. סק, קורנו וסונדגרן
(צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן)
ראן, שעבדה קשה הקיץ, פתחה את העונה בצרפת עם 1:5 מהדהד על מץ, אך לאחר מכן רשמה ארבע תוצאות תיקו רצופות - והיא במקום השמיני אחרי חמישה מחזורים.
לפי הדיווחים בצרפת, כוכב הקבוצה אמין גואירי, החלוץ הנפלא שכבש אשתקד 15 שערי ליגה, אמור לקבל מנוחה ולהתחיל את המשחק על הספסל. אבל למסאי דגו יש מספיק סיבות לדאגה גם בלעדיו. מי שצפוי להיכלל לראשונה בהרכב הוא שחקן שמכבי חיפה מכירה היטב, הקשר ההתקפי פביאן רידר שנרכש הקיץ מיאנג בויז עבור 15 מיליון אירו, ופגש את הירוקים בצמד משחקי הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות.
במהלך הקיץ שילמה ראן קרוב ל-58 מיליון אירו על רכש, כשצירפה בין היתר את הקשרים אנזו לה פי מלוריין (20 מיליון אירו), לודוביק בלאס מנאנט (15 מיליון אירו) ונמניה מאטיץ' הוותיק (2.5 מיליון אירו). שווי הסגל שלה מוערך בלא פחות מ-277 מיליון אירו (לעומת 21 מיליון של מכבי חיפה) וזה עוד אחרי שמכרה את ג'רמי דוקו למנצ'סטר סיטי עבור 60 מיליון אירו.