אחרי שכבר הגישו נגדו תביעה באופ"א, בבית"ר ירושלים מנהלים מו"מ מתקדם להארכת חוזהו של טרזייה תומא.
תומא הבין את הסיטואציה בבית"ר אחרי סגירת חלון ההעברות באירופה, ולכן מבחינתו נכון יותר להאריך את החוזה בקבוצה בלפחות עונה נוספת עם אופציה לעוד אחת, כולל שדרוג שכרו הנאמד בכ-200 אלף אירו לעונה.
3 צפייה בגלריה
תומא
תומא
יישאר? תומא
(צילום: עוז מועלם)
המאמן יוסי אבוקסיס מעוניין כי עד לסיום חלון ההעברות יצטרף, מעבר לתומא, שחקן משמעותי נוסף לסגל. הנבחן הניגרי ג'וזף אדה מגלה יכולת חלשה ואם יוחתם כזר שישי, יהיה זה בלית ברירה. גם אדי גוטליב עשוי להישאר. "הייתי רוצה עוד חלוץ אחד, שייתן לנו אפשרות לתמרון בליגה ארוכה", הודה אבוקסיס. "מנסים לעשות מהלכים של הרגע האחרון". במועדון מכמתים את הסיכוי לחיזוק כנמוך יחסית, כשבוחנים אפשריות של החתמת חלוץ ומגן ימני ישראלי.
אחרי מחצית ראשונה חלשה מול הפועל חדרה במשחק הרדיוס בבלומפילד, אליו הגיעו 15 אלף אוהדי בית"ר, החליט המאמן יוסי אבוקסיס לשנות מערך, לשחק עם חמישה שחקני הגנה, והעלה את הרכש הנוצץ, איסמעיליה סורו, שהתאמן בקבוצה בסך הכל 10 ימים. הקשר הצליח להציג יכולת גבוהה ולשנות את המשחק כולו. "לא סתם רדפנו אחריו כל הקיץ, הוא שחקן יותר טוב מעלי מוחמד. ברק אברמוב שילם לו את המשכורת הכי גבוהה אצלנו, 300 אלף אירו, כולם עכשיו מבינים למה", הסבירו בבית"ר.
3 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
"שמח שהשינויים הצליחו". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר התמוגגו בעיקר מהחלק ההתקפי בקבוצה, אחרי העזיבה של יון ניקואלסקו ודנילו אספרייה. מי שנכנס לעניינים הוא פרד פרידיי והרכש החדש מיירון ג'ורג', שכבש שלושה שערים בשני משחקים. "יש לנו את ההתקפה הטובה ביותר בליגה", אמרו במועדון. "ירדן שועה בישל נגד חדרה שני שערים, פריידיי וג'ורג' הם שחקנים עם עוצמות שאין בארץ".
אחרי שני משחקי רדיוס, הפחתת ארבע נקודות והפסד במשחק הפתיחה מול הפועל חיפה, בבית"ר שבו לליגה עם שתי נקודות במאזנם. לאבוקסיס היה בסיום מסר לבית הדין. "ההרכב של המחצית השנייה הוציא אותנו מהמינוס. מקווה שיחזירו לנו חלק ממה שהורידו לנו. השחקנים עובדים קשה ואז מגיעים כל מיני דיינים ומורידים לנו כמות גדולה של נקודות".
3 צפייה בגלריה
סורו
סורו
הביא את השינוי. סורו
(צילום: עוז מועלם)
"המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה בלשון המעטה, וזה לא עבד", הוסיף אבוקסיס. "היינו חשופים. שמח שהשינויים הצליחו".