"תג המחיר שלי על עידן טוקלומטי הוא חמישה מיליון אירו וגם אז אני אצטרך לחשוב על זה. מכבי חיפה הציעו לנו 2.5 מיליון אירו עם 50 אחוזים ממכירה עתידית, זה לא פורמט שאני אקבל, עם כל הכבוד", כך אמר האיש החזק במכבי פ"ת אבי לוזון בשיחות סגורות שניהל ביממה האחרונה.
לוזון אמר את הדבר אחרי שהצעת הענק של מכבי חיפה נחשפה ב-ynet, רגע לפני סגירת חלון ההעברות מחר (רביעי). מכבי חיפה מנסה להתחזק בחלוץ ישראלי ורוצה מאוד את חלוץ הנבחרת הצעירה ומכבי פ"ת. טוקלומטי כבש בשנה שעברה 11 שערים בליגה הלאומית, וביום ראשון הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-96 שקבע 2:3 למכבי פ"ת על מכבי חיפה.
1 צפייה בגלריה
עידן טוקלומטי
עידן טוקלומטי
עידן טוקלומטי. ילבש ירוק?
(צילום: עוז מועלם)
במכבי חיפה סימנו כאמור את טוקלומטי כיעד מרכזי, כמו גם את נאור סבג מהפועל חיפה, על מנת לעבות את הקישור האחורי שבנוי כרגע רק על עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר. מכבי חיפה הציעה להפועל חיפה טרייד במסגרתו נאור סבג יעבור לאלופה, וגוני נאור יעבור להפועל חיפה
מי שמטרפד את המעבר של סבג הוא מאמן הפועל חיפה, רוני לוי, שהבהיר לאנשי המועדון שלו ברגע שפנו אליו עם האפשרות של מעבר סבג מעבר לכביש לטובת קשר שיגיע מכפר גלים, כשאחת האופציות שהועלתה הייתה של גוני נאור. רוני לוי אמר: "לא מוכן שסבג יעזוב לשום מקום, הוא השתלב מצוין בקבוצה. סבג מבחינתי לא הולך לשום מקום".